Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ernestine  (gelezen 24417 keer)

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #40 Gepost op: 12-04-2006, 15:25:34 »
Ik zeg niet dat je afgetraind aan de expeditie moet beginnen, maar wel dat je het dan moet aanvaarden als je fysiek je de kop kost.

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #41 Gepost op: 12-04-2006, 21:26:27 »
sorry, maar kijk eens naar deze liev meid, volgens mij is ze helemaal zo liev niet hoor,
ik denk eerder dat ze een wolvin is in een schaapsvelletje.


Offline Erik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #42 Gepost op: 12-04-2006, 23:30:23 »
ze lijkt op mevr. bulstronk  ;D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #43 Gepost op: 13-04-2006, 07:30:28 »
Ik vind het nog steeds sneu dat ze eruit ligt.. en dat alleen door zo'n eerste proef, het gaat toch om survivallen vooral... niet om al die proeven en je hebt ook mensen nodig die iedereen bij elkaar brengt en voor gezelligheid zorgt!  ::jaja:: ::jaja::
I'm a real big goblin..

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #44 Gepost op: 13-04-2006, 09:48:33 »
Als de enigste kwaliteit "gezeligheid" is  ::ohno:: ::ohno::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #45 Gepost op: 13-04-2006, 16:01:28 »
Jammer hoor

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #46 Gepost op: 13-04-2006, 16:12:25 »
sorry, maar kijk eens naar deze liev meid, volgens mij is ze helemaal zo liev niet hoor,
ik denk eerder dat ze een wolvin is in een schaapsvelletje.


Prutske, normaal zou ik hier niet op reageren, maar jij kent onze ernestine zeker niet.
Begin misschien eens met je in te schrijven en door de selecties te geraken. Dan zal ik eens kijken hoeveel dagen je het zal uithouden...
Voor je over iemand oordeel maak eerst dat je de persoon ken.
Ernestine : KLASSE
groeten,
Peter er 2004

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2006, 16:50:57 »
Peter, dit is helemaal niet slecht bedoeld hoor, het is gewoon een ingeving, Mick wordt ook door velen beoordeeld en veroordeeld en niemand kent hem, alleen om wat verdraaide, gemonteerde beeldjes op t.v. en een klote rechtzaak te Brussel.

Makkelijk om iemand af te maken op het forum, dit geld voor iedereen (Mick, Ernestine,........)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #48 Gepost op: 13-04-2006, 17:08:58 »
Peter, dit is helemaal niet slecht bedoeld hoor, het is gewoon een ingeving, Mick wordt ook door velen beoordeeld en veroordeeld en niemand kent hem, alleen om wat verdraaide, gemonteerde beeldjes op t.v. en een klote rechtzaak te Brussel.
Waarom plak je dan zelf een etiket op Ernestine?


In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #49 Gepost op: 13-04-2006, 17:10:30 »
En nog wel op basis op foto's: Kijk eens naar d'r ogen? Zie je wel: Het is eigenlijk een vreselijk mens  >:(. Echt, Prutske, die redeneringen slaan helemaal nergens op.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

da man herman

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #50 Gepost op: 13-04-2006, 18:23:52 »
Hoe kan je nou iemand als mens be/veroordelen op basis van een paar tv beelden?
prutswerk

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #51 Gepost op: 14-04-2006, 13:01:46 »
Als de enigste kwaliteit "gezeligheid" is  ::ohno:: ::ohno::

Kan heel belangrijk zijn als je weken op een eiland zonder tv, radio, andere mensen, etc. zit. ;) Misschien nog wel belangrijker dan iemand die alleen maar wat beter is in de proeven.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #52 Gepost op: 14-04-2006, 14:02:45 »
Kan heel belangrijk zijn als je weken op een eiland zonder tv, radio, andere mensen, etc. zit. ;) Misschien nog wel belangrijker dan iemand die alleen maar wat beter is in de proeven.

Als ik mocht kiezen had ik toch liever een paar uitermate ongezellige types in mijn team zitten, het liefst zo ongezellig dat ze veel risico lopen om weggstemd te worden :P

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #53 Gepost op: 14-04-2006, 14:33:40 »
Als ik mocht kiezen had ik toch liever een paar uitermate ongezellige types in mijn team zitten, het liefst zo ongezellig dat ze veel risico lopen om weggstemd te worden :P


Zoals ik al eens gezegd heb: zet mij maar samen met (een type) John Vermolen op een eiland, dan ben ik op mijn best. No way to run, nowhere to hide voor zo'n gast. Niet dat ik agressief ben ofzo, maar ik boorde die kerel helemaal de grond in, die was nog voor de eerste eilandraad opgestapt. Mensen vergelijken mij weleens met Waldorf & Statler, die twee oude kereltjes bij de Muppets. Zo kan ik inderdaad overkomen. Niet altijd hoor, ialleen als mensen zich niet correct gedragen want Ik ben zeer allergisch voor onrecht. Behandel je anderen met respect dan heb je aan mij een goede vriend, misdraag je je dan ben ik een irritante. Ik heb d'r ook geen probleem mee wat Mick heeft gedaan. Expeditieleden kunnen verschillende rollen hebben binnen zo'n expeditie: je hebt de proevenmonsters, de voedselvoorziening, de komische noot, het luisterende oor, de motivator, etc. Iedereen kan dus van waarde zijn, ook Ernestine. Probleem alleen is dat de proeven zo'n wezelijk onderdeel van het spel zijn, van levensbelang min of meer. Verlies je, dan moet er iemand naar huis. Geen kamp moet naar de eilandraad omdat er niet genoeg gezongen en gefeest wordt. Dáárom is de keuze van Mick en de anderen logisch. Het gaat toch om overleven? Het was niet fair geweest als Mick een complot had gesmeed en Ernestine volledig onverwacht naar huis had gemoeten, het is helemaal eerlijk verlopen.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #54 Gepost op: 14-04-2006, 15:23:13 »
Het gaat toch om overleven? Het was niet fair geweest als Mick een complot had gesmeed en Ernestine volledig onverwacht naar huis had gemoeten, het is helemaal eerlijk verlopen.

Waarom zou dat niet "fair" zijn? Naar mijn mening is alles fair zolang de regels van het spel het toelaten. Omdat er niet veel regels zijn is er veel geoorloofd, alleen psychologische oorlogsvoering is een beetje een grijs gebied.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #55 Gepost op: 14-04-2006, 16:15:09 »
Niet fair tegenover Ernestine bedoel ik daarmee, gezien het feit dat Mick haar goede vriend is.

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #56 Gepost op: 14-04-2006, 20:03:14 »
Mick kijkt verder dan zijn neus lang is, nu is hij de numero uno van het kamp, en kan hij de lakens uitdelen, Ernestine was diegen die volgens mijn bescheiden mening probeerde de lakens naar zich te trekken, zij en Ilona zijn vriendinnen, Ernestine koos als eerste kampgenoot Maxime, dus die heeft ze ook in haar zak en de Mick, tja dat is haar vrienje, even optellen,.......

Ernestine dacht waarschijnlijk dat haar expeditie niet meer stuk kon, en zag haar zelf al in de finale.

De groep heeft er anders over beslist, ze kreeg meer dan de meerderheid van de stemmen (namelijk 5)


Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #57 Gepost op: 15-04-2006, 02:18:34 »
Prutske, normaal zou ik hier niet op reageren, maar jij kent onze ernestine zeker niet.
Begin misschien eens met je in te schrijven en door de selecties te geraken. Dan zal ik eens kijken hoeveel dagen je het zal uithouden...
Voor je over iemand oordeel maak eerst dat je de persoon ken.
Ernestine : KLASSE
groeten,
Peter er 2004

De reactie van Prutske is mss niet echt een goed onderbouwde reactie, maar jouw reactie daarop ook niet.
Argumenteren dat je eerst maar eens moet inschrijven en door de selectie moet geraken om een mening te verkondigen vind ik niet echt sterk. Zou erg saai worden op het forum dan, aangezien alleen (ex-) deelnemers recht van spreken zouden hebben in dat geval. Ik vind het een beetje een dooddoener om eerlijk te zijn ;)
Gewoon melden dat het kortzichtig is om een conclusie te trekken uit een foto had de lading ook gedekt ;)
« Laatst bewerkt op: 15-04-2006, 11:40:43 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #58 Gepost op: 15-04-2006, 09:35:51 »
Peter is een beetje gefrustreerd, daar hij gepaseerd is door Ernest Paul, zijn selectie voor de strijd der Titanen was een feit, maar Talpa vond hem maar niks en vervangde hem door een andere kandidaat, trouwens was het Peter niet die in 2004 opgaf, wanneer hij Mick terug zag komen in de competitie, tjonge wat een loser zeg, en die man komt hier nu zeggen dat ik me moet inschrijven voor E.R.

Hij is zelf een loser en een opgever.


da man herman

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #59 Gepost op: 15-04-2006, 09:57:55 »
prutske, neem het niet zo persoonlijk en neem eens wat afstand. Je hebt recht om je mening te ventileren, maar ik vind je reactie respectloos en stijlloos.