Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110674 keer)

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #100 Gepost op: 3-05-2006, 11:36:34 »
Ze heeft echt een grote mond zeg wauw ik zie haar liever gaan dan komen poef..
Ze is zon drukte maker nou en als iemand een fles voor je voeten gooit niet zo zeuren.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #101 Gepost op: 3-05-2006, 15:25:19 »
Ik denk dat het meer was omdat het Douwe was. Als Richard het voor haar voeten had gegooit had ze waarschijnlijk minder fel gereageerd.

Ik ben benieuwd hoe ze het individueel gaat doen.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #102 Gepost op: 3-05-2006, 21:59:16 »
Als we niet mogen 'oordelen' over Jennifer, dan vind ik dat we ook niet zo voetstoots aan moeten nemen dat Douwe niets uitvoerde. Dat weten we namelijk alleen a.h.v. de uitlatingen van bepaalde personen en van korte, uitgesneden fragmenten waarin je hem op het strand ziet slapen. Opvallend is dat tijdens de vorige afleveringen iedereen Douwe een toffe, ontspannen peer vond, en nu ineens een luie, lastige donder. In die zin - jawel - ook voor mij een lesje: we denken allemaal wel degelijk precies datgene dat men ons wil laten denken.

Ondertussen (ik bén me er dus van bewust) zullen we het toch met die beelden moeten doen. En via die beelden is het niet een vermeende hardheid bij Jennifer die ik naar vind om te zien. Ik hou juist van hard, omdat hard eerlijk is. Het is ook niet dat ik haar Robinson-onwaardig vind, want ik vind haar wél Robinson-waardig.

Alleen vind ik haar dus erg rechtlijnig overkomen in haar reacties op anderen, en wat erger is (voor mij): die rechtlijnigheid draagt ze op een vrij agressieve manier uit en ze konkelt erover met anderen, op een zeer compromisloze wijze. Als ze signaleert dat Jakobien uit de strijd is gewipt, dan haalt ze daar onmiddellijk publiek bij (in de vorm van Richard) en bouwt er meteen een geheel eigen scenario omheen. En dát, lieve kijkbuiskindertjes, bevalt mij dus niet in haar (zoals zij overkomt op mij als kijker hetgeen dus niet betekent dat ze ook echt zo is maar zo komt ze dus over. Op mij. Als kijker).

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #103 Gepost op: 3-05-2006, 22:02:11 »
Hey Juff,

Je hebt een heel goed team op de Samensmelting, je gaat hopelijk heel nog heel erg ver komen !

 :D   Mike
Zo! Jíj doet je best voor een hoog cijfer ;)?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #104 Gepost op: 3-05-2006, 22:12:32 »
Ik hou juist van hard, omdat hard eerlijk is.

Dat lijkt me een misverstand. Iemand anders zei het al. Ik weet niet meer precies wie en waar op dit forum. Maar hard hoeft natuurlijk helemaal niet eerlijk te zijn. Hard wil mi zeggen, geen rekening houdend met de gevoelens van de ander. Je kan heel hard zijn zonder eerlijk te zijn en je kan ook helemaal niet hard zijn maar wel eerlijk.
Geniet nooit met mate...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #105 Gepost op: 3-05-2006, 22:21:22 »
Dat lijkt me een misverstand. Iemand anders zei het al. Ik weet niet meer precies wie en waar op dit forum. Maar hard hoeft natuurlijk helemaal niet eerlijk te zijn. Hard wil mi zeggen, geen rekening houdend met de gevoelens van de ander. Je kan heel hard zijn zonder eerlijk te zijn en je kan ook helemaal niet hard zijn maar wel eerlijk.

Hard is niet eerlijk wanneer je alleen hard bent tegen anderen. Maar wanneer je ook hard bent tegenover jezelf, dan zie ik er niks oneerlijks in.

Maar wat is hard? Betekent het 'zonder compassie'? Voor mij niet. In mijn optiek kan een hard iemand op de juiste momenten wel degelijk compassie tonen. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Voor anderen ligt dat echter wellicht weer anders. Ik denk dat voor mij echt harde mensen harder voor zichzelf zijn dan voor anderen.

Eigenlijk vind ik de term 'hard' als excuus voor Jennifer's gedrag dus volstrekt invalide, omdat veel te onduidelijk is wat er precies onder verstaan wordt. Jij verstaat er duidelijk al iets anders onder dan ik. En ik vind het ook eigenlijk volstrekt irrelevant hoe je het gedrag noemt dat ze vertoont. Ik vind het naar om te zien. En ik vind niet alle harde mensen a priori nare mensen. Ik geloof niet dat hardheid compassie uitschakelt. Dat hoeft helemaal niet.

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #106 Gepost op: 4-05-2006, 11:45:23 »
Ik las het ergens bij een ander onderwerp...weet niet meer precies waar en van wie, maar weet wel dat ik het met de opmerking eens was dat dit een saaiere aflevering was dan alle vorige en dat dit best wel eens zou kunnen komen omdat Jennifer minder aan het woord is geweest ::jaja::en dat gel** over "hard" en 'fanatiek" de hele tijd, tjonge jonge zeg, dit zijn titanen die moeten toch tegen een "stootje"kunnen.Ik denk trouwens dat die Jennifer veel meer in haar mars heeft dan wat jullie allemaal suggereren anders hadden mensen zoals Richard en Frank haar heus niet gekozen.Melvin vond het toch ook geen probleem dat ze kwam? die heeft de eerste paar dagen van de expeditie toch ook met haar op een eiland gezeten? Als hij haar niet moest zou hij heus wel iets gezegd hebben...
Ik kan me trouwens ook nog herinneren dat Jakobien bijvoorbeeld erg blij met haar was toen ze met een bak rijst op het eiland kwam na het overwinnen van die proef tegen Fleur,zong ze niet iets van : "we love you Jennifer...tra,la,la " Tja en om proeven te winnen moet je nu eenmaal fanatiek zijn!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #107 Gepost op: 4-05-2006, 18:11:21 »
Ik las het ergens bij een ander onderwerp...weet niet meer precies waar en van wie, maar weet wel dat ik het met de opmerking eens was dat dit een saaiere aflevering was dan alle vorige en dat dit best wel eens zou kunnen komen omdat Jennifer minder aan het woord is geweest

Dat was ik... ;D En er stond een  ;) achter. Kortom, het was een grapje.

Maar het harde enzo hebben we inderdaad wel gehad. Laten we het eens over wat anders hebben. Zou Jennifer veel last hebben gehad van zwakte door de weinig voedsel? En hoe zou het zijn gegaan met het verteren van kokos? Of zal ze weinig kokos hebben gehad, waardoor dit dit keer geen probleem was?
Geniet nooit met mate...

Offline twina

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #108 Gepost op: 4-05-2006, 18:31:22 »
Ik hoop dat ze er gauw uitligt. Zij is degene waar ik me het meest aan erger. Geen aangename vrouw. ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #109 Gepost op: 4-05-2006, 21:37:15 »
Zou Jennifer veel last hebben gehad van zwakte door de weinig voedsel? En hoe zou het zijn gegaan met het verteren van kokos? Of zal ze weinig kokos hebben gehad, waardoor dit dit keer geen probleem was?
Het lijkt me dat juist haar die kokos erg tegen heeft gestaan. Maar ze had geen keus, ze moest toch wat eten...

Heel goed kauwen deze keer dus neem ik aan!
Keep calm and eat chocolates!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #110 Gepost op: 4-05-2006, 22:40:42 »
Van mij mag ze eruit.
Ze pest, manipuleert, uit zich vrij negatief. Hoe ze met Douwe omging was ook al niet zo fair. Ook al zien wij natuurlijk niet alles...Ze wordt zo hoog op een voetstuk geplaatst en als je het mij vraagt: TE hoog. Lijkt zelfs af en toe Carl wel....die had ook een pispaal (sorry...urinelat) nodig, Jennifer schijnt dat ook nodig te hebben maar pas op Jen: straks kun jij de volgende zijn..... >:D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #111 Gepost op: 5-05-2006, 00:18:36 »
Ik denk dat Jennifer nog wel eventjes doorgaat. Ik hoop echt dat Mick van de samensmelters het eerste weggestemd wordt. Ik word ziek van die vent, zoals die slijmt bij Lydia en Fleur en de grootste TITAAN van noord belachelijk maakt... Het had Maxime moeten zijn de laatste naar de samensmelting of Ryan maar zeker niet Mick.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #112 Gepost op: 5-05-2006, 11:37:36 »
Ik word ziek van die vent, zoals die slijmt bij Lydia en Fleur en de grootste TITAAN van noord belachelijk maakt... Het had Maxime moeten zijn de laatste naar de samensmelting of Ryan maar zeker niet Mick.

[nogal off-topic]Ach Mick speelt duidelijk een spel. En slijmen speelt daar duidelijk een rol in. Hij heeft geleerd van zijn vorige expeditie waar hij vrij snel in de mangrove zat. Dat zal hem nu niet meer gebeuren en daarom speelt hij het nu zo. (kan ik me zo voorstellen) En Maxime de grootste titaan van Noord? Die is vorige expeditie bijna verdronken. ::) De grootste titaan zou ik hem niet willen noemen.[/nogal off-topic]
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #113 Gepost op: 5-05-2006, 11:46:49 »
[De grootste titaan zou ik hem niet willen noemen.[/nogal off-topic]

Geeft niet hoor, anders kunnen we nooit eens onze mening kwijt....

Offline Tjiko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #114 Gepost op: 7-05-2006, 22:06:17 »
Ik hoop dat ze er gauw uitligt. Zij is degene waar ik me het meest aan erger. Geen aangename vrouw. ::ohno::

mee eens...

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #115 Gepost op: 8-05-2006, 15:05:18 »
Jongens jongens toch, wat is dat hier toch voor zever!!!!
Zijn jullie nu allemaal mietjes of wat.
Kunnen jullie er niet tegen dat iemand gewoon de waarheid zegt en rechtuit is????
Wordt je dan als 'hard' beschouwd??
Alles wat Jennifer tot nu toe gezegd heeft, is gewoonweg WAAR.
Jacobien is een achterbaks iemand (in je gezicht lief zijn en achter je rug roddelen - heb je gezien dat ze recht in Jennifer's gezicht zegt dat ze een harde vrouw is - NEEN DUS!- enkel tegen de camera en tegen Veronique) en Douwe voerde ook geen ene zak uit (hij lag constant als een opgerolde speklap op het strand). Mag daar niets over gezegd worden dan?
Jullie kunnen serieus overdrijven zunne, amai!
Een goede Robinson = sterke persoonlijkheid, sportief, eerlijk, goed tegen honger kunnen
Naar mijn mening bezit Jennifer deze kwaliteiten


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #116 Gepost op: 8-05-2006, 15:54:23 »
Ik vind mensen beledigen onder het mom van 'de waarheid spreken' weinig sportief eerlijk gezegd.
er was eens......

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #117 Gepost op: 8-05-2006, 16:01:02 »
Jongens jongens toch, wat is dat hier toch voor zever!!!!
Zijn jullie nu allemaal mietjes of wat.
Kunnen jullie er niet tegen dat iemand gewoon de waarheid zegt en rechtuit is????

Dat lijkt me een misverstand. Iemand anders zei het al. Ik weet niet meer precies wie en waar op dit forum. Maar hard hoeft natuurlijk helemaal niet eerlijk te zijn. Hard wil mi zeggen, geen rekening houdend met de gevoelens van de ander. Je kan heel hard zijn zonder eerlijk te zijn en je kan ook helemaal niet hard zijn maar wel eerlijk.

(dat was ik dus (A))
Nog een x voor de duidelijkheid:
Ik vind dat er een groot verschil is tussen -de waarheid zeggen (eerlijk zijn)- en -recht voor je raap zijn- !! Als je zegt wat je denkt, maakt dat je niet meteen eerlijk. Jennifer is dus duidelijk recht voor haar raap, maar of ze ook eerlijk is, dat weet ik (nog) niet.
Als ik bijvoorbeeld zeg; 'ik vind die en die een sukkel' is dat recht voor je raap, maar niet meteen de waarheid.
Do you want to go to the Seaside?

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #118 Gepost op: 8-05-2006, 16:15:31 »
Hoe heeft zij dan andere mensen 'beledigt'??
Door te zeggen dat Douwe lui is en er als opgerolde speklap bijligt?
Door te zeggen dat je Jacobien kan vergelijken met een labrador?

Dat is helemaal geen on-sportief-gedrag.
Dat is de WAARHEID.
Jennifer heeft de capaciteit om dat op een ludieke manier te doen.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat Jacobien 2 gezichten heeft en dat Douwe een luie donder is die nooit ergens 'zin' in heeft.

Let wel: ze laten enkele zinnen zien die Jennifer zegt en daaruit wordt dan de conclusie getroken dat zij hard is en mensen beledigt......

Onzin... laten ze zien dat ze eten zoekt, kookt, spelletjes speelt, compassie heeft voor andere mensen (zelfs met Douwe en dat weet ik uit 'goede' bron)??

Je weet tenminste wat je aan Jennifer hebt en dat kan je niet van iedereen zeggen.




Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #119 Gepost op: 8-05-2006, 16:25:37 »
Pascale was jij er 24 uur per dag bij toen de expeditie aan de gang was en de strijd werd uitgevochten op de diverse eilanden?
Zo ja dan heb je recht van spreken over het gedrag van jennifer...zo niet dan denk ik dat je nooit kunt zeggen dat Jennifer eerlijk of oprecht is geweest en dat Jakobien dus nooit tegen Jennifer heeft gezegd dat ze een harde vrouw is...en wat nog meer!!! en of Jakobien niet eerlijk is geweest, wij moeten het doen met de beelden die we voorgeschoteld krijgen en ja als ik die beelden mag/moet geloven dan is Jennifer niet mijn favoriet...en over oprecht gesproken ??? eh.. ik heb mijn twijfels over deze 'haaibaaierige' vrouw!

Voor ons kijkers is het maar gissen naar wat er zich werkelijk heeft afgespeeld op de eilanden en of Douwe inderdaad alleen maar heeft liggen luieren..dat is wat ik even kwijt wil.. ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!