Auteur Topic: [Kandidaat BE] Lydia  (gelezen 120634 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #20 Gepost op: 7-04-2006, 16:53:52 »
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeuren over Lydia.....ze is misschien wel een beetje aan het zeuren maar volgens mij beseft niemand hier hoe zwaar zo'n expeditie is en helemaal deze keer. Ik snap heel goed dat je een beetje deprie wordt en gaat zeuren als je op zo'n eiland zit met letterlijk helemaal NIKS. En ik weet zeker dat meer kandidaten precies hetzelfde gevoel hebben maar dat die zich allemaal lopen in te houden en Lydia tenminste niet! Ik weet ook zeker dat als ze weer eten heeft en weer een beetje heeft geslapen dat het wel weer beter gaat.
En niemand moet hier vergeten: Lydia heeft tenminste een kans gekregen om mee te mogen doen met de gewone Expeditie Robinson en nu met De Strijd der Titanen en dat kan iedereen hier niet zeggen....

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #21 Gepost op: 7-04-2006, 18:34:40 »
Dan weet ze toch dat Expeditie robinson zwaar is en dat het deze keer nog zwaarder zou zijn.

Nee ik hou het er nog steeds bij dat ik het belachelijk vind dat ze nu na 3 dagen al loopt te zeuren.

Voor haar had beter iemand anders mee kunnen gaan!!

Peter   ;)  bijvoorbeeld haha ;D ;D ;D


Peter mijn favoriete robinson aller tijden

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #22 Gepost op: 7-04-2006, 20:22:40 »
Juist omdat ze al een keer heeft meegedaan had ze kunnen weten dat dit geen snoepreisje zou zijn. Dit is een geval van onderschatting van hoe zwaar het zou zijn, iets wat niet had mogen gebeuren bij een oud-deelnemer. Maar ik denk verder ook nog dat het een karaktertrekje is. Ik ken haar niet (heb haar expeditie niet gezien) maar er kwam wel duidelijk naar voren dat ze tijdens die expeditie vooral niet teveel heeft gedaan, en meer een vakantie van heeft gemaakt, en dat ze dat nu weer wou doen.
conclusie:slechte instelling, verkeerd karakter, en grote onderschatting.
2 maal verkeerd persoon, een maal blunder. dus totaal ongeschikt voor de titel "titaan"
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline bosnimf69

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #23 Gepost op: 9-04-2006, 04:16:10 »
Sorry maar weet niet wat dat meisje daar te zoeken heeft!!!!!!! ::niet-ok::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #24 Gepost op: 9-04-2006, 10:26:32 »
Ze is ook niet mijn favo, maar misschien ontpopt ze zich nog wel tot een ware Robinson ofzo perongelijk.. Ik wacht nog even met mijn conclusie..
Do you want to go to the Seaside?

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2006, 23:45:11 »
Ik dacht dat Lydia er altijd eerlijke principes op nahield en dat het meer Deborah was, die haar destijds meesleepte in de rare streken die ze uithaalden, maar haar houding tegenover Ernestine deze aflevering was wel een beetje vals; het kwam er ten eerste op neer dat het helemaal Ernestine's schuld zou zijn als zij er deze keer uitlag (door het verliezen van de proef) en, ten tweede, hoe ze inhaakte op het gezever van Mick dat hij Ernestine eruit ging stemmen ondanks dat ze zo sociaal was: "overdreeeven sociaaaal".

Offline Heiko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2006, 23:52:04 »
Ach wat was ze zielig, haar kamp had de proef verloren en zij zou er nou zeker uit liggen, en ach wat was ze verzwakt, het moest zelfs elke 3 minuten vermeld worden. Net alsof de rest wel eten in overvloed had. Ze heeft niet bepaald de minste reserves van iedereen, maar gewoon verreweg de laagste pijngrens. Als er gechilld en in de zon gelegen wordt houdt ze het wel vol, maar als er straks serieus naar eten gezocht moet worden heb je niks aan haar. Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit is...

Offline gijskaptein

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #27 Gepost op: 11-04-2006, 11:33:52 »
ze is niet de beste robinson maar ja het oog wil ook wat met lydia zou ik wel eens een beschuitje willen eten op een afgelegen eiland.  ;)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #28 Gepost op: 11-04-2006, 15:23:20 »
Ach wat was ze zielig, haar kamp had de proef verloren en zij zou er nou zeker uit liggen, en ach wat was ze verzwakt, het moest zelfs elke 3 minuten vermeld worden. Net alsof de rest wel eten in overvloed had. Ze heeft niet bepaald de minste reserves van iedereen, maar gewoon verreweg de laagste pijngrens. Als er gechilld en in de zon gelegen wordt houdt ze het wel vol, maar als er straks serieus naar eten gezocht moet worden heb je niks aan haar. Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uit is...

 ::rofl:: Goed gezegd. Ik *@#%@! van haar! :-X

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #29 Gepost op: 12-04-2006, 10:35:58 »
Je bent daar heel sterk op dat eiland ::ok::
Ga voor de finale!

lolo :-*

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #30 Gepost op: 12-04-2006, 20:39:44 »
boeiend, iedereen roeit met de riemen die die heeft. De één kan dit beter de ander dat en je ziet wel hoever ze er mee komen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #31 Gepost op: 12-04-2006, 21:28:34 »
ik vraag me nog steeds af waarom iemand jankt om natte kousen op een tropisch eiland, waarom neem je die dingen in vredesnaam mee ook :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #32 Gepost op: 12-04-2006, 22:40:49 »
Moet je maar eens kijken naar "Ray Meyrs" op Discovery.....zit je midden in de Amazone (of op een Robinson eiland) zorg dat als je gaat slapen dat je droge kleren, en vooral sokken hebt......volgens mij koelt het daar s'nachts wel een beetje af. (vandaar dat Bjorn zo dicht bij "zijn" vuur lag)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #33 Gepost op: 12-04-2006, 22:58:05 »
Moet je maar eens kijken naar "Ray Meyrs" op Discovery.....zit je midden in de Amazone (of op een Robinson eiland) zorg dat als je gaat slapen dat je droge kleren, en vooral sokken hebt......volgens mij koelt het daar s'nachts wel een beetje af. (vandaar dat Bjorn zo dicht bij "zijn" vuur lag)

okee... da's duidelijk, thnx ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline M3nd0

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #34 Gepost op: 13-04-2006, 10:17:33 »
lydia is geen robinson, maar ze is wel huba huba

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2006, 10:34:24 »
Ja dat had ik gister ook zeg. Ongelofelijk zit je er nog niet eens 3 dagen en je gaat al klagen dat je niet kan slapen en natte kleding hebt.

Hallo je zit in strijd der titanen dan kan je verwachten dat het zwaar wordt. Sorry hoor maar van mij mag je er snel uitvliegen. Ze hadden jouw nooit mogen selecteren voor dit. Peter mocht niet mee en die had er alles voor over en jij gaat na 3 dagen zeuren dat je naar huis wilt.

Echt diep, diep, diep triest!!!! ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik ben het helemaal met je eens

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #36 Gepost op: 16-04-2006, 18:38:52 »
Ik vind dat iedereen niet zo moet zeuren over Lydia.....ze is misschien wel een beetje aan het zeuren maar volgens mij beseft niemand hier hoe zwaar zo'n expeditie is en helemaal deze keer. Ik snap heel goed dat je een beetje deprie wordt en gaat zeuren als je op zo'n eiland zit met letterlijk helemaal NIKS.

Een beetje aan het zeuren zal niemand erg vinden, maar om na 3 dagen al te gaan janken dat je geen kleren genoeg hebt vind ik dieptriest, als je mee mag doen met deze Robinson ::niet-ok:: ::niet-ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #37 Gepost op: 16-04-2006, 20:23:04 »
sorry heb net een voorstukje gezien over de aflevering van morgen en hoe lydia bezig is, is gewoon zielig.

De broek oprollen zodat je zowat je billen ziet sorry hoor. Als je zo zieltjes wilt winnen van de mannen dat zegt dan wat over je.

Ik snap nog steeds niet dat zij geselecteerd is.

Ze gedraagt als een ....   ::niet-ok:: ::niet-ok::


Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #38 Gepost op: 16-04-2006, 20:32:25 »
Ik  hoop niet dat haar 'plan' gaat werken want zoals op het voorstukje te zien is zou dat nadeling zijn voor de wel survivers Ilona & Maxime.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Reactie #39 Gepost op: 17-04-2006, 00:09:34 »
Wat een hoertje...

Sorry voor deze respectloze uitspraak, maar dit komt toch echt bij me op als ik dat previewfilmpje van aflevering 3 zie...
« Laatst bewerkt op: 17-04-2006, 10:46:13 door Willemson »