Auteur Topic: [Column] Hij komt naar ginter om te genieten, laat hem dan ook genieten!  (gelezen 4010 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hij komt naar ginter om te genieten, laat hem dan ook genieten!
Rond half 9, op maandagavond was het eindelijk weer zo ver, het ‘Hummel Gets the Rockets’ van Hans Zimmer komt mij tegemoet. Die muziek wekt gelijk weer kriebels bij me op, wat zal er van deze editie terecht komen? En dit keer is het geen normale Expeditie Robinson, nee men stopt...[Lees Verder]
Door: Tee-Jay




Voel jij er wat voor om zo'n column te schrijven? Klim dan in de pen (of je toetsenbord) en stuur jouw column naar jvb@realitynet.nl! Met een beetje geluk komt jou column op de site en kunnen je mede-forummers op het forum hun mening geven over jou column, en wie weet word je wel ondekt door een uitgever!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Leen_tje

  • Forumlid
Re: [Column] Hij komt naar ginter om te genieten, laat hem dan ook genieten!
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2006, 10:00:39 »
Bjorn, Bjorn, Bjorn toch... Leen



 ::oink::

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: [Column] Hij komt naar ginter om te genieten, laat hem dan ook genieten!
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2006, 19:25:02 »
Pakkende collumn Tee-Jay   ::ok::  ik heb hem met plezier gelezen.

Er schuilt mi veel meer in Björn dan die mopperende niet sociaal vaardige man die we in ER te zien krijgen. 
In zijn interview (ER nieuws) vertelt hij interessante zaken over oa vrijheid van monteren.. dingen die gebeurd zijn in de eerste aflevering die we niet cq anders te zien kregen enz...
Op zijn eigen site staat trouwens een héél treffende én leuke cartoon nav de eerste serie waar hij aan deelnam.. als je die nog niet gezien hebt moet je zeker even gaan kijken.

Groet Novitia

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Column] Hij komt naar ginter om te genieten, laat hem dan ook genieten!
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2006, 08:33:42 »
leuk om te lezen Tee-Jay!! ::ok::
er was eens......