Auteur Topic: SPOILERS!!!!!!!  (gelezen 28193 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #40 Gepost op: 3-10-2007, 22:36:05 »
Ik vind het wel grappig allemaal eigenlijk. Het ietwat onnozele (laten we het zo maar noemen ;D ) gekrabbel op Hyves van een aantal kandidaten van dit jaar heeft in ieder geval opgeleverd dat ExpeditieRobinson.net/Realitynet.org bekend(er) is geworden bij een groep kandidaten dit jaar en dat wij kijkers al lekker bij ER betrokken zijn vanaf aflevering 1.

Dat is gewoon pure winst! ;D
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #41 Gepost op: 3-10-2007, 22:45:01 »
Nou zeker, dit topic is meer dan 600 keer gelezen in 48 uur, dat is meer dan redelijk. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS op Hyves?
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2007, 14:16:39 »
Het spijt me zeer, maar nog één spoiler, omdat een van de eerder geciteerde kandidaten blijkbaar niet leert van de eerder gemaakte fouten en nu alweer een nieuwe spoiler op Hyves heeft gezet.
Ik kan er namelijk niet bij dat juist deze persoon, na alle commotie over een spoiler van deze zelfde persoon die ik hier eerder postte, nu (gisteren om 23.53) doodleuk weer een spoiler op Hyves zet. En deze is bovendien (zo mogelijk) nog duidelijker en explicieter over het moment van vertrek dan degene die ik eerder al citeerde.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Aan de betreffende kandidaat: Ik had er nog wel begrip voor dat je, de vorige keer dat ik een bericht van je citeerde, wilde dat dat verwijderd werd. Maar als je niet wilt dat jouw spoilers hier op dit forum komen, dan moet je vooral zelf geen nieuwe, overduidelijke spoilers op internet zetten!!!

Daar is een spreekwoord over, iets met een ezel en een steen.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
MEGASPOILER: FINALISTEN BEKEND!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #43 Gepost op: 5-11-2007, 13:48:06 »
Beste forumgenoten, :)

Ik heb een MEGASPOILER ontdekt, via de site van het Belgische Kanaal Twee. :o

De drie laatste finalisten zijn bekend. ::oink::

Ik weet dat veel mensen geen spoilers willen, dus als je graag volgende week pas wilt zien wie de finale halen, klik dan niet op de onderstaande spoiler.

Ik herhaal, klik dan niet op de onderstaande spoiler!

Doe je dat toch, neem het dan niet mij of de moderators of wie dan ook kwalijk. ::ohno:: Neem het hoogstens de medewerkers van Kanaal Twee kwalijk, het is immers hun stomme fout dat ze dit nu al, zij het op het eerste gezicht verborgen, op internet zetten.

'Citeer' ook dit bericht niet met de 'voeg citaat toe' knop, want dan krijg je automatisch ook de tekst uit de spoiler te zien.

Verantwoording aan moderators Guikie en Megan:  :) Onder de spoiler staan alleen maar de drie namen van de officieel nog onbekende finalisten, die ik niet via één of andere insider heb verkregen, maar gewoon via de site van Kanaal Twee. Als jullie, net als veel andere forummers, niet van tevoren willen weten wie de finale halen, open dan ook de spoiler niet.

Onder de spoilertag staan dus drie namen, meer niet.

Okee, hier komt ie. De finalisten die officieel volgende week pas bekend worden zijn:


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

P.S. aan mensen die hierop willen reageren: gebruik ook spoilertags.[/s]
« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 14:13:16 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
SPOILER: FINALIST 8, 9 en 10 bekend!!!!!!!!!!
« Reactie #44 Gepost op: 5-11-2007, 14:00:41 »
O ja, voor de duidelijkheid:

Dit zijn dus niet de laatste drie kandidaten die overblijven, maar de drie 'finalisten' die volgende week bij de laatste tien gekozen worden, door de zeven reeds bekende kandidaten.


« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 14:13:39 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #45 Gepost op: 5-11-2007, 14:03:34 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: MEGASPOILER: FINALISTEN BEKEND!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #46 Gepost op: 5-11-2007, 14:08:46 »
Sorry KD , maar IK kan je verzekerendat dit NIET correct is ofwel de namen kloppen echt niet!!!!

 ??? ??? ???

Okee... ??? ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: :-[

Maar wat heeft dit dan te betekenen: ??? :-[

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
(TOCH GEEN?) SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #47 Gepost op: 5-11-2007, 14:17:30 »
O, okee... ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Nou, gelukkig dan maar dat ze bij Kanaal Twee toch geen spoilers op internet zetten... :-\\ :) :D ;)

Blijkbaar zetten ze dwaalsporen uit, om me af te leiden.  ;D ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::


Ik ben benieuwd, misschien blijkt volgende week wat deze namen dan wél te betekenen hadden.  ??? ???

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Daarom dacht ik zeker van mijn zaak te zijn...  :-[

In ieder geval: sorry voor alle commotie.  :-\\ ::schaam:: ::schaam:: :-[
[/s]
« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 16:09:47 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #48 Gepost op: 5-11-2007, 15:12:13 »
Bij mij gingen die laatste 3 ook niet open, dus ik weet niet hoe je eraan kwam?
Maakt niet uit.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 5-11-2007, 15:18:00 door Guikie, Reden: Spoiler toegevoegd »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #49 Gepost op: 5-11-2007, 15:23:27 »
En daarmee is alsnog de Megaspoiler ontdekt waar ik naar op zoek was.  ;D ;D ::rofl:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::

En nog wel op een simpelere manier gevonden dan die andere, dat 'dwaalspoor'. ;D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #50 Gepost op: 5-11-2007, 15:34:45 »
Ik zie net dat er nog wat gewijzigd is op de site van Kanaal Twee. Blijkbaar zijn ze op dit moment achter de computer aan het knutselen. ;D

Nu weet ik precies wie de finalisten zijn, ik kan er nu onmogelijk naast zitten.  ::trots:: ;D :D

Wederom waarschuwing aan iedereen die het niet wil lezen, om vooral deze spoilers niet te openen of te citeren.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #51 Gepost op: 5-11-2007, 15:35:12 »
@KD
Ik ben er eindelijk achter hoe je die profielen hebt gevonden.
Knap!  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #52 Gepost op: 5-11-2007, 15:36:24 »
Niet echt moeilijk, he?  ;D

Maar je moet er wel op komen.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #53 Gepost op: 5-11-2007, 17:11:27 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #54 Gepost op: 5-11-2007, 19:51:12 »
Niet echt moeilijk, he?  ;D
Maar je moet er wel op komen.  ;D

Héla gatver, concurrentie!!! Normaal vind ik wel eerst de vetste spoilers hé!!

Knap! ::ok:: ::ok:: ::ok:: En natuurlijk megastom van Kanaal2! ::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #55 Gepost op: 6-11-2007, 08:20:02 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #56 Gepost op: 6-11-2007, 10:49:01 »
Bij mij gingen die laatste 3 ook niet open, dus ik weet niet hoe je eraan kwam?
Maakt niet uit.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
@Guikie
Ik vind het prima dat je m'n tekst in een spoiler hebt geplaatst.
Maar eigenlijk moet-ie juist zichtbaar zijn, zodat mensen die geen spoilers willen zien, weten waar ze NIET moeten kijken.
Aan de andere kant: aan het eind van de uitzending zagen we een voorproefje van de volgende en ik vermoed dat het daar een screenshot van was. Dus misschien toch niet echt een spoiler.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #57 Gepost op: 6-11-2007, 11:03:33 »
Aan de andere kant: aan het eind van de uitzending zagen we een voorproefje van de volgende en ik vermoed dat het daar een screenshot van was. Dus misschien toch niet echt een spoiler.

In het voorproefje laten ze heel nadrukkelijk alleen maar heel kort de handen zien van de mensen die bij EP aan tafel zitten, zodat je niet kan zien wie het zijn. Dus op die site is veel meer te zien dan in het voorstukje voor volgende week. :P
Ik had het voorstukje voor volgende week namelijk ook al beeld voor beeld bekeken  ::vergroot:: (voor deze 'ontdekking') en daar valt praktisch niets uit te halen, dat hebben ze heel slim geknipt. ;D
Steken ze daar zoveel moeite in om een 'discrete' vooruitblik te maken, gaat het via zo'n site alsnog mis.  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #58 Gepost op: 6-11-2007, 13:38:29 »
Ik zie net dat er nog wat gewijzigd is op de site van Kanaal Twee. Blijkbaar zijn ze op dit moment achter de computer aan het knutselen. ;D

Nu weet ik precies wie de finalisten zijn, ik kan er nu onmogelijk naast zitten.  ::trots:: ;D :D

Wederom waarschuwing aan iedereen die het niet wil lezen, om vooral deze spoilers niet te openen of te citeren.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Goh, was ik hier dan zo op het verkeerde been gezet?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Keep calm and eat chocolates!

Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #59 Gepost op: 6-11-2007, 14:25:17 »
Goh, was ik hier dan zo op het verkeerde been gezet?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Alle kandidaten hebben een brief gekregen dat de finale al op het eiland is gespeeld. Dat is inmiddels ook algemeen bekend, dus dit hoeft niet onder de spoiler-knop.
Dat jij hieruit conclusies trekt ......  ;)