Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 18894 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 24-05-2006, 22:07:06 »
  ::ok:: ::ok:: niets zeggen he   :-X :-X :-X
We zullen ook niet zeggen wie er uit ligt..  :-X  ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 24-05-2006, 22:42:27 »
We zullen ook niet zeggen wie er uit ligt..  :-X  ;)
::hug:: ::hug:: ::hug:: dankU  :-*

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 26-05-2006, 07:32:15 »
Ik kan het weer nergens terugvinden op de site v/d krant  >:( maar in een klein artikeltje heb ik gelezen dat volgend jaar Evi Hanssen  ::) ::) de plaats van Lotte zal innemen (of is dat reeds oud nieuws?)

Geen kwaad woord over Lotte,maar op de eilandraad wie heeft haar make-up aangebracht  ??? ???  het was er precies vanop 4 meter afstand opgesmeten geweest  ::tandpastasmiley::

En de afvaller van deze week, we hebben terug de lieve aardige enz. man gezien  :-\\ hij is eruit,verder wil ik niets meer over hem kwijt
« Laatst bewerkt op: 26-05-2006, 08:07:25 door koekoe »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 26-05-2006, 09:00:38 »
Ik kan het weer nergens terugvinden op de site v/d krant  >:( maar in een klein artikeltje heb ik gelezen dat volgend jaar Evi Hanssen  ::) ::) de plaats van Lotte zal innemen (of is dat reeds oud nieuws?)

Oooh, dat zou ik persoonlijk wel leuk vinden. Ik vond Evi leuker presenteren dan Lotte.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 26-05-2006, 12:54:16 »
Aflevering 9 wordt dus woensdag i.p.v. maandag uitgezonden. Gaan ze de 10e en laatste dan ook op woensdag uitzenden of gewoon weer op maandag? weet iemand hier iets meer over?

Maartje71

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 26-05-2006, 21:48:49 »
2e Pinksterdag, maandag de 5e dus, is ook dat Robinson Gala (kijk ff bij topic Ryan, die heeft het er zelf over) dus dan is de laatste uitzending weer een ...maandag!

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 26-05-2006, 22:07:49 »
Ik kan het weer nergens terugvinden op de site v/d krant  >:( maar in een klein artikeltje heb ik gelezen dat volgend jaar Evi Hanssen  ::) ::) de plaats van Lotte zal innemen (of is dat reeds oud nieuws?)

Zolang Ernst-Paul 'mr. Robinson' Hasselbach maar blijft presenteren zal het mij een rotzorg zijn wie ze naast 'm zetten, al vond ik dat Roos tot nu toe het leukste was om naar te kijken.

Offline Véro-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 31-05-2006, 15:55:57 »
Ik weet niet goed waar ik dit moet neerzetten, maar aangezien het nog over aflevering 8 gat, doe ik het dus hier maar even : ik wil diegene die de samenvatting over aflevering 8 gemaakt heeft hartelijk bedanken voor die fantastisch mooie foto-reportage bij mijn naam.
Ik hoop dat we zelf nog heel veel foto's van de productie gaan krijgen, want zelf hebben we dus geen foto's kunnen nemen uiteraard  ::rofl::

echt een prachtige collage !!  Misschien kan iemand mij dit op mail bezorgen ofzo,  zodat ik die foto's apart kan uitprinten ?

groetjes,

Véronique



Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 31-05-2006, 16:49:49 »
Ik heb je even een Prive Bericht gestuurd.

Aangezien ik de meeste screenshots maak van Expeditie Robinson voor Realitynet (soms 700-800 van 1 aflevering), heb ik de grotere shots op mijn computer staan.
Als de kandidaten foto's van zichzelf willen, moeten ze maar even mailen of een prive bericht sturen. Dan zoek ik een mooie collectie samen en zet ze online. Dan heb je de normale maat en niet de verkleinde van Realitynet.
(sorry, geldt alleen voor de kandidaten, niet voor fans)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.