Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 18880 keer)

Maartje71

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 23-05-2006, 01:18:10 »
Wij kijken altijd met t hele gezin en ik heb besloten dat ik voor Ryan wil gaan.

Komt ze nou (pas) mee  ;)  ;)

maar eh...als het aan Ryan ligt had 'ie al 15 jaar geleden kinderen gekregen (zie Telegraaf interview), dus wat dat betreft zijn jullie natuurlijk DE fans...

verder over deze afl.: die Lydia toch...knap hoe ze het weer flikt...zou Ryan al  ::love:: (smelten??) ze hoefde er in ieder geval niet voor te huilen hahaha

en dan Mickyboy...met de nadruk op BOY...man, wat liet die zich kennen! Hoe zou hij gereageerd hebben trouwens, als 'ie merkt na zijn eigen exit dat "partner" Lydia er nog wel in zit???

Offline ernstj@n

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 23-05-2006, 02:00:18 »
Ieder zijn eigen strategie. Je moet opletten bij dit spelletje, heb je geen strategie, dan lig je eruit. Mick is gewoon ook ten ondergegaan aan zijn eigen ego, hij was even vergeten wat afspraken te maken, die overigens niet geholpen zouden hebben... wat een looser op het eind, hij had respect kunnen verdienen, maar ja, laat je je zó gaan, hahaha, Adam en Eva...... hihihi , sukkel! ::rofl::

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 23-05-2006, 08:49:53 »
Wat een contrast met de vorige aflevering mbt Mick.
Was hij de vorige aflevering nog zo slim om het complot van "de groep van 2001" om zeep te helpen, nu was hij zo dom om niet door te hebben dat de drie hem beu zijn. En om het helemaal af te ronden ook nog eens Karin aan te vallen voor iets wat hij ook heeft gedaan.
Zo zie je maar weer, Mick is en blijft onbetrouwbaar.

Jammer dat Lydia weer door is. Had het liever anders gezien. Ook wel weer lekker opvallend, Veronique is eruit, ze zit nu alleen met Ryan, dus de verleidingstechnieken komen weer naar boven. Ze moest kennelijk van strategie veranderen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 23-05-2006, 13:04:40 »
Als frank zich niet zo sgeinheilig had gedragen had Mick ook geweten dta karin niet op hem zou stemmen maarja zo zie je maar dat die Frank 1 stuk sgeinheil is en lekker misverstanden maakt bij iedereen.. zag je hem niet poepen in ze broek toen Mick weg moest   : Rusitg mick tis een game tis een game   terwijl hij het voor 80 procent heeft uitgelokt   ::niet-ok::  Frank lig er volgende aflevering lekker uit plz  en pas dan op dat het bootje wat je wegvoert niet omkeepert

Offline Snapper

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 23-05-2006, 14:12:34 »
mick mick mick....zielig manneke!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 23-05-2006, 15:00:47 »
Vinden jullie het nu ook niet erg saai worden op Panga?
Frank, Richard en Karin zijn al vanaf het begin vriendelijk tegen iedereen (Ok Karin had 1 uitval na vertrek van Melvin, maar that's all), kiezen nooit openlijk partij, vallen niet echt op, dus ook niet negatief, en zijn er daarom nog altijd bij.
Jennifer was op het vorige eiland anders, maar sinds de samensmelting gedraagt zij zich net als de andere 3.

Alle kleurrijke figuren zijn eruit, jammer!

Alleen op Miniloc gebeurt nog wat, ik denk dat Lydia iedereen heel erg verrast.
Keep calm and eat chocolates!

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 23-05-2006, 15:36:54 »
De reactie van Mick verraadt niet alleen een laag IQ, maar ook een laag EQ. Niet aan zien komen dat je er misschien uit kunt worden gestemd, wijst niet op veel gezond verstand of realiteitszin. Je zag dat vorig jaar ook met Carl. Niet meer bewust zijn van het feit dat het maar een spel is.

Verder valt me op hoe korter gelden de deelnemers mee hebben gedaan, hoe sneller ze er ook uit liggen. Het clubje van vorig seizoen ligt er al uit. Je mistte gewoon wat scherpte, motivatie en drive. Ik kan mij dat trouwens goed voorstellen. Voortaan maar weer met nieuwe deelnemers van start gaan.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 23-05-2006, 16:23:13 »
De reactie van Mick verraadt niet alleen een laag IQ, maar ook een laag EQ. Niet aan zien komen dat je er misschien uit kunt worden gestemd, wijst niet op veel gezond verstand of realiteitszin. Je zag dat vorig jaar ook met Carl. Niet meer bewust zijn van het feit dat het maar een spel is.

Verder valt me op hoe korter gelden de deelnemers mee hebben gedaan, hoe sneller ze er ook uit liggen. Het clubje van vorig seizoen ligt er al uit. Je mistte gewoon wat scherpte, motivatie en drive. Ik kan mij dat trouwens goed voorstellen. Voortaan maar weer met nieuwe deelnemers van start gaan.
Maar Carl was niet zo dom als Mick volgens mij hoor...

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 23-05-2006, 19:30:28 »
Maar Carl was niet zo dom als Mick volgens mij hoor...

ik doelde met Carl op het feit dat hij ook niet meer wist dat het om een spelletje ging.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 23-05-2006, 19:51:23 »
Wat mekkert iedereen toch weer over Mick. Die man is zoals ie is en doet zich ook niet anders voor. Toevallig was zijn deelname wel heel plezierig om naar te kijken. Het bracht verrassing en spanning.
er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 24-05-2006, 11:41:18 »
Storm is, net als ik, ook een 'zonenmoeder'; die kijken toch net iets anders tegen zo'n Mick aan. Ik stoor me evenmin erg aan zijn uitspattingen. Mick is een builtje vlooien; springt alle kanten op.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 24-05-2006, 11:52:27 »
Storm is, net als ik, ook een 'zonenmoeder'; die kijken toch net iets anders tegen zo'n Mick aan. Ik stoor me evenmin erg aan zijn uitspattingen. Mick is een builtje vlooien; springt alle kanten op.

 ::ok:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 24-05-2006, 11:59:45 »
Wat mekkert iedereen toch weer over Mick. Die man is zoals ie is en doet zich ook niet anders voor. Toevallig was zijn deelname wel heel plezierig om naar te kijken. Het bracht verrassing en spanning.

Ik heb ook nooit gezegd dat ie zich anders voor doet. Maar zoals hij is, zou ik er gewoon niet mee over weg kunnen.
Ik ben een van diegenen geweest die zich geergerd hebben aan zijn deelname. Die ruzies en opstokerijen van zijn kant hadden voor mij in elk geval niet gehoeven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 24-05-2006, 12:17:30 »
ik heb niks anders te zeggen dan  : Mick for President !

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 24-05-2006, 13:49:20 »
De reactie van Mick verraadt niet alleen een laag IQ, maar ook een laag EQ. Niet aan zien komen dat je er misschien uit kunt worden gestemd, wijst niet op veel gezond verstand of realiteitszin. Je zag dat vorig jaar ook met Carl. Niet meer bewust zijn van het feit dat het maar een spel is.

Verder valt me op hoe korter gelden de deelnemers mee hebben gedaan, hoe sneller ze er ook uit liggen. Het clubje van vorig seizoen ligt er al uit. Je mistte gewoon wat scherpte, motivatie en drive. Ik kan mij dat trouwens goed voorstellen. Voortaan maar weer met nieuwe deelnemers van start gaan.

Je kan zeggen van Mick wat je wilt maar een laag IQ heeft hij absoluut niet. De onthouproef heeft hij met vlag en wimpel gewonnen dat had niets met geluk te maken. Hij beschikt daarnaast over een hele grote algemene ontwikkeling, weet heel erg veel van verschillende onderwerpen. Ik vond hem wel een hele sluwe vos, iets te sluw waardoor hij doordraaft en door de mand valt. Buiten het spel een aardige vent.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 24-05-2006, 14:06:38 »
Dat kan jij beter beoordelen dan wij, Pieter. Wij beoordelen Mick alleen naar aanleiding van de beelden die wij zien. En ja, dat die door de redactie van het programma wat aangepast worden, dan kan het beeld dat wij van Mick krijgen misschien niet het goede beeld zijn. Ik vond wel dat zijn uitval aan het eind van het programma duidelijk niet volwassen was, kijk, dat hij niet blij was dat hij eruit moest, was overduidelijk, maar om dan op zo´n onvolwassen manier tegen Karin tekeer gaan zonder erbij na te denken, toont geen respect. Eerst nadenken dan doen!! Ik vind hem in dit programma absoluut niet sympathiek overkomen, hij kronkelt mij iets teveel. Het is en blijft een spel maar je kan het spel ook nog op een eerlijke en volwassen manier spelen, zoals Pieter dat in mijn ogen heeft gedaan.

Ik ben blij dat Mick eruit is. Nu Lydia nog!!!!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 24-05-2006, 14:14:01 »
Dat kan jij beter beoordelen dan wij, Pieter.


Ik vind Mick ook heel sympathiek in real life.. Ik schrik ook altijd als ik hem zie op TV. !!


Nu Lydia nog!!!!
 


Jaaaaaa Lydia er de volgende keer uit !!!!  ::bravo::





Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 24-05-2006, 20:01:48 »
Ik kan het morgen pas zien  :-\\,ben benieuwd hoe het zal aflopen  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 24-05-2006, 20:08:45 »
ik zeg niks :-X .dan blijft het spannend voor je.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 24-05-2006, 20:20:25 »
ik zeg niks :-X .dan blijft het spannend voor je.
  ::ok:: ::ok:: niets zeggen he   :-X :-X :-X