Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182473 keer)

Offline jvds91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #360 Gepost op: 22-05-2006, 21:56:16 »
Mag ik even het adres van zijn restaurant? Dan weet ik waar ik niet ga eten.

Vind je jezelf nu grappig?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #361 Gepost op: 22-05-2006, 21:56:44 »
Die heeft dan ook nog mijn pool verknoeid ook. >:( >:(

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #362 Gepost op: 22-05-2006, 21:58:11 »
haha Mick wat heb je je weer ontzettend te kijk gezet. Er bestaat ook zoiets als een sportieve verliezaar zijn. Ongeloofelijk dat je zo naar Karin uitviel. Je mag haar dan wel geholpen hebben zij heeft in haar plaats jou ook geholpen. Je was gewoon te doorzichtig en Frank had dat door. Ik snap niet dat je niet wist dat Frank op je ging stemmen.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #363 Gepost op: 22-05-2006, 21:58:23 »
Mick even een vraagje aan jou: Heb je er spijt van hoe je reageerde op Karin terwijl zij helemaal niet op jouw heeft gestemd?
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #364 Gepost op: 22-05-2006, 22:02:20 »
Vind je jezelf nu grappig?
Nee, petraxb62 wil gewoon eten en niet...............................

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #365 Gepost op: 22-05-2006, 22:03:05 »
haha Mick wat heb je je weer ontzettend te kijk gezet. Er bestaat ook zoiets als een sportieve verliezaar zijn. Ongeloofelijk dat je zo naar Karin uitviel. Je mag haar dan wel geholpen hebben zij heeft in haar plaats jou ook geholpen. Je was gewoon te doorzichtig en Frank had dat door. Ik snap niet dat je niet wist dat Frank op je ging stemmen.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En het mooie....hij heeft wel op haar gestemd. Hoe zat dat nou ook weer met adam en eva ::ohno:: ::ohno:: Hij moet dat verhaal nooit begrepen hebben  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 22:05:26 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #366 Gepost op: 22-05-2006, 22:03:40 »
Alsnog is en was Mick mijn favoriet... ik wil sommige mensen geen domme koeien ( de mensen die denken dat Mick zomaar karin uitmaakte voor Eva) gaan noemen maar Mick kan er ook niks aan doen.. Frank heeft weer is lopen doen alsof er niks aan de hand was tegen Mick   vrolijk gedaan tegen Mick    aardig  slijmerig enzv enzv ! en Karin zei bijna niks meeeeer tegen Mick waardoor mick dacht dat Karin op hem had gestemd ! natuurlijk heeft mick op karin gestemd het is de strijd der titanen ! karin was de zwakste.. Dat hij zo fel uithaalde was door de slijmbal van een Frank    VALSE HOOP GEGEVEN  zodat er misverstanden van komen   Deed PIETER NIET       Mick ik zal je restaurant is een keer keuren en proefen  ::zwaai::  Jammer tis mooi gweest  het had nog mooier kunne worden     Grrrtz Zico

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #367 Gepost op: 22-05-2006, 22:04:01 »
Mag ik even het adres van zijn restaurant? Dan weet ik waar ik niet ga eten.

 ::rofl::

Oja en Mick je had moeten weten dat Frank op jou had gestemd want als hij niet op jou zou stemmen zou hij zeker wel op Karin stemmen en niet op Jennifer. En jij was de enige die met een Mickactie op Karin stemde.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #368 Gepost op: 22-05-2006, 22:04:33 »
Nou Mick... ik vond je sterk vorige week. Maar nu hoop ik dat je met schaamte hebt gekeken en dan vooral naar wat op dat briefje van Karin stond!

Bye Mick  ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Thylacine

  • Forumlid
  • I always tell the truth even when I lie.
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #369 Gepost op: 22-05-2006, 22:04:46 »
Mick even een vraagje aan jou: Heb je er spijt van hoe je reageerde op Karin terwijl zij helemaal niet op jouw heeft gestemd?

Je zag 'm denken toen Lotte hem vroeg of hij er wel zo zeker van was dat Karin op hem gestemd had. Zo van: Lap, misschien zit ik mis. Maar te trots om toe te geven helaas. Misschien wil hij het idd hier even toelichten?

Offline petraxb62

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #370 Gepost op: 22-05-2006, 22:05:35 »
Nee, petraxb62 wil gewoon eten en niet...............................
Precies, jij snapt het!!! Een dikke smak!

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #371 Gepost op: 22-05-2006, 22:07:28 »
petrax volgens moet jij gauw eff je lolbroek uitdoen want hij staat je niet  ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #372 Gepost op: 22-05-2006, 22:08:42 »
Dag Mick ::zwaai::

Daaahaaaaaaaaag ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #373 Gepost op: 22-05-2006, 22:09:24 »
Tja Mick had zelf al verklapt dat hij er uit zou gaan....hij had namelijk gepost dat hij vanavond in de chat zou zitten :-X

maar gelukkig slapen veel mensen op zaterdagochtend uit en kon het, op aanwijzing van Millesime, het nog vlug veranderd worden.

tja Mick die overdreven reactie was mss wel iets te snel, en te veel van het goede...maar ja dat is jouw karakter ten top denk ik...eerst zeggen daarna pas denken ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #374 Gepost op: 22-05-2006, 22:11:42 »
Mick ik vind het ontzettend jammer dat je eruit ligt, jij bracht tenminste nog wat leven in de brouwerij. ALs jij er niet had ingezeten was expeditie Robinson saai en erg voorspelbaar. Schandalig van Richard Jennifer en Richard om op de sterkste persoon te stemmen. In mijn ogen ben je een winnaar, ''Maximus'' :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #375 Gepost op: 22-05-2006, 22:13:50 »
Na de mooie woordjes van Mick hier op RN  zijn sommige mensen in zijn val getrapt en hem aardig beginnen te vinden,maar ook al heb ik de aflevering nog niet gezien, Daar trapt de oude koe niet in hoor  ::ohno:: ::ohno:: 
Micky "macho"  met al de Chineze,maar nie me den deze!!!! Flauwerik,"ik moest het zeggen van de journalist"   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #376 Gepost op: 22-05-2006, 22:15:27 »
inderdaad ferrero  Prachtige Quete wat hij zei over de film Gladioter en dat hij als Maximus zou willen sneuvelen met eer in E.R   mensen denken snel negatief terwijl het frank zijn slijm gedrag is die mick uit de tent heeft gelokt bij de eiland raad           zijn quote over Gladioter zegt al over hem dat hij een Vechter is !   prachtig   ook in mijn ogen ben jij de winnaarr

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #377 Gepost op: 22-05-2006, 22:27:02 »
Ik vind het jammer dat hij eruit ligt, hij stond hoog op mijn favorietenlijstje. Zijn reactie was wel overdreven, maar dat kon je verwachten, hij heeft zelf al dikwijls aangegeven over een kort lontje te beschikken ;) Zijn exit gaat ten koste van de 'gezonde strijd' in deze Expeditie. Hij heeft diverse keren bijgedragen aan een andere (verassende) wending van het spel, veel strijd met zich meegebracht en derhalve sterk bijgedragen aan mijn kijkplezier. Met zijn redeneringen betreffende het spel was ik het allerminst eens, maar dat maakt verder niet uit. Iedereen heeft een eigen (ideaal)beeld van Expeditie Robinson. Ik zie het puur als een spel, met als uitgangspunt dat iedereen zijn/haar eigen kansen op de winst moet proberen te optimaliseren. Fysiek sterke kandidaten die tactiek en strategie niet schuwen hebben meestal, maar niet uitsluitend, mijn voorkeur.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #378 Gepost op: 22-05-2006, 22:27:57 »
Precies, jij snapt het!!! Een dikke smak!
petraxb62, we zullen er maar niet verder op ingaan zeker? Want hij MOEST misschien naar huis om voor de eilandraad te komen  ;) ;)

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #379 Gepost op: 22-05-2006, 22:29:54 »
Koeiendrol  kuch kuch pardon Koekoe  ja ga er maar niet verder op in  en trek jij je lolbroek nou ook maar uit met je journalist want niemand lacht om je