Auteur Topic: [Kandidaat BE] Frank  (gelezen 71426 keer)

Offline bertien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #100 Gepost op: 15-05-2006, 19:04:24 »
Als mick de volgende proef niet haal ligt hij er denk ik uit de groep, want ik denk dat pieter en frank zobiezo op hem zouden stemmen.
Van mij mag mick er uit wat pieter ook al gezegt heeft dat hij een heel kort lont heeft.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #101 Gepost op: 15-05-2006, 21:35:45 »
Kebèng!!!!
Wat was dat?
Da's Frank die met een rotgof door de mand valt. En wat jammer, want wat was het heerlijk om hem als favoriet te hebben! Maar nu is deze "indiaan" helaas afgegaan als een gieter. Bij het samensmeltingsincident Karin vs Jennifer kreeg hij nog het voordeel van de twijfel wat mij betreft. Maar iemand die eerst beweert dat sterke mensen eruit knikkeren niet zijn stijl is (op de vraag van Ernst Paul of hij erover nagedacht had dat het strategischer was zwakke broeders in de samensmelting toe te laten i.p.v. sterke) en luttele minuten later dit krasse statement volledig teniet doet door als een laffe hond met de meute een sterke man als Melvin eruit te knikkeren... Sorry, maar wat ben je dan voor natte krant!? Vervolgens blijkt dat hij niet zo goed weet wat een complot inhoudt.

Welnu, even uitleggen, Frank, voor het geval je hier ook af en toe komt lurken: een complot smeed je met een groep mensen tegen één persoon. Anders heeft het complot geen zin en is dan dus geen complot. Mensen die een complot smeden zullen bijvoorbeeld op miraculeuze wijze allemaal dezelfde naam invullen bij een stemming. Voorbeeld: 4 mensen stemmen allemaal op een potentiële winner, Melvin.

Geen complot is dus 3 andere mensen die NIET allemaal op dezelfde persoon stemmen. Bijvoorbeeld (ik verzin maar even wat): 2 op Jennifer en 1 op Pieter.

Snap je het? Welterusten dan. Ex-favoriet.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 21:38:49 door Starry Night »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #102 Gepost op: 15-05-2006, 21:47:16 »
Frank stijgt met deze zet flink op mijn favorietenlijst  ::ok::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #103 Gepost op: 15-05-2006, 21:48:51 »
Frank stijgt met deze zet flink op mijn favorietenlijst  ::ok::

Bij mij is ie danig naar benee gevallen.
(maar staat nog wel ruim boven Mick :P)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #104 Gepost op: 15-05-2006, 21:52:36 »
Kvon het wel zielig hoe die Pieter openlijk verkondigde dat hij op Frank zou stemmen als Mick weer won, mjah hijs nu wel weer de held vd dag ::ok::Veronique ook trouwens tegen Lydia

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #105 Gepost op: 15-05-2006, 21:53:10 »
Ik vond het heel terecht wat Frank deed. Hij zou zeker later weggestemd worden door die drie.

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #106 Gepost op: 15-05-2006, 21:54:44 »
He Frank, wat heb je nu gedaan ? Je hebt mijn favoriete kandidaat Pieter eruit gestemd ! Had ik nooit van je verwacht. Maar ik denk dat je jezelf in bescherming hebt genomen, tenminste dat hoop ik. Je hebt je toch niet laten overhalen door die eikel van een Mick ? Ik snap het niet hoor. Had nog ff de volgende eliminatieproef afgewacht en dan Mick eruit gemieterd. Helaas, nu geen mooie mannen meer in ER.......

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #107 Gepost op: 15-05-2006, 21:56:54 »
enige logische en slimme zet, rollen zijn nu volledig omgedraaid.
Björn Lemeire is de man

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #108 Gepost op: 15-05-2006, 21:57:47 »
chapeau Frank, goede zet ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #109 Gepost op: 15-05-2006, 21:59:32 »
Kebèng!!!!
Wat was dat?
Da's Frank die met een rotgof door de mand valt. En wat jammer, want wat was het heerlijk om hem als favoriet te hebben! Maar nu is deze "indiaan" helaas afgegaan als een gieter. Bij het samensmeltingsincident Karin vs Jennifer kreeg hij nog het voordeel van de twijfel wat mij betreft. Maar iemand die eerst beweert dat sterke mensen eruit knikkeren niet zijn stijl is (op de vraag van Ernst Paul of hij erover nagedacht had dat het strategischer was zwakke broeders in de samensmelting toe te laten i.p.v. sterke) en luttele minuten later dit krasse statement volledig teniet doet door als een laffe hond met de meute een sterke man als Melvin eruit te knikkeren... Sorry, maar wat ben je dan voor natte krant!? Vervolgens blijkt dat hij niet zo goed weet wat een complot inhoudt.

Welnu, even uitleggen, Frank, voor het geval je hier ook af en toe komt lurken: een complot smeed je met een groep mensen tegen één persoon. Anders heeft het complot geen zin en is dan dus geen complot. Mensen die een complot smeden zullen bijvoorbeeld op miraculeuze wijze allemaal dezelfde naam invullen bij een stemming. Voorbeeld: 4 mensen stemmen allemaal op een potentiële winner, Melvin.

Geen complot is dus 3 andere mensen die NIET allemaal op dezelfde persoon stemmen. Bijvoorbeeld (ik verzin maar even wat): 2 op Jennifer en 1 op Pieter.

Snap je het? Welterusten dan. Ex-favoriet.
::rofl:: Erg grappige post!
First you go backwards, but then forwards again

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #110 Gepost op: 15-05-2006, 22:01:10 »
Ik kon niet zo goed verstaan wat hij zei na afloop in de biechtstoel: dat hij dit niet gedaan zou hebben als hij wist dat de finale met 4 personen gespeeld zou worden? Ik begreep het niet helemaal.

Conclusie: mensen waarvan je dacht dat ze echt eerlijk waren, zijn dus niets beter dan de rest. Naar aanleiding van de discussie tussen Karin en Pieter herinnerde ik me ineens weer dat Karin ook onderdeel was van het complot om Kris eruit te stemmen in 2000, hij was een sterke kandidaat. En Frank stemt ook vaak genoeg strategisch. Uiteindelijk is het dus allemaal 1 pot nat ;-)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #111 Gepost op: 15-05-2006, 22:02:33 »
Ik kon Frank helemaal niet verstaan in die biechtstoel.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #112 Gepost op: 15-05-2006, 22:06:27 »
Ik heb een vreugdedansje om de tafel gemaakt, wat een actie van frank! Pieter hinh me toch al mn neus uit door al dat open en eerlijke gedoe. En zoals Mick het al heel mooi verwoord heeft: Loontje komt om zijn boontje, of andersom, whatever  ;D

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #113 Gepost op: 15-05-2006, 22:07:29 »
De enige goede zet van Frank, en volledig Pieters eigen schuld.

Als Frank nu niet op Pieter had gestemd, had hij willens en wetens zijn eigen hoofd op het hakblok gelegd. Waarom zou hij zich zomaar gewonnen geven? Wat is daar "eerlijk" aan?

Als er zeker vier finalisten waren gekomen, had hij dit niet hoeven doen, maar dat weet je nooit zeker. Als je uitgaat van drie finalisten, weet je dat je de na Karin en Mick zelf aan de beurt bent.

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #114 Gepost op: 15-05-2006, 22:08:54 »
Het was een mooie actie van Frank. Tja Pieter je heb met je eerlijkheid je glazen helaas ingegooid. Maar Frank staat nog steeds bovenaan me lijstje ::bravo::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #115 Gepost op: 15-05-2006, 22:23:20 »
Frank, je bent geweldig ::ok::
Dit maakt het allemaal wat spannender!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #116 Gepost op: 15-05-2006, 22:26:03 »
Dit maakt de serie idd weer wat spannender. Ik vond het ook wel een logische zet van Frank. Dit was gewoon zelfbescherming.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #117 Gepost op: 15-05-2006, 22:45:54 »
Slimme zet hoor! Totaal onverwacht, dat wel!

Offline etaner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #118 Gepost op: 16-05-2006, 00:49:37 »
Go Frank!!!! Mijn respect is weer helemaal terug.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #119 Gepost op: 16-05-2006, 01:08:05 »
Maar wat voor invloed heeft Mick..

Wouw! Dat was profetisch, Willemson ;)!