Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 24527 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 5-04-2006, 21:02:28 »
Ik volg ER ook al vanaf het allereerste seizoen. Ik was toen pas 11 jaar. Ik vind het ook super om weer oude kandidaten terug te zien en vooral Lydia, Ilona, Karin en Fleur. ::tandpastasmiley:: Wat ik wel gelijk had bij de eerste aflevering dat het echt een hele andere sfeer met zich meebrengt vergeleken met de andere ER seizoenen...dat is natuurlijk heel erg leuk, spannend en nieuw!! ::tandpastasmiley:: En wat ik ook gelijk wel cool vond was de locatie waarop de eilandraad word gehouden...ik vind dat alles elk jaar echt veel spectaculairder wordt en ik hoop en verwacht ook zeker dat De Strijd der Titanen nog veel meer spectaculaire dingen voor ons in petto heeft!! ::joehoe::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 5-04-2006, 21:02:54 »
 ;D ;D ;D

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 5-04-2006, 22:59:14 »
Ik heb alle Expeditie's gezien dus ik ken ook alle mensen.
Ook ik vind Frank en Ryan de leukste mannen. Het is zo'n geweldig progr.
Die Veronique mag ik niet zo, dat gevoel had ik ook in de ER waar zij in mee deed.
Kamp Zuid zal niet zoveel aan Douwe hebben wat proeven winnen betreft, maar ik vind Douwe wel aardig.In kamp Zuid zitten inderdaad maar twee vrouwen en vijf mannen. dus zeven personen,
In kamp Noord zitten vijf vrouwen en maar drie mannen, dus acht personen, eentje meer dan in kamp Zuid. Ik denk dat dan met proeven één persoon van kamp Noord niet mee mag doen. Dus zullen ze Lysia wel buiten spel zetten bij de proeven, want aan dat meisje hebben ze ook niets.

Offline zusterclyvia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 5-04-2006, 23:14:30 »
Blijf aan de buis gekluisterd. Wie is de Mol, Expeditie Robinson, Peking Expres.
Weer volop genoten van ER der Titanen. Jammer dat Bjorn eruit is. Lydia ligt er toch binnen notime uit. Nu al huilen. Zwak hoor. Is dit nu een Robinson? Maar goed, Bjorn heeft het wel aan zichzelf te danken. En dat Fleur en Douwe zolang moesten wachten tot ze uitgekozen werden bij een groepje! Wel jammer dat ze nu gescheiden zijn. Op naar de volgende aflevering....kan haast niet wachten.
Clyvia

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 5-04-2006, 23:51:49 »
In kamp Zuid zitten inderdaad maar twee vrouwen en vijf mannen. dus zeven personen,
In kamp Noord zitten vijf vrouwen en maar drie mannen, dus acht personen, eentje meer dan in kamp Zuid.

 ::pinokkio::  ;)

Beide kampen bestaan uit acht personen. Vijf vrouwen en drie mannen tegen vijf mannen en drie vrouwen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 6-04-2006, 09:22:33 »
17 - 1 = 16
16/2 = 8
of andersom
1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 8
1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 = 8
1 = 1 = Bjorn

Dan kom ik toch echt uit op twee kampen van acht personen.  ::rofl::
 ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 6-04-2006, 16:19:46 »
Ik vind het alleen jammer dat het komische duo Frank en Mick uit elkaar zijn gehaald. Lag echt in een deuk, net op het eiland en Mick stopt al van alles in zijn mond en die reactie van Frank ::rofl::

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 6-04-2006, 21:42:44 »
Vond het echt een ge-wel-di-ge aflevering. Heb me slapgelachen. Vooral om Mick die iets verkeerds gegeten had, en de reactie van Frank daarop. Wel een beetje sneu, maar het zag er zo komisch uit. En dan Björn, die nog steeds niets van zijn medemens snapt.
Hopelijk wordt de rest van de serie net zo leuk of nog beter dan deze eerste aflevering. Het was echt 10 keer leuker dan ik had verwacht. En dankzij Talpa heb ik het gewoon kunnen terugkijken online.
Leuk leuk leuk! Ik zit al klaar voor de volgende aflevering! :D
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 7-04-2006, 09:31:40 »
ehh word het nog herhaald, wist niet dat het afgelopen maandag weer begonnen was.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 7-04-2006, 13:10:23 »
ehh word het nog herhaald, wist niet dat het afgelopen maandag weer begonnen was.

Geloof het niet, maar op de talpa site kun je de aflevering bekijken.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 7-04-2006, 13:15:49 »
Weet jij dan misschien nog een manier om die filmpjes op de Talpa-site aan de praat te krijgen? Ik heb aflevering 1 wel gezien op tv, maar er zijn nog meer filmpjes over ER op de site (achter de schermen enz.) die ik graag zou willen bekijken. Ik heb wel de goede Windows Mediaplayer (10), maar toch doen ze het niet bij mij. Weet iemand een oplossing?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 7-04-2006, 13:26:54 »
[offtopic]
oei, dat zou ik zo ook niet weten  :-\\ Heb je wel windows XP?

Mocht je nog meer hulp willen, kun je miss beter even op dit forum vragen.

[/offtopic]
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline mirandatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 7-04-2006, 14:21:20 »
Waarom zit Esther ::zwaai:: er niet in? dat is volgens mij ook een titaan, En wat doet Lydia bij deze afleveringen? wat een aansteller :\'(...Bjorn >:D was inderdaad nogal asociaal tegenover zijn medekandidaten maar ik had hem toch verkozen boven Lydia...En trouwens leuk dat Douwe er inzit ::ok::

(plaatje verwijderd: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 16:07:34 door Stormpie »

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 7-04-2006, 14:46:16 »
Ooh wat was dat weer leuk!!
maar ik mag het verder niet zien  :\'( :\'(
gelukkig heb ik jullie nog!
xx Co
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 8-04-2006, 14:34:49 »
waarom mag je het verder niet zien?

Offline Marj0leiin

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 8-04-2006, 16:39:30 »
ho0ii allemaal,, ik vindt ER egt zo ongeloofelijk leuk!! ::bravo:: ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::trots:: ;D ;) maar ik ga wir  ::zwaai:: ::zwaai:: h0uvan mijn vriendinnnen en van mijn nichtje lisette ::love:: ::hypocriet::

Offline Marj0leiin

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 8-04-2006, 16:47:08 »
Ooh wat was dat weer leuk!!
maar ik mag het verder niet zien  :\'( :\'(
gelukkig heb ik jullie nog!
xx Co
waarom mag je het niiet verder zien..?? ::oink::
suc6 met zeuren tegen je ouders ::rofl::
xxx marj0leiin ::hug:: ::bravo::
 ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 8-04-2006, 16:47:29 »
ho0ii allemaal,, ik vindt ER egt zo ongeloofelijk leuk!! ::bravo:: ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::trots:: ;D ;) maar ik ga wir  ::zwaai:: ::zwaai:: h0uvan mijn vriendinnnen en van mijn nichtje lisette ::love:: ::hypocriet::
::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 8-04-2006, 17:25:06 »
ho0ii allemaal,, ik vindt ER egt zo ongeloofelijk leuk!! ::bravo:: ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::trots:: ;D ;) maar ik ga wir  ::zwaai:: ::zwaai:: h0uvan mijn vriendinnnen en van mijn nichtje lisette ::love:: ::hypocriet::
en ik hou van frietjes ::)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 8-04-2006, 17:51:16 »
Ik vond het wel frappant hoe bepaalde mensen heel anders overkwamen dan de vorige keer. Zo vond ik Ryan sympathiek overkomen, terwijl dat bij de vorige serie juist niet zo was. Mick kwam ook heel relaxed en zelfs lollig over. Ik hoop dat dat zo blijft. Richard is uiterlijk enorm veranderd ::rofl::.

En wat betreft Jennifer: ik had nooit zoveel met haar, maar wist nooit echt waarom. Maar na deze aflevering snap ik het beter: ze is inderdaad een nogal 'duidelijke meid', maar in mijn ogen niet altijd op een 'lekkere' manier. Ze lijkt me iemand die weinig ruimte heeft voor andere meningen of haar onbekende gedragingen. Niet erg flexibel, niet erg tolerant. In de vorige serie leek ze daarnaast toch ook wel iets 'wijs' te hebben, en daarom had ik toch ook wel weer respect voor haar. Maar dat aspect heb ik deze aflevering eerlijk gezegd nogal gemist. Wie weet komt het nog goed ;).
Ja, ben ik met je eens.

Ze is af en toe nogal een "harde tante" hoe ze praat en op welke manier ze dat doet. Maar goed we zullen zien.  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again