Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 121817 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #40 Gepost op: 24-04-2006, 22:01:27 »
Ryan begon als een van mijn favorieten, ook door zijn ondankbare rol een paar jaar geleden. Maar ik vind hem steeds minder fanatiek. Hij maakt mensen zwart.

"Jennifer zorgt voor harmonie in het kamp."  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #41 Gepost op: 24-04-2006, 22:02:44 »
Ryan begon als een van mijn favorieten, ook door zijn ondankbare rol een paar jaar geleden. Maar ik vind hem steeds minder fanatiek. Hij maakt mensen zwart.

"Jennifer zorgt voor harmonie in het kamp."  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ja idd, dáár snapte ik echt niets van!  ???
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #42 Gepost op: 25-04-2006, 11:25:05 »
Ryan en Jennifer zijn lang niet meer mijn favorieten. Hoe ze Douwe belachelijk maakten vond ik respectloos. De reacties van Douwe vind ik wel terecht.

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #43 Gepost op: 25-04-2006, 16:06:28 »
Douwe doet waar hij in uitblinkt.... ::jaja::

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #44 Gepost op: 2-05-2006, 00:55:37 »
Oeioei, wat een geluk heeft ie!!! (gehad) als Veronique het tactisch en slim had gespeeld, had ze er meer aan gehad door op Ryan te stemmen!!! (want Douwe zou er toch wel uit zijn gegaan...)

Zou hij de 6e (en laatste?) finaleman worden trouwens??? Slaapproef...lijkt me wel iets voor hem om te winnen...Mr. Sportman slaapt zeker niet als 1e in denk ik zo????

Hij kwam in 2003 ook stiekem heeeeeeeel erg ver...(via een omweg toch bijna in de finale) dat beloofd weer wat voor volgende week  >:D

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #45 Gepost op: 2-05-2006, 10:21:37 »
joh.. je zag de lach van Ryan steeds meer lijken als die van een boer met kiespijn tijdens het verhaal van Hasselbach. Logisch, zou ik ook gedaan hebben in zijn geval. Toch vind ik het wel goed dat hij er dan nog bij is. Hoe ze dat ook gaan spelen dan.
Sterke vent. Moet je erbij hebben.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #46 Gepost op: 2-05-2006, 11:01:06 »
joh.. je zag de lach van Ryan steeds meer lijken als die van een boer met kiespijn tijdens het verhaal van Hasselbach. Logisch, zou ik ook gedaan hebben in zijn geval. Toch vind ik het wel goed dat hij er dan nog bij is. Hoe ze dat ook gaan spelen dan.
Sterke vent. Moet je erbij hebben.

Ik vond Ryan nog meevallen. Lydia zag je eerst met een grote lach op haar gezicht en gedurende het verhaal van EP ging ze steeds sipper en sipper kijken. Ook Maxime keek niet zo happy.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #47 Gepost op: 2-05-2006, 11:04:57 »
Ryan weet natuurlijk dat 'ie dit zou kunnen gaan winnen, terwijl Maxime en de anderen al vrezen van oeioei, slaaaaaap! ...

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #48 Gepost op: 2-05-2006, 16:48:46 »
Ryan is echt cool. Hij heeft altijd een beetje pech en toch krijgt ie het voor elkaar om nog redelijk ver te komen, respect  ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #49 Gepost op: 2-05-2006, 19:24:26 »
Ik vind Ryan echt cool en ik vind het best wel jammer dat hij niet werd gekozen, hij en Fleur en Maxime verdienen het niet om af te vallen en Ryan absoluut niet, hij heeft echt bewezen dat hij een Robinsonner is en kan goed overleven Ryan, i hope so for you next week. :)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #50 Gepost op: 2-05-2006, 20:40:18 »
het mag misschien erg stom klinken, en het is ook nergens op gebasseert, maar ik mag Ryan niet.
Hij heeft iets over zich heen wat mij afstoot.

Al heeft hij weinig rare dingen gedaan en is hij sociaalvaardig, toch mag ik hem niet.

Nee ik heb niet zijn eerste exp gezien, ik mag hem gewoon niet....

Maar ja, Jennifer geeft mij echt de creeps, dat geeft Ryan dan weer niet....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #51 Gepost op: 3-05-2006, 23:35:37 »
Zojuist Ryan gezien bij Jensen.

Hij was net 5 weken terug en zag er goed gebruind uit. Zo zie je maar, maandje tropisch eiland doet wonderen voor de huid. Alleen niet voor zijn haar. Heeft een en of andere infectie opgelopen waardoor een groot gedeelte van zijn haren zijn uitgevallen nu.
Daarom droeg 'ie ook een petje.


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #52 Gepost op: 3-05-2006, 23:39:32 »
Alleen niet voor zijn haar. Heeft een en of andere infectie opgelopen waardoor een groot gedeelte van zijn haren zijn uitgevallen nu.
Daarom droeg 'ie ook een petje.

Had Fleur dat ook niet, half jaar terug?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #53 Gepost op: 3-05-2006, 23:43:52 »
ik kan me uit editie 2003 herinneren dat de twee laatst overgebleven dames (waaronder winnares en huisarts Jutta) bij de laatste show een half jaar na terugkomst (met publieksstemming wie zou winnen tussen Judge  ::kots:: en Jutta) de dames EINDELIJK weer een beetje haar hadden! dat ze er met een hele dikke paardenstaart ingingen en met een miezerig staartje uitkwamen, oeps.

Ryan zal wel balen?? Hij zat ook ooit eens bij Vinger aan de pols over zijn haartransplantatie, oei, nu wellicht allemaal voor niets??? Maar...als hij er echt zulke heftige dingen aan over heeft gehouden..dan komt 'ie dus wel ver!!  ::trots::

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #54 Gepost op: 4-05-2006, 14:46:28 »
ik kan me uit editie 2003 herinneren dat de twee laatst overgebleven dames (waaronder winnares en huisarts Jutta) bij de laatste show een half jaar na terugkomst (met publieksstemming wie zou winnen tussen Judge  ::kots:: en Jutta) de dames EINDELIJK weer een beetje haar hadden! dat ze er met een hele dikke paardenstaart ingingen en met een miezerig staartje uitkwamen, oeps.

Ryan zal wel balen?? Hij zat ook ooit eens bij Vinger aan de pols over zijn haartransplantatie, oei, nu wellicht allemaal voor niets??? Maar...als hij er echt zulke heftige dingen aan over heeft gehouden..dan komt 'ie dus wel ver!!  ::trots::
volgens mij had hij die haarproblemen NIET aan het eiland avontuur overgehouden, maar iets met een allergische reactie van een of andere shampoo.
Hij zag er verder goed uit!

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #55 Gepost op: 4-05-2006, 18:52:27 »
He, ik was net te laat thuis om Ryan nog te kunnen zien bij Jensen. Was er nog iets spectaculairs gemeld?

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #56 Gepost op: 4-05-2006, 19:08:10 »
Zelf vandaag nog net wel kunnen kijken. Was eigenlijk veels te serieus voor bij Jensen??? Alsof Robert er maar geen grap doorkreeg ofzo?

Maar goed als Ryan zoals hij zelf zei dan ook net uit 't vliegtuig gestapt is...(dus niet zo scherp als bij de expeditie met zijn antwoorden en opmerkingen  ::rofl:: )

Maar wat zag 'ie zwart,   ::oink:: TJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZUS

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #57 Gepost op: 4-05-2006, 19:09:54 »
He, ik was net te laat thuis om Ryan nog te kunnen zien bij Jensen. Was er nog iets spectaculairs gemeld?

Het is te bekijken op de site van Jensen. Dit is de directe link naar het fragment.
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #58 Gepost op: 5-05-2006, 00:29:30 »
Bedankt Test, leuk dat ik ook kon genieten van de Beelden met Ryan van Esch...

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #59 Gepost op: 5-05-2006, 20:48:39 »
Als je goed naar 't filmpje kijkt kun je er uit opmaken dat 'ie zeker blijft maandag  ::tandpastasmiley::