Auteur Topic: [Kandidaat NL] Fleur  (gelezen 30092 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #60 Gepost op: 9-05-2006, 10:01:52 »
Wat een tegenvaller is Fleur dit jaar.
Ik vond haar vorig jaar al niets, maar het lijkt dit jaar wel alsof ze denkt op vakantie te zijn. Ook haar reactie toen ze op Miniloc kwam... Zo slecht vond ik het eigenlijk niet. Tja, je hebt beperkte ruimte en door die hoge rotsen lijkt het beperkt.
Maar je hebt een supermooi uitzicht, een mooi strandje met een prachtig stukje water om te zwemmen, en een heerlijke beschutte, droge plaats in de grot.

Dus om dan te mekkeren dat het allemaal tegenvalt en dat het net een gevangenis is, vind ik nogal ver gaan.

Fleur en Lydia mogen van mij dus afvallen komende proef.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #61 Gepost op: 9-05-2006, 10:30:42 »
Fleur doet zielig omdat ze nu niet meer door kan met haar strategie van heulen met de populairste mensen. Ook in haar vorige expeditie zorgde ze ervoor dat in een goed blaadje bleef met het sterkste (lees: grootste) deel, en zorgde ze ervoor dat ze niet te veel op viel, en dat deed ze tijdens deze expeditie weer. Nu ze daar niet verder meer mee kan komen, beseft ze dat ze het nu op haar eigen kracht moet doen, en dan zinkt haar de moed in de schoenen. Als je dan ook nog eens op een eiland komt dat er iets minder uitziet.... dan komt het pruillipje, en is het helemaal over.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #62 Gepost op: 9-05-2006, 12:55:11 »
minilog zou bij mij eenzelfde reaktie veroorzaken, wat een naargeestig, claustrofobieopwekkend eilandje. brrrr.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #63 Gepost op: 9-05-2006, 13:03:29 »
minilog zou bij mij eenzelfde reaktie veroorzaken, wat een naargeestig, claustrofobieopwekkend eilandje. brrrr.

Ja, maar waarom?
Ik heb shots gezien van het uitzicht en dan denk ik: wow!! Schitterend! Ook het eiland zelf is prachtig, al is het benauwd omdat het zo klein is en het strandje ingedamd tussen rotsen zit.

En sowieso is het wat je er zelf van maakt. Je kan op zo'n eiland als Miniloc zitten met 4-5 man en het supergezellig hebben omdat er echt een sfeer gecreeerd wordt. Maar je kan ook op een prachtig eiland zitten als Panga (of een van de Maleisische eilanden uit voorgaande reeksen) en dan met 15 man of meer bijvoorbeeld en nog tegen de palmbomen oplopen vanwege ruzies en onderlinge conflicten.

Heb het uitzicht erbij gedaan van Fleur en Lydia als ze op een gegeven moment op het strand hangen. En dan denk ik:"Dit is toch prachtig? Waarom dat gezeur, geniet van wat je hebt, niet van wat er ontbreekt."
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #64 Gepost op: 9-05-2006, 13:08:39 »
Vorige expeditie vond ik haar echt super .. nu doet ze een beetje apart eigenlijk.
Maar misschien komt dat ook wel door het feit dat ze er gewoon doorheen zit.

Wie weet bloeit ze nog wel weer een beetje op.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #65 Gepost op: 9-05-2006, 13:11:08 »
zal wel erg met je karakter te maken hebben hoe je iets ervaart. is toch voor iedereen anders. de ene houdt van de bergen, de ander houdt van zee (en dan liefst zo ver mogelijk kunnen kijken zonder obstakels zoals rotsen) ik ben iemand voor dat laatste, vandaar dat ik nog steeds die reaktie van fleur snap.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #66 Gepost op: 9-05-2006, 16:00:13 »
Lydia heeft een slechte invloed op Fleur. In 2005 was ze best een bikkel, maar nu is ze een vervelend kind dat zit te zijken

Offline Jim200

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #67 Gepost op: 9-05-2006, 20:14:07 »
Ik ben het eens met Willemson, in 2005 was ze 1 van mijn favorieten, deze expeditie totaal niet...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2006, 20:21:41 »
Ik vind Fleur dit jaar ook tegen vallen eerlijk gezegd, ik zou er een moord doen om op zo`n eilandje te zitten,Fleur jammer maar dit jaar ben je absoluut niet mijn Favouriet maar in 2005 was je dat zeker weten. ::jaja::

Offline quincy63

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #69 Gepost op: 10-05-2006, 14:00:08 »
nee fleur valt helemaal niet tegen
fleur zet hem op !!!!
want j ::zwaai::e moet ook bedeken dat het maar een half jaar gelden was dat meedeed met expr'2005

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #70 Gepost op: 10-05-2006, 16:43:02 »
nee fleur valt helemaal niet tegen
fleur zet hem op !!!!
want j ::zwaai::e moet ook bedeken dat het maar een half jaar gelden was dat meedeed met expr'2005
Daarom valt ze juist tegen...

Offline quincy63

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #71 Gepost op: 11-05-2006, 17:16:42 »
nou ik vind dat fleur moet winnen

zet hem op fleur

lol dat je naar douwe heb gesmst
toen op tv hij er uit moest  ::tandpastasmiley::
je blijft mijn topper

 ::zwaai::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #72 Gepost op: 15-05-2006, 01:01:07 »
Fleur valt mij ook inderdaad wat tegen.

zoals de beelden er nu uit zien, lijkt het of ze geen donder uitvoert.... en eigenlijk geloof ik dat ook, omdat ze net iets te veel met Miss Jankerd van het jaar optrekt.

verder over de rotsen...

er zijn mensen met hoogtevrees en mensen met dieptevrees... ik denk dat Fleur daar last van heeft.

Heb het wel erg te doen met Ryan.... Hij is lekker bezig, en de damesstaan te koukleumen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #73 Gepost op: 15-05-2006, 22:14:14 »
Jammer, ze was fysiek de sterkste vrouw en ik had ook verwacht dat het tussen Ryan en Fleur zou gaan, ben wel blij dat Veronique door is, maar khad het Fleur ook gegund, want volgens mij gedraagt ze zich niet anders dan vorig jaar, het ligt er maar aan met wie je in een groep komt en de positieve beelden worden natuurlijk minder uitgezonden dan de negatieve

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #74 Gepost op: 15-05-2006, 22:16:11 »
Jammer, ze was fysiek de sterkste vrouw en ik had ook verwacht dat het tussen Ryan en Fleur zou gaan, ben wel blij dat Veronique door is, maar khad het Fleur ook gegund, want volgens mij gedraagt ze zich niet anders dan vorig jaar, het ligt er maar aan met wie je in een groep komt en de positieve beelden worden natuurlijk minder uitgezonden dan de negatieve

Zodra je samenklit met zo'n huilebalkje als Lydia, kan ik je echt niet sterk vinden.

Ook zoals ze samen met Lydia naar de grot liep, bang dat er een van hen uit zou gaan. Het leken net "de 2 meisjes op het strand" weer. Lydia heeft altijd iemand nodig om op te steunen, alleen komt ze nergens.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #75 Gepost op: 16-05-2006, 07:54:35 »
En Fleur zei gisterenavond op de chat dat ze het gewoon goed met Lydia kon vinden dus vandaar dat ze met Lydia omging. Ikzelf zou ook wel gek van Lydia worden maar wij weten nooit precies wat iedereen heeft meegemaakt en hoe zwaar het is om daar te zitten...

Fleur jammer dat je eruit bent alleen vind ik je in de vorige expeditie wel leuker dan deze keer.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #76 Gepost op: 16-05-2006, 08:12:30 »
Jammer dat Fleur is afgevallen. Ik had liever Lydia zien gaan.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #77 Gepost op: 16-05-2006, 08:27:03 »
Jammer Fleur.. Niet samen met Douwe op één eiland, dat moet toch een grote teleurstelling geweest zijn. Douwe had geen hoogtepunten in zijn groep, hoe zat dat bij jou?
er was eens......

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #78 Gepost op: 16-05-2006, 08:32:24 »
Fleur vertelde ook nog dat ze er eigenlijk helemaal niks aan vond deze keer en dat ze blij was dat ze weer naar huis mocht........

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #79 Gepost op: 16-05-2006, 08:36:37 »
Jammer dat Fleur er nu uit ligt.  :(
Het was eigenlijk nog mijn enige oorsponkelijke favoriet in het spel, dus helaas...  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.