Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ernestine  (gelezen 24414 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #20 Gepost op: 10-04-2006, 21:53:19 »
Ik vond je een heel moedige kandidate.. Echt jammer dat je bent afgevallen, want dit verdien je niet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2006, 22:20:55 »
Ik vond het jammer dat Ernestine zoveel pech heeft gehad in Expeditie Robinson 2004 als zowel de ER allstars De Strijd der Titanen, we weten nog allemaal hoe Ernestine niet op de muur kon klimmen en als eerste afviel en nu door de muurproef is ze afgerekend omdat, ze het als slechtste gepresteerd heeft, jammer Ernestine je was een leuke kandidate. ::zwaai:: ::zwaai::

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #22 Gepost op: 10-04-2006, 22:42:08 »
Lieve Ernestine, dit had je echt niet verdiend! Sociaal de sterkte van het team, fysiek het slechts. Maar dat mag geen reden zijn dat je er nu al zo vroeg uitlig. Jammer

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #23 Gepost op: 10-04-2006, 23:02:10 »
Ik vind t super erg dat Ernestine er uit is.
Ze is/was een van mijn favorieten.

Mick is een waardeloze vriend,
hoop dat ie er heel snel uit ligt.

Ernestine,
je bent en blijft een kanjer  ::jaja::

Hoop je op de fandag weer tegen te komen  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #24 Gepost op: 10-04-2006, 23:08:12 »
Ben ik nou echt de enige die er wat afstandelijker tegen aan kijkt? ???
Mooi is anders maar Mick speelt het spel en zo stiekem vind ik hem niet, hij zegt het iig nog gewoon.
Alhoewel Lydia er van mij ook wel zo uit had gemogen ben ik niet zo geschokt en ontroerd door Ernestines vertrek. Leuke en aardige dame, zonder meer, maar geen titaan voor mij. (wat dat dan ook moge wezen ;D)
sic transit gloria mundi

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2006, 23:12:47 »
Jammer voor haar als persoon .. ik mocht haar echt!
Maar als je gaat kijken naar de titel "titaan" dan denk ik niet aan haar.
Toch heeft ze goed weten te overleven in de mangrove, wat haar toch wel een robinson maakt.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2006, 23:20:59 »
Ernestine was niet mijn favoriet voor de eindoverwinning. Toch vind ik het wel erg sneu. Ernestine wilde zo graag eens een keer een echte expeditie meemaken, na vorig jaar bijna alleen de Mangrove te hebben gezien. Nu heeft ze dat alweer nauwelijks meegemaakt. En misschien had Mick ergens wel een punt met de zwakste schakel eruit stemmen. Maar gaat dat dan alleen om de proeven? Of zelfs maar op basis van één proef? Op basis van het survivalen op zich, is namelijk tot nu toe Lydia als zwakste naar boven gekomen voor mij. Blijkbaar lag dat voor Mick anders. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Lydia zoveel sterker is dan Ernestine. En als het dan toch niet heel veel uitmaakt dan zou ik voor mijn vrienden gaan.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #27 Gepost op: 10-04-2006, 23:22:57 »
Ernestine; geen titaan, wel een kanjer ::bravo::
er was eens......

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #28 Gepost op: 11-04-2006, 00:07:48 »
Op basis van het survivalen op zich, is namelijk tot nu toe Lydia als zwakste naar boven gekomen voor mij. Blijkbaar lag dat voor Mick anders. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat Lydia zoveel sterker is dan Ernestine. En als het dan toch niet heel veel uitmaakt dan zou ik voor mijn vrienden gaan.

Dat is nou precies waarom ik die beslissing van Mick zo dom vond!
Lydia is nu bepaald geen survivalbeest, erg sneu voor Ernestine, ik ben erg benieuwd of die 2 nu nog steeds vrienden zijn

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #29 Gepost op: 11-04-2006, 09:03:06 »
jeetje,wat jammer meid dat je er uitgestemt bent!
Je bent een hele leuke,spontane en vriendelijke vrouw en had wat mij betreft nog heel wat rondes mee mogen doen!
Ik baalde dat Mick op jouw had gestemt.aan de ene kant begreep ik zijn redenering wel en was hij er ook echt wel eerlijk over.Ik vond het heel mooi en zelf wel ontroerend om te zien dat Mick je zo hielp bij de muur en hoe hij met je omging.Je zag echt wel dat de vriendschap voor hem echt wel belangrijk was daarom is het ook moeilijk te bavatten dat hij juist op jouw gestemt heeft.Juist degene die je volledig vertrouwd laat je ff kei hard vallen,dat doet pijn..maar toch vind het bijzonder hoe hij over jouw praat (daaruit blijkt dat hij echt veel om je geeft!)
ik kan me voorstellen dat dit voor Ernestine zeer dubbel moet zijn geweest en ben ook echt benieuwd hoe ze nu er tegen aan kijkt!

Ernestine,je bent een leuk mens om naar te kijken!!

Offline Stinjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #30 Gepost op: 11-04-2006, 12:45:46 »
Zo, de quitters zijn er ook weer uit  ::tandpastasmiley::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #31 Gepost op: 11-04-2006, 13:31:54 »
Ah Ernestine, wel sneu dat je er op deze manier uit moet  :( Het is wel eerlijk (en tactisch) van Mick, maar hij had het iets anders kunnen brengen. ´Je bent te zwaar´, daar zou je bijna een minderwaardigheidscomplex van krijgen  :-X

Heb je het hem ondertussen al kunnen vergeven? En hoe vond je het om terug te zien dat hij het het eerst tegen Lydia had gezegd? Had je zelf eigenlijk je kansen hoog ingeschat van te voren? Mocht je je verhaal kwijt willen, een columpje insturen mag altijd  ;D ;)

« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 13:34:41 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #32 Gepost op: 11-04-2006, 15:09:26 »
ik verdenk mick ervam dat hij gezwicht is voor de looks van lydia  ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #33 Gepost op: 11-04-2006, 15:13:44 »
Het is jammer, maar het is niet anders...
Kan ook niet echt boos zijn op Mick, maar ik vind het ook geen goede actie van hem.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #34 Gepost op: 11-04-2006, 15:18:44 »
Jammer dat zij er nu al uitligt, maar geen ramp.
Wel sneu voor haar dat ze er alweer zo vroeg uitligt.

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #35 Gepost op: 11-04-2006, 17:11:17 »
Ik hoop niet dat dit erg lullig overkomt maar Ernestine was toch zoveel afgevallen? Ik heb er bij de fandag gezien van expeditie 2004 dus 2 jaar terug en toen zag ze er goed uit.
Is ze dan zoveel aangekomen wat ik vond haar echt dik geworden.
Ik had zelf het idee van je gaat mee doen dan zorg toch dat je een beetje fit bent wat in houdt dat je wat aan je conditie gaat doen.
Ik herkende haar in de eerste aflevering ook niet zo! Zonde hoor.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 17:19:07 door Iloverobinson »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #36 Gepost op: 11-04-2006, 17:29:04 »
Ik hoop niet dat dit erg lullig overkomt maar Ernestine was toch zoveel afgevallen? Ik heb er bij de fandag gezien van expeditie 2004 dus 2 jaar terug en toen zag ze er goed uit.
Is ze dan zoveel aangekomen wat ik vond haar echt dik geworden.
Ik had zelf het idee van je gaat mee doen dan zorg toch dat je een beetje fit bent wat in houdt dat je wat aan je conditie gaat doen.
Ik herkende haar in de eerste aflevering ook niet zo! Zonde hoor.
In zwempak zie je er altijd wel wat dikker uit dan in je gewone kleren. En daarbij kun je met kleren veel verbergen. Maar goed, dat heeft niet zoveel met de expeditie te maken.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #37 Gepost op: 11-04-2006, 17:55:35 »
jij kan naar de foto daar had ze een veel smaller gezicht toch? of niet?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #38 Gepost op: 12-04-2006, 14:06:35 »
gek he, dat sommige mensen dikker worden in de loop van de tijd...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #39 Gepost op: 12-04-2006, 14:13:44 »
Medeforummers, wat was de reden dat Ernestine in haar vorige expeditie direct naar de mangrove moest: Ze kwam de kooi (eerste proef) niet in vanwege een gebrek aan conditie en een overschot aan gewicht.

Wat zou je doen als je dan een nieuwe kans kreeg: juist ja, trainen en afvallen.

Maar nee, Ernestine denkt dat ze middels haar sociale vaardigheden (zoals liedjes zingen rond het kampvuur) en haar vermeende vriendschap met Mick het wel even kan "klaren" tot aan de samensmelting.

Wat ik niet begrijp, is dat de kandidaten niet zien dat E.R. ook topsport is. Je zult dus in TOPCONDITIE moeten zijn, zowel geestelijk als lichamelijk. Zoniet, dan vlieg je er snel uit.