Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 18893 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Aflevering 8
« Gepost op: 22-05-2006, 15:47:08 »
Hier alles over aflevering 8, aangezien hij er niet nog niet was.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 22-05-2006, 16:21:36 »
Ik heb weer super veel zin in de aflevering van vanavond. Zal Mick weeer immuniteit winnen ::rofl:: en wie moeten er de expeditie verlaten...Het wordt wel weer spannend! en het is te hopen dat deze aflevering net zo leuk wordt als aflevering 7 ::ok:: en dat ons weer een aantal onverwachte wendingen te wachten staan!!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 22-05-2006, 20:17:12 »
Nog een kwartiertje mensen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2006, 20:22:16 »
Inderdaad hopen dat deze aflevering net zo goed, of zelfs nog beter wordt dan die van vorige week!!
Ben ook heel benieuwd wie er deze week weer de expeditie zal moeten verlaten.....

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 22-05-2006, 20:27:37 »
Zit al op het puntje van de bank. Hopen dat deze aflevering net zo mooi wordt als vorige week. Zappeeenn naar Talpa  ::zwaai:: ::trots::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Yankee

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 22-05-2006, 20:51:53 »
Geen toeval, die kont van Lydia voor de camera in zo'n proef.  ::niet-ok::

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 22-05-2006, 20:52:45 »
Jeetje wat een zware proef krijgen de drie. Lydia bibberde al hevig.

Zal Mick verliezen van Jennifer, Frank en Richard.

Het is al weer een mooie aflevering to zo ver
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Yankee

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 22-05-2006, 20:59:09 »
 ::ohno::  ::ohno::  ::ohno::

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 22-05-2006, 21:21:05 »
Ryan je gaat toch niet die rijst eten he. Oke ik snap je wel maar dit is echt niet goed.  ::ohno:: ::ohno::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 22-05-2006, 21:38:49 »
Had Karin nu maar wel op hem gestemd.  :-X
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 22-05-2006, 21:42:00 »
Hoe dom en stom kun je zijn Mick..

Wat zal jij afgaan als je dit ziet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 22-05-2006, 21:42:17 »
Mick eruit. Vero eruit. het was weer een mooie aflevering.

Frank had trouwens wel weer wat moois gemaakt.
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 22-05-2006, 21:43:02 »
Mick zijn ware aard kwam weer naar boven aan het eind van de aflevering... ::ohno::

Offline jvds91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 22-05-2006, 21:46:36 »
Hoezo Mick er nou weer uit.. Ik snap wel dat de 3 op hem hebben gestemt. Maar ik vind het wel jammer. Mick was een goede kandidaat en één van de sterkere. Zeker iemand die in de finale had moeten staan, i.p.v. van Jennifer en karin. Nu hopen dat Karin immuniteit wint. Dan kan er nog wat leuks gebeuren. Veronique eruit is wel jammer, maar dan kan ik opzich nog wel mee leven. Nu maar hopen dat Ryan doorgaat naar de finale. Maar dat zal wel niet Lydia heeft al zoveel geluk gehad, dat ze nu ook wel weer door zal gaan..

Mick was toch ook wel te begrijpen, dat hij dat zegt. Het is misschien overdereven. Maar het is te begrijpen. hij heeft een verkeerde veronderstelling gemaakt, dat Karin op hem had gestemd. Maar als je zover als Mick was gekomen, dan ben je er gebrand op om te winnen. Dan ben je natuurlijk boos als iemand op je stemd, als je het niet had verwacht. Zeker als het Karin zou zijn geweest. Toch degene die hij had "beschermd"..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 22-05-2006, 21:49:43 »
Hoezo Mick er nou weer uit.. Ik snap wel dat de 3 op hem hebben gestemt. Maar ik vind het wel jammer. Mick was een goede kandidaat en één van de sterkere. Zeker iemand die in de finale had moeten staan, i.p.v. van Jennifer en karin. Nu hopen dat Karin immuniteit wint. Dan kan er nog wat leuks gebeuren. Veronique eruit is wel jammer, maar dan kan ik opzich nog wel mee leven. Nu maar hopen dat Ryan doorgaat naar de finale. Maar dat zal wel niet Lydia heeft al zoveel geluk gehad, dat ze nu ook wel weer door zal gaan..

Mick was toch ook wel te begrijpen, dat hij dat zegt. Het is misschien overdereven. Maar het is te begrijpen. hij heeft een verkeerde veronderstelling gemaakt, dat Karin op hem had gestemd. Maar als je zover als Mick was gekomen, dan ben je er gebrand op om te winnen. Dan ben je natuurlijk boos als iemand op je stemd, als je het niet had verwacht. Zeker als het Karin zou zijn geweest. Toch degene die hij had "beschermd"..
Dan nog had Mick z'n grote mond moeten houden totdat hij dat zeker wist.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Jelzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 22-05-2006, 21:55:51 »
Toch degene die hij had "beschermd"..

en ook diegene waar hij op stemd!
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline NightLife

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 22-05-2006, 22:12:43 »
Ik ben echt happy dat die Mick eruit ligt, hij liet z'n ware aard weer 's lekker zien. veheug me alweer op de volgende aflevering. lydia moet ook moven. heb zelf nog geen echte favoriet. ff kijkuh wat de toekomst brengt.


edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 12:55:10 door n@ncy »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 22-05-2006, 22:32:12 »
Mick is de eerste Belg die word weggestemt in deze Expeditie. Als je Björn niet meetelt dan, maar die werd niet op een normale manier weggestemt.

Toch wel weer die Nederland/België verhouding

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 22-05-2006, 22:47:50 »
Hierbij een kort verslag, speciaal voor K. Geduldloos, die alles toch wat lang vond duren  ::) ;)

Citaat van: GoedVerslag
Weinig spectaculairs gebeurd. Op Miniloc heeft Veronique het veld moeten ruimen en op Panga is het Mick die ten onder ging.

Einde.

Ik kreeg e-mail klachten over het lange wachten van verslagen, vandaar dit geintje  ::) ;)

Offline Sudoka

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 22-05-2006, 22:49:34 »
Nou nou die Mick toch ... ik weet niet wat ik van die man moet vinden. Voor het stemmen gunde ik hem de immuniteit nog maar nadat hij zo onterecht reageerde naar Karin zonk mijn achting voor hem naar t nulpunt. Hij dacht weer eens niet na. Hij dacht dus echt dat hij Frank voor zich had gewonnen dat is wel een beetje kortzichtig.
Ik denk dat ik de hele uitzending niet heb gezien want ik zag geen tranen bij Lydia...of misschien toch een kleintje?
Wij kijken altijd met t hele gezin en ik heb besloten dat ik voor Ryan wil gaan. Die man verdiend het om een echte Robinson te zijn.