Auteur Topic: [Kandidaat NL] Fleur  (gelezen 30109 keer)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2006, 17:21:12 »
Ze stemt gewoon op degene op wie Mick stemt om zelf niet de kans te lopen onpopulair te worden.,
Slim, maar zwak. Karin toonde tenminste karakter door gewoon te stemmen op wie ze wilde stemmen. Fleur wist dat Ilona een veel betere Robinson is dan Lydia, maar is gewoon bang voor haar eigen positie. Nouja, ze was toch al niet mijn favoriet

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #41 Gepost op: 18-04-2006, 17:28:32 »
Waarom? Ze had 2 keuzes, of op Ilona stemmen of op Lydia. Ik denk dat zij en Ilona niet zoveel met elkaar hebben..
Het is veiliger voor haar om met Mick mee te stemmen.

Dat vind ik gewoon ::hand:: :P

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #42 Gepost op: 18-04-2006, 18:56:17 »
Wat een gedoe zeg.  :-X Fleur heeft gewoon gedaan wat bijna iedereen in haar situatie zou doen: niet op haar vriendin gestemd en wel op iemand gestemd waar je sociaal wat minder mee hebt.
Nog even niks.

Offline peterz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #43 Gepost op: 18-04-2006, 22:15:39 »
toch even een reactie: met afschuw heb ik gisteren naar aflevering 3 zitten kijken. Eerder vertrouwde ik Fleur al niet en nu is het me al helemaal duidelijk. schijnheilig, zelfingenomen, zo glad als een aal (wat ze zelf "sociaal" noemt) en ronduit gemeen, al weet ze dit alles onder het motto "sterke vrouw" te verbergen. Ze gebruikt Lydia, een naïef geitje die te dom is om te beseffen dat ze meegevraagd is om 'some pussy' te tonen. En het scharminkel geeft ook wat de makers verlangden: 'goedkope temptation'.
Al is Fleur zelf niet veel beter, enkel subtieler. Kijk maar naar het korte bikinibroekje dat 'plots' OOK strak rond de billen werd gespannen op de  eilandraad. Een trend die in de vorige expeditie's gelukkig zoek was. Met spijt in het hart nemen we afscheid van Ilona. You rule!


(edit: tekst aangepast)
« Laatst bewerkt op: 19-04-2006, 07:51:37 door Stormpie »

Offline mij

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #44 Gepost op: 22-04-2006, 15:22:22 »
toch even een reactie: met afschuw heb ik gisteren naar aflevering 3 zitten kijken. Eerder vertrouwde ik Fleur al niet en nu is het me al helemaal duidelijk. schijnheilig, zelfingenomen, zo glad als een aal (wat ze zelf "sociaal" noemt) en ronduit gemeen, al weet ze dit alles onder het motto "sterke vrouw" te verbergen. Ze gebruikt Lydia, een naïef geitje die te dom is om te beseffen dat ze meegevraagd is om 'some pussy' te tonen. En het scharminkel geeft ook wat de makers verlangden: 'goedkope temptation'.
Al is Fleur zelf niet veel beter, enkel subtieler. Kijk maar naar het korte bikinibroekje dat 'plots' OOK strak rond de billen werd gespannen op de  eilandraad. Een trend die in de vorige expeditie's gelukkig zoek was. Met spijt in het hart nemen we afscheid van Ilona. You rule!


(edit: tekst aangepast)
hehe peterz,
jij ziet nu ook tenminste hoe Fleur ECHT is. Vorig jaar kwam dat nog niet zo goed in beeld, maar het is gewoon een uitgekookte tante, die iedereen met haar zgn sociaal gedrag om haar vingers windt. Ze is gek op aandacht; waarom doe je anders voor de 2de keer mee, nadat je vorig jaar een flinke lichamelijke klap (haaruitval ed) na de opnames gekregen had.
Nee, Fleur, ik ben er zeker van dat dit jaar je ware aard duidelijk in beeld komt....
Iilona zei het al; lydia en Fleur weten precies hoe ze de mannen moeten bespelen.
Fleur is heel anders dan ze zich probeert voor te doen.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #45 Gepost op: 22-04-2006, 18:01:56 »
en een blikje vlees winnen is ook niet echt gelukt!

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #46 Gepost op: 22-04-2006, 18:38:09 »
ik denk dat ze op dat moment het niet helemaal besefte dat mick een smerig spelletje doet...  op tv laten ze dit natuurlijk duidelijk zien met al het commentaar erbij enzo,, dus... ik ben benieuw hoe het maandag gaat.. ze krijgt van mij nog 1kans  ::trots::
RIP ernst-paul

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #47 Gepost op: 22-04-2006, 19:04:41 »
hehe peterz,
jij ziet nu ook tenminste hoe Fleur ECHT is.
...
Nee, Fleur, ik ben er zeker van dat dit jaar je ware aard duidelijk in beeld komt....
...
Fleur is heel anders dan ze zich probeert voor te doen.

Wat een nonsens.  ::niet-ok::
Waarom is iets onsympathieks 'echter' dan iets sympathieks? Als je Fleur aardig ziet doen op TV, dan speelt ze volgens jou alleen maar toneel. Maar wanneer ze iets doet waar je het niet mee eens bent, dan 'komt ineens haar ware aard naar boven'.  ???

Blijkbaar ga je echt uit van het slechte in de mens. Ik vind het ook jammer dat Fleur voor Lydia kiest in plaats van Ilona, maar dat betekent niet dat Fleur meteen een naar mens is. Ik zie dat heel anders: Fleur is hetzelfde als in de vorige expeditie, niet minder sympathiek, maar kan het nou eenmaal beter vinden met Lydia dan met Ilona. Daarom stemt ze Ilona weg. Heel jammer, maar om nou te gaan zeggen dat ze 'schijnheilig, zelfingenomen en zo glad als een aal' is? Waar haal je het vandaan? ???  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #48 Gepost op: 23-04-2006, 10:16:25 »
Ik vind Fleur ook niet zo oprecht... Ik begrijp echt niet dat ze het beter met Lydia kan vinden. Ik denk in haar achterhoofd dat ze Lydia kiest, daar voelt ze zich goed en kan ze verder mee komen...
Door Ilona weg te stemmen, kan zij langer in de race blijven. Goed gezien van Fleur, maar ze lag me niet in haar vorige expeditie en nu ook niet.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #49 Gepost op: 23-04-2006, 12:07:02 »
hehe peterz,
jij ziet nu ook tenminste hoe Fleur ECHT is.

Wat knap dat jij dat allemaal ziet in die paar minuutjes per week dat Fleur op tv is en dat mensen als Mick en Lydia het niet zien, terwijl zij 24 uur per dag met haar op een eiland hebben gezeten.  :-X
Nog even niks.

Offline etaner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #50 Gepost op: 23-04-2006, 19:42:04 »
Ik ben (was) heel erg voor Ilona, maar misschien is Lydia wel aardiger in de omgang en kiest Fleur daarom voor haar, logisch toch.
Verder is het een leuke meid, die ook gewoon probeert te overleven op het eiland. En haar ware aard?, wat is dat dan, valt toch wel mee!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #51 Gepost op: 23-04-2006, 20:13:29 »
Ik ben het met je eens etaner misschien is Lydia ook veel leuker in de omgang dan Ilona, en kiest ze voor Lydia, het ligt er gewoon aan met wie je goed kan vinden en Fleur heeft voor Lydia gekozen, en wij waren er niet bij op het Eiland dus dat word moeilijk beoordelen, maar ondanks dat vind ik Fleur gewoon een hele leuke kandidate en dat blijft ze alsnog, en van mij mag ze samen met Jakobien, heel ver komen en hopelijk wint of Fleur of Jakobien.  ::ok::  ::ok::

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #52 Gepost op: 24-04-2006, 22:51:11 »
GO girl fleur je gaat het maken ::zwaai::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2006, 16:07:59 »
GO girl fleur je gaat het maken ::zwaai::

ik hoop het niet

Offline mij

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2006, 16:35:17 »
Wat knap dat jij dat allemaal ziet in die paar minuutjes per week dat Fleur op tv is en dat mensen als Mick en Lydia het niet zien, terwijl zij 24 uur per dag met haar op een eiland hebben gezeten.  :-X

al over nagedacht dat ik Fleur misschien beter ken dan jullie?......

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #55 Gepost op: 26-04-2006, 09:27:55 »
haha je klinkt als iemand die is gedist op msn ofzo


Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #56 Gepost op: 30-04-2006, 16:01:23 »
Ik ben het met je eens etaner misschien is Lydia ook veel leuker in de omgang dan Ilona, en kiest ze voor Lydia, het ligt er gewoon aan met wie je goed kan vinden en Fleur heeft voor Lydia gekozen, en wij waren er niet bij op het Eiland dus dat word moeilijk beoordelen, maar ondanks dat vind ik Fleur gewoon een hele leuke kandidate en dat blijft ze alsnog, en van mij mag ze samen met Jakobien, heel ver komen en hopelijk wint of Fleur of Jakobien.  ::ok::  ::ok::

Jammer voor jou ligt 1 van die twee er nu dus uit. Jakobien winnen? WAAROM?

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #57 Gepost op: 30-04-2006, 22:44:01 »
al over nagedacht dat ik Fleur misschien beter ken dan jullie?......



Nee, eerlijk gezegd niet, maar ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig.....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #58 Gepost op: 30-04-2006, 23:12:28 »
Jammer voor jou ligt 1 van die twee er nu dus uit. Jakobien winnen? WAAROM?

Voor mij mocht Jakobien winnen omdat, ik haar wel een Robinsonner vond, en ik vind Jakobien gewoon erg tof, dat ze Douwe gewoon een aardige gast vind en dat de andere er te veel mee bezig zijn. Ik ben nu voor Fleur omdat, ik Fleur gewoon een toffe meid vindt en ook haar best doet met van alles en nog wat, Fleur kom bij de smelting!!!!!

Offline quincy63

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #59 Gepost op: 3-05-2006, 20:50:58 »
ik hoop dat je nu wel wint of net zo ver komt  ::tandpastasmiley::

ik had echt dit toen je weg moest de vorige exp'  ::oink::
laat het niet meer gebeuren