Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 33907 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #60 Gepost op: 18-04-2006, 17:30:40 »
Een troost;
Ilona kan tenminste trots zijn op wat ze heeft gedaan, dat kunnen Mick en Lydia niet zeggen en waarschijnlijk zullen zij ook weinig fans hebben ;)

Dat zeker weten!!!

gr.
Sprien
The sun came up and reality set in.

Offline leanara

  • Forumlid
  • douwe douwe zet hem op
Re: Aflevering 3
« Reactie #61 Gepost op: 18-04-2006, 18:21:34 »
mijn favo is douwe ook vorig jaar ::zwaai:: ::zwaai:: ::hypocriet:: ::ok:: ::ok:: ;D ;D :D :D :) :) ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::rofl:: ::jaja:: ::jaja:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

Offline Purky Pig

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Go Jimmy & Amir !!!
Re: Aflevering 3
« Reactie #62 Gepost op: 18-04-2006, 20:05:26 »
mijn favo is douwe ook vorig jaar ::zwaai:: ::zwaai:: ::hypocriet:: ::ok:: ::ok:: ;D ;D :D :D :) :) ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::rofl:: ::jaja:: ::jaja:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

Haha ja die vond ik ook helemaal geweldig, alleen jammer dat zijn kampgenoten hem niet lieten zwemmen bji die proef, dat vond ik egt wel zielin ::ohno::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #63 Gepost op: 18-04-2006, 23:05:36 »
Bah bah bah, wat viel me dit tegen zeg. Ik heb (net als ik van iemand anders al heb gelezen) speciaal mijn avatar er voor aangepast. Ilona kan in elk geval trots zijn op wat ze gedaan heeft. Te zien aan het voorstukje gaat Maxime er volgende week uit. Want laten we eerlijk zijn die slappe hap die er nu nog over is, wint nooit een proef tegen kamp Zuid. Als ik Maxime was en ik zou 't gevoel hebben dat ik er uit gestemd zou worden bij de volgende eilandraad, zou ik mooi vlak voor de eilandraad nog even snel het vuur zien uit te maken. Wedden dat ze die nooit meer aan krijgen daar.  ::hypocriet::

Ik ben wel benieuwd naar wat Micks idee is van de zwakste schakel. Waarschijnlijk komt meneer dan alleen met lichamelijke kwaliteiten op de proppen. Of Mick moet denken dat haartjes knippen meer werk vereist dan het maken van vuur met je handen.

Wat betreft kamp zuid. Het was inderdaad wel zielig dat ze Douwe de kans niet gunden. Als ie 't verkloot had, hadden ze 'm er altijd nog op af kunnen rekenen, dus eigenlijk hadden ze weinig te verliezen. Maar de manier waarop was gewoon lullig. Als Douwe nou toch zegt dat ie goed kan zwemmen, dan zal dat wel zo zijn toch. Dit is niet best om iemands zelfvertrouwen op te krikken.

Jacobien kende ik nog niet. Het seizoen waar zij in zat heb ik nooit gezien. Maar ik vind haar na deze uitzending in elk geval erg sympathiek.
« Laatst bewerkt op: 18-04-2006, 23:42:05 door Mloesje »

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #64 Gepost op: 18-04-2006, 23:36:47 »
Daarvoor kijken we toch met z'n allen? En het houdt het forum ook levendig  ;)
Maar als het ten koste gaat van mijn favoriete kandidaat is het toch niet zo leuk meer  ::ohno::.
Mijn favorieten zijn nu Ryan, Karin en Douwe. Ryan is heel diplomatiek en een sympathieke gozer. Karin speelt het spel briliant en het lijkt me een heel tof persoon, alleen ze heeft nog geen flikker van derzelf laten zien. En Douwe tja Douwe is gewoon cool  ::jaja::.
Mick heeft zich met zijn zogenaamde 'zwakste schakel' theorie allang buitenspel gezet voor de eindzege. Lydia is gewoon te erg   ::niet-ok::
En Melvin is ook een slappe vaatdoek die alleen maar aan dat ding van em denkt.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #65 Gepost op: 18-04-2006, 23:41:41 »
oja en Lydia is zo hypocriet als wat. Ze zegt nu tegen Ilona dat ze niet sociaal genoeg was op het eiland (wat ik niet zo gek vind met zo een groep). Wat zei ze ook alweer over Ernestine 'overdreeeeeven sociaaaal'

sorry voor dubbelpost

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #66 Gepost op: 19-04-2006, 00:33:45 »
Mijn mond viel echt open van verbazing en teleurstelling toen Ilona weg gestemd werd.
Ik had echt de pest in, want ik dacht zeker dat Lydia zeur weg moest.
Ik ben ook heel bang dat Maxime de volgende keer weg moet.

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #67 Gepost op: 19-04-2006, 01:37:40 »
ilona exit ::oink::

lydia er nog steeds in ::oink::

douwe mag niet mee doen aan de ZWEM EN DUIK proef ::oink::






wat kunnen mensen toch ongelooflijk dom doen :o ??? >:(

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #68 Gepost op: 19-04-2006, 07:19:54 »
We vallen nu wel allemaal heel erg over Mick, maar er waren nog drie anderen die op haar gestemd hebben...val die dan ook eventjes aan zou ik zeggen....Mick heeft het gewoon hardop gezegd maar wat waren de beweegredenen van de andere twee/drie?

Jennifer is anders ook geen poesje om zonder handschoenen aan te trekken...haar gestook vind ik bijna net zo erg als het gedrag van Mick. Wat een irritante dame is dat zeg..krijg haast het idee dat de mannen "bang" zijn voor haar en maar met haar meegaan...ik heb nog nooit zo'n ontevreden persoon gezien
Douwe is niet zo slim bezig mss door te luieren, maar dat zijn mischien zijn kwaliteiten ;) en visen kan hij echt wel...maar 't is idd slimmer om 's ochtends vroeg te gaan vissen, dan bijten ze beter ;D

maar ja niets is wat het is en niets is wat het lijkt...dus de produktie kan weer filmen en uitzenden zoals ze willen en wij "geloven" alles wat we zien...of niet? :-\\

hé hé dat is er uit ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline rob van der Zon

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #69 Gepost op: 19-04-2006, 08:52:29 »
Hallo allemaal,
Wat een gezeik tegen die vriend van mij.
Popma moet je niet tegen je krijgen. Hij zal dan misschien niet de snelste zijn maar hij kan wel doordouwe.
Ik zie alweer zo'n strijd tussen de haantjes.
Dat ****** trekt het ook niet.
Maxim had gelijk toen ie zei dat ze gebruik maakt van "pussypower" en die die slappe kerels laten zich nog paaien ook.
Lydia pakt ze bij hun ***** en laat hen kunstjes doen zodat zijzelf kan blijven terwijl zo'n klassewijf als Ilona kan vertrekken.
Eigenlijk een fukserie waarbij niet de echte mensen de kans krijgen er wat van te maken maar meer de etters met de meest vervelende eigenschappen.
Het lijkt de politiek wel!!!!!


(edit: tekst aangepast)
« Laatst bewerkt op: 19-04-2006, 09:35:16 door Stormpie »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #70 Gepost op: 19-04-2006, 09:04:41 »
Hallo allemaal,
Maxim had gelijk toen ie zei dat ze gebruik maakt van "pussypower" en die die slappe kerels laten zich nog paaien ook.

Als je iets wilt citeren, moet je het wel correct doen. Het was Ilona die, volgens haar zeggen "de macht van pussypower" ontdekt had.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3
« Reactie #71 Gepost op: 19-04-2006, 09:18:09 »
We vallen nu wel allemaal heel erg over Mick, maar er waren nog drie anderen die op haar gestemd hebben...val die dan ook eventjes aan zou ik zeggen....Mick heeft het gewoon hardop gezegd maar wat waren de beweegredenen van de andere twee/drie?

Het is natuurlijk niet voor niets dat er zo over Mick gevallen wordt:
  • De stem van Lydia zelf is sowieso logisch, want ze wil zichzelf er in houden.
  • Fleur is bevriend met Lydia en wil haar er daarom in houden. Dat is wel vervelend voor Ilona, maar Fleur heeft nooit beweerd de zwaksten eruit te willen stemmen, ze wil degenen erin houden met wie zij het meest omgaat.
  • Van Melvin vind ik het wat slechter dat hij op Ilona heeft gestemd, want het lijkt erop dat hij zich alleen maar door het geglij van Lydia heeft laten leiden.
  • Maar waarom wordt het Mick dan het meest aangerekend?
    Omdat hij zo onvoorstelbaar inconsequent is. Want eerst beweert hij niet aan vriendjespolitiek te doen en gewoon de zwakste eruit te willen stemmen, terwijl het een dag later weer helemaal anders is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #72 Gepost op: 19-04-2006, 09:28:00 »
Weten jullie wel zeker dat het Melvin de vierde was die op Ilona stemde, en niet Karin? Karin liep met haar arm om de huilende Lydia heen weg van de eilandraad.
En we hebben van Melvin en van Karin niet gezien op wie zij stemden. We hebben sowieso nog erg weinig van hun gezien.

En was Karin bij deze proef niet de zwakste schakel?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #73 Gepost op: 19-04-2006, 09:37:16 »
Dat Melvin op Ilona stemde is idd een veronderstelling.
er was eens......

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #74 Gepost op: 19-04-2006, 09:42:11 »
ben ik de enigste die vind dat ilona kreeg wat ze verdiende?

Wat er ook gebeurt na een verloren proef waarbij iemand moet vertrekken moet je nooit lachen en verheugen dat een teamlid moet vertrekken.Maxime en ilona deden dat wel omdat ze dachten dat ze safe waren.Ik vond ze heel hautain overkomen alsof survival het enigste is wat telt, dat is niet zo anders hadden ze ook voor bjorn moeten kiezen.

Ik vond het ook heel erg dat ze het alleen mick kwalijk nam, alsof de rest niet op haar stemde.Mick heeft haar goed op haar plaats gewijst en ze kon niets zeggen toen hij zei dat juist niets door had en dat er 3 andere meer op haar hebben gestemd.Ze was te zelfzeker over zichzelf wat nederigheid zou wel op haar plaats zijn.

Ook haar opmerking dat zij de enigste was die een proef won ook zwak, het was haar eerste proef die ze ooit won in expeditie!!! maxime,mick,melvin hebben veel meer dan haar gewonnen in het verleden.

Mick zijn redenen vond ik ook zwak, hij had gewoon moeten zeggen dat het een tactische zet was en geen gezever over wie nou de zwakste was.

Offline Sjoerd89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #75 Gepost op: 19-04-2006, 10:42:56 »
Toen robinson afgelopen was heb ik boos de tv uitgegooid.

Lidia, Mick en Fleur vond ik alle 3 erg leuk toen ze voor het eerst aan robinson meededen en vond Ilona niet veel aan.

Ilona vond ik ijzer sterk en heeft het absoluut niet verdiend om eruit gestemd te worden. Ilona die alles voor de groep heeft gedaan.

Het valt me diep tegen van Fleur en Mick (lydia was vanaf het begin al een dom wijf)!!!
$J0€RD

Offline rob van der Zon

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #76 Gepost op: 19-04-2006, 13:48:21 »
He, moderator,
Waarom die censuur? Waarom die ******* op de plaats waar ik de dingen bij de naam noem?
Ik ben niet van plan te kwetsen maar eerder een juiste voorstelling van zaken te geven.
Wanneer ik bij iemand een onomstotelijk *piep* gedrag constateer dan is DAT het juiste woord. Of moet ik schrijven "*piep*"?
Ik hoop niet dat ik hier te maken heb met valse fatsoensdrang want dan is het zo klaar met mijn deelname.
De aard van verleiden van de dame Lydia is duidelijk sexueel getint, of denk ik daar alleen zo over?
Dus wanneer mannen daar aanstoot aan nemen is dat omdat zij hun *piep* achterna lopen, of moet ik *piep*, zeggen? Is dat dan veel 'netter'?
Nu ik zie het wel weer of er met het domineesvingertje gewezen gaat worden,
Hoi!

(edit: tekst aangepast)
« Laatst bewerkt op: 19-04-2006, 14:49:51 door Stormpie »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #77 Gepost op: 19-04-2006, 14:39:06 »
ah ja ik ga weer tekst aanpassen... tis geen domineesvinger trouwens.
Ik zou zeggen lees even je privé berichten, dan begrijp je het misschien beter. (die kun je links boven onder infocenter vinden) en daarna mag je me een pm terug sturen (of niet natuurlijk) met wat je ervan vindt.

gr. Storm
er was eens......

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #78 Gepost op: 19-04-2006, 22:16:00 »

Ook haar opmerking dat zij de enigste was die een proef won ook zwak, het was haar eerste proef die ze ooit won in expeditie!!! maxime,mick,melvin hebben veel meer dan haar gewonnen in het verleden.


Dat vind ik helemaal nergens op slaan!! het gaat nu toch om deze expeditie! je gaat toch niet iemand eruti stemmen van oh vorig jaar (of welk jaar dan ook) heb je niks gewonnen dus ik gooi je eruit!
Zij is dus blijkbaar wel gebeterd en heeft nu een proef gewonnen als enigste ja! En ze heeft ook nog is vuur gemaakt (samen met Maxime!) En dat ze wat afstandelijk doet van de groep,kan ik helemaal begrijpen!
Dus die opmerking vind ik nergens op slaan
Tuurlijk gaat het ook om sociaalheid maar om haar daarvoor eruit te stemmen, nee.

Offline MasterBlaster

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #79 Gepost op: 20-04-2006, 01:45:37 »
ben ik de enigste die vind dat ilona kreeg wat ze verdiende?

Nee, niet echt. Alhoewel ik nu liever Lydia had zien vertrekken is Ilona beslist niet mijn favoriet. Tijdens een vorige episode zat ze samen met Bjorn in de serie. Bjorn die maakte toen bijna in zijn eentje een resort voor de dames die hij moest ontvangen en zocht veel eten op. Die dames reageerden daar bijzonder ondankbaar op in mijn ogen. Het was Ilona die toen echt als een bitch tekeer ging tegen Bjorn en echt onverzoenlijk gedrag vertoonde. Dit keer moet ze hebben geweten toen met de splitsing toen EP vroeg met wie ze niet in een team wou zitten haar eerste keus Bjorn was, maar ze wist ook dat anderen niet voor Bjorn zouden gaan kiezen. Ze koos toen voor die dame, om Bjorn het spel uit te jagen. Nog altijd is ze achterbaks en bitchig. Ik zie haar dus graag gaan, maar liever na Lydia. Dan nu Lydia maar! ::tandpastasmiley::

Groetjes,
MasterBlaster