Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2007  (gelezen 128581 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #80 Gepost op: 30-10-2007, 19:18:35 »
wow... gestegen naar nummer 12!!
   :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #81 Gepost op: 31-10-2007, 01:39:05 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #82 Gepost op: 6-11-2007, 14:38:06 »
't Is lastig deze week zeker  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #83 Gepost op: 6-11-2007, 14:39:40 »
De vijfde tussenstand van de Expeditie Robinson Pool!!

Daaaaaar zijn we weer met aflevering 6!! ;D De vijfde uitslag van de Expeditie Robinson Pool 2007 is een feit!!  ;D Voor alweer de vijfde keer deze Expeditie Robinson pool is er ook weer een totaaluitslag  ;D ... Die uitslag kunnen jullie >>> hier <<< vinden!!  :D

Jullie kunnen >>> hier <<< vanaf vanmiddag 15.00 uur weer stemmen voor Aflevering 7

Heel veel succes allemaal weer deze week  ::ok:: ;D

Offline De mol's hoop

  • Winnaar pool PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #84 Gepost op: 6-11-2007, 18:57:11 »
... Het was ongetwijfeld een lastige aflevering om in de pool te verwerken

Toch een paar vraagtekens bij de toekenning van de punten. Of Ingeborg bij de laatste 10 zit is nog niet bekend. Ok, ze heeft aangegeven die plek nog niet te 'ambieren', maar ze kan nog altijd gekozen worden. Onbeslist lijkt me (vooralsnog) daarom een betere score... of weten de poolorganisatie meer?

Ook de keuze rond immuniteit is twijfelachtig... immers Kristien heeft met het aanraken van de brief 'immuniteit' gekregen ten aanzien van de effecten van de verdere opdrachten

Ben benieuwd naar jullie (her)overweging...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #85 Gepost op: 6-11-2007, 19:39:30 »
Als mijn positie ééncijferig blijft ben ik met alles akkoord! ::tandpastasmiley:: ;D ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #86 Gepost op: 6-11-2007, 19:40:48 »
... Het was ongetwijfeld een lastige aflevering om in de pool te verwerken

Toch een paar vraagtekens bij de toekenning van de punten. Of Ingeborg bij de laatste 10 zit is nog niet bekend. Ok, ze heeft aangegeven die plek nog niet te 'ambieren', maar ze kan nog altijd gekozen worden. Onbeslist lijkt me (vooralsnog) daarom een betere score... of weten de poolorganisatie meer?

Ook de keuze rond immuniteit is twijfelachtig... immers Kristien heeft met het aanraken van de brief 'immuniteit' gekregen ten aanzien van de effecten van de verdere opdrachten

Ben benieuwd naar jullie (her)overweging...
Over Ingeborg weet ik het ook niet, Maar ivm. immuniteit; deze vraag komt elk seizoen terug,dus ik neem aan dat men bedoelde; Wint er iemand immuniteit door het winnen van de immuniteitsproef,maar er was er geen dus.....

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #87 Gepost op: 6-11-2007, 19:42:38 »
en immuniteit is alleen van belang bij stemmingen, volgens mij.

Wat betreft Ingeborg, het is ER, er kan idd van alles gebeuren, maar erg waarschijnlijk is het niet...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robin Zon

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #88 Gepost op: 6-11-2007, 20:17:59 »
Ik zou op Ingeborg stemmen!   ::jaja::

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #89 Gepost op: 7-11-2007, 13:59:17 »
Hehe, ik hang al 3 afleveringen gelijk met Expeditie Rob... We zijn samen gezellig 1 plek gezakt dee keer. ::tandpastasmiley:: En om een of andere reden verdenk ik kokosnoot ervan dat zij een insider is... Ze gaat wel heel erg hard! Of ze is gewoon supergoed, kan ook ;) Maar ik vind het hartstikke leuk, zo'n pool; brengt weer een hele nieuwe dimensie aan het spel!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #90 Gepost op: 7-11-2007, 14:14:23 »
Toch een paar vraagtekens bij de toekenning van de punten. Of Ingeborg bij de laatste 10 zit is nog niet bekend. Ok, ze heeft aangegeven die plek nog niet te 'ambieren', maar ze kan nog altijd gekozen worden. Onbeslist lijkt me (vooralsnog) daarom een betere score... of weten de poolorganisatie meer?

Ingeborg heeft aangegeven niet te willen meedingen naar een plek in de laatste 10. Ze heeft ook niet deelgenomen aan proeven om bij de laatste 10 te geraken. Daarom is gekozen voor het antwoord Nee gekozen als goed antwoord. Mocht Ingeborg er toch bij komen de volgende aflevering, dan passen we het aan, anders blijft het zoals het nu is :)

Ook de keuze rond immuniteit is twijfelachtig... immers Kristien heeft met het aanraken van de brief 'immuniteit' gekregen ten aanzien van de effecten van de verdere opdrachten

Er is in de gehele aflevering geen sprake geweest van een immuniteitsproef zoals dat de vorige jaargangen wel zo is geweest. Daardoor is er voor het antwoord Nee als juiste antwoord gekozen. Dit zal daarom ook niet veranderd worden :)

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #91 Gepost op: 7-11-2007, 20:09:52 »
Ik heb voor mijn nee bij Ingeborg geen 5 punten gekregen, ook de nee van immuniteiten is fout gerekend, ik weet het, ik ben blond, maar ik geloof dat ik daar toch wel punten voor verdien???

Groetjes

Tessa

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #92 Gepost op: 7-11-2007, 21:04:33 »
Ik heb voor mijn nee bij Ingeborg geen 5 punten gekregen, ook de nee van immuniteiten is fout gerekend, ik weet het, ik ben blond, maar ik geloof dat ik daar toch wel punten voor verdien???

Groetjes

Tessa

Lijkt me heel sterk dat je geen punten hebt gekregen voor juiste antwoorden aangezien het hele systeem geautimatiseerd is. Waarschijnlijk vergis je je een beetje in de pagina's...

Op "Wat heb ik ook alweer gestemd?" zie je wat jouw antwoorden waren. Staat iets vet, dan was dit het juiste antwoord en heb je hier punten voor gekregen.

Op de pagina "Juiste antwoorden" staan de juiste antwoorden. Hier staan dus niet de antwoorden die je hebt gegeven, maar de juiste antwoorden Als een juist antwoord ook door jou is gegeven, staat dit antwoord vet. Staat dit juiste antwoord niet vet dan heb jij dus een ander antwoord gegeven.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #93 Gepost op: 7-11-2007, 21:30:05 »
En om een of andere reden verdenk ik kokosnoot ervan dat zij een insider is... 
...... zei TAP die zich nog maar net lid heeft gemaakt,toevallig nu ER bezig is en zelf goed scoort in de pool........

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #94 Gepost op: 7-11-2007, 22:51:05 »
...... zei TAP die zich nog maar net lid heeft gemaakt,toevallig nu ER bezig is en zelf goed scoort in de pool........

Mmmm ::vergroot:: ::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #95 Gepost op: 8-11-2007, 10:35:11 »
...... zei TAP die zich nog maar net lid heeft gemaakt,toevallig nu ER bezig is en zelf goed scoort in de pool........


Als je als ER-deelnemer/insider niet verder komt dan een 21e plaats, moet je op zijn minst een beetje dement zijn.  ::) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #96 Gepost op: 8-11-2007, 12:14:20 »
Lijkt me heel sterk dat je geen punten hebt gekregen voor juiste antwoorden aangezien het hele systeem geautimatiseerd is. Waarschijnlijk vergis je je een beetje in de pagina's...

Op "Wat heb ik ook alweer gestemd?" zie je wat jouw antwoorden waren. Staat iets vet, dan was dit het juiste antwoord en heb je hier punten voor gekregen.

Op de pagina "Juiste antwoorden" staan de juiste antwoorden. Hier staan dus niet de antwoorden die je hebt gegeven, maar de juiste antwoorden Als een juist antwoord ook door jou is gegeven, staat dit antwoord vet. Staat dit juiste antwoord niet vet dan heb jij dus een ander antwoord gegeven.




Klopt helemaal, ik heb bij de verkeerde pagina gekeken ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::. Ja dat krijg je met blond haar, hahaahahahaha!!!


Offline Robin Zon

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #97 Gepost op: 8-11-2007, 14:06:16 »
Er is in de gehele aflevering geen sprake geweest van een immuniteitsproef zoals dat de vorige jaargangen wel zo is geweest. Daardoor is er voor het antwoord Nee als juiste antwoord gekozen. Dit zal daarom ook niet veranderd worden :)

boe !

Offline kokosnoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • mjammie!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #98 Gepost op: 8-11-2007, 14:11:59 »
En om een of andere reden verdenk ik kokosnoot ervan dat zij een insider is... Ze gaat wel heel erg hard! Of ze is gewoon supergoed, kan ook ;)

Ben gewoon supergoed ::schaam::

 ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Nee, zonder gekheid, hang elke aflevering weer voor de tv te balen dat ik nou toch echt heel erg misgegokt had, valt t uiteindelijk dan toch wel weer mee.

Ben wel erg benieuwd wat er gaat gebeuren bij de uiteindelijke 'afrekening'; ik heb nou niet bepaald mijn kansen gespreid, dusse  ::zwaai:: ::zwaai::

Maarrr, het is wel errug leuk om bovenaan te staan ::trots::
.....is het al zondag??.....

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #99 Gepost op: 8-11-2007, 20:19:38 »
Ben gewoon supergoed ::schaam::

 ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Nee, zonder gekheid, hang elke aflevering weer voor de tv te balen dat ik nou toch echt heel erg misgegokt had, valt t uiteindelijk dan toch wel weer mee.

Ben wel erg benieuwd wat er gaat gebeuren bij de uiteindelijke 'afrekening'; ik heb nou niet bepaald mijn kansen gespreid, dusse  ::zwaai:: ::zwaai::

Maarrr, het is wel errug leuk om bovenaan te staan ::trots::

Dan val je van de boom hihihi! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!