Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 33924 keer)

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #80 Gepost op: 20-04-2006, 15:57:26 »
Dat Melvin op Ilona stemde is idd een veronderstelling.

Hoe waarheidsgetrouw moet ik dit nemen ?
http://www.expeditierobinson.net/p,erst-stemoverzicht.html#3

PS Op talpa.tv is er een nieuw "moment met Marleen" (afgelopen afl.)
http://www.talpa.tv/web/show?id=350352
« Laatst bewerkt op: 20-04-2006, 20:01:15 door delete »

Offline bambo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #81 Gepost op: 20-04-2006, 23:40:09 »
Waarom zijn jullie allemaal zo negatiev over Mick hij houd de spaning er in en daarvoor kijken we toch naar ER ?? Zulke mensen moeten gewoon in de ER anders wordt het saai net als  vorig jaar op het laatste BAH!. En die lydia speelt het gewoon slim die ilona is dom om zich zo met maxime af te zonderen dan vraag je drom. heb nu al zin in aflevering vier

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #82 Gepost op: 21-04-2006, 00:21:44 »
Waarom zijn jullie allemaal zo negatiev over Mick hij houd de spaning er in en daarvoor kijken we toch naar ER ?? Zulke mensen moeten gewoon in de ER anders wordt het saai net als  vorig jaar op het laatste BAH!. En die lydia speelt het gewoon slim die ilona is dom om zich zo met maxime af te zonderen dan vraag je drom. heb nu al zin in aflevering vier

Dat Lydia het slim speelt daar sla je de plank toch ff mis denk ik zo. Op lange termijn een kans-/hopeloze situatie. Is er iemand hier die Lydia dit ziet winnen ?  ::oink::
Mick speelt het ook dom dan. Melvin speelt ook tactisch maar niet zo openlijk en op de man af. En hoge bomen...
Anyway, ik wens iedere ER fan veel plezier bij de volgende afl.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #83 Gepost op: 21-04-2006, 18:58:36 »
Dat Lydia het slim speelt daar sla je de plank toch ff mis denk ik zo. Op lange termijn een kans-/hopeloze situatie. Is er iemand hier die Lydia dit ziet winnen ?  ::oink::

Niks is onmogelijk. ;) Lydia laat gelukkig wel zien dat ze écht graag wil blijven en dat kan gewaardeerd worden door een jury.
Nog even niks.

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #84 Gepost op: 21-04-2006, 19:28:19 »
jammer van Ilona :(
ze was mijn favoriete en was ook erg sterk bezig!

go karin dan maar!

Offline hopkins

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #85 Gepost op: 21-04-2006, 22:16:35 »
whoehaaaaaa, ik lach me ziek.. ::rofl::...een sterk staaltje "wie niet sterk is, moet slim zijn".....en noem het gerust "pussy power"....waarom niet ?? dat Lydia al haar charmes in de schaal gooit, en zo de "sterke..." Ilona uitschakeld ?? sterk.....zeer sterk!! Ik hoop dat ze in aflevering 4 Ilona's vriendje ook uitschakeld....survival of niet, het sociale speelt zeker een even grote rol...zelfs een nog veel grotere, kijk maar naar bjorn.... goe bezig lydia....

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #86 Gepost op: 22-04-2006, 17:59:33 »
Ben het wel een klein beetje eens met Bambo, Mick houdt het toch best interessant om te kijken ook al houd je niet van zijn tactieken?!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #87 Gepost op: 23-04-2006, 11:17:32 »
Door wat ik tot nu toe heb gezien,heb ik het een beetje moeilijk met de titel "strijd der titanen". Er zijn duidelijk 3 groepjes in het spel.
1: de echte titanen(waarvan er na 3 afl. reeds 2 uitgeflikkert zijn)

2: laat ik ze de "gladjanussen" noemen.

3: de "beinvloedbaren" zeg maar die een beetje tussen de 2 hangen,en dat zijn de zwakste schakels die dan weer de perfecte prooi zijn voor de gladjanussen. een paar lieve woordjes,wat aan ze zitten fiemelen, als kers op de taart nog wat vlees showen en ze stemmen als een een robot op wie de leperds eruit willen.

Ik ben dus benieuwd of de winnaar de titel Titaan waard zal zijn

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #88 Gepost op: 23-04-2006, 22:31:56 »
Door wat ik tot nu toe heb gezien,heb ik het een beetje moeilijk met de titel "strijd der titanen". Er zijn duidelijk 3 groepjes in het spel.
1: de echte titanen(waarvan er na 3 afl. reeds 2 uitgeflikkert zijn)

2: laat ik ze de "gladjanussen" noemen.

3: de "beinvloedbaren" zeg maar die een beetje tussen de 2 hangen,en dat zijn de zwakste schakels die dan weer de perfecte prooi zijn voor de gladjanussen. een paar lieve woordjes,wat aan ze zitten fiemelen, als kers op de taart nog wat vlees showen en ze stemmen als een een robot op wie de leperds eruit willen.

Ik ben dus benieuwd of de winnaar de titel Titaan waard zal zijn

Degenen die tot nu toe ER hebben gewonnen, vind ik wel echte Titanen. Jutta en Karin waren misschien niet van die uitgesproken survivalbeesten, maar uiteindelijk vond ik hen ook Titanen doordat ze goed wisten wat ze wilden en eerlijk waren.

Ik denk dat de groepjes 2. en 3. misschien wel ver kunnen komen, maar toch nooit kunnen winnen.

Offline Theyo

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #89 Gepost op: 26-04-2006, 14:38:17 »
wat een vreselijk wijf die jennifer :S

Re: Aflevering 3
« Reactie #90 Gepost op: 26-04-2006, 19:55:27 »
ik vind die lydia eg heeeeeeeel kneuzig bezig zijn hoa..! ik heb het tot nu toe bijgehouden en ze heeft ELKE aflevering geJANKT..! nou wat zegt zoiets dan ovr je.. en lekker met die mannetjes vrijen..:S:S ook al zo zielig:S neeeeeeeeeeej geef mijn maxime maar ::bravo:: hij trekt zich niks van die stomme lydia aan.. ::ok:: maar ik ben bang dat maxime er binnekort uit ligt.. :\'( ::ohno:: ::niet-ok::  >:(

wie is nog meer voor maxime .. ?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 3
« Reactie #91 Gepost op: 26-04-2006, 21:10:58 »
ik vind die lydia eg heeeeeeeel kneuzig bezig zijn hoa..! ik heb het tot nu toe bijgehouden en ze heeft ELKE aflevering geJANKT..! nou wat zegt zoiets dan ovr je.. en lekker met die mannetjes vrijen..:S:S ook al zo zielig:S neeeeeeeeeeej geef mijn maxime maar ::bravo:: hij trekt zich niks van die stomme lydia aan.. ::ok:: maar ik ben bang dat maxime er binnekort uit ligt.. :\'( ::ohno:: ::niet-ok::  >:(

wie is nog meer voor maxime .. ?

kella.
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3
« Reactie #92 Gepost op: 26-04-2006, 21:39:32 »
kella.
;D En niet zo'n beetje ook.  ::rofl::
Maar volgens mij is het merendeel van de kijkers in de discussie Lydia & Mick versus Maxime & Ilona toch wel voor Maxime.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2006, 17:12:52 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #93 Gepost op: 26-04-2006, 23:22:47 »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 3
« Reactie #94 Gepost op: 27-04-2006, 18:47:44 »
First you go backwards, but then forwards again