Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 33922 keer)

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2006, 00:07:14 »
Ilona !  ::bravo::
Erg balen idd !!
Ik ben het zo met alle voorgaande reacties eens over afl. van vanavond.
Ik heb speciaal hiervoor even m'n avatar aangepast, tot tenminste de volgende afl.
Als ik daar zat stemde ik net zo hard op Mick als Ilona op Bjorn toen.

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #41 Gepost op: 18-04-2006, 03:05:59 »
Zo lekker kort gezegt...

Die jennifer is een vrouwlijke hond
Die lyda.. das een vrouw van lichte zeden eerste klasse.
En die mike denkt alleen maar met het klokkenspel tussen zijn benen..

Ilona er uit is wel het meest oneerlijke want zij had het echt niet verdient.

Offline ER_fan

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #42 Gepost op: 18-04-2006, 07:17:33 »
Ik had het echt niet verwacht dat Ilona eruit zou gaan,het verbaasde me.
Ik heb alle afleveringen gezien,en nog nooit heeft iemand gebruik gemaakt van zijn lichaam om zich zeker te maken van het verblijf daar.Lydia....schaam je meid,en ga iets nuttigs doen.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #43 Gepost op: 18-04-2006, 08:24:17 »
jemig, wat baalde ik gister aan het eind.
ik dacht eindelijk ROT die lydia op, maar nee!!
1 van de meest robinsonwaardige kandidaten van het kamp gaat eruit ::oink::
ik ben echt sprakeloos.
ik vind Mick echt misselijkmakend! vorige week had ik nog wel respect voor hem omdat hij op de zwakste stemde, maar nu heeft hij voor mij afgedaan. dit zegt ook wel genoeg over zijn vriendschap met ernestine. echt onbegrijpelijk, die kerel denkt alleen maar met zn l*l. het is een titanenstrijd maar ik zie er niks van terug in dit kamp. de enige die ik nog zie zitten daar is maxime en zo te zien heeft hij zn langste tijd ook gehad. dit is toch niet normaal meer!
lydia, je bent een schande voor robinson! ik hoop dat je trots op jezelf bent als je dit terugkijkt, vast niet! hoezo goedkoop!!
in het andere kamp gaat het er stukken beter aan toe al begin ik me wel te irriteren aan die jennifer met haar rotopmerkingen. en volgens mij gaat het alleen nog maar erger worden. had wel enigszins medelijden met douwe.ze pakken hem wel heel hard aan. ik vind echt dat hij die proef had moeten doen. zijn reactie kan ik ook inkomen. het was al lang en breed besproken en als de proef dan bijna begint, gaat iedereen opeens aan hem twijfelen. beetje jammer.
maarja ik kijk uit naar volgende week. pleazzzzzz exit lydia, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn in deze zogenaamde titanenstrijd >:(

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #44 Gepost op: 18-04-2006, 11:34:59 »
Citaat
pleazzzzzz exit lydia
::jaja::

Citaat
dat zal wel teveel gevraagd zijn
::ohno::

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #45 Gepost op: 18-04-2006, 11:49:56 »
Lydia is een goeie verleidster,zoekt vast nog een baantje bij een ander programma. Maar om eerlijk te zijn.... ze heeft een behoorlijk lelijk kopje. Ze kijkt altijd zo zeurderig, en ze praat nog zeurderiger dan ze kijkt (voorzover mogelijk dan). Mick heeft nu heel duidelijk laten zien dat hij niet te vertrouwen si, en de geschiedenis van ER heeft ons geleerd dat die personen de rekening nog wel gepresenteerd krijgen, dus dat komt wel goed.

Douwe voert nog steeds weinig uit, en ik kan me de irritatie ook goed voorstellen over hem. Dat ze weinig vertrouwen in hem hadden dat hij de proef aan kon, is te begrijpen, hij heeft ze nog erg weinig reden gegeven om hem te vertrouwen.

Het duel was schitteren, ik zat op de bank mee te trekken. Ook heel goed in beeld gebracht. De eliminatieproef was mooi. Je kunt wel snel zwemmen, maar als je het verkloot bij de puzzel, verlies je alsnog. Op zic was het ook heel logisch hoe hij opgelost moest worden Veronique deed het op de juiste manier, begin bij de onderkant (persoonlijk vond ik dat ze de onderkant boven had geplaatst :P)en zorg dan voor de zijkanten met de streep, en leg de bovenkant er bovenop. Karin ging als een kip zonder kop te werk, en haar team hielp ook niet echt mee. Samenwerking is daar nog steeds vreemd.

Eilandraad, ik voelde al dat Ilona moest verkassen. Mick en Lydia zagen denk ik liever Maxime verkassen, maar ze wisten dat ze daar niet genoeg mensen voor aan hun zijde konden krijgen. Ik vrees dat Maxime de volgende op hun lijstje is.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Re: Aflevering 3
« Reactie #46 Gepost op: 18-04-2006, 12:47:29 »
de quote van deze aflevering:
(Maxime over Lydia)"ze heeft een kop om op te schijten"
 ::ok::

Offline Henk666

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #47 Gepost op: 18-04-2006, 13:30:26 »
Haha,
"Een kop om op te schijten".
En ik ben het er wel mee eens ! Ze heeft een goed figuur, maar echt knap vind ik haar niet. Beetje de kop van een aap. Maar ja, die mannen zijn er gevoelig voor (bij gebrek aan beter). Zo zie je maar, ik behoor tot het zwakkere geslacht. Een vrouw schut een paar keer met haar billen, en alle principes worden door de man overboord gesmeten. Die Mick met z'n 'zwakste schakel'. Rot toch op vent.  Als Ernestien een goed figuur had gehad, dan had ze er dus gewoon nog ingezeten, blijkt nu. Het is dit jaar meer en meer een machtsspel dan een survivalspel. Want, zoals hier al eerder opgemerkt, zonder Ilona hadden die sukkels niet eens vuur gehad. 

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #48 Gepost op: 18-04-2006, 14:01:08 »
Het duel was schitteren, ik zat op de bank mee te trekken. Ook heel goed in beeld gebracht. De eliminatieproef was mooi. Je kunt wel snel zwemmen, maar als je het verkloot bij de puzzel, verlies je alsnog. Op zic was het ook heel logisch hoe hij opgelost moest worden Veronique deed het op de juiste manier, begin bij de onderkant (persoonlijk vond ik dat ze de onderkant boven had geplaatst :P)en zorg dan voor de zijkanten met de streep, en leg de bovenkant er bovenop. Karin ging als een kip zonder kop te werk, en haar team hielp ook niet echt mee. Samenwerking is daar nog steeds vreemd.

Net als vorig jaar, weet je nog?
Het jonge kamp was heel snel boven, maar met de puzzel ging het helemaal mis!!

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline Heiko

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #49 Gepost op: 18-04-2006, 14:28:52 »
Ach ja, toch op z'n minst ondankbaar om degene die je eten en vuur heeft bezorgd er zonder genade uit te stemmen. Maja t levert wel weer leuke televisie op allemaal...

anyway aangezien kamp noord alle proeven verliest zal t me niks verbazen als Maxime volgende week moet vertrekken. Maja kamp noord snijdt in zijn eigen vlees, tzou me niks verbazen als bij de samensmelting bijna compleet kamp zuid en nog maar een paar van kamp noord erbij zitten... en dan kan Mick het shaken...

Offline orange

  • Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
Re: Aflevering 3
« Reactie #50 Gepost op: 18-04-2006, 14:41:21 »
Onbegrijpelijk dat Ilona eruit gestemd is ::oink:: zeker gezien de beargumentatie die Mick hanteert van "de zwakste schakel moet eruit".
Nee Mick, je gaat over lijken en praat zo wanneer het jou zo uitkomt.
Daarbij vermoed ik dat Mick heel veel voor Lydia voelt en daardoor de realiteit uit het oog verliest.
Tel daarbij op dat Mick zeer dominant is en anderen angst inboezemt waardoor die niet op iemand anders durven te stemmen dan Mick aangeeft..
Uit de vorige ER was Mick zeer agressief naar de meeste deelnemers.

Kan iemand mij dan zeggen wat Ilona dan heeft gedaan om als zwakste schakel aangemerkt te worden?
Zoals zij zelf heeft gezegd (en terecht) heeft zij als enige een proef gewonnen, heeft zij samen met Maxime constant geprobeerd om voor vuur te zorgen, hetgeen ook uiteindelijk door hun samen is gelukt.

Nu maar hopen dat Maxime kan overleven tot de samensmelting.  
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #51 Gepost op: 18-04-2006, 15:01:23 »
ja dat is toch zo klaar een als een klontje. Mick of Lydia zal nooit strijd der Titanen meer kunnen winnen. Niemand vertrouwt hen nog.
Ik vrees alleen wel dat we die 2 egocentrische rotte appels nog meer rare streken uit zullen zien halen.
En als Ernst-Paul het over seks in ER had, nou dan weten we nu wie we in het oog moeten houden...
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 15:03:02 door delete »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 3
« Reactie #52 Gepost op: 18-04-2006, 15:22:57 »
ik denk dat die sex waar op gedoeld werd al te zien is geweest hoor....zoals altijd: veel geschreeuw, weinig wol ::zwaai::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lika

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #53 Gepost op: 18-04-2006, 15:53:36 »
Bizar dat Ilona het kamp moest verlaten. Ik snap eigenlijk de hele doelstelling van het programma niet meer. Titanen hebben ze het toch over. Weinig strijd der titanen wat mij betreft op deze manier. Zet die losers lekker op temtation island. Dat is waar ze thuishoren. (grootste losers -> Mick en Lydia, met haar ontevreden rotkop bah)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #54 Gepost op: 18-04-2006, 16:36:29 »
en Lydia, met haar ontevreden rotkop bah)

Zoals deze:

Ik walg mee...

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #55 Gepost op: 18-04-2006, 16:44:00 »
Dit gaat toch niet het 'trap een kandidaat de grond in' forum worden?  ::)
sic transit gloria mundi

Offline Purky Pig

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Go Jimmy & Amir !!!
Re: Aflevering 3
« Reactie #56 Gepost op: 18-04-2006, 16:53:41 »
Dit gaat toch niet het 'trap een kandidaat de grond in' forum worden?  ::)
Nee idd ik vindt dat je wel gelijk hebt, maarja dit is wel HET onderwerp om over te praten. ::jaja:: I

k ben het er helemaal mee eens dat wel  ::trots::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 3
« Reactie #57 Gepost op: 18-04-2006, 16:55:38 »
Dit gaat toch niet het 'trap een kandidaat de grond in' forum worden?  ::)
Sommige mensen moeten nou eenmaal hun frustraties afreageren.  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Purky Pig

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Go Jimmy & Amir !!!
Re: Aflevering 3
« Reactie #58 Gepost op: 18-04-2006, 16:56:59 »
Sommige mensen moeten nou eenmaal hun frustraties afreageren.  ;)
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in hahah ::rofl::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #59 Gepost op: 18-04-2006, 16:57:15 »
Ik ben het helemaal eens met de meesten van jullie. God wat zijn die Lydia en Mick toch voor een ***mensen. Ik weet ook wel dat je niet mag oordelen over mensen op basis van 2 uur tvmateriaal, maar dit is duidelijk. Bahbah, ze hebben het record ''klotestreken uithalen'' dat John vorig jaar had gezet makkelijk verbroken. Ik hoop dat ze allebei van een giftige vrucht eten en daardoor de expeditie meteen moeten verlaten. Ook Fleur en Melvin vielen (weer) vies tegen.
In kamp noord is Maxime nu alleen, misschien dat hij nog wat aan Karin heeft maar hij is zeer waarschijnlijk de volgende afvaller van kamp noord. Door die Lelijke Lydia en Misselijke Mick liggen er nu al 3 mensen uit die het zeker verdienden de samensmelting te halen >:(

Verder vond ik t een echte naaistreek van Jennifer en Ryan om Douwe niet die proef toe te vertrouwen. Oke, hij is lui, hij doet niet veel, maar betekend dat ook dat hij geen uithoudingsvermogen kan opbrengen voor zon proef? Krijgt hij eens een proef waarin hij zich kan bewijzen, gunt zijn kamp(lees: Ryan en Jennifer) hem dat niet. Frank en Richard leken jammer genoeg kant van R&J te kiezen.

Deze aflevering heeft er voor gezorgd dat ik Lydia en Mick nog meer ben gaan uitkotsen, maar ook Fleur, Melvin, Jennifer en Ryan zijn in waardering gedaald(hoewel Ryan een van mijn favorieten was).
Verrassend genoeg kon ik deze aflevering wel symhatie opbrengen voor 2 mensen
- Karin (die ondanks Lydia en Micks pogingen toch op de zwakste schakel stemde en dus misschien zich hier mee niet populair maakt)
- Jacobien (die als eerste durft toe te geven dat de R&J-aanpak tegen Douwe wel erg hard is
Over Ilona, Maxime, Veronique, Frank, Richard, Douwe en Pieter is mijn mening niet echt veranderd.


 ::ohno:: Doei Ilona  :\'(
Een troost;
Ilona kan tenminste trots zijn op wat ze heeft gedaan, dat kunnen Mick en Lydia niet zeggen en waarschijnlijk zullen zij ook weinig fans hebben ;)