Poll

Zou je nog steeds mee willen doen na aflevering 3?

Ja, nog liever dan eerst. Om te bewijzen dat het ook eerlijk kan!
9 (20%)
Nee, ik heb geen zin in die achterbakste spelletjes.
5 (11.1%)
Net zo graag als eerst.
17 (37.8%)
Heb nooit mee willen doen.
9 (20%)
Anders...
5 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 43

Auteur Topic: Zou je zelf nog mee doen?  (gelezen 10805 keer)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #20 Gepost op: 22-04-2006, 22:07:57 »
Sanderman, ik wil met jou meedoen aan ER! Ik wil graag leren klaverjassen  ;D


Afgesproken Richard!
Maar ik bedoelde natuurlijk dat ons aller Richaaar ook mee moet gaan natuurlijk want die zou ik best graag willen leren kennen tijdens zo'n survival evenement. Net als jij mag ik hem wel.
Maar ik heb dat wel zo gezegd he, dat ik mee zou willen doen (zie boven), maar hoe kom ik daar eigenlijk op zo'n eiland? Met mijn gewicht stort het vliegtuig neer al na de start of halen we Ameland op z'n best. Een schip zinkt en met de auto is ook geen goed idee. Ik had me namelijk opgegeven voor Peking Express en tijdens de lifttest wilde niemand mij meenemen omdat elke auto door de hoeven zou zakken  ::ohno::

Kortom, het wordt een aflevering Expeditie Robinson in mijn achtertuin. Ik ga alvast de palmbomen planten en Gordon en Joling uitnodigen om mee te doen.

 ::trots::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #21 Gepost op: 22-04-2006, 22:23:49 »
ik zou echt heeel graaag een keer mee willen doen aan iets van survival progamma's .
maaar aangezien ik nog maar 13 jaar ben .

en ik niet zonder make-up de deur uitgaa   ::tandpastasmiley::

*niet dat ik eeen lydiatype [ ::niet-ok::] ben hoooor !
helemaal niet !

xxx
Sorry hoor, maar als jij al niet zonder make-up de deur uitgaat ( ::)) kun je beter niet meedoen aan dat soort programma's.  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #22 Gepost op: 22-04-2006, 22:27:09 »
ik zou echt heeel graaag een keer mee willen doen aan iets van survival progamma's .
maaar aangezien ik nog maar 13 jaar ben .

en ik niet zonder make-up de deur uitgaa   ::tandpastasmiley::

*niet dat ik eeen lydiatype [ ::niet-ok::] ben hoooor !
helemaal niet !

xxx
Sorry meid, maar dit word het niet..

Offline MasterBlaster

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #23 Gepost op: 23-04-2006, 01:57:30 »
Als ik rustig mijn shaggie zou mogen roken zou ik best een keer mee willen doen. ::tandpastasmiley::
Dan wel met Bjorn, Frank, Douwe, Marnix, Maxim en een paar andere mannen samen met Lydia, organiseren we meteen een gezellig koffieuurtje!  ;D

Groetjes,
MasterBlaster

(edit: tekst aangepast)
« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 16:31:47 door Stormpie »

Offline aristotele

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #24 Gepost op: 23-04-2006, 03:15:40 »
Geen sprake van : na de totaal oneerlijke en laffe manier waarop Ilona er nu uit is zou ik voor geen geld van de wereld eraan willen participeren!
Ik hou de expeditie voor GEZIEN
Ik zou van schaamde in  de grond zakken moest ik Lydia en dat ex-vriendje van Ernestine zijn!
Totaal ethisch onverantwoord!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #25 Gepost op: 23-04-2006, 10:17:51 »
Ja in kamp zuid, samen met Frank,Richard,Pieter en Ryan, dan zou ik het wel vol kunnen houden, maar op noord met bikkelharde Fleur en Mick, neen nooit van mijn leven....

Madine

  • Gast
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #26 Gepost op: 23-04-2006, 13:05:03 »
Ik waarschuw jullie wel even. Ik heb een bepaalde handicap, ik zing namelijk de hele dag alleen maar liedjes van Johnny Cash, Buddy Holly, Frank Sinatra, Tom Jones en Marilyn Manson.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #27 Gepost op: 23-04-2006, 13:21:39 »
ik zou best mee willen doen, maar ik zou niet zo laag doen en dan een complot sluiten ofzo

ik ga voor het avontuur   ik stem gewoon op die gene die ik het stomst vind   en als dat toevballig iemand is die er tog nie zo goed in staat dan kan ik daar niks aan doen

Offline kella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MAXIME THA ROBINSONN [L]
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #28 Gepost op: 24-04-2006, 13:27:55 »
Sorry meid, maar dit word het niet..
wat bedoel je nou weer met ; dit word het niett ?? :S
KELLA BELLA

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #29 Gepost op: 24-04-2006, 15:35:20 »
Ik waarschuw jullie wel even. Ik heb een bepaalde handicap, ik zing namelijk de hele dag alleen maar liedjes van Johnny Cash, Buddy Holly, Frank Sinatra, Tom Jones en Marilyn Manson.

OK, neen, ik pas...  ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #30 Gepost op: 24-04-2006, 16:09:47 »
Ik doe nog wel gewoon mee hoor  :P ik hoor dat gezing toch niet want ik ben aan het survivalen haha  ::tandpastasmiley::

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #31 Gepost op: 24-04-2006, 16:16:13 »
Ik waarschuw jullie wel even. Ik heb een bepaalde handicap, ik zing namelijk de hele dag alleen maar liedjes van Johnny Cash, Buddy Holly, Frank Sinatra, Tom Jones en Marilyn Manson.

*offtopic* De film over johnny Cash gezien? Hij heet "walk the line" en als je hem nog niet gezien hebt, zker eens doen!*/offtopic*

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Zou je zelf nog mee doen?
« Reactie #32 Gepost op: 25-04-2006, 23:14:56 »
Ik waarschuw jullie wel even. Ik heb een bepaalde handicap, ik zing namelijk de hele dag alleen maar liedjes van Johnny Cash, Buddy Holly, Frank Sinatra, Tom Jones en Marilyn Manson.

Dan heb je nog geluk maatje.
Ik heb alleen maar het verzameld werk van de Toppers in de Arena in de aanbieding. Jullie mogen zelf stemmen op wie: Gordon, Joling of Froger en dan doe ik er ook nog gratis de Luv dames bij.
Nou, deal of niet?!  ::tandpastasmiley::