Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110668 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #120 Gepost op: 8-05-2006, 16:36:12 »
Citaat
de capaciteit om dat op een ludieke manier te doen

dan moet ze dat ook op een ludieke manier doen i.p.v. de sarcastische manier waarop ze het nu doet. ik verdenk haar van onzekerheid t.o.v. zichzelf: "kijk eens hoe stoer ik ben, en hoor je mijn grappige opmerkingen (ten koste van de ander)".
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #121 Gepost op: 8-05-2006, 16:53:31 »
Let wel: ze laten enkele zinnen zien die Jennifer zegt en daaruit wordt dan de conclusie getroken dat zij hard is en mensen beledigt......

Ik ben het met je eens dat we maar enkele zinnen te zien krijgen. En misschien is ze helemaal niet zo'n 'harde' vrouw, maar ik weet wel dat de dingen die zij zegt, nooit op die manier uit mijn mond zouden komen. Ik ben zelf ook wel voor eerlijkheid en zeggen waar het op staat, maar er zijn verschillende manieren om je mening over iets/iemand te uiten. En haar manier is imho niet de meest subtiele manier.
Bovendien verkondigt zij iets niet als een mening ('ik VIND hem/haar...), maar als een feit (hij/zij IS...).

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #122 Gepost op: 8-05-2006, 22:00:37 »
Ik vond haar vandaag zo waar eens positiever naar voren komen ::oink:: ...vooral bij het slachten van de kip ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #123 Gepost op: 8-05-2006, 23:38:30 »
Ja, ik heb me vandaag minder aan haar lopen ergeren dan in andere afleveringen. Maar ze blijft één van mijn minst favoriete kandidaten.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #124 Gepost op: 8-05-2006, 23:39:33 »
Ze valt steeds minder op

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #125 Gepost op: 8-05-2006, 23:45:15 »
Misschien wordt ze daarom leuker  ::tandpastasmiley::

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #126 Gepost op: 9-05-2006, 09:04:35 »
ik vind eht wel grappig dat ze zichzelf steeds bij de bikkels rekent, terwijl ik dr echt nog niks nuttigs heb zien doen

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #127 Gepost op: 9-05-2006, 09:51:58 »
Ik hoop dat ze heeeel ver gaat komen!
Ze doet het goed in proeven, ze schijnt volgens de eilandbewoners voor een leuke sfeer te zorgen ( volgens mij was ze gisteren gezellig met Frank aan het dansen)en ze is eerlijk.Misschien niet genuanceerd, maar ik heb zo het idee dat "nuances" verdwijnen als je zonder eten en slaap de tijd door moet brengen.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #128 Gepost op: 9-05-2006, 11:41:50 »
Gister heeft ze heel goed gereageerd op Karin! Ik had alleen niets van de haan gegeten maar ja das makkelijk zeggen met een koker Pringles op de bank ;D

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #129 Gepost op: 9-05-2006, 16:31:35 »
Pascale was jij er 24 uur per dag bij toen de expeditie aan de gang was en de strijd werd uitgevochten op de diverse eilanden?
Zo ja dan heb je recht van spreken over het gedrag van jennifer...zo niet dan denk ik dat je nooit kunt zeggen dat Jennifer eerlijk of oprecht is geweest en dat Jakobien dus nooit tegen Jennifer heeft gezegd dat ze een harde vrouw is...en wat nog meer!!! en of Jakobien niet eerlijk is geweest, wij moeten het doen met de beelden die we voorgeschoteld krijgen en ja als ik die beelden mag/moet geloven dan is Jennifer niet mijn favoriet...en over oprecht gesproken ??? eh.. ik heb mijn twijfels over deze 'haaibaaierige' vrouw!

Voor ons kijkers is het maar gissen naar wat er zich werkelijk heeft afgespeeld op de eilanden en of Douwe inderdaad alleen maar heeft liggen luieren..dat is wat ik even kwijt wil.. ;)

Bakkertje,

Jullie moeten inderdaad gissen en uitgaan van beelden die je te zien krijgt.
Ik kan je VERZEKEREN dat ik wel weet hoe het er op zo'n eiland aan toe gaat. Ik ben nl. zelf een ex-kandidate (Pascale Mertens ERII) en Jennifer was en is mijn beste vriendin.
Ik kan daarover héél goed oordelen.
Vinden jullie ook niet dat jullie hard zijn voor haar met jullie overdreven commentaar.
Denken jullie nu werkelijk dat de titanen dit forum niet lezen?
Volgens mij zijn sommigen onder de titanen echt wel gekwetst door jullie commentaar hoor.
Kijk eerst zelf maar eens in je binnenste............


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #130 Gepost op: 9-05-2006, 16:38:09 »
Jennifer word inderdaad wel steeds aardiger. Tenminste, zo komt ze over. Kan natuurlijk het werk van de editors zijn

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #131 Gepost op: 9-05-2006, 19:31:13 »
Bakkertje,

Jullie moeten inderdaad gissen en uitgaan van beelden die je te zien krijgt.
Ik kan je VERZEKEREN dat ik wel weet hoe het er op zo'n eiland aan toe gaat. Ik ben nl. zelf een ex-kandidate (Pascale Mertens ERII) en Jennifer was en is mijn beste vriendin.
Ik kan daarover héél goed oordelen.
Vinden jullie ook niet dat jullie hard zijn voor haar met jullie overdreven commentaar.
Denken jullie nu werkelijk dat de titanen dit forum niet lezen?
Volgens mij zijn sommigen onder de titanen echt wel gekwetst door jullie commentaar hoor.
Kijk eerst zelf maar eens in je binnenste............



Wat ik bedoel te zeggen is dat wij niet weten wat er zich nu heeft afgespeeld..dat is voor ons giswerk.

Door de beelden die ik nu heb gezien maakte Jennifer een totaal andere indruk op mij dan een aantal jaren geleden.
Ik heb het niet met haar op gehad, de afgelopen afleveringen, ze was zo hard en kwetsend vond ik.
Daarbij heb ik gisteren mijn mening moeten herzien, omdat ik haar een stuk aangenamer vond in de laatste aflevering, zo weer een beetje de oude Jennifer, en dat heb ik ook gepost.
En ja ik begrijp best dat de kandidaten dit lezen, en ja ik begrijp ook best dat ze gekwetst zijn door wat de forummers schrijven over hen. Maar hebben zij dan wel het recht om iemand voor alles en nog wat uit te maken tijdens de expeditie vraag ik me dan af?
Ik ben het wel met je eens dat sommigen te hard zijn in wat ze posten, daar proberen we (moderators)ook zoveel mogelijk toezicht op te houden, maar anderzijds als je mee doet aan zoiets weet je dat de produktie je neer kan zetten zoals zij willen en dan heb je kans dat er kritiek komt van de kijker...zo ook op dit forum!

Jij kent een hele andere Jennifer dan wij...dat is hardstikke mooi want vriendschappen die op zo'n speciale manier ontstaan, zijn heel erg kostbaar...maar als kijker leer je de persoon kennen zoals de produktie diegene neerzet en ja bij sommigen is dat deze keer niet zo positief...veroordeel óns dan niet maar de produktie, wil ik bijna zeggen...zij zijn degene die de kijker op het verkeerde been zetten.

no hard feelings... ik ben ook maar een kijker die het doet met de beelden van de tv. :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #132 Gepost op: 9-05-2006, 23:18:06 »
Misschien dat Jennifer wat gematigder overkwam dan in eerdere afleveringen omdat ze wat minder nadrukkelijk in beeld kwam.

Maar als ik dan weer naar het kipincident kijk, waar heel veel commentaar van haar komt terwijl ze verder niks doet. Ik geef toe, het verdiende geen schoonheidsprijs dat slachten maar ze staat wel weer meteen met haar mondje vooraan. En dan die opmerking op het eind: "Ik vind het vervelend voor Karin dat ze Melvin moet missen, maar ik zal vannacht daar niet minder om slapen." Dat komt toch allemaal niet erg sympathiek over op mij.
Geniet nooit met mate...

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #133 Gepost op: 10-05-2006, 09:52:57 »
Bakkertje,

Jullie moeten inderdaad gissen en uitgaan van beelden die je te zien krijgt.
Ik kan je VERZEKEREN dat ik wel weet hoe het er op zo'n eiland aan toe gaat. Ik ben nl. zelf een ex-kandidate (Pascale Mertens ERII) en Jennifer was en is mijn beste vriendin.
Ik kan daarover héél goed oordelen.
Vinden jullie ook niet dat jullie hard zijn voor haar met jullie overdreven commentaar.
Denken jullie nu werkelijk dat de titanen dit forum niet lezen?
Volgens mij zijn sommigen onder de titanen echt wel gekwetst door jullie commentaar hoor.
Kijk eerst zelf maar eens in je binnenste............

Hoi Pascale!
Lief hoor dat je voor mama opkomt.......wij weten allemaal wel beter hè?!



(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 10-05-2006, 10:04:29 door Stormpie »

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #134 Gepost op: 10-05-2006, 09:59:51 »
Yep Jazzy Jazz, wij weten wel beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens, ik vind de opmerking van Jen ontzettend grappig.
Je moet er maar opkomen.
Dat ze minder slaap laat omdat Melvin weg is, kan ik inkomen - je slaapt daar zowiezo niet dus ...... ::rofl::

Ach, neem alles met een korrel zout en wees niet zo grof over de kandidaten.
Het is een spel dat gespeelt moet worden.
Ik moet wel zeggen dat ik de 2 eerste expedities ECHTE expedities vond.
Nu is het meer geruzie, gekonkel, ....... Eigenlijk zouden ze niemand mogen wegstemmen en gewoon proberen te 'overleven'. Eten zoeken, hout kappen, .... en proberen om mekaar niet de haren uit te trekken na een tijdje natuurlijk ::tandpastasmiley::

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #135 Gepost op: 10-05-2006, 10:38:36 »
Yep Jazzy Jazz, wij weten wel beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens, ik vind de opmerking van Jen ontzettend grappig.
Je moet er maar opkomen.
Dat ze minder slaap laat omdat Melvin weg is, kan ik inkomen - je slaapt daar zowiezo niet dus ...... ::rofl::

Ach, neem alles met een korrel zout en wees niet zo grof over de kandidaten.
Het is een spel dat gespeelt moet worden.
Ik moet wel zeggen dat ik de 2 eerste expedities ECHTE expedities vond.
Nu is het meer geruzie, gekonkel, ....... Eigenlijk zouden ze niemand mogen wegstemmen en gewoon proberen te 'overleven'. Eten zoeken, hout kappen, .... en proberen om mekaar niet de haren uit te trekken na een tijdje natuurlijk ::tandpastasmiley::

Mama heeft een dagboek bij gehouden en die toen ze terug was aan ons voorgelezen. Dan weet je pas echt hoe het er op de eilanden( waar zij zat dan natuurlijk) dagelijks aan toe is gegaan....! Er werd daar wel degelijk gewerkt aan het overleven, maar goed dat weet jij als geen ander hè Pascale jij hebt dat in 2001 maar liefst 47 dagen lang gedaan!

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #136 Gepost op: 10-05-2006, 12:06:32 »
Jazeker Jazzy Jazz, maar ze kunnen nu eenmaal niet alles uitzenden he.
Dan zou het al een big brother serie gaan worden (alhoewel, misschien niet slecht)
De produktie zoekt een rode draad.
Ik weet natuurlijk al veel wat er allemaal gebeurd is en kan het me ook levendig voorstellen  ;)
Dat dagboekje wil ik in't kort ook nog wel een lezen.

Het was zondag heel erg gezellig met Jennifer en Joep.
Jammer dat we jou zo kort gezien hebben.

Kortom, ik vind Jennifer DE absolute Titaan in deze strijd en ze is en blijft mijn topfavoriet aller tijden. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven.

LIEVE JEN, JE DOET HET KEIGOED.
IK BEN HARTSTIKKE TROTS OP JE !!!!!!!!!!!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::


Offline Stefffje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #137 Gepost op: 11-05-2006, 01:40:30 »
Dag Pascale

Ikzelf volg ER al vanaf de eerste reeks, en ik vind ook dat de eerste reeksen meer 'echte' expedities waren, veel frisser en oorspronkelijker van geest.
Ik vond jou een heel sterke kandidate, en ik vroeg me dan ook af of jij nooit bent gepolst om mee te doen aan de all-stars, je was tenslotte finaliste!

Indien je niet gevraagd bent, waar om denk je dat dat zo is en doet het je niet pijn als je Lydia, Fleur en Douwe nu bezig ziet?

Waarom zet je Pieter zo laag in je ranking-list? Ik dacht dat jullie goede maatjes waren tijdens jullie expeditie?

groetjes

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #138 Gepost op: 11-05-2006, 09:03:45 »
Hoi Stefffje,

Ik ben niet gevraagd om mee te doen aan deze expeditie. :-[
Het is inderdaad pijnlijk als ik dan zie dat Douwe wel mag meedoen, maar die is gecast vanwege zijn uiterlijk en het feit dat hij andere mensen op stang jaagt.
Lydia is waarschijnlijk uitgekozen omdat ze een 'emo'-iemand moesten hebben en Fleur.............. ik heb geen idee. Misschien had ik geen grote mond genoeg om nu te mogen meedoen. Maar ik had er wel graag bijgeweest!!

Waarom ik Pieter zo laag heb gezet: persoonlijk vind ik hem geen titaan.
Maar da's persoonlijk hé, andere mensen zullen daar wel ander over denken.
De reden dat ik hem laag heb gezet heeft te maken met iets wat er gebeurd is vlak na de expeditie (ginder in de Filipijnen), maar daar kan ik helaas niets over zeggen.
Hele goeie maatjes zijn we nu ook weer niet hoor.
De laatste keer dat we mekaar hebben gezien is 2 jaar geleden en we bellen nooit.... dus

Offline Arie-Els

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #139 Gepost op: 11-05-2006, 11:18:03 »
Hoi Pascale,

De deelnemers kunnen in het "echt" natuurlijk (deels) anders zijn dan ze nu gemonteerd worden en ik begrijp prima dat Jennifer in het echt een leuke vriendin kan zijn.

Maar als kijker verbaas ik me, naast een hoop andere forum-leden, al vanaf het begin over de sarcastische toon waarop ze alles zegt. Het komt op mij hautain over: wij (ik en mijn stoere maatjes) zijn de bikkels en als je op een andere manier de expeditie wil beleven dan ben je een loser en heb je op het eiland niets te zoeken.
Ook ik heb haar weinig survival-achtige dingen zien doen.

Aangezien jij haar blijkbaar goed kent en weet wat er allemaal gebeurd is, deze vraag: zijn al de aardige, opbouwende en motiverende dingen die ze gezegd heeft niet uitgezonden?
Is zij eenzijdig en/of verkeerd neergezet? Zijn de opmerkingen uit hun verband gerukt? Is ze nu ze voor de buis zit geschrokken van de manier waarop ze over komt.

Overigens weet ik ook niet of ik zo aardig en opbouwend zou blijven als ik met nietsnutten en mensen die dieren uit onnozelheid onnodig pijn doen, 24/7 op een eiland zou zitten, al chagrijnig zijnde van de honger, maar Jennifer heeft meegedaan en ik niet en overgeleverd aan de montage en aan het oordeel van de kijker.