Auteur Topic: [Kandidaat BE] Frank  (gelezen 71556 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #120 Gepost op: 16-05-2006, 01:13:43 »
Naar aanleiding van de discussie tussen Karin en Pieter herinnerde ik me ineens weer dat Karin ook onderdeel was van het complot om Kris eruit te stemmen in 2000, hij was een sterke kandidaat.

Nee, Kris was een hele erge enge jongen die stemming maakte met een groepje pubers en bezig was andere mensen te vernederen (m.n. Véronique als ik mij goed herinner). Als er één moment geweest is in ER dat even euforisch was als vanavond, dan was het wel de aflevering waarin Kris eruit vloog, met een compleet verbijsterde blik.

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #121 Gepost op: 16-05-2006, 10:46:09 »
briljante zet!

ik snap niet dat je nu bij mensen in achting daalt. er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is degene die het slimste speelt. als je hoort zeggen dat jij 2 stemronden later automatisch het loodje legt dan kies je voor jezelf.
als je dat niet doet hoor je niet in het spel thuis. het is niet "wie is de aardigste op het eiland", maar "wie overleeft het eiland en de andere deelnemers zonder op teveel tenen te gaan staan".

Frank heeft het enige moment gekozen dat het kon (zal wellicht later blijken) en dat is knap.

Veel mensen hebben een beeld bij Indianen dat louter vreedzaam is, maar voor de komst van de kolonisten voerden die stammen onderling medogenloze oorlogen, dus dit gedrag is volkomen natuurlijk. Laat je tegenstanders verdwijnen, kan je daarna weer even vreedzaam leven.
Wel jammer dat Mick metten weer liep te slijmen bij Frank, maar je kunt niet alles hebben  ::tandpastasmiley::


Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #122 Gepost op: 16-05-2006, 11:22:52 »
Het is volslagen onzin om te roepen dat Frank het niet eerlijk speelt. Is het wel eerlijk om af te spreken om met zijn drietjes over te blijven en de rest een voor een weg te stemmen? Daardoor geef je de rest meteen geen eerlijke kans meer.

Wat Frank heeft gedaan, is een goede tactische zet. Het heeft weer een wending gebracht in het spel. Het is niet meer voorspelbaar. Bovendien heeft Frank zichzelf in een belangrijke positie geworpen. Zijn stem word bij de volgende eilandraad de belangrijkste stem.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #123 Gepost op: 16-05-2006, 11:46:32 »
Frank, goede zet !!!!
Complimenten.
Nou hoop ik dat je je pijlen op Jennifer gericht hebt. Zij heeft niets op het eiland te zoeken. Wat een miskleun om haar bij deze Titane-expeditie te laten deelnemen. Alsof er geen andee mogelijke kandidaten waren...

Frank, goed dat je bij zinnen gekomen bent en dat achterlijk complot de nek hebt omgedraaid !! je hebt het in ieder geval voor de tv-kijkers leuk gehouden !!

Offline kojo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #124 Gepost op: 16-05-2006, 16:51:05 »
alle respect en synpathie voor Frank maar....

alle sympathie en respect voor Frank maar..
hij moet nu ook niet onnozel beginnen doen. Hoe kunnen 3 mensen er nu 4 wegstemmen? Dat kan toch niet. Mick heeft in wezen gelijk als hij stelt dat Frank en zijn 3 collega's hen er 1 voor 1 kunnen uitstemmen als ze met 4 samenspannen.

Natuurlijk is dat het volste recht van Frank maar probeer je je er dan niet op een slapjanus-manier uit te lullen.

Mick moet ook niet huilen; hij zou hetzelfde doen. Herinner zijn hysterie toen enkele jaren geleden Klaar niet meestemde met hem,.." zijn vriendin, van hetzelfde eiland,.."
Hoewel hij was wel berid om ernestine op te offeren of verkoos hij de looks van Lydia?
 
Deze editie van ER valt me eigenlijk tegen. Momenteel heb ik het meeste sympathie voor Ryan. Vent uit 1 stuk, steekt zijn handen uit de mouwen, goed in de proeven en in zijn intermenselijke contacten geeft hij mij een aangename indruk.
       

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #125 Gepost op: 16-05-2006, 17:09:57 »
Ik zie Frank volgende keer nog wel vertrekken.
Richard en Jennifer zijn boos en willen wraak, Karin & Mick stemmen vast ook wel op Frank

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #126 Gepost op: 16-05-2006, 19:10:42 »
Ik las ergens dat Frank het fysiek een beetje slecht had gehad en was flauw gevallen. Misschien dat 'ie heeft opgegeven in een van de komende afleveringen?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #127 Gepost op: 16-05-2006, 19:27:10 »
Ik las ergens dat Frank het fysiek een beetje slecht had gehad en was flauw gevallen. Misschien dat 'ie heeft opgegeven in een van de komende afleveringen?
Nee, Frank zal niet opgeven

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #128 Gepost op: 16-05-2006, 19:36:22 »
Maar de dokter kan hem natuurlijk wel verbieden verder te gaan, als het echt te link wordt om door te gaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #129 Gepost op: 16-05-2006, 19:38:23 »
Maar de dokter kan hem natuurlijk wel verbieden verder te gaan, als het echt te link wordt om door te gaan.
Dat kan inderdaad ::jaja::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #130 Gepost op: 16-05-2006, 21:29:26 »
Nee, Kris was een hele erge enge jongen die stemming maakte met een groepje pubers en bezig was andere mensen te vernederen (m.n. Véronique als ik mij goed herinner). Als er één moment geweest is in ER dat even euforisch was als vanavond, dan was het wel de aflevering waarin Kris eruit vloog, met een compleet verbijsterde blik.

Dat weet ik nog, ik heb toen ook zitten juichen! Maar Kris was natuurlijk de King of Survival binnen zijn groepje en zijn vertrek zou een grote klap zijn voor ze. Ik keurde de stem van Karin (en de rest) toen ook helemaal niet af, hoor! De stem van Frank keur ik ook niet af. Ik besefte gisteren echter dat mensen die niet overkwomen alsof ze strategisch stemmen (Karin en Frank), uiteindelijk net zo strategisch blijken als de rest.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #131 Gepost op: 16-05-2006, 23:42:46 »
Dat weet ik nog, ik heb toen ook zitten juichen! Maar Kris was natuurlijk de King of Survival binnen zijn groepje en zijn vertrek zou een grote klap zijn voor ze. Ik keurde de stem van Karin (en de rest) toen ook helemaal niet af, hoor! De stem van Frank keur ik ook niet af. Ik besefte gisteren echter dat mensen die niet overkwomen alsof ze strategisch stemmen (Karin en Frank), uiteindelijk net zo strategisch blijken als de rest.

Natuurlijk. Ik denk dat niemand er uiteindelijk echt aan zal kunnen ontkomen, zeker niet als het om je eigen hachie gaat. Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik denk wel dat er een verschil is tussen mensen die complotten als uitgangspunt nemen en er misschien zelfs naar streven, en mensen die het middel als uiterste noodmiddel hanteren. Ik zou Karin toch in die tweede categorie scharen, want als dat complot er toen niet was geweest, dan was die groep pubers verder gegaan (en was ik overigens afgehaakt als kijker, want wat een oninteressant stelletje was dat!).

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #132 Gepost op: 17-05-2006, 11:08:23 »
alle respect en synpathie voor Frank maar....

alle sympathie en respect voor Frank maar..
hij moet nu ook niet onnozel beginnen doen. Hoe kunnen 3 mensen er nu 4 wegstemmen? Dat kan toch niet. Mick heeft in wezen gelijk als hij stelt dat Frank en zijn 3 collega's hen er 1 voor 1 kunnen uitstemmen als ze met 4 samenspannen.

Natuurlijk is dat het volste recht van Frank maar probeer je je er dan niet op een slapjanus-manier uit te lullen.
       
Ja, maar Mick zei: wat nu als ik de proeven blijf winnen? Dus als Frank met de drie zou meestemmen, dan zouden ze nu Karin eruit stemmen. Maar de volgende keer zou, als Mick weer immuniteit had, Frank het slachtoffer van die drie worden.

Frank was dus bepaald niet onnozel of een slapjanus, hij heeft juist goed doorgedacht!
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #133 Gepost op: 17-05-2006, 11:10:14 »
Volgens mij sloeg het commentaar van kojo nog op aflevering 6.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #134 Gepost op: 17-05-2006, 16:19:19 »
naja Frank als Mick verder komt omdat jij flauwvalt wil ik dat je flauwvalt xD  ::zwaai::

Offline kojo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #135 Gepost op: 17-05-2006, 16:51:35 »
inderdaad mijn commentaar sloeg op aflevering 6 en daar was Frank uit zijn nek aan het kletsen..

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #136 Gepost op: 17-05-2006, 17:22:36 »
inderdaad mijn commentaar sloeg op aflevering 6 en daar was Frank uit zijn nek aan het kletsen..
O ja, dat klopt, dan heb je gelijk ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #137 Gepost op: 18-05-2006, 11:32:41 »
Hallo allemaal,

Hier spreekt nog iemand met een stiekem indianen hart.
Dit is overigens niet de reden waarom Frank mijn absolute support heeft.
Ik kijk op tegen Frank, hij laat zien wat bedoelt wordt met 1 zijn met de natuur.
Hij is goed voor iedereen om zich heen, hij heeft een groot indianen hart.
Frank, ik hoop je een keer te kunnen ontmoeten op een van de Western Weekends, en als je dit jaar weer weet te winnen, en je je geld weer aan zoiets moois doneerd hoop ik dat het wel helemaal goed afloopt!

Veel liefs vanuit Venlo, Limburg
Noël
No matter where you go, I will find you

Offline Dman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • LongHorn - The Next Generation
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #138 Gepost op: 19-05-2006, 08:24:49 »
Frank, ... één enkele gedachte
BRILLIANT
 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #139 Gepost op: 19-05-2006, 12:24:20 »
Frank, mocht je dit lezen :
Ik begrijp wel dat je op Pieter hebt moeten stemmen...
Ik hoop echt dat je zo ook samen met Richard en Ryan de finale kan halen en dat je Mick er samen kunt uitspelen...
  ::bravo::


Groetjes aan Linda en je kids  ::hug::