Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 181205 keer)

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #40 Gepost op: 10-04-2006, 22:01:03 »
Mick maakt er wel een echte titanenstrijd van zo. Geen vriendjespolitiek, exit zwakste schakel. Tsja... je kunt het er mee eens zijn of niet, hij is wel duidelijk in zijn keuzes, geen hypocriet gedraai.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #41 Gepost op: 10-04-2006, 22:01:38 »
Mick wil ver komen en wil het spel spelen. Ernestine is zijn maatje, maar die heeft ook grote invloed op de groep in sociaal opzicht. Ik vraag me af of die 'zwakste schakel theorie' de enige beweegreden was.
Of wilde hij ook de invloed van Ernestine op de groep kwijtraken zodat hij wat meer grip op de groep kan krijgen?
Hoe het ook zij, Mick denkt tactisch en ergens mag ik dat wel.
sic transit gloria mundi

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #42 Gepost op: 10-04-2006, 22:02:44 »
Ik vond jou echt heel erg stom deze aflevering. Je gaat toch niet je maatje eruitstemmen alleen omdat ze niet over de muur kwam!! Ik vond het echt zielig voor haar, hoe je dat vertelde enzo.. Nouja.. hopelijk blijf je er niet lang meer in..

Of moedig, het is net hoe je het bekijkt. Iemand die slecht heeft gepresteerd hoort dan gewoon de klos te zijn.
En dat deze proef niet haar ding was, is pure pech voor Ernestien!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #43 Gepost op: 10-04-2006, 22:05:08 »
Of moedig, het is net hoe je het bekijkt. Iemand die slecht heeft gepresteerd hoort dan gewoon de klos te zijn.
En dat deze proef niet haar ding was, is pure pech voor Ernestien!
Jamaar hallo ze zijn maatjes!

Hoe zou jij je voelen als je dit van je beste maatje te horen krijgt, dat je eruit wordt gestemd omdat je niet over de muur kwam!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #44 Gepost op: 10-04-2006, 22:06:52 »
Leuke vriend ben je  ::niet-ok:: ... en dan ook nog eerst aan Lydia vertellen en daarna pas aan Ernestine. Vriendschap gaat volgens mij door dik en dun!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #45 Gepost op: 10-04-2006, 22:10:23 »
Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat Mick Ernestine eruit heeft laten gaan omdat, zij een Nederlander is en hij wil graag dat de belgen blijven daarom heeft hij Lydia gelaten en Ernestine verlaten, ik vind dat Ernestine helemaal gelijk heeft en zich bedrogen voelt, maar de Expeditie is keihard als je een proef verliest is de kans groot dat je gaat, Spijtig voor Ernestine. ::jaja::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #46 Gepost op: 10-04-2006, 22:11:16 »
Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat Mick Ernestine eruit heeft laten gaan omdat, zij een Nederlander is en hij wil graag dat de belgen blijven daarom heeft hij Lydia gelaten en Ernestine verlaten, ik vind dat Ernestine helemaal gelijk heeft en zich bedrogen voelt, maar de Expeditie is keihard als je een proef verliest is de kans groot dat je gaat, Spijtig voor Ernestine. ::jaja::

 ??? Ik geloof dat je me deze even uit moet leggen.. Waarom zou hij dat doen denk je dan?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #47 Gepost op: 10-04-2006, 22:13:50 »
??? Ik geloof dat je me deze even uit moet leggen.. Waarom zou hij dat doen denk je dan?

dat is heel vaak het geval, belgen willen altijd dat belgen blijft dat zag ik ook in vorige seizoens. ::jaja::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #48 Gepost op: 10-04-2006, 22:15:07 »
dat is heel vaak het geval, belgen willen altijd dat belgen blijft dat zag ik ook in vorige seizoens. ::jaja::

Ja, misschien was dat vorige seizoenen zo, maar ik denk niet dat daar nu heel erg naar gekeken wordt als ik eerlijk ben. Hij deed het meer uit tactische overwegingen. Die ik totaal afkeur overigens, een vriend(i) laat je nooit, maar dan ook nooit vallen om wie ze is of om hoe ze is...  ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #49 Gepost op: 10-04-2006, 22:17:31 »
Ja, misschien was dat vorige seizoenen zo, maar ik denk niet dat daar nu heel erg naar gekeken wordt als ik eerlijk ben. Hij deed het meer uit tactische overwegingen. Die ik totaal afkeur overigens, een vriend(i) laat je nooit, maar dan ook nooit vallen om wie ze is of om hoe ze is...  ::ohno::

Nee oke, dat is helemaal waar, ik vind dat Mick soms wel raar uit de hoek kan komen maar goed, met montage kan alles hé je kan iemand ook helemaal verkeerd zetten volgende week word een ander ExpeditieLid misschien weer verkeerd neergezet. :)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #50 Gepost op: 10-04-2006, 22:22:54 »
Als ik eerlijk moet zijn denk ik dat Mick Ernestine eruit heeft laten gaan omdat, zij een Nederlander is en hij wil graag dat de belgen blijven daarom heeft hij Lydia gelaten en Ernestine verlaten, ik vind dat Ernestine helemaal gelijk heeft en zich bedrogen voelt, maar de Expeditie is keihard als je een proef verliest is de kans groot dat je gaat, Spijtig voor Ernestine. ::jaja::

Is zelfs geen sprake van geweest, zelfs niet eens een opmerking over Belgen en Nederlanders, door niemand. Heb Mick ook nooit kunnen betrappen op een anti-Nederlander houding.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2006, 22:31:05 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #51 Gepost op: 10-04-2006, 22:26:28 »
Wel hoor in de eerste aflevering van het seizoen waar Mick in zat. Maar dat was meer in een lollige stemming en ook omdat het toen België - Nederland was.

Ik heb een beetje een dubbelgevoel. Aan de ene kant begrijp ik zijn standpunt om de zwakste eruit te stemmen. Aan de andere kant is Lydia nou ook weer niet zo sterk, dus dan zou ik toch mijn maatje wel steunen eigenlijk.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #52 Gepost op: 10-04-2006, 22:39:50 »
Blijft het een stiekemerd vinden...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #53 Gepost op: 10-04-2006, 23:09:11 »
De zwakste eruit stemmen of niet,
je vrienden hoor je te steunen door dik en dun.

Echt een verrader in mijn ogen dus  ::niet-ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2006, 23:15:22 »
Het is wel een erge klote streek van hem, maar als je gaat kijken wie er geen titaan is, dan heeft hij een goeie beslissing gemaakt.

Maar misschien was hij toch bang, dat als er een andere proef kwam waar Ernestine perfect mee kon doen, mensen haar boven hemzelf zouden kiezen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #55 Gepost op: 10-04-2006, 23:21:17 »
Heel jammer voor Ernestine dat juist zo in het begin deze proef kwam. Van Mick wel een terechte beslissing. Als je wil winnen stem je de zwakste schakel weg.
Vond het ook netjes dat hij het haar van te voren vertelde en tactisch dat hij het Lydia vertelde.
er was eens......

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #56 Gepost op: 10-04-2006, 23:24:16 »
Ik vind Mick een enorme kl**tz*k. Was hij niet degene die zo ging piepen toen Klaar op de zwakste stemde in 2004. Ik snap niet dat Ernestine bevriend is (was) met Mick. Ik vond het heel erg sneu voor haar  ::ohno::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #57 Gepost op: 10-04-2006, 23:25:29 »
Maxime zei dat hij net zo hard aan Lydia had moeten trekken (om haar over de muur te krijgen) als aan Ernestine. Nu geloof ik echt wel dat Ernestine minder goed is in stormbanen dan Lydia, maar zo groot is het verschil dus niet. Lydia is ook niet supersterk, want zij schiet al in de stress als haar kleren nat zijn enzo. Daarom vind ik Ernestine niet een uitgesproken zwakke schakel. Als dit wel zo geweest was, had ik Mick's beslissing misschien nog wel enigzins kunnen begrijpen, maar dit is volgens mij besloten in een plotselinge vlaag van verstandsverbijstering.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #58 Gepost op: 10-04-2006, 23:25:49 »
Hoe zou jij je voelen als je dit van je beste maatje te horen krijgt, dat je eruit wordt gestemd omdat je niet over de muur kwam!

Das waar, daarom zou ik dan ook nooit samen met een maatje terugkeren (gouden regel).

Maar ze was één van de twee slecht presterenden, dus op zich blijft de keuze gerechtvaardigt. Dat hij zijn vriendschap op het spel zet is een zeer riskant genomen risico.
Plus hij kon het wel iets tactvoller zeggen.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #59 Gepost op: 11-04-2006, 08:14:58 »
Laten we hier even een citaatje van de Talpa-website op los laten:

Citaat
Mick hield het in de Expeditie van 2004 slechts twee weken uit; hij werd door de groep verstoten wegen zijn machogedrag. Mick meende in de mangrove twee medestanders gevonden te hebben, maar alleen aan Ernestine heeft hij mooie herinneringen. Claire (of Klaar) verbrak het verbond en zorgde voor zijn exit. “Dat zit mij tot op de dag van vandaag nog dwars”, zegt hij. “Ik ben hard en zeg de dingen op een harde manier, maar ik ben wel een man van mijn woord”.

Hij heeft het Klaar dus nooit vergeven dat zij het verbond heeft verbroken. En wat doet Mick nu zelf?  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.