Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 24508 keer)

Offline Chas

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dag lieve Frederique
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 4-04-2006, 14:42:50 »
Ik ben ook blij dat Bjorn eruit is.
Volgens mij waren Jennifer en hij er nooit uitgekomen.
Lekkere duidelijke meid!
Ik heb nog geen echte favo`s.
Nog ff een afleverinkje afwachten.
Ik ken ze wel van alle vorige afleveringen.
Het belooft wat!
Veel kijkplezier voor iedereen!
 ::zwaai::
Amor fati

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 4-04-2006, 15:12:39 »
Wat ik me afvraag is waarom Ilona als eerst Ernestine koos voor haar team?
Ik zal toch eerst proberen een sterk mannenteam op te bouwen

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2006, 16:07:02 »
Misschien is Ernestine haar beste maatje?

 >:DBen benieuwd wat Mick gaat uitspoken... >:D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2006, 16:37:01 »
Wel begrijpelijk dat Bjorn eruit is, maar ik vind het wel jammer hoor ::ohno::

Offline ItsNumber7

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 4-04-2006, 17:17:52 »
Wel begrijpelijk dat Bjorn eruit is, maar ik vind het wel jammer hoor ::ohno::

Blijkbaar is er geen afvallerskamp  ::ohno::
Of dat komt de 2e aflevering als verassing maar dat verwacht ik niet.

Ik vind t wel jammer

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 4-04-2006, 17:32:22 »
Je weet maar nooit de 2e aflevering van vorig jaar kwam Douwe ook ineens terug. Ik zou het persoonlijk leuker vinden als er een afvallerskamp zou gaan komen.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 4-04-2006, 18:18:43 »
Volgens mij waren Jennifer en hij er nooit uitgekomen.
Lekkere duidelijke meid!

Ik vond het wel frappant hoe bepaalde mensen heel anders overkwamen dan de vorige keer. Zo vond ik Ryan sympathiek overkomen, terwijl dat bij de vorige serie juist niet zo was. Mick kwam ook heel relaxed en zelfs lollig over. Ik hoop dat dat zo blijft. Richard is uiterlijk enorm veranderd ::rofl::.

En wat betreft Jennifer: ik had nooit zoveel met haar, maar wist nooit echt waarom. Maar na deze aflevering snap ik het beter: ze is inderdaad een nogal 'duidelijke meid', maar in mijn ogen niet altijd op een 'lekkere' manier. Ze lijkt me iemand die weinig ruimte heeft voor andere meningen of haar onbekende gedragingen. Niet erg flexibel, niet erg tolerant. In de vorige serie leek ze daarnaast toch ook wel iets 'wijs' te hebben, en daarom had ik toch ook wel weer respect voor haar. Maar dat aspect heb ik deze aflevering eerlijk gezegd nogal gemist. Wie weet komt het nog goed ;).
« Laatst bewerkt op: 4-04-2006, 18:20:22 door Starry Night »

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 4-04-2006, 18:44:38 »
Weer geweldig om te kijken!!! Leuk ook om iedereen weer es terug te zien!

Mijn top 5:
1) Mick
2) Frank
3) Fleur
4) Maximre
5) Ilona

 ::ok::

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 4-04-2006, 19:09:33 »
mijn top 5 tot nu toe is:
1- Maxime
2- Ilona
3- Melvin
4- Karin
5- Mick

(wel toevallig dat ze in 1 team zitten  ;))
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 4-04-2006, 19:44:05 »
Mijn top 5:

1-Douwe
2-Fleur
3-Frank
4-Richard
5-Melvin

was dit maar de eind uitslag haha  ::rofl::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 4-04-2006, 19:51:34 »
Ik vond het weer helemaal super deze eerste aflevering en ik ben blij dat mijn favoriet Frank erin zit, dat is de ultieme Robinson; een survivor en sociaal, een leider en een bemiddelaar. Tja..... Bjorn....logisch dat hij gisteren eruit moest maar ook jammer want dat had leuk spektakel gegeven.Zou hij nog op een ander eiland zitten ? Zou zo maar kunnen.  Ryan heeft trouwens erg mooie ogen, wow ! En Mick blijft een lekker ding ! Raar dat ze helemaal geen eten hebben en op dat eiland is ook echt niets te vinden, ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Douwe is ook wel een van mijn favorieten, die maakt zich niet zo snel druk en heeft droge humor, dat is een geschikte vent en dat hij geen immuniteit meer heeft maakt hem niet uit, hij wint toch geen proef. hij zie gisteren ook zo leuk; ik heb een prijs gewonnen. ::rofl::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 4-04-2006, 19:56:42 »
Top aflevering. Eerst had ik het idee dat ik naar een video zat te kijken met al die oude gezichten, tot ze de mensen in groepen lieten zien. :)

Ik hoop trouwens niet dat Björn nog een tweede kans krijgt, dat zou dan een derde kans worden: wel iets teveel van het goede.
Nog even niks.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 4-04-2006, 20:03:34 »
Wat een fantastische aflevering weer, leuk om al die oude favorieten weer terug te zien op één eiland. Ik vond dat eilandgroepjes kies-gedoe wel sneu. Er kwamen bij mij meteen allemaal lagereschool-gym trauma's naar boven. Ik kreeg zowaar gewoon medelijden met Björn. Thuis voor de buis zou ik Björn hebben gekozen boven Lydia, hij heeft in elk geval meer survivalinstinct. Lydia leek het na twee dagen zelfs al bijna op te geven. Maar ik denk dat als ik ook op dat eiland had gezeten, dat ik dan ook wel Lydia boven Björn gekozen zou hebben, want da's niet echt makkelijk om daarmee te leven. Ik had eigenlijk wel verwacht toen aan Ilona gevraagd werd met wie ze niet op een eiland zou willen leven, dat ze Björn zou kiezen. Best knap dus van Veronique dat ze na 2 dagen al minder populair bij Ilona is dan Björn. Of Ilona had het spelletje door en koos daarom Veronique boven Björn.
Het beloofd in elk geval een heerlijke serie te worden. Ik verheug me alvast weer op maandag. Ik ben na het voorstukje voor volgende week trouwens erg benieuwd wat Mick gaat uitspoken.

Offline summershine

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 4-04-2006, 22:03:12 »
Mick was ook weer droog met zijn vrucht die hij had gegeten ::rofl::
Ik denk niet dat Lydia het nog lang overleeft!

Het was eerst wel schrikken, maar toen er toch niks bijzonders aan de hand was moest ik wel erg lachen. 20 min. op het eiland en dan al ziek.  ::hypocriet::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 5-04-2006, 13:58:38 »
Ik vond het wel frappant hoe bepaalde mensen heel anders overkwamen dan de vorige keer. Zo vond ik Ryan sympathiek overkomen, terwijl dat bij de vorige serie juist niet zo was.

Ik vond Ryan een paar jaar geleden ook sympathiek overkomen. Maar die agressieve Gio en z'n kornuiten schilderden hem heel anders af.

Vond ik dus.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 5-04-2006, 14:19:26 »
Wat een super aflevering! het was weer ouderwets genieten! het was van begin af an al wel duidelijk dat Bjorn als eerste het eiland zou moeten verlaten. zoals hij zich opstelt... hahaha errug grappig!ik vind het persoonlijk wel jammer dat hij er nu al uit is, hij had nog wel voor wat meer sensatie kunnen zorgen.
wat is toch echt vreselijk vind, is die Lydia! kom op zeg! toen ze hoorde dat ze met zn 17en met 1 rugzakje moesten doen, werd ze al chagerijnig! wat een aanstelster. echt zonde dat ze haar hebben uitgekozen. er zijn zooooveel ouddeelnemers die het meer verdiend hadden om mee te doen! ik hoop echt dat zij komende aflevering wordt weggestuurd!
de 2 teams zijn ook echt vreemd verdeeld. in het ene team zitten bijna alleen maar bomen van kerels in haha. en het andere team veel vrouwen en een paar mannen. de echte robinsonners zitten wat mij betreft toch echt in het 'mannenteam'!
mijn favorieten zijn frank en ryan!
en verder hoop ik dat fleur en mick er ook nog lang inblijven! echt leuke deelnemers! ik moest zooo om mick lachen toen hij die vrucht gegeten had. te grappig!ben ook erg benieuwd naar de paar deelnemers die ik nog niet goed ken. zo lijken pieter en richard me ook hoogst interessante personen dus ik hoop dat zij de komende weken wat meer in beeld komen!
kan niet wachten tot de volgende aflevering!

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 5-04-2006, 16:43:39 »
Ik vond Ryan een paar jaar geleden ook sympathiek overkomen. Maar die agressieve Gio en z'n kornuiten schilderden hem heel anders af.

Vond ik dus.

me2. In eerste instantie was het teveel de playboy. Maar hij heeft z'n best gedaan en zich aangepast. Ouder en wijzer, gevaarlijke outsider (?) voor de titanentitel.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 5-04-2006, 16:47:56 »
leuke aflevering!

Ik ben trouwens nieuw hier, keek eerder al is wat rond.
ik heb alleen ER2005 gezien en nu kijk ik deze dus..

maar goed, van dat rugzakje geloof ik zelf niet helemaal. als je ziet wat ze op een gegeven moment allemaal hadden.
En Bjorn, ik kende hem helemaal niet maar hij  is wel een echte survivor alleen hij had wat meer met de groep moeten doen.


Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 5-04-2006, 16:59:34 »
ik heb ook alleen de laatse Er gezien vind leuk dat douwe en fleur er in zitten andere ken ik nog niet. ben benieuwd naar de volgende afleveringen ik denk dat het leuker word dan alle andere idegeval dat hoop ik ik ga in idegeval elke keer kijken dan weet ik zeker!! ben egt blij dat het weer begonnen is nu heb ik vrijdag zondag maandag en woensdag allemaal leuke progamma's wie is de mol peking express expeditie robinson en in het spoor van peking express vind het allemaal super leuke progamma's

Re: Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 5-04-2006, 20:48:23 »
Leuke aflevering!
Ik volg het al vanaf het 1ste uur, dus is het leuk om de 'ouwetjes' weer te zien.
Björn had er eigenlijk (nog) niet uitgemoeten, was wel zo eerlijk geweest als Lydia eruit zou gaan (mijn mening dan).
mijn favorieten:
Melvin (naar mijn mening, de beste robinson die nog niet heeft gewonnen)
Pieter (laat de komplotten maar komen!)
Ryan (zie Pieter  ;))