Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110322 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #280 Gepost op: 6-06-2006, 09:06:06 »
knap van Jennifer om het zo lang vol te houden op dat paaltje! Terug denkend aan 2001 vind ik haar finaleplaats zeker terecht. Want volgens mij is zij gewoon een 'bikkel' en gaat ze voor de volle 100% voor de overwinning.
er was eens......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #281 Gepost op: 6-06-2006, 10:17:18 »
Mwah...mwah...mwah... Ok, heel erg knap dat je zo lang op een paal kunt blijven staan! Die proef is terecht gewonnen!
Maar om dan zo'n praatje te houden op de laatste eilandraad tegen je medestrijders dat ze dank zij hun daar zat...Dat rook een beetje naar slijmen voor de stemmen. En het hielp want Richard en Frank stemden op hun Jen. Hadden ze denk ik toch wel gedaan, al hoopte ik dat Frank eerlijker zou stemmen, dus Jennepen, dat was niet nodig geweest. Jammer. ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #282 Gepost op: 6-06-2006, 10:40:11 »
ik vind het slijmerige plaatje opzich wel slim.
ik bedoel je bent nu toch zover danwil je ook nie meer verliezen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #283 Gepost op: 6-06-2006, 10:49:27 »
Ik vond Jennifer zeker niet slijmerig.
Niet alleen bij de paalproef maakte ze indruk. Ook bij die eerste proef, woman to woman tegen Fleur, maar ook in de andere proeven vond ik Jennifer zeker iemand om rekening mee te houden. Heel allround. Ook in 2001 vond ik haar een hele sterke kandidate, misschien wel de sterkste vrouw die ooit aan Robinson heeft meegedaan.
Jammer vond ik het snelle oordeel over een aantal deelnemers, maar ik denk dat tact misschien niet haar sterkste kant is. Wel weer mooi vond ik de zelfspot. Het is dus niet zo dat zij deze opmerkingen alleen over anderen maakt, ze maakt ze ook over zichzelf.
er was eens......

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #284 Gepost op: 6-06-2006, 12:05:59 »
Om twéénhalf uur op een paaltje te staan, in de brandende zon en de klotsende zee, mag je echt trots op zijn. Conclusie: Jennifer heeft de 2e plaats dubbel en dwars verdiend.  ::ok::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #285 Gepost op: 6-06-2006, 12:25:56 »
Ze heeft het wel verdiend hoor een ook naar die oog wel een beetje. Ze heeft hem toch opgegeten. Trouwens dat gezicht van haar met die eetproef kan ik echt niet meer zien

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #286 Gepost op: 6-06-2006, 14:02:56 »
Ze is zeker een sterke vrouw! Maar haar praatje over sociaal zijn, ging me toch net even te ver, want dat vind ik haar dus niet (althans zoals ze overkomt op mij via de tv).


Maar Pieter dan?! Dat is dan toch een zekere stem?!
Als zij dat volgens jou info dacht, dan heeft ze gisteravond mooi raar op gekeken  ::)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline MeRy Art

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #287 Gepost op: 7-06-2006, 09:43:55 »


(edit: link verwijderd)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 10:30:47 door Stormpie »

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #288 Gepost op: 7-06-2006, 12:24:50 »
Ik vond Jennifer zeker niet slijmerig.
Niet alleen bij de paalproef maakte ze indruk. Ook bij die eerste proef, woman to woman tegen Fleur, maar ook in de andere proeven vond ik Jennifer zeker iemand om rekening mee te houden. Heel allround. Ook in 2001 vond ik haar een hele sterke kandidate, misschien wel de sterkste vrouw die ooit aan Robinson heeft meegedaan.
Jammer vond ik het snelle oordeel over een aantal deelnemers, maar ik denk dat tact misschien niet haar sterkste kant is. Wel weer mooi vond ik de zelfspot. Het is dus niet zo dat zij deze opmerkingen alleen over anderen maakt, ze maakt ze ook over zichzelf.

Ben het helemaal met je eens.Ik was in 2001 ook fan van haar en hoopte al dat ze dit keer erbij zou zitten. Ze werd gekozen en heeft bewezeb dat ze een echte ALLSTAR is.Ik had het helemaal geweldig gevonden als de stemmen gelijk waren geweest. Een gedeelde eerste plaats was in mijn ogen een terechte uitslag geweest.

Leuke foto trouwens :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #289 Gepost op: 7-06-2006, 12:28:09 »
Ook al is jennifer niet mijn favoriet geweest gedurende de afgelopen expeditie, toch wil ik haar complimenteren met haar overwinning tijdens de eerste finaleproef ::ok::...ik doe het haar zeer zeker niet na ::ohno:: ;D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #290 Gepost op: 7-06-2006, 22:57:59 »
Hoi Jen,

Ik ben de hele serie door geen groot fan van je geweest. Totaal niet eigenlijk, maar....

Toen je de jongens versloeg vond ik je echt geweldig. Ik vond het fantastisch dat je gewoon "ff" langer bleef staan dan de jongens. Echt super.

Ik vind het dan ook jammer, dat toen bleek dat je samen de winnaar kon zijn, je geen gedeelde plaats had.

Meid, gefeliciteerd met je zuurverdiende kramptenen, dat je toch nog tweede bent geworden.

toppie
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #291 Gepost op: 8-06-2006, 12:05:31 »
Jennifer is ook niet echt mijn favoriet geweest tijdens de expeditie. Vooral in de periode voor de samensmelting maakte ze niet echt een positieve indruk, wat natuurlijk grotendeels door de "editing" kwam. Na de samensmelting kregen we weer wat meer te zien van de Jennifer uit 2001 (althans zoals ik me haar herinner). Een sterke vrouw die niet bang is haar grenzen te verleggen en erg gefocust kan zijn op hetgeen ze wil bereiken. Haar sociale kant kwam in de laatste afleveringen ook veel meer naar voren.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #292 Gepost op: 8-06-2006, 13:08:39 »
Mooie woorden Jen, over vrouwen boven de 40.....
Bedankt, dat geeft mij ook weer wat moed !

Offline **Mike**

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #293 Gepost op: 9-06-2006, 13:06:47 »
Hey Juff,
   
Gefeliciteerd met je 2e plaats.      ::tandpastasmiley::
Kei goed gedaan, we zijn zo trots op je !

Groetjes Mike 

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #294 Gepost op: 19-06-2006, 01:15:32 »
Ik vond Jennifer zeker niet slijmerig.
Niet alleen bij de paalproef maakte ze indruk. Ook bij die eerste proef, woman to woman tegen Fleur, maar ook in de andere proeven vond ik Jennifer zeker iemand om rekening mee te houden. Heel allround. Ook in 2001 vond ik haar een hele sterke kandidate, misschien wel de sterkste vrouw die ooit aan Robinson heeft meegedaan.
Jammer vond ik het snelle oordeel over een aantal deelnemers, maar ik denk dat tact misschien niet haar sterkste kant is. Wel weer mooi vond ik de zelfspot. Het is dus niet zo dat zij deze opmerkingen alleen over anderen maakt, ze maakt ze ook over zichzelf.

Helemaal gelijk, slijmerig is wel het laatste dat hje haar kunt noemen. Als iemand in het begin geen blad voor de mond nam was Jennifer het wel en het publiek rekende haar dan ook hard af op haar welliswaar harde maar rake uitspraken.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #295 Gepost op: 20-06-2006, 22:24:22 »
Helemaal gelijk, slijmerig is wel het laatste dat hje haar kunt noemen. Als iemand in het begin geen blad voor de mond nam was Jennifer het wel en het publiek rekende haar dan ook hard af op haar welliswaar harde maar rake uitspraken.

Raak in de zin dat ze mensen pijnlijk troffen, ja. Maar niet raak in de zin dat ze per definitie waarheid bevatten. Jennifer's opmerkingen die haar niet zo geliefd maakten waren sterk gebaseerd op een persoonlijke afkeer voor bepaalde mensen, en dat is natuurlijk zeer subjectief. Ik vind het nog steeds jammer dat ze in dat opzicht niet iets meer zelfbeheersing toonde. Je kunt nu eenmaal niet iedereen mogen, maar dat betekent nog niet dat je dan het recht hebt die ander pijn te doen. Zou een gezellige boel worden.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #296 Gepost op: 22-06-2006, 12:07:45 »
Raak in de zin dat ze mensen pijnlijk troffen, ja. Maar niet raak in de zin dat ze per definitie waarheid bevatten. Jennifer's opmerkingen die haar niet zo geliefd maakten waren sterk gebaseerd op een persoonlijke afkeer voor bepaalde mensen, en dat is natuurlijk zeer subjectief. Ik vind het nog steeds jammer dat ze in dat opzicht niet iets meer zelfbeheersing toonde. Je kunt nu eenmaal niet iedereen mogen, maar dat betekent nog niet dat je dan het recht hebt die ander pijn te doen. Zou een gezellige boel worden.

Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, en ik denk dat een belangrijk punt is dat ze ook hard is voor zichzelf. Ik kan begrijpen dat je op zo'n eiland soms verkeerde dingen doet/beslissingen neemt. Ik hoop dan ook dat haar opmerkingen niet veel pijn hebben gedaan, dat zou jammer zijn.

Ik heb overigens geen zin in een diepgaande discussie van 2 volle pagina's, sorry. (A)
Do you want to go to the Seaside?