Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ilona  (gelezen 62573 keer)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #120 Gepost op: 18-04-2006, 16:28:07 »
hiet ben ik het helemaal mee eens!!
als lydia neit op het laatste moment zo bij de mannen ging slijmen was ilona er nog in geweest!!


Lydia heeft dus zeer succesvol haar eigen huid gered.
sic transit gloria mundi

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #121 Gepost op: 18-04-2006, 16:30:05 »
Lydia heeft dus zeer succesvol haar eigen huid gered.

jaah dat wel, maar dat de mannen daar in trappen zeg.. dat kan ik niet geloven,, het gaat toch om de beste overlever, niet om de mooiste op het eiland..


Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #122 Gepost op: 18-04-2006, 16:30:56 »
Ik vind het ook zooooooo jammer dat Ilona eruit is gestemd  :\'( :\'( nou vind ik het een stuk minder leuk om te kijken. Ilona was gewoon DE Titaan en dat dit moet gebeuren is gewoon diep triest. Maar elk jaar gebeurd het zoo dat de echte Robinsonners eraan moeten geloven omdat er een aantal mensen met het programma meedoen die de hele dag geen ene reet uitvoeren en die allemaal met elkaar complotten gaan voeren zodat ze ver komen. Ik vind dit echt zo'n tegenvaller voor de Strijd der Titanen.....echt heel erg jammer.  

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #123 Gepost op: 18-04-2006, 16:36:58 »
Yeps.. zo'n sympathiek huilebalkje gun je alles ::ok::
Niet iedereen is t met me eens ;D
Ik weet het bijna zelf niet meer wat ik nu eerlijker vind :P

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #124 Gepost op: 18-04-2006, 16:38:28 »
Niet iedereen is t met me eens ;D
Ik weet het bijna zelf niet meer wat ik nu eerlijker vind :P
Ik wil er ff nog iets aan toevoegen: Ik heb de serie dat Ilona meedeed niet gezien, dus misschien dat ik dan toch eerder voor Ilona was, maar ik heb die serie gewoon niet gezien.

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #125 Gepost op: 18-04-2006, 18:32:00 »
dat ilona er gister uit moest vond ik zoooo erg !
het klopt gewooon niet !
en dat lelijke kind lydiaa  ::hand::
kan ik helemaaal wel wurgenn !
en mick oook !
want dat zijn de aanstichters ! 

ook vind ik het erg omdat maxime er nu waarschijnlijk volgende
week uitlig .
ik vind dit echt erg !

mick ; lydia  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::


jammer ilona !
je had veeeel en veeeel verder moeten komen

wie was de gene die de proef met de balk won
wie was de gene die het vuur [samenmetmax] heb aangemaakt !

sorry maar zij was gewoon sterk !
xx
KELLA BELLA

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #126 Gepost op: 18-04-2006, 18:35:48 »
jaah dat wel, maar dat de mannen daar in trappen zeg.. dat kan ik niet geloven,, het gaat toch om de beste overlever, niet om de mooiste op het eiland..



Waarom denkt iedereen dat toch? Het gaat helemaal niet om de beste overlever, het gaat gewoon om degene die het langst in het spel zit, hoe dan ook.
Ilona heeft vuur gemaakt, iedereen de handen op elkaar voor Ilona en Maxime...resultaat? Ilona wordt weggestemd, om heel andere redenen dan slechtste survivor.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 18:41:28 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #127 Gepost op: 18-04-2006, 18:38:12 »
ik ben verliefd op ilona  ::love:: ::schaam:: :-[
ik ook   ::) ::) :P :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #128 Gepost op: 18-04-2006, 19:04:15 »


btw... kunnen we niet ook hier (net als bij Peking Express)een 'officieel Ilona-kwijltopic' maken?? Word hier een beetje niet goed van namelijk  :-\\
Tja iedereen heeft zijn eigen favo he  ::jaja:: ::jaja::
Trouwens,waar is dat "Ilona kwijltopic" gebleven? Ben hier een dagje niet geweest,en ik merk dat er topic's "verdwenen" zijn  ??? ???
Als summergirl een enorme bewondering heeft voor Ilona,wel laat die meid dan gewoon opkomen voor haar favo'tje  ::ok:: ::ok:: ::ok::


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #129 Gepost op: 18-04-2006, 19:13:31 »
jaah dat wel, maar dat de mannen daar in trappen zeg.. dat kan ik niet geloven,, het gaat toch om de beste overlever, niet om de mooiste op het eiland..


en de mooiste was...... ILONA  ::ok:: ::ok:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline orange

  • Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #130 Gepost op: 18-04-2006, 19:32:32 »
Weet iemand hoe Ilona met haar achternaam heet?
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #131 Gepost op: 18-04-2006, 19:55:48 »
Tja iedereen heeft zijn eigen favo he  ::jaja:: ::jaja::
Trouwens,waar is dat "Ilona kwijltopic" gebleven? Ben hier een dagje niet geweest,en ik merk dat er topic's "verdwenen" zijn  ??? ???
Als summergirl een enorme bewondering heeft voor Ilona,wel laat die meid dan gewoon opkomen voor haar favo'tje  ::ok:: ::ok:: ::ok::



Ah ja Koekoe.. dat kwijltopic is opgedweild ::hypocriet::
't werd daar zo'n kliederbende.. Bovendien had Ilona al een topic, da's toch wel genoeg? Doe nu maar een bakje voor het kwijlen.. da's veel beter dan een topic. >:D
er was eens......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #132 Gepost op: 18-04-2006, 20:33:25 »
jaah dat wel, maar dat de mannen daar in trappen zeg.. dat kan ik niet geloven,, het gaat toch om de beste overlever, niet om de mooiste op het eiland..

Ach ja, ze zeggen toch wel eens: Het oog wil ook wat.  ::joehoe::
 ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #133 Gepost op: 18-04-2006, 20:45:35 »
Ah ja Koekoe.. dat kwijltopic is opgedweild ::hypocriet::
't werd daar zo'n kliederbende.. Bovendien had Ilona al een topic, da's toch wel genoeg? Doe nu maar een bakje voor het kwijlen.. da's veel beter dan een topic. >:D
Ach ja beste Storm, bakjes hoeven niet,en kwijltopic? pfftt,zoals ik reeds zei,ieder heeft zijn eigen favo,en post zoveel mogelijk positieve dingen over zijn/haar favo,waarmee andere mensen het dan niet mee eens zijn. En deze keer heb ik het niet over mezelf,want ik heb niet overdreven over mijn  Ilona-fan zijn.(denk ik toch)
Vorig jaar deze tijd was het wel wat anders he  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #134 Gepost op: 18-04-2006, 20:49:25 »
Ach ja, ze zeggen toch wel eens: Het oog wil ook wat.  ::joehoe::
 ::rofl::
IDD Cynneke   ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #135 Gepost op: 18-04-2006, 20:50:11 »
Weet iemand hoe Ilona met haar achternaam heet?

jaaa ze heet : ilona ;)

(edit: privé gegevens verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 22:50:35 door Stormpie »

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #136 Gepost op: 18-04-2006, 20:54:57 »
jaaa ze heet : ilona ;)

Ik vind dat er terughoudend omgegaan moet worden met info over kandidaten. Ik denk niet dat een kandidaat op een virtuele stalker, hoe goed bedoeld ook, zit te wachten...of nog erger, mensen die langs gaan.
Nu zijn er van heel veel kandidaten de achternamen wel bekend of iig wordt daar geen geheim van gemaakt, maar ik zou toch graag wat meer terughoudendheid zien.


(edit: privé gegevens uit quote verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 22:52:53 door Stormpie »
sic transit gloria mundi

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #137 Gepost op: 18-04-2006, 21:22:56 »
Ik vind dat er terughoudend omgegaan moet worden met info over kandidaten. Ik denk niet dat een kandidaat op een virtuele stalker, hoe goed bedoeld ook, zit te wachten...of nog erger, mensen die langs gaan.
Nu zijn er van heel veel kandidaten de achternamen wel bekend of iig wordt daar geen geheim van gemaakt, maar ik zou toch graag wat meer terughoudendheid zien.
Langs de ene kant begrijp ik de mening  van jou gaffe,maar langs de andere kant; als iemand niet wil "lastiggevallen" worden door het bekend maken van zijn/haar achternaam
tja dan moet hij/zij niet 1 keer en zeker geen 2 keer voor gans Nederland en Vlaanderen op TV verschijnen. Das zelf uitlokken toch? Begrijp me niet verkeerd, ik vind Ilona  ::ok:: maar aan de media en andere aandacht kan ze na 2 deelnames toch niet meer ontsnappen? 

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #138 Gepost op: 18-04-2006, 21:27:19 »
Jawel, maar dat bedoel ik niet...
Er waren ook al posts in de trant van 'ik zou zoooo graag het telefoonnummer hebben, wie kan me eraan helpen?'
Dat icm 'ik ben zooo verliefd'...mm kweet niet of ik daar nou op zou zitten te wachten als kandidaat zijnde.
Wss is deze vraag voortgekomen met als bedoeling om te kunnen gaan 'googlen' op zoek naar msn adressen ofzo.
sic transit gloria mundi

Offline lie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ilona
« Reactie #139 Gepost op: 18-04-2006, 22:15:18 »
oh nee, wat lees ik hier, ilona eruit  ::oink:: ::ohno:: :\'(.....door lydia??, wat een stomme seg >:( >:(.....allee, zou ze misschien zelf nie beter naar huis gaan, om haar kleren te drogen, lydia hoort hier niet in het plaatje, ilona WEL!!!!!!! wat onfair >:(..... oh ilona, jij verdiende toch op zn minst de finale, echt  ::hug:: ::hug:: ::hug::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



(dus donderdag een laatste aflevering met ilona snik  :\'( :\'()