Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110338 keer)

Offline **Mike**

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #60 Gepost op: 26-04-2006, 11:29:27 »
Hey Juf,

Je hebt het echt verdient om door te gaan.  ::trots::
ze hebben een goede keus gemaakt jou erbij te kiezen !!



 ::zwaai::       Groetjes Mike

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #61 Gepost op: 26-04-2006, 13:44:24 »
woef... Volgens mij heeft Jennifer een klas vol met Labradors
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #62 Gepost op: 26-04-2006, 15:44:25 »
Ik vond het wel grappig dat Jennifer zei dat ze spijt had dat ze Douwe had gekozen. De andere keuzes waren Björn, met wie ze binnen een halve dag al ruzie had en Lydia. Het kan aan mij liggen, maar ik heb zo'n vermoeden dat Lydia en Jennifer ook niet de dikste vriendinnen waren geworden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #63 Gepost op: 26-04-2006, 16:32:13 »
Doe mij maar Jennifer, ze is hard, maar het is een hard programma.


Gek is dat.. ik heb tijdens ER2 nooit aan Jennifer gedacht als iemand die hard was. Wel iemand die de lat hoog legt voor zichzelf, ook zware eisen stelt aan zichzelf, een sterke vrouw, maar toch een vrouw met gevoel. En dat gevoel mis ik eigenlijk in de beelden die uitgezonden worden. Nu weten we al jaren dat de produktie juist die beelden laat zien die een karikatuur van de persoon vormen, en het 'labradorgehalte' zoals zij dat zelf omschrijft moet niet te hoog worden, maar toch... ik vraag me af of ik het toen allemaal verkeerd heb gezien.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2006, 16:34:42 door Stormpie »
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #64 Gepost op: 26-04-2006, 17:59:22 »
Waarom is er geen kotsende smilie??

Die is er wel hoor. ::kots:: Goed zoeken. >:D
Geniet nooit met mate...

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #65 Gepost op: 26-04-2006, 18:45:09 »
Gek is dat.. ik heb tijdens ER2 nooit aan Jennifer gedacht als iemand die hard was. Wel iemand die de lat hoog legt voor zichzelf, ook zware eisen stelt aan zichzelf, een sterke vrouw, maar toch een vrouw met gevoel. En dat gevoel mis ik eigenlijk in de beelden die uitgezonden worden. Nu weten we al jaren dat de produktie juist die beelden laat zien die een karikatuur van de persoon vormen, en het 'labradorgehalte' zoals zij dat zelf omschrijft moet niet te hoog worden, maar toch... ik vraag me af of ik het toen allemaal verkeerd heb gezien.

ik zou dat ook niet meer weten, maar volgens mij is ze wel harder geworden en dat zal haar kop kosten in de expeditie!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #66 Gepost op: 26-04-2006, 18:47:28 »
ik zou dat ook niet meer weten, maar volgens mij is ze wel harder geworden en dat zal haar kop kosten in de expeditie!!!

Zeg nooit nooit, Jennifer zit tenminste al bij de Samensmelting, dat moeten Maxime,Fleur,Mick,Lydia,Ryan,Veronique,Douwe of een Pieter nog halen. ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #67 Gepost op: 26-04-2006, 19:34:04 »
waarschijnlijk ligt de waarheid ergens in het midden; niet alleen bij jennifer, maar bv. ook bij douwe, ilona, mick,...noem ze maar op.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #68 Gepost op: 26-04-2006, 23:22:35 »
Jennifer...

Vind ik Jennifer een Robinson? Ja, eerlijk gezegd wel. Een harde, en sociaal tegen de juiste (want sterke) personen, waardoor ze bij die juiste personen waardering oogst en het ver schopt.

Tegelijkertijd is ze natuurlijk hemeltergend dom en onvolwassen. Wie zo overtuigd is van het eigen gelijk is geestelijk nog lang niet volgroeid. Ze is zelf zo enorm rechtlijnig dat ze niet eens bevatten kan dat er mensen zijn die anderen genuanceerder kunnen beoordelen en dus in hun waarde kunnen laten. Dat ze dat daadwerkelijk niet bevatten kan blijkt uit het pijnlijke feit dat ze bij het analyseren van zo iemand niet verder komt dan diegene te kwalificeren als een allemansvriend. Een 'labrador'. Ze denkt zelf zo zwart-wit, dat grijstinten volslagen onzichtbaar voor haar zijn, en dus niet bestaan in haar optiek. En iemand die aangeeft die grijstinten wel degelijk te zien is in haar ogen bij voorbaat verdacht en wordt belachelijk gemaakt.

Ook boeiende televisie: iemand die luidkeels staat te konkelen dat er door anderen wel gekonkeld zal worden ::rofl::.

En wie waren deze aflevering nu de werkelijke labradors? Pieter en Ryan natuurlijk! Zelfs gehoorzaam als het baasje buiten beeld is.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2006, 23:27:03 door Starry Night »

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #69 Gepost op: 27-04-2006, 07:56:09 »
Jennifer...

Vind ik Jennifer een Robinson? Ja, eerlijk gezegd wel. Een harde, en sociaal tegen de juiste (want sterke) personen, waardoor ze bij die juiste personen waardering oogst en het ver schopt.

Tegelijkertijd is ze natuurlijk hemeltergend dom en onvolwassen. Wie zo overtuigd is van het eigen gelijk is geestelijk nog lang niet volgroeid. Ze is zelf zo enorm rechtlijnig dat ze niet eens bevatten kan dat er mensen zijn die anderen genuanceerder kunnen beoordelen en dus in hun waarde kunnen laten. Dat ze dat daadwerkelijk niet bevatten kan blijkt uit het pijnlijke feit dat ze bij het analyseren van zo iemand niet verder komt dan diegene te kwalificeren als een allemansvriend. Een 'labrador'. Ze denkt zelf zo zwart-wit, dat grijstinten volslagen onzichtbaar voor haar zijn, en dus niet bestaan in haar optiek. En iemand die aangeeft die grijstinten wel degelijk te zien is in haar ogen bij voorbaat verdacht en wordt belachelijk gemaakt.

Ook boeiende televisie: iemand die luidkeels staat te konkelen dat er door anderen wel gekonkeld zal worden ::rofl::.

En wie waren deze aflevering nu de werkelijke labradors? Pieter en Ryan natuurlijk! Zelfs gehoorzaam als het baasje buiten beeld is.
Het is 1 grote labradorbende, expeditie labrador.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #70 Gepost op: 27-04-2006, 10:52:46 »
Het is 1 grote labradorbende, expeditie labrador.
Onzin. Er zitten er nog genoeg bij die een eigen mening hebben.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #71 Gepost op: 27-04-2006, 11:21:29 »
Het was ook maar een grapje ::tandpastasmiley::

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #72 Gepost op: 27-04-2006, 11:31:41 »
ik heb net pas de aflevering van afgelopen maandag gezien: jakobien gaat met de billen bloot, letterlijk en figuurlijk!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #73 Gepost op: 27-04-2006, 11:42:13 »
Jennifer...

Vind ik Jennifer een Robinson? Ja, eerlijk gezegd wel. Een harde, en sociaal tegen de juiste (want sterke) personen, waardoor ze bij die juiste personen waardering oogst en het ver schopt.

Tegelijkertijd is ze natuurlijk hemeltergend dom en onvolwassen. Wie zo overtuigd is van het eigen gelijk is geestelijk nog lang niet volgroeid. Ze is zelf zo enorm rechtlijnig dat ze niet eens bevatten kan dat er mensen zijn die anderen genuanceerder kunnen beoordelen en dus in hun waarde kunnen laten. Dat ze dat daadwerkelijk niet bevatten kan blijkt uit het pijnlijke feit dat ze bij het analyseren van zo iemand niet verder komt dan diegene te kwalificeren als een allemansvriend. Een 'labrador'. Ze denkt zelf zo zwart-wit, dat grijstinten volslagen onzichtbaar voor haar zijn, en dus niet bestaan in haar optiek. En iemand die aangeeft die grijstinten wel degelijk te zien is in haar ogen bij voorbaat verdacht en wordt belachelijk gemaakt.

Ook boeiende televisie: iemand die luidkeels staat te konkelen dat er door anderen wel gekonkeld zal worden ::rofl::.

En wie waren deze aflevering nu de werkelijke labradors? Pieter en Ryan natuurlijk! Zelfs gehoorzaam als het baasje buiten beeld is.

Hier druipt de morele superioriteit met bakken tegelijk vanaf, als je het mij vraagt. Ik waag het te betwijfelen of je op basis van een paar uur tv (gemanipuleerde tv, ook dat nog!) een dergelijke diagnose kunt stellen over iemands karakter. Want dit gaat verder dan een mening, dit heeft echt meer de pretentie een diagnose te zijn. Daar zou ik mee uitkijken.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik het niet in grote lijnen met je eens ben. Ik oordeel echter alleen over de beelden die ik zie, niet over haar hele leven. Dat ijs is mij te glad.


Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #74 Gepost op: 27-04-2006, 17:03:02 »
zonder kandidaten zoals jennifer,lydia,mick,douwe,ryan,pieter,bjorn en nog een paar van die markante types zou het programma toch wel een stuk saaier zijn en hadden wij ook veel minder om op te reageren op dit forum dacht ik zo.die zijn juist leuk om naar te kijken en naar te luisteren!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #75 Gepost op: 27-04-2006, 23:27:19 »
Hier druipt de morele superioriteit met bakken tegelijk vanaf, als je het mij vraagt.

Natuurlijk kan ik Jennifer niet daadwerkelijk als mens beoordelen, maar slechts als het personage dat ze lijkt te zijn zoals ze bij mij de kamer binnenkomt. In die zin is mijn woordkeus erg ferm, maar ik erger me dan ook fiks aan haar, en aan napraters Pieter en Ryan.

Overigens suggereer je dat ik het in mijn analyse ook over mezelf heb (moreel superieur). Ik spiegel echter alleen Jennifer aan Jakobien, en daarbij valt mij op dat Jakobien in haar beoordeling van mensen volgroeider oogt dan Jennifer. Ikzelf speel in dat plaatje geen enkele rol.

Daarnaast heb ik kennelijk ook wel bewondering voor haar, want ik vind het niet onterecht dat ze in de samensmelting zit. Ik merk ook enige teleurstelling bij mezelf, omdat ik me haar anders herinnerde.
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 00:08:53 door Starry Night »

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #76 Gepost op: 28-04-2006, 17:43:06 »
Wat kan jij zagen man >:(
Niet te veel tegen Douwe >:D


lolo

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #77 Gepost op: 29-04-2006, 10:24:42 »
Jennifer  moet zo snel mogelijk weg uit robinson!! hoe ze douwe behandeld is echt onmenselijk. Wat mij betreft liever vandaag eruit dan morgen


edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 13:32:57 door n@ncy »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #78 Gepost op: 29-04-2006, 11:16:00 »
Jennifer  moet zo snel mogelijk weg uit robinson!! hoe ze douwe behandeld is echt onmenselijk. Wat mij betreft liever vandaag eruit dan morgen

maak je geen zorgen... Douwe zal er geen last meer van hebben die gaat zelf al   ::)  ::tandpastasmiley::


edit: citaat aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 13:33:28 door n@ncy »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #79 Gepost op: 29-04-2006, 19:19:58 »
maak je geen zorgen... Douwe zal er geen last meer van hebben die gaat zelf al   ::)  ::tandpastasmiley::


edit: citaat aangepast - n@ncy

Maar hopelijk wij ook niet. Ik vind die zware veroordelerige toon van Jennifer als kijker bijzonder onplezierig om te moeten zien.