Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ernestine  (gelezen 24408 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #60 Gepost op: 15-04-2006, 11:36:01 »


Hij is zelf een loser en een opgever.



Beetje beleefdheid kan geen kwaad.
Schelden heeft niemand wat aan en is net zo kort door de bocht als conclusies verbinden aan een enkele foto ::)
sic transit gloria mundi

Offline prutske

  • Forumlid
  • Eerlijkheid duurt het langst
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #61 Gepost op: 15-04-2006, 12:18:00 »
Dit is de laatste mial, werd door de moderator (Storm) om mijn vingers getikt, het was wel Peter die eerst uithaalde naar mij, ok laat maar ciao iedereen,

jullie zullen hier geen commentaar meer lezen van mij, daar deze toch gecensureerd word, tjonge wat land is dit, ....

Vrije meningsuiting ,....

My ass.....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #62 Gepost op: 15-04-2006, 13:02:17 »
Het gaat erom hoe iets gezegd wordt. Je kan het niet met iemand eens zijn en dit in nette bewoordingen zeggen, je kan iemand ook voor rotte vis uitmaken.
Dat is een wereld van verschil.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #63 Gepost op: 15-04-2006, 16:26:08 »
Het gaat erom hoe iets gezegd wordt. Je kan het niet met iemand eens zijn en dit in nette bewoordingen zeggen, je kan iemand ook voor rotte vis uitmaken.
Dat is een wereld van verschil.

Zo is het maar net ;D
En dan nu terug naar:

Ernestine
er was eens......

Offline MasterBlaster

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #64 Gepost op: 17-04-2006, 02:43:54 »
Prutske, normaal zou ik hier niet op reageren, maar jij kent onze ernestine zeker niet.
Begin misschien eens met je in te schrijven en door de selecties te geraken. Dan zal ik eens kijken hoeveel dagen je het zal uithouden...
Voor je over iemand oordeel maak eerst dat je de persoon ken.
Ernestine : KLASSE
groeten,
Peter er 2004

Hier ben ik het mee eens. Alvorens een oordeel te vellen over een persoon moet je kijken wat die persoon in vorige edities van ER heeft gedaan en dan moet gezegd worden dat Ernestine beslist kan afzien en mentaal sterk is. Die heeft daar dagen en dagen in de mangroven gezeten in een vorige editie. Ze kon toen goed door de honger bijten en conflicten met Mick en Klaar aan. Ze was toen eigenlijk een soort vredeststichter. Ik acht Ernestine zeker hoger dan bijvoorbeeld Lydia, ik kan mij echt niks overtuigends van haar herinneren uit haar vorige editie, wat mij vooral bij bleef was "twee meisjes op het strand" en het "rijstincident".

Groetjes,
MasterBlaster

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #65 Gepost op: 20-04-2006, 19:35:04 »
Wil nog ff zeggen: ik vond Ernestine WEL een titaan!  ::bravo::

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #66 Gepost op: 22-04-2006, 17:57:04 »
Weet iemand trouwens WAAROM Ernestine niet Mick ( haar mangrovemaatje ) had gekozen maar Maxime?

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ernestine
« Reactie #67 Gepost op: 22-04-2006, 18:18:37 »
Peter is een beetje gefrustreerd, daar hij gepaseerd is door Ernest Paul, zijn selectie voor de strijd der Titanen was een feit, maar Talpa vond hem maar niks en vervangde hem door een andere kandidaat, trouwens was het Peter niet die in 2004 opgaf, wanneer hij Mick terug zag komen in de competitie, tjonge wat een loser zeg, en die man komt hier nu zeggen dat ik me moet inschrijven voor E.R.

Hij is zelf een loser en een opgever.



Voor mij ben je sowieso al cool als je mee hebt gedaan aan ER  8) Mij zal het nooit lukken
Do you want to go to the Seaside?