Auteur Topic: SPOILERS!!!!!!!  (gelezen 28197 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #80 Gepost op: 25-11-2007, 15:26:12 »
Ach, er zijn al tijden geen spoilers meer gepost hier, dus ik zou me er maar niet druk om maken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #81 Gepost op: 25-11-2007, 20:24:54 »
Misschien heb ik het ooit ergens gepost,maar ik vind dat een spoilertopic niet kan  ::ohno:: ::ohno:: Het heeft zoiets van "haha,ik weet meer dan jij" en het komt de spanning in de pool niet ten goede,en het komt voor sommige kijkers(mij kan het niets schelen)misschien niet goed uit als men de spanning er wil inhouden. Okee,als reactie zal ik wellicht krijgen; de mensen die het niet willen weten moeten maar niet meelezen,maar toch.. En waarom trouwens? als je dan denkt iets te weten wat een ander nog niet weet,dan ben je dan nog zo dom om het openbaar te verkondigen,als je je mond houd kan het voor jou nog een voordeel zijn in bijv de pool....
Een spoiler is en blijft het best passen op een getunde auto  ;) ;)

Wat een nonsens Koekoe. Deze discussie is allang gevoerd. Wat probeer je hier nu weer mee te bereiken? ::niet-ok:: ::niet-ok::
Jij zegt dat een spoilertopic niet kan; in mijn ogen post jij dan af en toe dingen die véél eerder niet zouden kunnen. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #82 Gepost op: 25-11-2007, 22:54:25 »
maar ik vind dat een spoilertopic niet kan  ::ohno:: ::ohno::

wat doe jij dan in dit topic :o :P nee, zonder gekheid... je hoeft niet onder de spoilerknop te kijken, je hoeft zelfs helemaal niet in dit topic te kijken, maar er zijn mensen, lieve koekoe, waaronder ik ;D , die spoilers wel leuk vinden... en het forum is van ons allemaal he?! ::)

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SPOILERS!!!!!!!
« Reactie #83 Gepost op: 25-11-2007, 23:29:16 »
maar ik vind dat een spoilertopic niet kan  ::ohno:: ::ohno::

Dit moest ik idd anders verwoord hebben,nu kan ik er ook niets meer aan veranderen, gedane zaken nemen geen keer he  :-\\ :-\\