Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110810 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #200 Gepost op: 18-05-2006, 18:03:44 »
Als Richard tegen iemand zei: "Hut maokt me gheen balluitttt!" moet iedereen keihard lachen.

Je begint al aardig "Limburgs" te praten Pieter,   ::ok:: maar ja logisch na 2 expedities met Richard ::rofl::

Offline Joris1971

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #201 Gepost op: 19-05-2006, 07:49:27 »
Jennifer: die mogen ze voor mij gelijk uit de Expeditie stemmen, wat een hard mens is dat zeg. Altijd maar zitten te zeiken op anderen terwijl ze eens naar zichzelf moet kijken.

Joris

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #202 Gepost op: 19-05-2006, 08:40:57 »
Jennifer: die mogen ze voor mij gelijk uit de Expeditie stemmen, wat een hard mens is dat zeg. Altijd maar zitten te zeiken op anderen terwijl ze eens naar zichzelf moet kijken.

Joris

Lees jij eigenlijk wel de commentaren op dit forum?
Altijd maar zitten zeiken op anderen? Hard? En hoezo naar zichzelf kijken? Leg es uit !

Offline Joris1971

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #203 Gepost op: 19-05-2006, 08:47:26 »
Lees jij eigenlijk wel de commentaren op dit forum?
Altijd maar zitten zeiken op anderen? Hard? En hoezo naar zichzelf kijken? Leg es uit !


Ik vind het gewoon een hard mens, commentaar op anderen genoeg!!

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #204 Gepost op: 19-05-2006, 10:09:39 »
Ik vind het gewoon een hard mens, commentaar op anderen genoeg!!
PFF, wat een "uitleg"zeg...erg simpel hoor!

Offline Joris1971

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #205 Gepost op: 19-05-2006, 10:44:52 »
ja hoe valt zoiets anders uit te leggen??

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #206 Gepost op: 19-05-2006, 11:27:17 »
PFF, wat een "uitleg"zeg...erg simpel hoor!
dan zal ik wel ff uitleg geven:
ik vind haar hard, gemeen en ze houdt totaal geen rekening met gevoelens van anderen. zoals ze over douwe sprak, echt belachelijk. en over jacobien. en hoe ze reageerde toen karin zich zo rot voelde over het vertrek van melvin. dat kan haar allemaal geen reet schelen. ze heeft ook constant het hoogste woord. ook tijdens het diner bij de samensmelting, je hoorde haar overal bovenuit klinken, echt irritant! misschien is ze in het echt heel anders,dat zou goed kunnen, maar op tv komt ze absoluut niet sympatiek over! ik heb haar zelfs nog nooit wat aardigs horen zeggen, behalve over het lot van de kip. het is toch wel typisch dat bijna iedereen dezelfde mening heeft als ik. daar is wel een reden voor! wat mij betreft ligt ze er snel uit, want naast haar persoonlijkheid, vind ik ook dat ze weinig toevoegt qua robinsonkwaliteiten.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #207 Gepost op: 19-05-2006, 12:15:43 »
Zo, lucht dat op Zonnetjuh?  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #208 Gepost op: 19-05-2006, 13:04:55 »
Citaat
Ik heb helemaal niets gezegd over dat ze hard in haar dagboek was wat betreft Douwe. Ik heb wel gelezen en gehoord over wat een vervelende  man hij eigenlijk is en dan gaat het niet alleen over het lui zijn. De dingen die hij zegt en doet zijn( of waren ) nou niet bepaald vriendelijk .Hij wou alleen maar dwars liggen( en ja liggen dat kan ie, dat hebben we allemaal wel gezien) Hij wilde niets samen met de groep doen om de sfeer er een beetje in te houden...etc.etc.En werken, om het kamp staande te houden of te verbeteren? HO MAAR, dat was voor hem teveel moeite! Een "lamzak" dus...

Jij oordeelt nu toch over iemand aan de hand van horen zeggen? Dit lijkt me erg gekleurd. Heeft jouw mama het altijd bij het rechte eind of speelt bij haar ook een beetje mee of iemand je ligt of niet, aantrekkelijk, boeiend vindt of niet?
Lief en begrijpelijk dat je voor je moeder opkomt, maar je bent me iets te stellig met te denken dat je gelijk hebt.
(erfelijkheidskwestie? ;) )
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #209 Gepost op: 19-05-2006, 15:28:38 »
Zo, lucht dat op Zonnetjuh?  ;D
haha ja!
je mag dan een dochter of zoon van jennifer zijn, maar zelfs dan moet je toch inzien dat mams niet op haar voordeligst overkomt op tv! ;D

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #210 Gepost op: 19-05-2006, 16:50:46 »
Starry, dat vind ik toch ietwat kort door de bocht.

Wat? Dat 'eerlijk' meederdere betekenissen heeft? Dat is namelijk gewoon in elk woordenboek te vinden. Ik ageerde juist tegen de herhaalde opmerking (al weken) dat Jennifer's gedrag 'eerlijk' zou zijn. Ik vind haar niet zonder meer eerlijk, ik vind haar vooral vaak tactloos (of bot ; wat je wilt ;)).
« Laatst bewerkt op: 19-05-2006, 17:37:02 door Starry Night »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #211 Gepost op: 19-05-2006, 17:24:23 »
Ik vind Jen's commentaren ook grappig.

Dat sluit pesten echter volstrekt niet uit natuurlijk. Pesters en degenen die met pesters mee mogen/willen doen vinden elkaar doorgaans enorm grappig. Het kan namelijk buitengewoon grappig zijn om spottende dingen over iemand te roepen, en doorgaans wordt gevonden dat het onderwerp van die spot daar maar tegen moet kunnen en zich niet zo moet aanstellen. Dat verzin ik niet ter plekke, daar is serieus onderzoek naar gedaan. Oh, en er is ook onderzocht dat er doorgaans helemaal niks deugt van deze zienswijze.

Ik vind Jennifer's opmerkingen niet grappig. Ben wel met Pieter eens dat de ene persoon zich meer kan permiteren dan de andere, maar dat is nou eenmaal zo. Live with it (zegt iemand die in het dagelijks leven ook vaak veel kattiger over schijnt te komen dan bedoeld ; zelfs als ik volkomen argeloos en ontspannen voor me uit zit te staren wordt me soms gevraagd of er iets loos is, dus geloof ik me: ik weet precies waar dat over gaat). Maar vele van de opmerkingen van Jennifer die over de buis komen zijn onprettig bedoeld voor een ander en daarom maar beperkt grappig.

”Daar heb je Douwe, Douwe, Douwe!! Hij is geweldig, wat een dolfijn!" "Steek je handen uit je mouwe Douwe." ”Je bent een Fisherman’s friend. Ik krijg er tranen van in mijn ogen.” "Ik ga niet eens meer die koffie kopen weet je dat! Als ik die naam zie word ik misselijk." "Jakobien heeft een beetje een hoog labrador gehalte ; ze is iedereen zijn vriendje."

Verder was het niet alleen Jacobien die vond dat Jennifer kwetsend overkwam. Véronique vond het ook, en Douwe gaf op een bepaald moment zelfs letterlijk aan dat hij op pestgedrag stuitte (toen hij de zee in liep en Jennifer dat 'grappige' liedje zong).
« Laatst bewerkt op: 19-05-2006, 17:37:46 door Starry Night »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #212 Gepost op: 19-05-2006, 17:27:39 »
Dat sluit pesten echter volstrekt niet uit natuurlijk. Pesters en degenen die met pesters mee mogen doen vinden elkaar doorgaans enorm grappig. Het kan namelijk buitengewoon grappig zijn om spottende dingen over iemand te roepen, en doorgaans wordt gevonden dat het onderwerp van die spot daar maar tegen moet kunnen en zich niet zo moet aanstellen. Dat verzin ik niet ter plekke, daar is serieus onderzoek naar gedaan. Oh, en er is ook onderzocht dat er doorgaans helemaal niks deugt van deze zienswijze.

Ik vind Jennifer's opmerkingen niet grappig. Ben wel met Pieter eens dat de ene persoon zich meer kan permiteren dan de andere, maar dat is nou eenmaal zo. Live with it (zegt iemand die in het dagelijks leven ook vaak veel kattiger over schijnt te komen dan bedoeld ; zelfs als ik volkomen argeloos en ontspannen voor me uit zit te staren wordt me soms gevraagd of er iets loos is, dus geloof ik me: ik weet precies waar dat over gaat). Maar vele van de opmerkingen van Jennifer die over de buis komen zijn onprettig bedoeld voor een ander en daarom maar beperkt grappig.

”Daar heb je Douwe, Douwe, Douwe!! Hij is geweldig, wat een dolfijn!" "Steek je handen uit je mouwe Douwe." ”Je bent een Fisherman’s friend. Ik krijg er tranen van in mijn ogen.” "Ik ga niet eens meer die koffie kopen weet je dat! Als ik die naam zie word ik misselijk." "Jakobien heeft een beetje een hoog labrador gehalte ; ze is iedereen zijn vriendje."

Verder was het niet alleen Jacobien die vond dat Jennifer kwetsend overkwam. Véronique vond het ook, en Douwe gaf op een bepaald moment zelfs letterlijk aan dat hij op pestgedrag stuitte (toen hij de zee in liep en Jennifer dat 'grappige' liedje zong).
Jup, en zo bijvoorbeeld ook (Jennifer tegen Douwe): 'Ik denk meer dat je eerder een legend in your own mind bent'.

Harde en kwetsende opmerkingen, ik vind het ook een vorm van pesten en absoluut niet grappig.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #213 Gepost op: 19-05-2006, 18:06:27 »
Ik sleep even een berichtje uit Richard's topic hierheen, omdat het daar niet echt thuishoort, maar ik er toch graag op wil reageren:

Ik heb helemaal niets gezegd over dat ze hard in haar dagboek was wat betreft Douwe. Ik heb wel gelezen en gehoord over wat een vervelende man hij eigenlijk is en dan gaat het niet alleen over het lui zijn. De dingen die hij zegt en doet zijn( of waren ) nou niet bepaald vriendelijk .Hij wou alleen maar dwars liggen( en ja liggen dat kan ie, dat hebben we allemaal wel gezien) Hij wilde niets samen met de groep doen om de sfeer er een beetje in te houden...etc.etc.En werken, om het kamp staande te houden of te verbeteren? HO MAAR, dat was voor hem teveel moeite! Een "lamzak" dus...

Laat ik voorop stellen dat ik wat moeite heb als kinderen van deelnemers - die onder vuur liggen op dit forum - meedoen (vorig jaar hetzelfde met de zoon van Rinck uit Peking Express). Het gaat hier om kinderen, en het moet gewoon enorm moeilijk te zijn als mensen zo lelijk doen over iemand die jou zeer dierbaar is. Zéker op die leeftijd.

Dat heeft echter wel tot gevolg dat ik mij inmiddels haast gechanteerd ga voelen om maar liever niet meer mijn eerlijke mening over Jennifer te geven. Dat ik het toch doe is omdat ik vooralsnog vind dat dit forum van ons (kijkers) is, en ik laat me niet zomaar wegjagen, ook niet door pseudo-nobele gevoelens t.o.v. opgroeiende puberdochters. Maar als die puberdochter dan vervolgens een dergelijk in en in gemeen meninkje over een andere deelnemer als absolute waarheid gaat presenteren dan wordt het mij wel heel makkelijk gemaakt. Want deze analyse over Douwe is minstens zo kwetsend als elke willekeurige analyse over haar moeder op dit forum.

Douwe is een luie lamzak, en dat weten we zeker want "dat hebben we allemaal wel gezien". Enfin, hiermee is het groene licht gegeven: wij als kijkers kunnen precies beoordelen hoe de zaken daar in elkaar staken. Jazzie Jazz zegt het zelf.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #214 Gepost op: 19-05-2006, 19:07:47 »
Oei oei, nu wordt het hard tegen hard...  ;)

Maar op zich ben ik het hier wel met Starry Night eens (voor de verandering  ;)). Zeker als je die citaten zo op een rij ziet, komt Jennifer behoorlijk pesterig en gemeen over. En het klopt zeker dat de aanwezigheid van de dochter van Jennifer hier bij forumbezoekers leidt tot terughoudendheid met betrekking tot het posten van negatieve berichten (hoogdravende zin  ;D).

Het is Jazzy Jazz' goed recht haar moeder te verdedigen (het zou behoorlijk slecht met 'r gesteld zijn als ze haar moeder hier zou komen afvallen  ;D), maar het is niet echt slim om daarbij een andere deelnemer zo af te vallen, zeker niet met het argument dat we 'het allemaal hebben kunnen zien'. Want op die manier zou Douwes dochter (als hij die zou hebben) precies hetzelfde kunnen doen: jullie hebbben het allemaal kunnen zien, die Jennifer is een bitch.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dreamkeeper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #215 Gepost op: 19-05-2006, 20:33:40 »
Ik weet nog goed, in d'r eerste expeditie zei Jennifer: "Zet Bjorn alleen op een eiland en hij is een echte Robinson, maar zet Bjorn niet in een groep want dan valt hij buiten de boot." Dit is natuurlijk niet letterlijk wat ze zei, maar t komt erop neer.(Daar had ze overigens echt wel gelijk in) Ik vind Jennifer echt een bikkel, dat meen ik, ik doe t haar niet na hoor, alle respect ::ok::, maar ik denk wel dat ze t niet ver schopt, ze zou t gebabbel en afgekraak (waar ze nog beter in is) achterwege moeten laten, dan pas zou ik haar Robinson-waardig kunnen noemen.
No matter where you go, I will find you

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #216 Gepost op: 19-05-2006, 21:12:35 »
Jennifer zat in een heel andere expeditie dan Bjorn. In haar eerste expeditie kende ze Bjorn dus nog helemaal niet.  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #217 Gepost op: 20-05-2006, 10:46:31 »
Jup, en zo bijvoorbeeld ook (Jennifer tegen Douwe): 'Ik denk meer dat je eerder een legend in your own mind bent'.

Harde en kwetsende opmerkingen, ik vind het ook een vorm van pesten en absoluut niet grappig.

Ik kan jullie allemaal natuurlijk wel even wat dingen vertellen over wat die nare vieze man heeft gezegd OP het eiland, maar hij begon eigenlijk al VOOR dat de expeditie was begonnen. HIJ heeft toen eigenlijk al de toon gezet door kwetsende en vulgaire opmerkingen te maken. ECHT NIET NORMAAL!
Tijdens het keizen van de teams had mijn moeder zoeiets van"zand erover, ik kies hem en geef hem gewoon nog een kans". Maar Douwe KON niet alleen niets doen, hij WILDE niets doen...hij had er nooit "ZIN IN "
Gewoon simpele dingetjes voor de teamspirit doen, ZELFS DAT wilde hij niet. En, als je hem vroeg om iets te doen of ergens mee te komen helpen dan zei hij gewoon weg dat de mensen hem niet onder druk moesten ztten door te vragen iets te doen want...."dan doe ik het juist helemaal niet"! Lekkere mentalitiet om met een team te overleven.
Verder heeft hij ook NOOIT intersesse getoond in de levens van de andere mensen op het eiland. Hij deed niets, hij zei niets( alleen maar wat vulgaire opmerkingen) en ALS hij dan toch es iets zei, ging het alleen maar over zichzelf!
Douwe heeft geen kinderen, is nooit getrouwd geweest en naar eigen zeggen heeft hij nu ook geen ( relatie (vriendin of vriend)
RARA, waarom zou dat nou toch zijn?!
Ik ga me verder niet meer met dit forum bezig houden. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om af en toe eens wat inside information of achter de schermen dingetjes te vertellen. Maar de meesten hier hebben daar volgens mij helemaal geen behoefte aan. Ik vind het allemaal een beetje aan de negatieve kant. Welk onderwerp je ook leest, er wordt heeeel veeeel gezeverd en soms lijkt het erop dat wanneer iemand een antwoord plaatst, er gewoon niet meer op wordt gereageerd...
Ik kan wat dat betreft mijn tijd nuttiger besteden( met mijn studie bijvoorbeeld :)
Wij hier thuis houden meer van positieve en leuke dingen doen. En geloof het of niet, dat gebeurd niet alleen met onze familie en (oude) vrienden...maar ook met de nodige expeditieleden en Titanen. ZIJ denken heel anders over mijn moeder, omdat ZIJ WEL op een eiland met haar hebben gezeten haar hebben leren kennen en graag contact willen blijven houden.Ze komen hier graag eten en kletsen etc. etc. We hebben er heel wat op bezoek gehad en dat zal ook niet bij maar 1x blijven :)heb ik zo het idee!

Miischien zie ik wel wat forumleden bij het GALA de 5e... ;)

Ennuh Mike, als je dit leest:
HEEL VEEL SUCCES VOOR JULLIE 4Z6 KLAS VOLGENDE WEEK MET DE CENTRALE EXAMENS!!! Volgens mama gaan jullie allemaal slagen...zij vond het leuk om voor de laatste 2 jaar jullie mentor te zijn!

Groetjes,
Jazzy Jazz ( Jasmine)


Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #218 Gepost op: 20-05-2006, 11:17:59 »
Succes maandag Mam!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #219 Gepost op: 20-05-2006, 11:19:48 »
Ik kan jullie allemaal natuurlijk wel even wat dingen vertellen over wat die nare vieze man heeft gezegd OP het eiland,
....
Douwe heeft geen kinderen, is nooit getrouwd geweest en naar eigen zeggen heeft hij nu ook geen ( relatie (vriendin of vriend)
RARA, waarom zou dat nou toch zijn?!

Dit is ronduit grof en beledigend.  >:( ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.