Auteur Topic: [Kandidaat NL] Fleur  (gelezen 30114 keer)

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #80 Gepost op: 16-05-2006, 08:43:17 »
Ja, Fleur is een mooie gazelle een lust voor het oog. Jammer dat ze weg is....Ze was ook een goede Robinson....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #81 Gepost op: 16-05-2006, 09:07:03 »
Ik vond het wel erg jammer dat Fleur verloor, ze was zeker een waardige Robinsonner geweest maar helaas, het is er niet van  gekomen. ::ohno:: :)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #82 Gepost op: 16-05-2006, 10:22:40 »
Ik vond het wel erg jammer dat Fleur verloor, ze was zeker een waardige Robinsonner geweest maar helaas, het is er niet van  gekomen. ::ohno:: :)


Neen volgens ik las Fleur eruit : dat vind ik megatof hoewel ik liever eerst Lydia had zien vertrekken...
Fleur loopt altijd sommige mannen achterna en vond Mick megatof deze editie. Dat vind ik minder robinsonwaardig...

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #83 Gepost op: 16-05-2006, 11:35:03 »
Fleur IK MIS JE !!!  :\'(

Jij was het zonnetje op mijn TV. Bedankt !!! ::love::

Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #84 Gepost op: 17-05-2006, 10:27:29 »
Fleur eruit  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::  Eindelijk 1 van die huppel tutjes eruit       ( Lydia Fleur ) wat deden die daar ?      janken ? zeuren ? aanstellen ? slijmen bij de mannen ? Bah eindelijk !  ik bedoel als je het spelletje zo speelt hoe kan je dan nog denken dat je het recht heb proberen de winaar te worden der titanen laat het dan over aan  Mick  Ryan   Richard  Bjorn Melvin en Frank :S

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #85 Gepost op: 17-05-2006, 10:45:36 »
Fleur vertelde ook nog dat ze er eigenlijk helemaal niks aan vond deze keer en dat ze blij was dat ze weer naar huis mocht........

Je zag ook dat ze erg weinig gemotiveerd was om door te gaan, het was daarom wel te verwachten dat ze het spel zou verliezen. Ze was het zat, ze vond het eiland verschrikkelijk, ze wou naar huis. Haar enige motivatie om te blijven was Lydia, en dat woog duidelijk niet genoeg op tegen de rest.


Ik kan me trouwens herinneren dat Fleur hier vorig jaar ook wel eens kwam, jammer dat ze er nu niet is, maar het is wel tekenend denk ik, ze heeft het echt niet leuk gehad.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #86 Gepost op: 17-05-2006, 11:08:48 »
Dat is wel sneu, vind ik.
Waarschijnlijk zat deze expeditie toch nog te dicht op de laatste expeditie en de nasleep daarvan. Met Douwe ging het ook duidelijk niet zo lekker en Maxime was ook niet helemaal zo strijdvaardig als in 2005; zoals hij die proef verloor, leek het echt alsof hij het ook al niet erg meer zag zitten.  :(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #87 Gepost op: 17-05-2006, 12:24:51 »
Ik las een artikel in een belgisch tijdschrift waarin Maxime schreef dat het voor de laatste ERders (Douwe,Fleur en hijzelf) het zwaar was om na 5 maanden expeditie terug van start te gaan. Voor de anderen zoals Richard was het inderdaad veel langer geleden, en misschien minder moeilijk om de batterijen terug op te laden.

Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #88 Gepost op: 17-05-2006, 16:07:56 »
ja idd ik kon het wel merken aan Maxime   maar Douwe(komisch maar lui) en Fleur(nep stoer =P en niet sterk in de proefen) bleven hetzelfde hoor

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #89 Gepost op: 17-05-2006, 20:33:30 »
Jammer dat je eruit ligt, mar ik vond je erg tegenvallen dit jaar.
Ik heb je ontmoet op de ER meeting vorig jaar en daar vond ik je erg tof. en nu.... zoals ik je op tv gezien heb, ken ik je haast niet terug...

erg jammer.

Ondanks dat je me erg tegenviel dit jaar had ik toch zeker liever Lydia, Veronique of Jennifer weg zien gaan.
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 17:30:13 door plotiemoos »
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #90 Gepost op: 21-05-2006, 13:28:30 »
Spijtig dat je moest gaan fleur.. :\'(
Jij kan het spel spelen maar lydia is iets anders   ;D

xxx lolo

Offline ;x;x;x Danielle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ;x;x;x The Veronicas ;x;x;x
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #91 Gepost op: 5-06-2006, 21:26:16 »
iik Vinn Fleur Maar een Vreemd Mens .. Ilona ! Dat is pas een Robinson !  ::bravo::

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #92 Gepost op: 5-06-2006, 22:19:46 »
iik Vinn Fleur Maar een Vreemd Mens .. Ilona ! Dat is pas een Robinson !  ::bravo::

Hoezo vreemd?  ???

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #93 Gepost op: 5-06-2006, 22:21:57 »
iik Vinn Fleur Maar een Vreemd Mens .. Ilona ! Dat is pas een Robinson !  ::bravo::

Vreemd mens, vind ik een rare gezegde als je iemand niet in het echt ken, ik zou wel kunnen oordelen, ik heb Fleur namelijk in het echt gezien op de ER Fandag en spontaan dat ze is, ze is dan wel 1 van me favourieten dat geef ik eerlijk toe, en geef ook eerlijk toe, dat ik haar dit jaar minder vond maar, Fleur is verre van een vreemd mens ze is eerder een,  ::ok:: ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Fleur
« Reactie #94 Gepost op: 5-06-2006, 22:25:35 »
First you go backwards, but then forwards again