Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182464 keer)

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #400 Gepost op: 22-05-2006, 23:18:47 »
En dat is waar ernestine was de zwakste  MICK NIET

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #401 Gepost op: 22-05-2006, 23:20:49 »
Mick heeft zelf ook niet constand op de zwakste gestemd,
want dan hij had Ilona er niet uitgestemd,
en dan hij hij al veel eerder op Karin moeten stemmen,
en niet op Pieter...
There's no show like a reality show ;)

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #402 Gepost op: 22-05-2006, 23:22:24 »
ja maar tijdens die tijd had Pieter gewoon duidelijk gemaakt dat hun 4 een ploeg waren tegen Karin en Mick dus dan zou hij gewoon dom zijn en waar ik Rob da ntoch gelijk in moet geven  is dat hij Ilona eruit gestemd heeft das wel jammer maar ik zat er niet lang mee

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #403 Gepost op: 22-05-2006, 23:34:28 »
ik ook wel eigenlijk..maar dat is meer om iets anders..nare mensen he al die journalisten koekoe  ::)  :P
Door al dat Mick-gedoe ben ik vergeten Connie goeieavond te zeggen  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: hey Connie  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Ontopic, Ik ben blij dat hij eruit is,maar langs de andere kant niet,want in mijn pool had ik hem hoog ingeschat!!!! (niet slecht voor een drol als ik he)

Offline LocoH

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #404 Gepost op: 22-05-2006, 23:39:00 »
 ::zwaai::

Loontje kwam vandaag inderdaad om zn Boontje. Meer woorden wil ik aan deze persoon niet vuil maken  ::niet-ok::


( Ps. Mick: Eva was blond, Karin was donker  :P )
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 23:56:41 door LocoH »

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #405 Gepost op: 23-05-2006, 00:26:19 »
Na de mooie woordjes van Mick hier op RN  zijn sommige mensen in zijn val getrapt en hem aardig beginnen te vinden,maar ook al heb ik de aflevering nog niet gezien, Daar trapt de oude koe niet in hoor  ::ohno:: ::ohno:: 
Micky "macho"  met al de Chineze,maar nie me den deze!!!! Flauwerik,"ik moest het zeggen van de journalist"   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


ik weet wie je bent?
Je bent te negatief en veel te rof hier op dit forum, te veel persoonlijke aanvallen naar mijn persoon, je verraad jezelf domme geit !

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #406 Gepost op: 23-05-2006, 00:31:11 »
Rustig aan Mick..
First you go backwards, but then forwards again

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #407 Gepost op: 23-05-2006, 00:33:14 »

ik weet wie je bent?
Je bent te negatief en veel te rof hier op dit forum, te veel persoonlijke aanvallen naar mijn persoon, je verraad jezelf domme geit !

Mick ook voor jouw geldt hetzelfde als voor welke forummer dan ook. We hoeven niet te schelden naar elkaar. Iedereen heeft een mening. Dat maakt elkaar niet meer of minder. Laten we elkaar met respect bejegenen

Jij hebt je spel gespeeld zoals jij dat zou doen. Je weet dat er dan mensen zijn die het daar niet mee eens zullen zijn. Het lot van een TV persoonlijkheid!!!!. Neem je verlies als een sportief man.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #408 Gepost op: 23-05-2006, 00:34:26 »
Wat er allemaal omheen gebeurt qua overleven is gewoon zoals iedereen als mens in elkaar zit met zijn/haar normen, waarden,menselijke fouten en gedrag. Als ik dan zie in jouw jaar dat je dus bereid bent om het kamp helemaal leeg te roven toen je met Klaar en Ernestine in de mangroven zat, dan is dat geen spel spelen meer in mijn ogen.

Jongens toch, laten we elkaar geen mietje noemen! Dat "roven" was wel degelijk een spel, hallo!!! Het is ER, dan kan werkelijk alles  ::rofl:: zelfs zoiets laags als dit.

Enne, Mick, GOODONYA!!  ::oink:: Amazing move de voorlaatste keer, en echt balen dat je er niet meer in zit. Had je graag tegen Ryan zien strijden (ja, die blijft toch de favoriet :-p) in de finale... had het je ook zéér gegund, Mr. Maniac  ::regenboog::

Jammer dat je je vergiste qua stem, maar ach, da's het spel hè...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #409 Gepost op: 23-05-2006, 00:39:01 »
Kom een beetje begrip voor Mick die moet nog bekomen van zijn exit van deze avond   ::rofl::.. Morgen zal hij wel wat rustiger zijn... niet waar Mick ????

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #410 Gepost op: 23-05-2006, 00:41:29 »
Kom een beetje begrip voor Mick die moet nog bekomen van zijn exit van deze avond   ::rofl::.. Morgen zal hij wel wat rustiger zijn... niet waar Mick ????
Zijn exit is al vele weken geleden, en dan nog ook de forumregels gelden voor ons allemaal dus ook voor Mick net zo goed.

:)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #411 Gepost op: 23-05-2006, 00:45:21 »
Jullie weten nog die de helft van wat daar allemaal gebeurd is, mar schelden er hier maar op los, dit is de allerlaatste mail die ik schrijf, heb geen zin om in conflict te gaan met een paar gefrustreerde forumbezoekers.

Iedereen mag zijn mening geven, ok daar dient een forum voor, maar de moderator mocht volgens mij hier en daar toch een paar keer ingrijpen.

Koekoe, ik volg nu al weken dit forum en heb al je mails uitgeprint en een paar keer gelezen, je denk te weten wie jij bent.

De wereld is klein hé!


Wat betreft Karin, Zij maakte een afspraak met Jen, Jen,Frank,Richard stemden op mij, zodoende kon Karin een blanco stem uitbrengen op Jen.

Onderschat Karin niet, zij heeft een hoog IQ (neyenrode).

Zij vroeg trouwens meerdere keren aan de groep om haar eruit te stemmen, nooit is dit in beeld gebracht door de produktie,

daarom was pissed off, ik vond niet dat ik na 2 proeven gewonnen te hebben, het verdiende van eruit te worden gestemd, ik dacht een plaatsje verdient te hebben bij de laatste 4.

Ok, ik heb een kort lontje en zeg alles wat op mijn tong ligt, soms ook wel een paar domme dingen, waar ik nadien spijt van heb, maar ja liever dit dan een berekende valsaard,
met mij weet je altijd waar je staat,

Tenslotte wil ik nog dit zeggen :

brave mensen komen in de hemel, stoute mensen overal,

vaarwel beste forumbezoeker, tot nooit meer ! ::joehoe::

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #412 Gepost op: 23-05-2006, 00:54:29 »
 ::bravo:: het is iedereen gelukt om je ook hier naar huis te jagen  ::niet-ok:: grrrrrrrr...!!! ::ohno::

...ik had eigenlijk nog wel van je willen weten hoe jij het vond dat Lydia er nog in zat na je eigen exit? Of wisten jullie pas na thuiskomst in BE/NL bijvoorbeeld hoe e.e.a. zat? (geen luxe resort voor de afvaller toch?)



Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #413 Gepost op: 23-05-2006, 06:20:09 »
Iedereen mag zijn mening geven, ok daar dient een forum voor, maar de moderator mocht volgens mij hier en daar toch een paar keer ingrijpen.

Als je iets te ver vindt gaan dan kun je dat melden aan de moderator via de meld aan moderatorknop...dat wordt vaak gedaan en dan wordt er echt naar gekeken, en naar gehandeld...

Ik geloof dat we nog nooit zoveel meldingen over een topic hebben gehad gisteravond ;)

Maar net als Mapel al eerder aangaf...post fatsoenlijk en probeer respect voor elkaar te hebben en nee Koekoe is niet een van de (ex)kandidaten of wie dan ook... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #414 Gepost op: 23-05-2006, 07:47:03 »
daarom was pissed off, ik vond niet dat ik na 2 proeven gewonnen te hebben, het verdiende van eruit te worden gestemd, ik dacht een plaatsje verdient te hebben bij de laatste 4.

Als het zo makkelijk was om een plaatsje bij de laatste 4 op te eisen, waarom is Strijd der Titanen dan gehouden?
Dan zouden zeker de 3 finalisten van de eerdere expedities erbij horen (Frank, Richard en Karin), want dat ze eerder al gewonnen hebben, wil wel iets zeggen over hun kwaliteiten.

Helaas is het concept van Expeditie Robinson anders. Lang niet altijd komen de 4 sterksten in de finale en is het ook niet altijd de echte survivor die het spel wint.

Dus denken dat je iets verdient hebt? Dan ken je het spel niet goed.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #415 Gepost op: 23-05-2006, 08:04:47 »
ik ga ook niet meer lopen schelden maar ik kan best begrijpen dat Mick kwaad is... Koekoe loopt een potje negatief over hem te doen met lompe grapjes zonder dat hij de aflevering heeft gezien... en over die grapjes zeggen de moderators niks =S

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #416 Gepost op: 23-05-2006, 08:08:12 »
ik ga ook niet meer lopen schelden maar ik kan best begrijpen dat Mick kwaad is... Koekoe loopt een potje negatief over hem te doen met lompe grapjes zonder dat hij de aflevering heeft gezien... en over die grapjes zeggen de moderators niks =S

Misschien komt het door hoe Mick gehandeld heeft?
Ik heb de aflevering ook nog niet gezien, hij staat wel op video, maar moet nog bekeken worden. Maar ik heb me inmiddels al wel een goeie indruk kunnen maken van zijn gedrag door de posts hier op het forum.
En je kan natuurlijk gaan schelden, je kan het ook oppakken met een flinke dosis humor en zo je mening geven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #417 Gepost op: 23-05-2006, 08:10:54 »
Mick is gewoon bedrogen door het slijmerige gedrag van Frank  ::niet-ok::  als Ryan niet wint van Lydia pleur ik de tv uit ga ik het niet meer volgen  en kom ik hier nooit meer op het forum LoL       de enige terechte winnaar in E.R is ooit richard geweest voordrest niemand

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #418 Gepost op: 23-05-2006, 10:01:39 »
Het is achteraf makkelijk praten natuurlijk van mij, maar ik had het gevoel al eerder dat Mick eruit zou gaan omdat Pieter op zijn post had gezegd dat hij nog een hoop lol heeft gehad met Mick. Aangezien ik niet denk dat de produktie na de hele expeditie nog een uitgebreide vakantie gaat betalen ter plekke voor iedereen, moest het haast wel dat Mick en Pieter deze tijd hebben doorgebracht in het afgelegen dorp. Hier verbleven de afgevallen samensmelters terwijl de overblijvers doorgingen. Ik had echter wel gedacht dat er nog zoiets als een groepsgesprek zou komen waarin de proefwinnaar dan mag proberen de stemmers te overtuigen. En daar had ik dan wel Mick bij verwacht. Nu ging hij er op een uitermate teleurstellende manier al als eerste onderuit bij deze proef. Aangezien hij donders goed wist wat er op het spel stond zou je toch mogen verwachten dat hij veel geconcentreerder had moeten zijn op zijn houding. Niet echt wat je noemt straatvechtersmentaliteit.

Ik heb hier eerder even tegenover Mick gestaan maar ik zie persoonlijk liever dit soort uitbarstingen dan dat hele gekonkel en geregelgedoe steeds. Zijn reactie na afloop is precies wat bij hem past, en daar kun je dan twijfels of leedvermaak bij hebben misschien, maar ik vond het wel typerend voor zover ik Mick in kan schatten.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #419 Gepost op: 23-05-2006, 10:09:33 »
Wat een heisa weer rond Mick. We weten nu toch allemaal wel hoe hij zo'n beetje in elkaar steekt? Kort lontje, eerst doen & dan pas denken, impulsief, grote waffel en ga zo maar door. En dat levert prachtbeelden op! Want als er één iemand is die zijn stempel op de expeditie heeft gedrukt dan is het Mick wel. ::ok::
Maar onder al die dingen schuilt toch echt een mens met een heel klein hartje, vriendelijk, vol medeleven, gul. Ik vind Mick een prachtfiguur. En ook gister bracht z'n afscheid weer een grote lach op mijn gezicht. Hij vertrok op z'n Mick's. Boos, schoppend tegen het in zijn ogen onrechtvaardige van z'n vertrek. Zo helemaal als ik het me had voorgesteld. Maar hij kan trots zijn op zijn prestaties! Veel proeven gewonnen. Slim in het spel. Niet de supertitaan, maar wel een terechte finalist.
Thnx Mick voor een paar weken heerlijke televisie! ::bravo:: ::hug::
er was eens......