Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2007  (gelezen 128569 keer)

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #100 Gepost op: 11-11-2007, 19:20:59 »
...... zei TAP die zich nog maar net lid heeft gemaakt,toevallig nu ER bezig is en zelf goed scoort in de pool........

Vorig jaar was ik ook geregistreerd geloof ik, maar dit jaar doe ik samen met 2 klasgenoten mee (TAP staat voor Thijmen Andries Pieter), en we zijn erg blij met onze 21e plek :) Maar zeer waarschijnlijk vallen we superhard terug omdat we voorgaande keren altijd voor "4 vrouwen bij de laatste tien" zijn gegaan, terwijl het er toch echt op begint te lijken dat het er meer worden... :S

Maar even een inhoudelijke vraag (waarschijnlijk te laat, maargoed): als iemand niet gekozen wordt, geldt dat dan als "weggestemd"? Mij lijkt het logisch als het telt als "er niet ingestemd" (dus wordt er "niemand" uitgestemd), maar ik weet niet hoe jullie dat tellen...

Anyway, ik ben benieuwd hoe het zal schuiven na deze aflevering! Kokosnoot here we come ;)
« Laatst bewerkt op: 11-11-2007, 19:22:45 door TAP »
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #101 Gepost op: 11-11-2007, 19:24:31 »
Vandaag is het erop of eronder.
Een gok die mij 5 plaatsen hoger zet, of 20 lager.
:o :o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #102 Gepost op: 11-11-2007, 20:02:09 »
Maar even een inhoudelijke vraag (waarschijnlijk te laat, maargoed): als iemand niet gekozen wordt, geldt dat dan als "weggestemd"? Mij lijkt het logisch als het telt als "er niet ingestemd" (dus wordt er "niemand" uitgestemd), maar ik weet niet hoe jullie dat tellen...

Ik neem aan dat je doelt op vraag 3 -wie wordt er weggestemd-? Dat slaat op de eilandraad. Wie daar weggestemd wordt en dat heeft dus helemaal niks te maken met de opdracht die die 7 nog hebben en wie daardoor niet gekozen zou worden :)

Succes verder! :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #103 Gepost op: 11-11-2007, 20:07:58 »
O darn... Ik stond er helemaal niet bij stil dat er aan het einde natuurlijk misschien ook gestemd zou worden :S En nu is het te laat omdat de pool al dicht is... Suffe ik  :-[ Hopen dan maar dat er alnog niemand uitgaat ;) Veel plezier allemaal bij de aflevering straks!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #104 Gepost op: 11-11-2007, 23:25:40 »
Als ik zweer op m'n communiezieltje dat ik de aflevering van vandaag nog niet gezien heb,kan ik dan nog een antwoord veranderen?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #105 Gepost op: 11-11-2007, 23:26:36 »
Als ik zweer op m'n communiezieltje dat ik de aflevering van vandaag nog niet gezien heb,kan ik dan nog een antwoord veranderen?

al zweer je op je moeder, dan nog niet ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #106 Gepost op: 11-11-2007, 23:27:29 »
GETver! >:( Daar ga ik dan... :\'(
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #107 Gepost op: 11-11-2007, 23:33:25 »
GETver! >:( Daar ga ik dan... :\'(


da's idd wel GETVER, zo'n vieze vogel op je kop :o ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #108 Gepost op: 11-11-2007, 23:43:12 »
da's idd wel GETVER, zo'n vieze vogel op je kop :o ::)
da's een Poolmeeuw denk ik  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #109 Gepost op: 11-11-2007, 23:47:25 »
da's een Poolmeeuw denk ik  ;D

Voor mijn part een sneeuwmeeuw... Al mijn goede resultaten naar de maan! ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #110 Gepost op: 12-11-2007, 10:50:52 »
Alle antwoorden goed deze keer  ;D


maar alle voorgaande keren gestemd op 3 vrouwen bij de laatste tien, dus dat zal er nu wel inhakken  :\'(


Ben benieuwd naar het klassement!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robin Zon

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #111 Gepost op: 12-11-2007, 13:30:54 »
Haha  ::rofl::  we zullen nog even moeten wachten voor we weten wie er bij de laatste 10 zitten!!  ::rofl::


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #112 Gepost op: 12-11-2007, 15:29:33 »
De zesde tussenstand van de Expeditie Robinson Pool!!

Daaaaaar zijn we weer met aflevering 7!! ;D De zesde uitslag van de Expeditie Robinson Pool 2007 is een feit!!, en ik kan jullie verzekeren de ranglijst staat helemaal op zijn kop nu we in de tweede fase zijn aangekomen ;D .. Hieronder zullen we eerst eventjes toelichten hoeveel punten je per vraag krijgt. :D

Vraag 1: Wie wint de eerste proef van deze aflevering?

Deze vraag was natuurlijk heel erg makkelijk. Er was deze aflevering geen eerste proef. Dus als je bij deze vraag Niemand hebt in gevuld ontvang je 10 punten!

Vraag 2: Wie wint de tweede proef van deze aflevering?

Lieke hield het maar liefst 57 minuten vol aan de paal bij deze proef, en versloeg ze dus allemaal. Bij deze vraag krijg je dus 10 punten als je Lieke hebt ingevuld!

Vraag 3: Wie wordt er weggestemd deze aflevering?

Helaas moest Kristien deze aflevering als eerste de echte expeditie verlaten. Heb je bij deze vraag dus Kristien ingevuld krijg je opnieuw 10 punten!

Vraag 4: Hoeveel vrouwen halen de laatste 10 van deze expeditie?

Vijf vrouwen haalden de laatste 10. Als je dus al de voorgaande weken 05 als antwoord had ingevuld bij deze vraag behoudt je deze punten! Heb je dat niet gedaan, dan ben je al je punten voor deze vraag nu kwijt!!  >:D >:D

Vraag 5: Wordt een man of een vrouw de winnaar van Expeditie Robinson 2007?

Omdat bij deze vraag nog niet bekend is of een vrouw of man de winnaar wordt, leveren beide antwoorden 25 punten op. Maar is het antwoord wel bekend dan worden de punten van het foute antwoord van het totaal afgetrokken >:D

Vraag 6: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2007?

Alle kandidaten die er nu nog inzitten leveren in deze ronde 30 punten op! Mocht de kandidaat die jij gekozen hebt helemaal uit de expeditie verdwijnen, worden de punten die je voor die kandidaat hebt verkregen van je punten totaal afgetrokken  >:D

Vraag 7: Wie wordt er tweede in Expeditie Robinson 2007?

Alle kandidaten die er nu nog inzitten leveren in deze ronde 20 punten op! Mocht de kandidaat die jij gekozen hebt helemaal uit de expeditie verdwijnen en dus niet als tweede eindigen, worden de punten die je voor die kandidaat hebt verkregen van je punten totaal afgetrokken  >:D



En nu is het dan eindelijk tijd voor de zesde uitslag van de Expeditie Robinson Pool ;D ... Alle verschuivingen en je eigen plekje vind je op de totaaluitslag pagina!! ;D Die uitslag kunnen jullie >>> hier <<< vinden!!  :D

Jullie kunnen >>> hier <<< vanaf vanmiddag 16.00 uur weer stemmen voor Aflevering 8

Heel veel succes allemaal weer deze week  ::ok:: ;D

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #113 Gepost op: 12-11-2007, 16:22:09 »
beetje flauw... er was maar 1 proef dus de eerste won lieke. of niet dan?
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #114 Gepost op: 12-11-2007, 16:31:28 »
beetje flauw... er was maar 1 proef dus de eerste won lieke. of niet dan?

Want dan had jij 10 punten gehad, en nu heb je die niet ;) ... Er is normaal een Robinsonproef en een immuniteitsproef!.. proef1= Robinsonproef, proef2= Immuniteitsproef. Dus blijven de punten zoals ze zijn  :D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #115 Gepost op: 12-11-2007, 16:32:42 »
Ben ik helemaal met theemuts eens.
Ik heb er nog zo over nagedacht met invullen: er staat eerste en tweede proef, als er maar 1 proef is, dan heet dat eerste proef, en wint dus niemand de tweede proef. Uit het filmpje vooraf was namelijk duidelijk dat er maar 1 proef zou zijn, een immuniteitsproef.

Als er nu in de pool ipv eerste proef robinsonproef had gestaan, had ik daar niemand bij gezet, en bij de immuniteitsproef Lieke.

Juist omdat ik hier zo over nagedacht had bij het invullen, voel ik me nu genomen. Noem de proeven dan niet eerste en tweede proef, maar robinsonproef en immuniteitsproef.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #116 Gepost op: 12-11-2007, 16:33:22 »
Want dan had jij 10 punten gehad, en nu heb je die niet ;) ... Er is normaal een Robinsonproef en een immuniteitsproef!.. proef1= Robinsonproef, proef2= Immuniteitsproef. Dus blijven de punten zoals ze zijn  :D
Noem ze dan ook zo. Zet dan niet eerste en tweede proef in de pool...



edit: ik zie nu dat ik vierde sta  ::oink::  ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #117 Gepost op: 12-11-2007, 16:38:16 »
Ben ik helemaal met theemuts eens.
Ik heb er nog zo over nagedacht met invullen: er staat eerste en tweede proef, als er maar 1 proef is, dan heet dat eerste proef, en wint dus niemand de tweede proef. Uit het filmpje vooraf was namelijk duidelijk dat er maar 1 proef zou zijn, een immuniteitsproef.

Als er nu in de pool ipv eerste proef robinsonproef had gestaan, had ik daar niemand bij gezet, en bij de immuniteitsproef Lieke.

Juist omdat ik hier zo over nagedacht had bij het invullen, voel ik me nu genomen. Noem de proeven dan niet eerste en tweede proef, maar robinsonproef en immuniteitsproef.

Als je er echt goed over nagedacht had, had je zelf al kunnen bedenken dat er al sinds Expeditie Robinson uitgezonden word twee proeven zijn. Proef 1 is om eten te winnen of andere dingen en proef 2 is om te bepalen welk kamp er naar de eilandraad moet of wie er immuniteit wint :) ... Deze aflevering kon je geen eten winnen of wat anders, maar was er alleen een immuniteitsproef, proef 2 dus :) Voor proef 2 krijg je dus punten en voor proef 1 niet  :)

Maar verder vind ik het hartstikke leuk om voor jullie iedere week die pool uit te rekenen en nieuwe vragen te bedenken! Bedankt voor het compliment!  :-\\

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #118 Gepost op: 12-11-2007, 16:39:00 »
Noem ze dan ook zo. Zet dan niet eerste en tweede proef in de pool...

Het spijt me dat ik ook maar een mens ben...  ::niet-ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #119 Gepost op: 12-11-2007, 16:42:28 »
Als je er echt goed over nagedacht had, had je zelf al kunnen bedenken dat er al sinds Expeditie Robinson uitgezonden word twee proeven zijn. Proef 1 is om eten te winnen of andere dingen en proef 2 is om te bepalen welk kamp er naar de eilandraad moet of wie er immuniteit wint :) ... Deze aflevering kon je geen eten winnen of wat anders, maar was er alleen een immuniteitsproef, proef 2 dus :) Voor proef 2 krijg je dus punten en voor proef 1 niet  :)

Maar verder vind ik het hartstikke leuk om voor jullie iedere week die pool uit te rekenen en nieuwe vragen te bedenken! Bedankt voor het compliment!  :-\\
Guikie, dat compliment heb je wel verdiend hoor  ::hug:: ik bedoel het niet kwaad

Zie het maar als grote teleurstelling, omdat ik dacht dat ik alles goed had deze aflevering :\'((en ik had nog niet gezien dat ik zo hoog sta, dat maakte het later wel goed  ;)).  

Ik vind je redenering niet zo sterk, maar alla, daar zal ik wel mee leren leven.

maar toch, juist omdat ik goed naar de benaming had gekeken, er stond eerste proef en niet robinsonproef, daarom ben ik wat teleurgesteld...

Toch bedankt voor dit leuke wedstrijdelement iedere week  ::bravo:: maakt het kijken in ieder geval nog een stuk spannender  ::ok:: ;D
Keep calm and eat chocolates!