Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2007  (gelezen 128568 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #120 Gepost op: 12-11-2007, 16:43:16 »
Het spijt me dat ik ook maar een mens ben...  ::niet-ok::

je kunt je menselijkheid nu tonen  ::hypocriet::









Grapje, Guikie, grapje!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #121 Gepost op: 12-11-2007, 16:45:43 »
je kunt je menselijkheid nu tonen  ::hypocriet::

Die menselijkheid toon ik nu, door het puntenaantal niet te veranderen. Mijn beredenering is zoals hij is :)

Offline Robin Zon

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #122 Gepost op: 12-11-2007, 17:43:33 »

Sorry maar ik snap er werkelijk helemaal niets meer van....!

Sinds wanneer zijn de laatste 10 opeens bekend???? Kijken we wel naar hetzelfde programma? In mijn expeditie zitten nog steeds 12 deelnemers is er maar 1 proef geweest (dus hoezo punten voor proef 2) en is er helemaal niemand weg.

De hele pool lijkt vooral gebaseerd te zijn van "je had moeten weten dat het normaal zus en zo gaat", i.p.v. omgaan met de verrassingen die er dit jaar zijn. Dit jaar gaat het gewoon anders en daar zul je dus ook als poolorganisatie mee om moeten gaan. Dan maar eens geen punten toekennen. Imiddels zijn er al vijf zeer dubieuze beslissingen genomen (immuniteit Kristien, afschrijven Ingeborg terwijl ze nog in de race zat, laatste 10 i.p.v. 12, punten voor proef 2 terwijl er maar 1 proef was en afschrijven Kristien).

Sorry maar je kunt het naar de serieuze poolspeler niet maken om zo kort door de bocht te denken...

Schrijf mij maar uit!    ::ohno::


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #123 Gepost op: 12-11-2007, 17:47:26 »
Met de laatste tien worden de tien finalisten bedoeld. Dat deel vind ik juist wel weer erg duidelijke  >:D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #124 Gepost op: 12-11-2007, 18:33:01 »
Sorry maar ik snap er werkelijk helemaal niets meer van....!

Sinds wanneer zijn de laatste 10 opeens bekend???? Kijken we wel naar hetzelfde programma? In mijn expeditie zitten nog steeds 12 deelnemers is er maar 1 proef geweest (dus hoezo punten voor proef 2) en is er helemaal niemand weg.

Volgens mij zijn we begonnen met 10 deelnemers op 1 eiland halverwege deze aflevering. Die 10 deelnemers zijn gekozen door de kampleden, of door proeven. Dat zijn dus de laatste 10, geluisterd naar wat EP zei? .. Dat Frans en Nelleke  nog op het eilandje zitten heeft niks met de Expeditie te maken, ze hebben gewoon een gelukje gehad een soort tweede kans. De laatste 10 ging de vraag over, en daar is op beoordeeld, niet op het eventuele toevoegen van meer kandidaten op een ander eiland

Citaat
De hele pool lijkt vooral gebaseerd te zijn van "je had moeten weten dat het normaal zus en zo gaat", i.p.v. omgaan met de verrassingen die er dit jaar zijn. Dit jaar gaat het gewoon anders en daar zul je dus ook als poolorganisatie mee om moeten gaan. Dan maar eens geen punten toekennen.

Volgens mij zijn de eerste 6 afleveringen totaal gebaseerd op de verassingen die we die afleveringen allemaal gehad hebben denk aan, beginnen met 100 man en de daabij behorende moelijkheden. Dat zijn allemaal vragen die normaal NIET in onze pool te vinden zijn, Maar daar hoor ik je ook niet over. In plaats dat je je handjes nou eens dicht knijpt dat je voor de LOL een spelletje mag spelen, ga je lopen zeuren over dingen die je niet krijgt zoals jij dat wilt hebben. De kleuterklas hadden we al gepasseerd dacht ik? Hangt je leven er vanaf?

Citaat
Imiddels zijn er al vijf zeer dubieuze beslissingen genomen (immuniteit Kristien, afschrijven Ingeborg terwijl ze nog in de race zat, laatste 10 i.p.v. 12, punten voor proef 2 terwijl er maar 1 proef was en afschrijven Kristien).

Ik zal het nog een keer uitleggen, blijkbaar begrijp je het niet goed.

Kristien Immuniteit: Kristien had geen immuniteit, dat was namelijk helemaal niet te verdienen met die brief. Met die brief kreeg ze een plek bij de laatste 10 niet meer en niet minder. Niks geklets over immuniteit.
Ingeborg: Ze zegt duidelijk in een interview, ik wil niet meer en ik doe dus niet mee aan de spelletjes. Denk je nou echt dat mensen haar dan nog gaan kiezen als ze zegt dat ze niet wil?
Proeven: Dat heb ik al drie keer uitgelegd, je bent het er mee eens of niet, ik blijf niet bezig.
Laatste 10: Heb ik je ook net uitgelegd.
Afschrijven Kristien: Volgens mij is Kristien nergens afgeschreven, alle punten die je voor haar kunt krijgen heb je nog gewoon erbij staan.

Citaat
Schrijf mij maar uit!    ::ohno::

Gewoon niet meer stemmen, scheelt je een hoop irritatie! ::ok:: ::ok::

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #125 Gepost op: 12-11-2007, 20:22:54 »
Ik blijf het leuk vinden om met de pool mee te doen, en ik ben deze week gestegen, plaats 28, woepie!!!!! ::ok::  Het is en blijf een spelletje, blijf sportief jongens!!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #126 Gepost op: 12-11-2007, 20:33:33 »
Ik blijf het leuk vinden om met de pool mee te doen, en ik ben deze week gestegen, plaats 28, woepie!!!!! ::ok::  Het is en blijf een spelletje, blijf sportief jongens!!!

Ik vind het ook een LEUK spelletje!!  ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #127 Gepost op: 12-11-2007, 21:18:46 »
Ah joh, doe allemaal rustig aan :) Wees blij dat het georganiseerd wordt, volgens mij geneiet iedereen er met volle teugen (oke, behalve Robin Zon blijkbaar), en hoe dubieus je iets ook vind je hebt je er maar bij neer te leggen. Het is niet zo dat de organisatie nu ineens alles gaat aanpassen, zij zijn ook maar enthousiaste fans en niet mensen die dit als fulltime baan hebben en grote teamvergaderingen hebben over welke antwoorden ze wel of niet goed moeten rekenen... Verspil je kostbare energie maar liever aan het denken over welke antwoorden je wilt invullen!



Zo, hebben we dat ook weer gehad ;)

Ik ben gelukkig minder gekelderd dan verwacht; van 21 naar 24. Is makkelijk te overzien :)
« Laatst bewerkt op: 12-11-2007, 22:42:51 door TAP »
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #128 Gepost op: 12-11-2007, 21:28:47 »
Ah joh, doe allemaal rustig aan :) Wees blij dat het georganiseerd wordt, volgens mij geneiet iedereen er met volle teugen (oke, behalve Robin Zon blijkbaar), en hoe dubieus je iets ook vind je hebt je er maar bij neer te leggen. Het is niet zo dat de organisatie nu ineens alles gaat aanpassen, zij zijn ook maar enthousiaste fans en niet mensen die dit als fulltime baan hebben en grote teamvergaderingen hebben over welke antwoorden ze wel of niet goed moeten rekenen... Verspil je kostbare energie maar liever aan het denken over welke antwoorden je wilt invullen!

 
::ok:: ::ok:: ik begrijp het gedoe ook niet goed  ??? De "niemandvragen" bijv., in de Pools zitten ze toch steeds? En het mag toch niet té gemakkelijk zijn he.
Maar goed,ik heb Lukas bijna te pakken  >:D >:D (is er daarvoor geen titel? "beste buitenlander")  :) :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #129 Gepost op: 13-11-2007, 00:03:23 »
::ok:: ::ok:: ik begrijp het gedoe ook niet goed  ??? De "niemandvragen" bijv., in de Pools zitten ze toch steeds? En het mag toch niet té gemakkelijk zijn he.
Maar goed,ik heb Lukas bijna te pakken  >:D >:D (is er daarvoor geen titel? "beste buitenlander")  :) :)

"Beste Zimbabwees" of zo zeker? ::) ::rofl::

Trouwens, this is as close as you can get duuude! >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #130 Gepost op: 13-11-2007, 08:40:01 »
Het is niet zo dat de organisatie nu ineens alles gaat aanpassen, zij zijn ook maar enthousiaste fans en niet mensen die dit als fulltime baan hebben en grote teamvergaderingen hebben over welke antwoorden ze wel of niet goed moeten rekenen...

Inderdaad TAP...dit heb je mooi verwoord ::bravo:: want Megan en Guikie zijn, naast hun drukke banen, de drijvende krachten achter expeditie robinson.net en dat vreet veel van hun spaarzame vrije tijd op....dus ipv zeuren :-X zou je ze beter een compliment kunnen geven voor deze leuke site, die dit jaar gezelliger is dan ooit vind ik persoonlijk ::ok:: ::bravo:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #131 Gepost op: 13-11-2007, 08:42:28 »
ik zeg niks over de tijd en moeite die in de pool wordt gestoken - my deepest respect. en ik snap de redenering over de proeven ook best, maar ik blijf het een beetje een moeilijke beslissing vinden. 1e of 2e proef... ach ja. het is ook maar een spelletje hè :)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #132 Gepost op: 13-11-2007, 09:25:27 »
Ik zal voor jullie nog eventjes twee vragen voor de aankomende pool iets verduidelijken  :D

Vraag 2: Wie wint de immuniteitsproef van deze aflevering?

Bij deze vraag kies je dus degene waarvan jij verwacht dat die de immuniteitsproef wint!  :)

Vraag 4: Wie wint er deze aflevering immuniteit?

Bij deze vraag heb je meerdere mogelijkheden.
1. Je kiest voor de kandidaat die je bij vraag 2 hebt ingevuld, heb je het antwoord bij vraag 2 goed, is het hier dus ook goed en krijg je dus gewoon punten.
2. Er is in het verleden ook weleens voorgekomen dat iemand buiten een immuniteitsproef om, immuniteit heeft gewonnen. Als je hier dus een andere naam invult als bij vraag 2 en die persoon krijgt op een andere manier immuniteit krijg je daar dus punten voor :D

Snapt iedereen hem?  :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #133 Gepost op: 13-11-2007, 09:29:57 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #134 Gepost op: 13-11-2007, 10:14:54 »
::ok:: Helemaal duidelijk Guik ::jaja:: Ik heb weer gestemd :D!
The sun came up and reality set in.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #135 Gepost op: 13-11-2007, 16:09:05 »
Woehoe, ben in eens van 21 naar 6 gestegen :D
Komt denk ik doordat ik al vanaf het begin heb gezegd dat er 5 vrouwen bij de laatste 10 zouden zitten  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #136 Gepost op: 13-11-2007, 21:58:30 »
Woehoe, ben in eens van 21 naar 6 gestegen :D
Komt denk ik doordat ik al vanaf het begin heb gezegd dat er 5 vrouwen bij de laatste 10 zouden zitten  ::tandpastasmiley::

Hoi plaatsgenoot! ::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #137 Gepost op: 13-11-2007, 22:02:30 »
Whotf is Siebrand? ??? Komt hier kokosnoten van de poolpalm duwen...
???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #138 Gepost op: 13-11-2007, 22:48:24 »
Whotf is Siebrand? ??? Komt hier kokosnoten van de poolpalm duwen...
???

Siebrand is al jaren lid van het forum :) en is goed bezig dus ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson Pool 2007
« Reactie #139 Gepost op: 13-11-2007, 22:53:32 »
Siebrand is al jaren lid van het forum :) en is goed bezig dus ::bravo::

Ja, ik zag het al, sinds 2003! :o
Goe bezig inderdaad! ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!