Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 24520 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 1
« Gepost op: 3-04-2006, 16:10:20 »
Straks is het zover, de eerste confrontatie van de oude robinsonners. Blik in dit topic vooruit en na de aflevering kan je hier alles kwijt over de aflevering!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2006, 16:13:34 »
Ik heb er heel erg veel zin in!!  :D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2006, 16:14:12 »
Ik heb er heel erg veel zin in!!  :D

Ik ook  ::ok:: ;D
......

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2006, 22:54:15 »
Het was echt een gave aflevering!

Ik zat meteen  op het begin al in spanning!!
Leuk dat ilona immuniteit won!
Mick was ook weer droog met zijn vrucht die hij had gegeten ::rofl::
Ik denk niet dat Lydia het nog lang overleeft!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2006, 23:01:35 »
Was echt een super spannende aflevering weer, en zat weer helemaal te genieten van de omgeving en van de kandidaten, Echt onwijs gaaf dat Ilona immuniteit won en vond het jammer dat Fleur de beslissende factor was deze week, Ik snap heel goed dat ze Lydia koos omdat, ze geen band heeft met Bjorn en met Lydia had ze dat wel, ze gingen samen op de balken proberen, ik vond het wel jammer dat Douwe geen immuniteit meer kan halen maar, was blij dat Fleur niet als eerste afviel, mijn Favourieten zijn : Fleur, Ilona en Jakobien maar vind Ryan en Pieter en Frank ook super cool.  ::ok:: ::ok::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2006, 23:29:13 »
Ik volg ER eigenlijk niet echt, vond de vorige serie niet zo, het is niet echt mijn programma!! :)

Maar zijn deze afleveringen wel online terug te kijken? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2006, 23:55:45 »
Ik heb alleen de laatste serie ER gevolgd, dus veel van de kandi's ken ik helemaal niet. Wel heeeeeel blij dat ik kennis heb mogen maken met Bjorn de agressieve tuinkabouter. Jammer dat ie er meteen uit lag  ;)
De eerste aflevering belooft iig weer veel goeds ;D
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Leinad

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 4-04-2006, 00:08:23 »
Ik heb echt genoten van de eerste aflevering. Ik volg Expeditie robinson al vanaf de eerste jaargang, dus ik vond het super om Melvin, Veronique en Karin terug te zien.

Wel sneu voor Douwe dat hij meteen weer een proef verloor. Hij heeft in het verleden bijna elke proef verloren, dus hij zal denk ik niet veel nadeel hebben van het feit dat ie geen immuniteit meer kan krijgen.

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 4-04-2006, 08:18:49 »
Wat was het meteen weer geweldig hé!
Ik kende Bjorn dus niet,wel veel over hem gelezen,maar hij maakte alles meteen waar!sjeetje wat een zeer moeilijke man om mee om te gaan en te praten!
Het viel me wel op hoe relax Mick over kwam!
Ik vind het heerlijk dat het weer begonnen is ::ok::

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 4-04-2006, 08:47:17 »
Fan van het eerste uur en pure nostalgie om alle oude helden terug te zien  ;D Er doen ook zoveel favorieten van me mee en het is leuk om die allemaal bij elkaar te hebben. Ook mooi dat ze de kandidaten ditmaal echt diep laten gaan en de eilanden zijn gewoonweg fantastisch! Dit gaat zonder twijfel een van de beste Robinsons ooit worden!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2006, 09:10:14 »
Sorry Goyathlay,
maar ik heb wel een klein feestje gevierd toen Björn eruit ging  :-[

Dat was namelijk een van de weinige kandidaten waar ik weinig mee had :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline theo-spike

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • van mij mag je winnen richard!!
Re: Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2006, 09:22:11 »
Erg jammer dat Bjorn er al zo vroeg uit ligt, vindt hem echt een robinson, maar zijn sociale vaardigheden spelen hem steeds parten ::ohno:: Echt heel zonde, hoop dat richard ver komt!
theo

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 4-04-2006, 09:28:31 »
Sorry Goyathlay,
maar ik heb wel een klein feestje gevierd toen Björn eruit ging  :-[

Dat was namelijk een van de weinige kandidaten waar ik weinig mee had :)

Ik neem het je niet kwalijk hoor ;) Ik had er (zoals velen) al rekening mee gehouden dat het verblijf van Bjorn dit keer wel eens snel afgelopen kon zijn. Er blijven gelukkig nog genoeg kandidaten over die ook erg hoog op mijn favorietenlijstje staan.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 4-04-2006, 10:20:38 »
Vond het niet zo'n gave aflevering. Komt omdat het kort geleden is dat ER op TV was, heb nu het gevoel dat het heel erg uitgemolken gaat worden.

Vind het belachelijk dat ze niets te eten hebben en vind het sneu voor Björn dat hij er nu al uitligt. Het is een kwestie van 2 dagen en Lydia kapt er mee.

Mijn favoriet is Ryan.

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 4-04-2006, 11:17:43 »
JA echt leuk weer .. en vooral omdat je iedereen al redelijk kent!
Wel jammer dat Bjorn er al meteen uit is. Ik denk dat ze erop hadden
gehoopt dat als eerste ipv Veronique Bjorn gekozen was.
In dat geval zou ik niet weten wie er naar huis zou hebben gemoeten.
Ik denk dat het dan tussen Lydia en Douwe zal zijn geweest .
Waarbij Lydia naar huis zou hebben gemoeten denk ik.

Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken .. ik denk dat de expeditie
nog wel heel veel verrassingen zal hebben. Ik gok erop dat Douwe het
niet zo heel lang gaat redden (kijkend naar de preview).

Mijn top 5 tot nu toe:
1: Fleur
2: Veronique
3: Jennifer
4: Ryan
5: Jakobien / Karin

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 4-04-2006, 11:19:46 »
Kan iemand me uitleggen waarom die Lydia erin zit? Hadden ze niemand anders meer ofzo? Kan niet bepaald zeggen dat ze voor een "normale" ER geschikt is, dus voor deze "strijd der titanen" is ze compleet ongeschikt.

Dat Björn eruit ligt had ik wel verwacht. Het is een moeilijk mens. Hij maakte de ene fout na de andere, hij bekritiseerd iedereen, valt iedereen aan op dingen die niet helemaal kloppen, en de allergrootste fout, hij zonderde zich meteen af. Veel sociale verbetering is er niet bij hem geweest, eerder een grote verslechtering.

Dat Douwe meteen van de balk af lag, ach had niet veel anders verwacht, hij heeft niet echt de bouw voor iemand die goed op een balkje kan balanceren. Aangezien hij toch niet echt goed is in proeven, maakt het nu nog niet uit dat hij geen immuniteit kan winnen, al denk ik dat er nog een addertje aan die ketting hangt. Mogelijk dat die zal fungeren als een doorgaande zwarte stem.

Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 4-04-2006, 13:00:10 »
Het is dit jaar ook weer meer afzien.
dat hoort wle bij een strijd der titanen.
Alles gewoon in een rugzakje. eerst had ik zoiets van  :o
maar het maakt het wel leuker natuurlijk ;D
Ook dat er geen kist was vind ik er wel bijhoren.
Dan komt de ultieme survivor er misschien echt uit!

Offline pouwlus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 4-04-2006, 13:48:02 »
Aan de ene kant wel jammer dat Björn er al uit ligt. Nu missen we al die heftige gesprekken. Aan de andere kant ben ik blij voor de rest , want wat is dat een vreselijk irritant kereltje. Als je je al gelijk gaat afzonderen dan is dat vragen om moelijkheden , toch ? Ik wilde hem wel door de tv heentrekken. Maar misschien gaat hij nog wel naar zo een ander geheim eiland , wachtend op de volgende afvaller.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 4-04-2006, 13:53:08 »
Maar misschien gaat hij nog wel naar zo een ander geheim eiland , wachtend op de volgende afvaller.

Het is maar 30 dagen, dus dat zal wel niet...

Ik vind het niet erg dat Björn eruit lag, maar wel jammer omdat het met hem erbij altijd leuke tv is. Had liever gezien dat Lydia moest vertrekken, daar vind ik helemaal niets in zitten. Het was weer een spannende aflevering, jammer maar voorspelbaar dat Douwe de proef verloor.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 4-04-2006, 14:02:38 »
Mooie aflevering, leuk om te zien hoe al die personen uit verschillende series plotseling gemixt worden. De eerste twee series heb ik niet gezien, maar die kandidaten leken me ook erg goed.  ::ok::
Ik baalde ook dat Douwe als eerste viel, maar aan de andere kant zou hij toch nooit immuniteit gewonnen hebben. Ik was dan wel weer blij dat Bjorn eruit ging, hij heeft zich weer goed laten zien in die ene aflevering  ;D.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.