Auteur Topic: [Kandidaat BE] Frank  (gelezen 71143 keer)

Offline kiwi_2001

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #40 Gepost op: 13-04-2006, 17:54:24 »
Kostte even wat tijd om een plaatje te zoeken, maar hierbij toch een linkje gevonden naar het archief van RN

http://www.expeditierobinson.net/p,er5-Profiel_NL_Patrick.html

Hij zat in ER5, in 2004

nu weet ik het weer.... Thanks  ::ok::  hoewel het snel vuur maken is niet bij gebleven..

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2006, 11:45:26 »
Ik zou weleens willen zien hoe snel Ray Mears vuur heeft op dat eiland  ;D Geweldig die programma's van die man altijd, als je dat ziet zou je hopen dat je een keer midden in de Canadese bossen verdwaalt en eekhoornvallen moet gaan zetten, vis moet vangen en stomen onder mos en natuurlijk zelf vuur moet maken.

Ow jah.. ontopic: Frank is natuurlijk een geweldige kandidaat. Volgens mij kan die man schitterend vertellen bij het kampvuur, maar ja, daar is het ook een indiaan voor :p

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #42 Gepost op: 14-04-2006, 13:09:17 »
Patrick...even denken ....welk jaar ?...zeker vorige jaar die had ik niet gezien ???

Hetzelfde jaar als Frank. ;)

Oeps, zie dat Cynneke al een link heeft gegeven. ::ok::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #43 Gepost op: 14-04-2006, 14:13:21 »
Ik zou weleens willen zien hoe snel Ray Mears vuur heeft op dat eiland  ;D Geweldig die programma's van die man altijd, als je dat ziet zou je hopen dat je een keer midden in de Canadese bossen verdwaalt en eekhoornvallen moet gaan zetten, vis moet vangen en stomen onder mos en natuurlijk zelf vuur moet maken.

Ow jah.. ontopic: Frank is natuurlijk een geweldige kandidaat. Volgens mij kan die man schitterend vertellen bij het kampvuur, maar ja, daar is het ook een indiaan voor :p

Als je fan bent van zijn tv-serie moet je echt eens beginnen met zijn boeken, die kan ik je echt aanraden. Bushcraft Survival vind ik persoonlijk zijn beste werk.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #44 Gepost op: 16-04-2006, 19:39:01 »
Juist terug van de States en 2 afleveringen PE en ER bijgebeend.
Ik vind Frank nog altijd de ROBINSON allertijde
Hoewel hij reeds één keer met het prijzengeld (wat voor Frank PERSOONLIJK niet zo belangrijk is) is gaan lopen vind ik hem nu ook weer de titaan van 2006.. Voor mij mag hij terug winnen ....

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #45 Gepost op: 27-04-2006, 23:46:14 »
Frankyboy, we hebben net een half uurtje samen geskypt, wat heb ik toch weer genoten van de uitzending. ::jaja::Je blijft zoals we jou gekend hebben op ons eiland in 2004 en zoals we je thuis kennen. Iemand waar je op kan rekenen. ::jaja:: Jij en ik zijn nochtans 2 volledige verschillende mensen die elkaar in het dagelijkse leven nooit hadden tegengekomen maar wat ben ik blij dat ik met jou toch 33 dagen heb samengezeten. Dit van mijn eerste minuut tot mijn laatste minuut op het eiland. Wij waren de slechtste slapers op onze eiland, en elke morgen gingen we vroeg krabben vangen. Waar is die tijd toch...
Nu geniet ik terug van jou deelname en zie ik de Frank dat ik ken.
We hebben al veel leuke momenten samen meegemaakt en meestal zijn wij het ook die de feestjes afsluiten... remember november 2005 (heuvelland)... en in welke toestand...
Frank  ::ok:: klasse en ik kan het weten... ::jaja:: ::jaja::
groeten Peter ::joehoe::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #46 Gepost op: 27-04-2006, 23:59:39 »
Frank is mijn favo... Maar ik vind ook: een deal is een deal. PUNT.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #47 Gepost op: 28-04-2006, 00:07:05 »
Frank is mijn favo... Maar ik vind ook: een deal is een deal. PUNT.


Streng, hoor. Vind je dat echt? Dat hij te ver is gegaan hier, bedoel ik? Ik vraag het omdat ik daar zelf niet zo uitkom. Karin komt toch wel in de samensmelting, zij het iets later. Aan de andere kant: a deal IS a deal inderdaad... Ik vind het moeilijk...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #48 Gepost op: 28-04-2006, 00:28:46 »
Ik niet... Ik vind dat Frank goed gehandeld heeft. Hij heeft het trouwens heel beleefd gevraagd aan Melvin en gezegd : Melvin als jij het goed vindt dan zou ik graag Jennifer hebben en Melvin heeft toegezegd. Ik vind dat Frank dat weer prima heeft opgelost.. Chapeau maateke en ga ervoor.... !!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #49 Gepost op: 28-04-2006, 00:50:01 »
Ik vind dat hij wel te ver is gegaan met dit verzoek aan Melvin. Weliswaar heeft hij het netjes gevraagd en ook gezegd dat het niet erg zou zijn als Melvin er niet op in wilde gaan, maar toch leg je dan een bepaalde druk op iemand. Wat waren indirect de gevolgen geweest voor Melvin als hij "nee" had gezegd? Had Melvin dan een minpuntje bij Frank gehad? Had hij dan nooit meer een "favour" aan Frank kunnen vragen zonder op zijn weigering te worden gewezen? Ik kan me voorstellen dat Melvin heeft toegestemd om maar niet negatief op te vallen. En waarschijnlijk wist Frank maar al te goed dat hij dit verzoek wel bij Melvin neer kon leggen en niet bv bij een Mick.

Daarbij had Frank al een voordeeltje gehad om als eerste iemand te mogen kiezen. Het was toch een gentlemen's agreement en daar zitten volgens mij geen voorwaarden aan vast. Wat als er staks wordt gezegd dat andere maatjes misschien ook wel gevaar lopen?

Nee, ik vond het niet netjes van Frank. Hij had zich moeten inhouden. Maar misschien speelt hij het spel wel sluwer dan dat hij doet geloven... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #50 Gepost op: 28-04-2006, 09:28:45 »
Het gebeurt niet vaak, maar ik vind allebei jullie uiteenzettingen kloppen, terwijl ze dus heel tegengesteld zijn. Grappig.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #51 Gepost op: 28-04-2006, 09:33:45 »
Daar kon je wel eens gelijk in hebben Test. Want ook Frank is (net als Ryan trouwens) een vreemde eend in het ER2-driemanschap en zal zich gerealiseerd hebben dat je om verder te komen toch één van hen zou moeten zijn.
er was eens......

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #52 Gepost op: 28-04-2006, 13:15:58 »
Ik ben het helemaal met Lukas en Test eens!

Verplaats je eens in Melvin... daar zit je dan op een eiland met Frank waarvan je weet dat hij in de ogen van zéér velen geen "fout" kan maken.  Dan komt er nog een sterk favoriet als Richard bij... de band tussen beiden is duidelijk.. er vindt een onderonsje tussen de beiden plaats.. én vervolgens droppen ze de uitkomst daarvan bij jou!   

Onder dergelijke repressie moet je wel héél sterk in je schoenen staan.. je kunt het nl niet goed meer doen.   Zeg je nee.. plaats je jezelf nog meer buiten het tweespan...  zeg je ja.. dan wordt het zelfs een driespan.
Het is oa om deze 'lose lose situation' ..waar ze Melvin voor plaatsen..  dat ik vind dat Frank niet op de 'gentlemen's agreement' terug had mogen komen.

Wel had Melvin -meer- respect kunnen verwerven ..zowel daar als bij de kijkers.. als hij -beter- voor zijn kampgenoten had "gezorgd".   Dat had een soort van winst kunnen zijn.. plus dan was het twee twee geweest. 

Maar goed... ga der maar eens aan staan.  Want hoe dan ook.. het blijft een patstelling waar hij voor staat.  Nee... het was een onredelijke "vraag".

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #53 Gepost op: 29-04-2006, 19:46:06 »
Ik ben het helemaal met Lukas en Test eens!

Verplaats je eens in Melvin... daar zit je dan op een eiland met Frank waarvan je weet dat hij in de ogen van zéér velen geen "fout" kan maken.  Dan komt er nog een sterk favoriet als Richard bij... de band tussen beiden is duidelijk.. er vindt een onderonsje tussen de beiden plaats.. én vervolgens droppen ze de uitkomst daarvan bij jou!   

Onder dergelijke repressie moet je wel héél sterk in je schoenen staan.. je kunt het nl niet goed meer doen.   Zeg je nee.. plaats je jezelf nog meer buiten het tweespan...  zeg je ja.. dan wordt het zelfs een driespan.
Het is oa om deze 'lose lose situation' ..waar ze Melvin voor plaatsen..  dat ik vind dat Frank niet op de 'gentlemen's agreement' terug had mogen komen.

Wel had Melvin -meer- respect kunnen verwerven ..zowel daar als bij de kijkers.. als hij -beter- voor zijn kampgenoten had "gezorgd".   Dat had een soort van winst kunnen zijn.. plus dan was het twee twee geweest. 

Maar goed... ga der maar eens aan staan.  Want hoe dan ook.. het blijft een patstelling waar hij voor staat.  Nee... het was een onredelijke "vraag".


Aan de andere kant: wat had Melvin te verliezen?

Overigens: als Jennifer niet gekozen was, dan was het in de Eilandraad 3-3 geworden. Vraag me af wat ze in dat geval gedaan hadden... (maar dat hoort niet in dit topic thuis, sorry).

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #54 Gepost op: 30-04-2006, 10:48:05 »
Aan de andere kant: wat had Melvin te verliezen?

Wat bedoel je.. had Melvin volgens jou níets te verliezen.. of bedoel je het als vraag die om verduidelijking vraagt?  Ik kan de klemtoon niet lezen he  ::)




Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #55 Gepost op: 1-05-2006, 11:54:54 »
Frank is zeker mijn favoriet!
Voor mij is hij de echte Robinson.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #56 Gepost op: 1-05-2006, 11:57:39 »
Frank is zeker mijn favoriet!
Voor mij is hij de echte Robinson.


Helemaal akkoord  ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #57 Gepost op: 1-05-2006, 12:11:43 »
Frank heeft als eens gewonnen. Nou maar weer eens een ander he... >:D :P
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #58 Gepost op: 1-05-2006, 12:25:30 »
Frank heeft als eens gewonnen. Nou maar weer eens een ander he... >:D :P

Dat is waar, Test, daar ben ik het met je eens maar bij Frank weet ik dat het geld goed besteed zou worden, hij is nog altijd bezig om iets op te richten voor gehandicapte kinderen en dat vind ik enorm nobel van hem. Hij zou het geld goed besteden en daar komt nog bij dat hij in mijn ogen de ultieme Robinsonner is.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #59 Gepost op: 1-05-2006, 18:31:50 »
Ik vind dat hij wel te ver is gegaan met dit verzoek aan Melvin. Weliswaar heeft hij het netjes gevraagd en ook gezegd dat het niet erg zou zijn als Melvin er niet op in wilde gaan, maar toch leg je dan een bepaalde druk op iemand. Wat waren indirect de gevolgen geweest voor Melvin als hij "nee" had gezegd? Had Melvin dan een minpuntje bij Frank gehad? Had hij dan nooit meer een "favour" aan Frank kunnen vragen zonder op zijn weigering te worden gewezen? Ik kan me voorstellen dat Melvin heeft toegestemd om maar niet negatief op te vallen. En waarschijnlijk wist Frank maar al te goed dat hij dit verzoek wel bij Melvin neer kon leggen en niet bv bij een Mick.

Daarbij had Frank al een voordeeltje gehad om als eerste iemand te mogen kiezen. Het was toch een gentlemen's agreement en daar zitten volgens mij geen voorwaarden aan vast. Wat als er staks wordt gezegd dat andere maatjes misschien ook wel gevaar lopen?

Nee, ik vond het niet netjes van Frank. Hij had zich moeten inhouden. Maar misschien speelt hij het spel wel sluwer dan dat hij doet geloven... ::)
Goed gezegd.. hier ben ik het mee eens.

Melvin was waarschijnlijk niet zo goed bij hem in de smaak gevallen, dus misschien zou dat (grote?) gevolgen kunnen hebben.
First you go backwards, but then forwards again