Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 122365 keer)

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #180 Gepost op: 27-05-2006, 10:54:11 »
Op de aankomende afl. dienen we een paar daagjes extra te wachten.....nu voor een keer i.p.v. op Maandag dus op Woensdag.... ::oink::

Ja ivm Jong oranje voetbal  ::oink::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #181 Gepost op: 27-05-2006, 13:54:10 »
Ryan in het begin vond ik je teveel met jennifer en dat soort types omgaan.
Maar nu is hij mijn favoriet(nu mick weg is :( ) ik hoop dat je van dat huppeltrutje wint

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #182 Gepost op: 27-05-2006, 16:28:43 »
Ja en niet meer van die vage hints achterlaat dat je wel eens zou kunnen verliezen!  >:( :P

bah, als die Lydia toch wint... ::oink::


Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #183 Gepost op: 27-05-2006, 17:50:10 »
ik hoop dat je van dat huppeltrutje wint

Ik hoop ook dat je van Lydia gaat winnen, maar ik zie Lydia toch echt niet als een huppeltrutje.
OK, ze heeft het gepresteerd om vrijwel elke aflevering te huilen en ze heeft vooral in het begin nogal veel gebruik gemaakt van haar vrouwelijke charmes. Maar, (ookal heb ik me gigantisch aan haar zitten ergeren) ze heeft tot nu toe bij bijna elke proef, ook de fysiek zware proeven, goed gepresteerd. Dus een huppeltrutje is ze in mijn ogen zeker niet.
Verder lijkt het me ook wel grappig om Lydia met die stoere mannen in de finale te zien. Ze zullen haar zo hopeloos onderschatten dat ze het nog van hun zou kunnen winnen ook!

Maar zoals ik al zei, ik hoop dat Ryan wint, maar met die proef met die kaars weet je maar nooit... Het gaat in ieder geval spannend worden om naar te kijken woensdag!

Offline Stesje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #184 Gepost op: 27-05-2006, 22:21:33 »
Hoi Ryan,

Vraagje...(weet niet of deze al gesteld is, want ik zit niet zolang op het forum...weekje).

Als je zo terugkijkt op alle afleveringen...wie is dan voor jou een echte Robinson (uitgezonderd jezelf) en waarom?
« Laatst bewerkt op: 27-05-2006, 22:24:26 door Stesje »

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #185 Gepost op: 28-05-2006, 23:35:07 »
Mooi te lezen dat je de plannen hebt om voor jezelf te beginnen....ik zeg altijd maar zo...''beter een kleine zelfstandige dan een grote slaaf''.... ;D

Maar goed...hoe is Curacao...tot vergelijking met nl heb je daar een stuk meer mogelijkheden. Hier loop je vaak vast op te veel regeltjes...al heb je die daar uiteraard ook... maar toch op een andere manier. Voor mij is het meest van belang dat (bijna) iedereen een stuk meer relaxt door het leven gaat dan hier en dat dus ook op het zakelijke vlak doet. Ik merk dat zeker nu ik weer even een paar weken in NL ben...iedereen loopt elkaar nagenoeg voorbij....

Of je er een goed lopend bedrijf kunt beginnen zal uiteraard voor een groot deel van jezelf afhangen en van je plannen....maar waar een wil is een absoluut een weg...en anders leg je die zelf gewoon aan.... ::tandpastasmiley::

Hey Ryan,
nog bedankt voor het antwoord, t lijkt me heerlijk om naar curacao te gaan als ik dit zo lees... goeie trwns: ''beter een kleine zelfstandige dan een grote slaaf'' ::ok::
Mijn wil wordt nog groter hierdoor  :)

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #186 Gepost op: 29-05-2006, 20:12:48 »
Hoi Ryan,

Vraagje...(weet niet of deze al gesteld is, want ik zit niet zolang op het forum...weekje).

Als je zo terugkijkt op alle afleveringen...wie is dan voor jou een echte Robinson (uitgezonderd jezelf) en waarom?

Phoe.....moeilijke vraag....waar ik niet direct een antwoord op heb........ ??? ???

Want wie kan eigenlijk nu precies vertellen wat het ideale robinson beeld zou zijn...wie bepaald dat....iedereen heeft daar een andere mening of gedachten over....bij de een doet een bepaalde uitstraling denken aan een ware robinson en bij de ander zijn gedrag....of de combinatie hiervan....

Vele zien b.v. Frank en Richard als ware robinsonners.....veel heeft in die zin in eerste instantie te maken met hun uiterlijk....en daarnaast dat ze ook wel degelijk vele kwaliteiten bezitten op het vlak van survival....maar ook een stadsmus kan die survival kwaliteiten (en meer) bezitten en ze laten zien als het nodig is....alleen gaat dat er niet direct altijd bij iedereen in omdat men onbewust vast blijft houden aan het beeld wat men heeft van iemand...!

In mijn ogen dien je niet alleen op het survival vlak thuis te zijn, maar op vele vlakken meer, zeker gezien het totaal concept. Noem b.v. het sociale vlak, het geestelijke, denk aan spel vaardigheden, wat dacht je van een brede algemene kennis, of geduld, eerlijkheid, strijdvaardigheid en oprechtheid, je verlies kunnen dragen, en in mijn ogen heel belangrijk ''jezelf blijven''! Ik denk dat dit lijstje nog veel langer zou kunnen worden, maar merendeel is van belang om dit spel op de juiste manier waardig te kunnen overleven.

Wat ik dan als eerste noemde dat ieder een ander beeld heeft komt terug als je met mede kandidaten het spel speelt....ook daar heeft men beelden en een voorkeur (bewust en onbewust)....allemaal samen werkt men zonder het van elkaar in de peiling te hebben naar een persoon toe....of het nu is om deze weg te stemmen in complot vorm of om hem of haar mee te nemen naar het volgende niveau....het gebeurt wel......

Ook ik had voor we begonnen een beeld....en idd waren op dat moment ook Frank en Richard de ideale robinson personen....vandaar ook mijn eerste keuze bij de kamp indeling van Noord en Zuid...! Nu ik achteraf terug kijk is dat beeld op vele vlakken alleen maar sterker geworden....ze hebben beide vele kwaliteiten ieder op zich en op verschillende vlakken....daarnaast is niemand perfect en slaat iedereen de plank wel eens flink mis....maar wat geeft het....zolang je er maar van leert en er dus iets mee doet.....
Voorbeeld.......Voor het vertrek had ik Richard nog maar een keer mogen ontmoeten.....ik hem aan het einde van die avond ook direct verteld gezien zijn gedrag van die avond....dat ik er een zwaar hoofd in had met hem samen op een eiland te moeten zitten.....man man....wat was die kerel druk en aanwezig....haha....vanaf we voet op het eiland hebben gezet heb ik een meer dan goede band met hem gehad....per dag steeg deze band en groei je snel dichter naar elkaar toe....zo ook met andere binnen ons kamp....wel ben ik nooit uit het oog verloren dat het een spel is en blijft en ben daar ook altijd naar iedereen duidelijk in geweest....moest er gestreden worden gebeurde dat...zou ik een van hen weg moeten stemmen doe ik dat ook......daarna sloegen we elkaar de armen weer om de schouders en was er weer een team...vele van ons kamp deelde die mening en gedachten...vandaar dat we in Kamp zuid het echt naar ons zin hadden.....

Om een lang verhaal dus kort te maken.... ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::...lukt nu niet echt meer....Deze twee heren zijn in mijn ogen zeker robinson waardig....maar laten we zeker niet vergeten dat alle kandidaten ieder op zijn manier absoluut robinsonners zijn.....zeker in deze strijd telt.......we gingen met 17 titanen...en er zijn 17 titanen terug gekomen.....

Uhhhhhh....sorry voor het wel hele lange antwoord..... :-X
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #187 Gepost op: 29-05-2006, 20:59:02 »
Hey Ryan, tof dat je er ook bent. Je bent best ok  ::tandpastasmiley::
Wat jij zei over een bepaald beeld wat mensen hebben van anderen dat klopt. En daar kom je bijna niet vanaf. Iedereen doodverft Richard en Frank als winnaar, wat ook zeer redelijk is natuurlijk.
Maar ik zal nu even een veer in je achterste steken. Ik schat jou fysiek en mentaal toch beter in dan die 2. Richard is wat ouder, Frank is wat zwaarder enz. Je bent ook socialer (zeker dan Richard). Of is het raar dat ik dit zeg? En toch zeg ik automatisch dat Richard en Frank betere robinsonners zijn, gek he?
In ieder geval, ik hoop dat je naast Frank en Richard in de finale terecht komt.

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #188 Gepost op: 29-05-2006, 21:11:30 »
Hey Ryan, tof dat je er ook bent. Je bent best ok  ::tandpastasmiley::
Wat jij zei over een bepaald beeld wat mensen hebben van anderen dat klopt. En daar kom je bijna niet vanaf. Iedereen doodverft Richard en Frank als winnaar, wat ook zeer redelijk is natuurlijk.
Maar ik zal nu even een veer in je achterste steken. Ik schat jou fysiek en mentaal toch beter in dan die 2. Richard is wat ouder, Frank is wat zwaarder enz. Je bent ook socialer (zeker dan Richard). Of is het raar dat ik dit zeg? En toch zeg ik automatisch dat Richard en Frank betere robinsonners zijn, gek he?
In ieder geval, ik hoop dat je naast Frank en Richard in de finale terecht komt.

Zeker niet raar wat je zegt....je mag alles zeggen uiteraard... ::tandpastasmiley:: in ieder geval....THANKS....voor het compliment....
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Ludwig

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #189 Gepost op: 29-05-2006, 22:04:03 »
denken jullie echt dat dat ryan is ofzo? dat kan toch niet

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #190 Gepost op: 29-05-2006, 22:07:16 »
Dat is Ryan, daar ben ik zeker van....  De manier waarop hij schrijft, alles zo aan ons wil toelichten, zo sociaal ook, zeker weten.... En ook ik, hoop van harte, dat hij mee in de finale staat met zijn 2 survivalers Frank en Richard...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #191 Gepost op: 29-05-2006, 23:04:59 »
En ook ik, hoop van harte, dat hij mee in de finale staat met zijn 2 survivalers Frank en Richard...

Ohhh, ik hoop het zo met je mee!!!!! Go Ryan!!! ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #192 Gepost op: 29-05-2006, 23:23:17 »
I join u!!!

Hij moet de finale halen!!!
En ik weet zeker dat hij ook daar heel ver komt  ::tandpastasmiley::

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #193 Gepost op: 29-05-2006, 23:38:36 »
denken jullie echt dat dat ryan is ofzo? dat kan toch niet

Met welke reden zou ik niet zijn wie ik zeg dat ik ben......zie daar niet echt de meerwaarde van in.... ??? ;D
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline LoveToine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Toine, in 1 woord geweldig!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #194 Gepost op: 30-05-2006, 10:40:27 »
Hey Ryan ik wou even zeggen, als lydia jou verslaat en weer terug komt in de expeditie... ga ik huilen ::hug::
Kidding, ik zal t wel heel erg vinden en belachelijk ::jaja::
Dit is een bericht van de mol, geef al je jokers aan Toine ^-^

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #195 Gepost op: 30-05-2006, 12:57:02 »
Met welke reden zou ik niet zijn wie ik zeg dat ik ben......zie daar niet echt de meerwaarde van in.... ??? ;D

 ;D ::ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline PE-fan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #196 Gepost op: 30-05-2006, 13:32:03 »
Ik hoop dat Ryan samen met Frank en Richard in de finale komt. Dit zijn de 3 mensen waarvan ik met zekerheid weet dat ze helemaal alleen op een onbewoond eiland hun plan kunnen trekken. Ik zal deze week ongelofelijk met de zenuwen zitten tijdens het duel tussen Ryan en Lydia. Ik hoop dat Lydia er nu eindelijk eens uitgaat. Met alle respect voor haar maar Ryan verdient het véél meer dan Lydia om door te gaan. En als Ryan moet vertrekken is er 1 van m'n grootste favorieten uit  ::ohno:: Maar Ryan ge gaat dat goed doen de volgende aflevering ik geloof in u!  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #197 Gepost op: 30-05-2006, 13:34:57 »
Ik hoop dat Ryan samen met Frank en Richard in de finale komt. Dit zijn de 3 mensen waarvan ik met zekerheid weet dat ze helemaal alleen op een onbewoond eiland hun plan kunnen trekken. Ik zal deze week ongelofelijk met de zenuwen zitten tijdens het duel tussen Ryan en Lydia. Ik hoop dat Lydia er nu eindelijk eens uitgaat. Met alle respect voor haar maar Ryan verdient het véél meer dan Lydia om door te gaan. En als Ryan moet vertrekken is er 1 van m'n grootste favorieten uit  ::ohno:: Maar Ryan ge gaat dat goed doen de volgende aflevering ik geloof in u!  ::jaja::


 ::ok:: Ik ook ik zit nu ook al vol zenuwen, hoewel de strijd al lang gestreden is in de maand maart van dit jaar...  ::tandpastasmiley::

En behalve Ryan,Richard en Frank had ook Björn er bij mogen zijn of zelfs Mick... Die 5 kunnen hun plan trekken op een onbewoond eiland...

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #198 Gepost op: 30-05-2006, 15:20:03 »
Super leuk jullie reacties te lezen....en idd al is de strijd al gedaan....ook ik kijk uit naar de volgende aflevering....het toeval wil zelfs dat ik hem dien op te nemen en dus nog een x aantal uur extra geduld zal moeten opbrengen voor ik hem kan bekijken. Maar gezien het geduld wat we tijdens de expeditie hebben moeten opbrengen is dit weer totaal niets... ::tandpastasmiley::
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #199 Gepost op: 30-05-2006, 15:33:29 »
Super leuk jullie reacties te lezen....en idd al is de strijd al gedaan....ook ik kijk uit naar de volgende aflevering....het toeval wil zelfs dat ik hem dien op te nemen en dus nog een x aantal uur extra geduld zal moeten opbrengen voor ik hem kan bekijken. Maar gezien het geduld wat we tijdens de expeditie hebben moeten opbrengen is dit weer totaal niets... ::tandpastasmiley::

Maar jij weet de uitslag al en wij niet.... Dat maakt het voor ons zo super super spannend...  ::bravo::
Go Ryan, jij bent onze held... ::zwaai::