Auteur Topic: [Kandidaat BE] Mick  (gelezen 182462 keer)

Offline Squareants

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #420 Gepost op: 23-05-2006, 10:27:03 »
Haha, echt geniaal hoe hier wordt gereageerd, vooral degene die positief reageren op Mick. Vooral het feit dat Frank zou hebben geslijmd bij Mick, waardoor Mick zou denken dat Frank niet op hem zou stemmen, Mick heeft de hele expeditie niet anders gedaan, slijmen bij mensen. En dat het normaal is hoe hij reageerde op Karin, dat kan toch niet, hij stemt op karin en hij verwijt haar dat ze op hem stemt, wat een grap. Iid, de pot verwijt de ketel..... En dat de sterkste moeten blijven, wat is sterk?? Kracht, mentaal, sociaal?? Iedereen heeft bepaalde vlakken waar ze sterk in zijn. En Mick was echt niet overal even sterk in.
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 11:21:22 door Squareants »

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #421 Gepost op: 23-05-2006, 10:27:31 »
Jullie weten nog die de helft van wat daar allemaal gebeurd is, mar schelden er hier maar op los, dit is de allerlaatste mail die ik schrijf, heb geen zin om in conflict te gaan met een paar gefrustreerde forumbezoekers.

Iedereen mag zijn mening geven, ok daar dient een forum voor, maar de moderator mocht volgens mij hier en daar toch een paar keer ingrijpen.

Wat betreft Karin, Zij maakte een afspraak met Jen, Jen,Frank,Richard stemden op mij, zodoende kon Karin een blanco stem uitbrengen op Jen.

Onderschat Karin niet, zij heeft een hoog IQ (neyenrode).

Zij vroeg trouwens meerdere keren aan de groep om haar eruit te stemmen, nooit is dit in beeld gebracht door de produktie,

Ok, ik heb een kort lontje en zeg alles wat op mijn tong ligt, soms ook wel een paar domme dingen, waar ik nadien spijt van heb, maar ja liever dit dan een berekende valsaard,
met mij weet je altijd waar je staat,

Tenslotte wil ik nog dit zeggen :

brave mensen komen in de hemel, stoute mensen overal,

vaarwel beste forumbezoeker, tot nooit meer ! ::joehoe::

Beste Mick,

ik vind het jammer dat je zo reageert. "If you can't stand the heat, get out of the kitchen" is jouw motto. Natuurlijk zul jij volop reacties hebben gezien en nog gaan krijgen waar je verstand van stil staat. Maar straatvechters moeten daar hun motivatie uit tanken. Kijk bijvoorbeeld maar naar hoe Pieter reageert met zijn posts.

Wat ik gisteren heb gezien is precies zoals ik iemand als jij in actie wil zien. Gewoon ertegenaan gaan met al je plussen en minnen. Dat hebben ze van jou ook goed in beeld gebracht vond ik. Daarom kon ik ook niet zo goed begrijpen waarom jij dat zo zei over het sturen door de produktie. Inmiddels heb ik op de draad van Peking Express voldoende gelezen over hoe een reality programma wordt "gefixed" maar dit keer ben jij netjes neergezet tot de eilandraad in ieder geval. Ik zie 10x liever dit dan als ik jou die dingen hoor zeggen van: we gaat het zus of zo doen om die of die eruit te krijgen. Ook al is dat dan volledig uit zijn verband in beeld gebracht.

Ik denk dat wij elkaar goed hebben verstaan in ieder geval. Ik heb wel respect gekregen voor hoe jij je ding doet in je leven, al is het totaal niet mijn stijl maar dat doet niks af aan je presteren in deze expeditie. Ik ben daar mans genoeg voor om dat even hier goed neer te zetten want die domme scheldpartijen enzo verdien jij niet.

Het gaat je goed in je leven.

Offline Eciruam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #422 Gepost op: 23-05-2006, 11:31:32 »
Mick is iemand die de tong op het hart heeft liggen en daarom is ER zo leuk. Ik kijk ernaar door mensen zoals Mick, die niet kleurloos zijn. Sorry dat ik het moet zeggen maar er zijn te veel mensen die met iedereen willen opschieten en daarmee win je misschien wel, maar het maakt het kijken er niet leuker op.

Het enige is dat Mick ook wel eens zou mogen toegeven dat ie fout zit in het geval met Karin. Mick je stemde zelf ook op Karin en dan verwijt je haar het zelfde ? Ook al had ze op jou gestemd (en dat deed ze dus niet) dan had je nog niet moeten zeuren.

Verder heb ik intens genoten van Mick en het was vooral smullen toen de drie eenheid lijdzaam moest toezien dat Mick 2 keer op rij de proef won. Fantastisch ook om te zien hie Pieter uit z'n tent werd gelokt en daarmee zijn eigen doodvonnis tekende.

Mick ik hoop voor volgend jaar weer op iemand zoals jij in ER en dan kijkt iedereen weer met veel plezier, want het feit dat iedereen reageert geeft wel aan dat je wat los maakt. Zonder iemand als jij had ik het kijken allang opgegeven.....

Ik had je graag in de finale gezien

groeten

Maurice
Alphen aan den Rijn
Nerderland


Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #423 Gepost op: 23-05-2006, 13:13:52 »
merkwaardig hoe iemand wel Expeditie Robinson overleeft maar niet een paar weken RN  :-X

Jullie weten nog die de helft van wat daar allemaal gebeurd is, mar schelden er hier maar op los, dit is de allerlaatste mail die ik schrijf, heb geen zin om in conflict te gaan met een paar gefrustreerde forumbezoekers.
Iedereen mag zijn mening geven, ok daar dient een forum voor, maar de moderator mocht volgens mij hier en daar toch een paar keer ingrijpen. (...)
vaarwel beste forumbezoeker, tot nooit meer ! ::joehoe::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Edberg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #424 Gepost op: 23-05-2006, 13:19:01 »
merkwaardig hoe iemand wel Expeditie Robinson overleeft maar niet een paar weken RN  :-X


Merkwaardig ook, hoe gemakkelijk kritiek te geven is.

Jullie hebben niet de helft meegemaakt wat die jongen meegemaakt heeft.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #425 Gepost op: 23-05-2006, 13:35:47 »
Mick, jammer dat je eruit ligt.

Ja, ik vind ook dat je meer credit had genoten vanwege de twee keer immuniteit. Maar helaas, je eilandgenoten vonden dat niet.

Ik zou eht jammer vinden als je heir echt niet meer komt. Ik vind je een geweldige vent die ik af en toe ook niet kan luchten of zien dor reacties, maar vaker zie ik je zoals ik mensen graag zie, gezellig, leuk, en het allebelangrijkste EERLIJK.

en wie maakt nou geen fouten, niemand is perfect.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #426 Gepost op: 23-05-2006, 13:58:05 »
Wat jammer Mick. Ook dat je niet meer reageert. Er wordt hier slechts gereageerd op de beelden die wij thuis als kijker zien. Door alle verhalen van jullie, de kandidaten, komen we er wel achter dat er door montage veel verknipt wordt en sommige dingen niet zijn zoals wij ze zien. Reacties uitlokken, dat is juist wat de productie wil...en dat lukt ze goed  ;)
Maar soms helpt het al veel als er het eea wordt uitgelegd, zoals je bij pieter en veronique ziet...Dan nog kunnen er natuurlijk mensen zijn die je wel of niet mogen...maar hé...that´s life  ;)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #427 Gepost op: 23-05-2006, 14:42:49 »
Wat irriteer ik me mateloos aan al die mensen die zo makkelijk over mensen oordelen hier! Men ziet een uurtje Expeditie Robinson en gelijk denken ze een persoon te kennen, de ene week prijzen ze iemand de hemel in en de volgende week wordt die zelfde persoon de grond in gestampt. Wel erg makkelijk he, om vanachter je pc'tje al die kritiek te leveren. Wij hebben geen idee wat daar allemaal speelt, en wat de kandidaten daar allemaal meegemaakt hebben. Oordeel niet zo snel, get a life!

Mick, proficiat dat je zo ver bent gekomen en twee proeven gewonnen hebt! Kun je trots op zijn. Verder bedankt voor de mooie televisie die je ons bezorgd hebt!
Björn Lemeire is de man

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #428 Gepost op: 23-05-2006, 14:46:28 »
En weer gaat de sterkste eruit.

Mick, laat je niet op je kop zitten door mensen die laf zijn en daardoor de sterksten eruit stemmen. Ze kunnen het niet hebben dat je meer Robinsonner bent dan alle andere!

Voor mij ben je wél een echte Titaan!!

En ook nog bedankt voor de geweldige televisie de afgelopen weken!!

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #429 Gepost op: 23-05-2006, 14:47:06 »
Wat irriteer ik me mateloos aan al die mensen die zo makkelijk over mensen oordelen hier! Men ziet een uurtje Expeditie Robinson en gelijk denken ze een persoon te kennen, de ene week prijzen ze iemand de hemel in en de volgende week wordt die zelfde persoon de grond in gestampt. Wel erg makkelijk he, om vanachter je pc'tje al die kritiek te leveren. Wij hebben geen idee wat daar allemaal speelt, en wat de kandidaten daar allemaal meegemaakt hebben. Oordeel niet zo snel, get a life!

Mick, proficiat dat je zo ver bent gekomen en twee proeven gewonnen hebt! Kun je trots op zijn. Verder bedankt voor de mooie televisie die je ons bezorgd hebt!

Na het verslag van Ryan te hebben gelezen ga ik idd heel anders naar de leden van ER kijken.

Het is echt afzien
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Edberg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #430 Gepost op: 23-05-2006, 14:52:59 »
Begin maar eens met 5 dagen niet te eten!
Wedden dat je irritabel word.
Neem daarbij dat je met 17 mensen moet leven, waarvan je al na enkele dagen, met enkele, eigenlijk niets te maken wil hebben.

Het is in een normaal koppel al niet evident.

Lessengevers en betweters, doe het maar!!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #431 Gepost op: 23-05-2006, 15:03:08 »
ach ja.. lessengevers, betweters... niets menselijks is een forummer vreemd zullen we maar zeggen.

Ik ben iig blij dat er weer gerelativeerd wordt!!
er was eens......

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #432 Gepost op: 23-05-2006, 15:07:23 »
Begin maar eens met 5 dagen niet te eten!
Wedden dat je irritabel word.
Neem daarbij dat je met 17 mensen moet leven, waarvan je al na enkele dagen, met enkele, eigenlijk niets te maken wil hebben.

Het is in een normaal koppel al niet evident.

Lessengevers en betweters, doe het maar!!!


Even off topic Mick aub:

Die weddenschap ga ik graag met je aan Edberg.
Ik ben geboren met een aantal ontbrekende DNA genen die wij mensen nodig hebben wanneer we voeding moeten verteren. Als gevolg daarvan heb ik een vrij serieuze stofwisselingsziekte waarbij mijn organen veel sneller moeten functioneren en dus ook sneller slijten. Om het een en ander toch een beetje leefbaar te houden leef ik al 12 jaar op puur vloeibare voeding en heb ik geen hap vast voedsel meer gegeten. Desondanks gaat het allemaal van binnen wel door zodat ik nu 250 kilo weeg. Daarvoor ben ik meerdere malen helemaal opengelegd.
Met andere woorden: op Robinson moet je dus zien samen te leven met 17 mensen waar je niks mee te maken wil hebben inderdaad maar sommige mensen zoals ik moeten zien samen te leven met 16 miljoen mensen in dit land die je bij het minste geringste al aanstaren alsof je van Mars komt. Laat staan als je probeert vooruit te komen in je leven (oftewel Robinson achtige proeven moet zien te winnen) Dus daarom heb ik een hekel gekregen aan mensen die achter je rug om lopen te konkelen en te regelen. Daar heb ik het een en ander van gezegd hier en Mick heeft daarop gereageerd en wat mij betreft hebben we dat als mannen onder elkaar geregeld.

Maarreh... in de tijd dat ik in het ziekenhuis moest komen heb ik jou niet gezien Edberg. Dus kijk voortaan even uit als je zegt dat wij nog niet de helft hebben meegemaakt als Mick want zoiets kun jij niet weten. Ook voor jou geldt dat kritiek geven heel makkelijk is om dat anoniem te doen hier op een forum.

En voor het geval de leukste thuis gaat beginnen:
Ik heb allang voorgesteld om een jaar lang te gaan Robinsonnen want met mijn gewicht hou ik dat prima vol.
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 15:11:04 door Sanderman »

Offline Edberg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #433 Gepost op: 23-05-2006, 15:25:11 »
Beste Sanderman,

Het is niet de bedoeling om het leven en de miserie van wie dan ook te vergelijken met een andere.

Ik reageer gewoon op het feit dat het achter het scherm heel gemakkelijk is.
Een beetje zoals een journalist die zegt dat het ongelooflijk is dat een penalty word gemist.  Wie heeft er nooit één gemist?

Nog wat over eerlijkheid en klare taal. 

Op honderd mensen, gaan er gegarandeerd, 99 tegen jou zeggen dat ze eerlijk zijn en dat ook apprecieren.
Jij waarschijnlijk ook.
Het probleem is dat, eerlijk zijn, niet geapprecieerd word. Je zegt dat je 250 weegt?
Apprecieer je het als iemand eerlijk tegen jou zegt "Wat ben je dik".

wedden dat je het een eikel vind.

Gekronkel is er spijtig genoeg om sociaal te zijn.

"Wat ben je dik" word "wat ben je veranderd".
"Jou maaltijd is niet te eten" word " Ik kom net van tafel"
enz.

Niet persoonlijk opnemen Sanderman, tis voor de illustratie.

Groeten.




Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #434 Gepost op: 23-05-2006, 15:32:30 »
ik vind het sneu voor sanderman ik ben nogal zwak tegen zulke verhalen dat iedereen je raar aankijkt terwijl de persoon heel aardig kan zijn Succes ermee     buiten robinson om

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #435 Gepost op: 23-05-2006, 15:38:59 »
Puur voor de beleving van ER voor mij ben ik blij dat Mick eruit is. Zij het dat het aan de beeldvorming ligt of aan Mick zelf, maar ik kan me echt aan zijn inbreng in het programma irriteren. Z'n maatje Ernestine er in de eerste aflevering uitstemmen zegt wat mij betreft wel genoeg over zijn mentaliteit.

Voor mij is hij geen smaakmaker, maar een smaakverpester.

Maar goed, ik kan best begrijpen dat hij voor sommigen juist het programma leuk maakt, en wat dat betreft ben ik ook wel blij dat hij erin heeft gezeten. Dat maakt het programma toch interessant voor meerdere mensen, en het levert leuk voer op voor discussies op het forum :)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #436 Gepost op: 23-05-2006, 16:02:54 »

Op honderd mensen, gaan er gegarandeerd, 99 tegen jou zeggen dat ze eerlijk zijn en dat ook apprecieren.
Jij waarschijnlijk ook.
Het probleem is dat, eerlijk zijn, niet geapprecieerd word. Je zegt dat je 250 weegt?
Apprecieer je het als iemand eerlijk tegen jou zegt "Wat ben je dik".

wedden dat je het een eikel vind.

Gekronkel is er spijtig genoeg om sociaal te zijn.

"Wat ben je dik" word "wat ben je veranderd".
"Jou maaltijd is niet te eten" word " Ik kom net van tafel"
enz.

Niet persoonlijk opnemen Sanderman, tis voor de illustratie.

Groeten.





Beste Edberg,

Even voor alle duidelijkheid om misverstanden te voorkomen:
Ik schrijf niet over mezelf om de aandacht te trekken of zo en van sneu doen is al helemaal geen sprake. Maar wilde mijn situatie even beschrijven om te laten zien waarom ik zo'n hekel heb aan dat achter je rug om gedoe. Kijk iemand aan en zeg in iemands gezicht wat je ervan vindt. Ik heb veel meegemaakt Edberg en daardoor moet iemand juist in mijn gezicht zeggen dat ik een vette pad of zoiets ben. Daaraan weet ik gelijk dat die persoon gewoon recht voor de raap is. En dat zijn dan personen die ik onmogelijk een eikel kan vinden. Maar wat dus wel moeilijk is dat als iemand eerst zegt van: het gaat hier of daar om en dan achteraf totaal omdraait snap je? En daar dan ook aan toevoegt dat nooit iemand anders het zo heeft meegemaakt. Dat kun je niet weten. Ik heb nooit geweten hoe erg mensen eraan toe kunnen zijn totdat ik het zelf zag.

Met andere woorden: op een forum als dit moet je juist zeggen wat je vindt. Totaal geen probleem mee. Alleen kun je dan wel dit soort reacties terugverwachten net zoals ik dat ook incasseer en Mick bijvoorbeeld ook gewoon moet doen. Daar wordt je volwassen van en daarom vind ik het ook totaal niet erg om jouw citaten te lezen. Weet je waarom? Omdat je dan anders niet meer een fatsoenlijk leven kunt lijden en dat was ik nog wel even van plan.

Nou, dat was het zolangzamerhand wel. Back to Mick zaken oke?
Groeten terug

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #437 Gepost op: 23-05-2006, 16:32:08 »
En bedankt Koekoe  >:( ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #438 Gepost op: 23-05-2006, 16:41:32 »
Mick, ge war een prachtkandidaat, eerlijk waar, ik reageer hier niet al te veel op dit ER forum omdat het me te druk is, maar hier maak ik graag een uitzondering. Het spel draaide om jou, jij maakte de game, het werkt langzaamaan niet de vraag: wie gaat er vanavond uit maar, zou Mick weer een proef winnen. Ik hoopte van wel, want dat is verzekerd goede televisie. Je hebt slim gespeeld, dat zondermeer. Mooie actie hoe je Pieter uit zijn tent lokte. Vooral jouw reacties in het heetst van de strijd heb ik erg gewaardeerd, jij was het programma. Waar anderen zich als sociale wezens mee lieten slepen snapte jij waar het om ging, overleven door slim te spelen en sterk te zijn door de proeven te winnen. Als je ziet dat misschien iemand als Jennifer de finale zal halen, die enkel maar loopt te mekkeren de hele tijd, misschien niet eens een proef wint, en dan jij met je 2 proeven en dan meteen er bam uitliggen, jammer Mick! Je blijft een superkandidaat! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Mick
« Reactie #439 Gepost op: 23-05-2006, 16:46:49 »
Mick, ge war een prachtkandidaat, eerlijk waar, ik reageer hier niet al te veel op dit ER forum omdat het me te druk is, maar hier maak ik graag een uitzondering. Het spel draaide om jou, jij maakte de game, het werkt langzaamaan niet de vraag: wie gaat er vanavond uit maar, zou Mick weer een proef winnen. Ik hoopte van wel, want dat is verzekerd goede televisie. Je hebt slim gespeeld, dat zondermeer. Mooie actie hoe je Pieter uit zijn tent lokte. Vooral jouw reacties in het heetst van de strijd heb ik erg gewaardeerd, jij was het programma. Waar anderen zich als sociale wezens mee lieten slepen snapte jij waar het om ging, overleven door slim te spelen en sterk te zijn door de proeven te winnen. Als je ziet dat misschien iemand als Jennifer de finale zal halen, die enkel maar loopt te mekkeren de hele tijd, misschien niet eens een proef wint, en dan jij met je 2 proeven en dan meteen er bam uitliggen, jammer Mick! Je blijft een superkandidaat! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Kan er niks meer aan toevoegen  ;D ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta