Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 41796 keer)

Re: Aflevering 2
« Reactie #100 Gepost op: 13-10-2007, 19:13:08 »
Is Iraida dan niet die 25ste (die stiekum dus helemaal niet op die boot zat, dit voor het verrassingselement van aflevering 3)????

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #101 Gepost op: 13-10-2007, 19:16:10 »
Is Iraida dan niet die 25ste (die stiekum dus helemaal niet op die boot zat, dit voor het verrassingselement van aflevering 3)????

nee :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #102 Gepost op: 13-10-2007, 19:52:51 »
Verder niet te vergeten de ratten die aan je vingers en voeten beginne te kluiven -

 :o

dat zou ik ook niet trekken ben ik bang :-[
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #103 Gepost op: 13-10-2007, 23:12:37 »
Verder niet te vergeten de ratten die aan je vingers en voeten beginne te kluiven - de duizendpoten die je steken (dat voelt als een vrachtwagen die over je heen heeft gereden)
de slangen - varanen - spinnen en ga zo nog maar ff door!
Hier kan je je niet in verplaatsen, behalve als je het zelf meemaakt of hebt gemaakt!

Maar die dingen had je wel kunnen verwachten  :P

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 2
« Reactie #104 Gepost op: 14-10-2007, 01:18:14 »
Er zijn er echt 25 weg :) Niet alles wordt op tv uitgezonden, er gebeuren natuurlijk ook dingen buiten het oog van de camera ;) Wat we zagen is dat er 24 weggingen, maar die 25 die op de site van RTL nu 'grijs' zijn, zijn ook echt weg! ::jaja::

22 gingen er weg die dag, 3 waren al eerder vertrokken... Nòg eerder ja, idd! ::)

:)

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Aflevering 2
« Reactie #105 Gepost op: 14-10-2007, 10:26:24 »
Ja, ik generaliseer bewust.

Dat is dom, maar niet echt kwalijk. Mensen die onbewust generaliseren lopen vaak achter een  grootmuil aan die dat bewust doet.

Van die mensen die daar afzwaaiden was niemand ziek. Dus ik vind ze allemaal slap.

Geen feit, jouw waarheid. Je vindt die mensen slap, ik vind de manier waarop jij op afstand conclusies trekt dommig.

Voedseltekort? Ze waren er pas zes dagen en er kwam er ook nog een kist met drank binnen. Cola (met suiker erin enzo). Je vergeet dat het pas het begin van de expeditie was.

Je hebt de context niet begrepen, maar dat is niet echt verrassend. Misschien moet je wat beter lezen voor je reageert.

Ik zei ook niet dat het afhaken de sociale verrassing was. De sociale verrassing was het feit dat de mensen ontdekten dat ze niet met 16 waren, maar met honderd.

En ditto, niet begrepen. Wil niet patroniserend overkomen, maar lees eerst eens goed voordat je reageert.



lekkere ruige vent van me

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #106 Gepost op: 14-10-2007, 10:33:20 »
Beste Taco - er is een verschil voor veel mensen tussen kunnen verwachten en ook werkelijk aankunnen .
Jij redt het wel na bijvoorbeeld 3 weken niet slapen in de regen?
in dat geval is het jammer dat de produktie niet jou heeft meegenomen - een gemiste kans.
aan de andere kant als je de instelling hebt zoals je nickname ,dan was je er dus als  eerste uit gegaan. ;D

Nouja ik zeg niet dat ik het red  :P Maar ik had thuis als ik geselecteerd was wel meer research gedaan naar wat ik wel of niet kan. Ik kan me ook geen regen herinneren op het eiland en de bedden zien er meer confortabel uit als de vorige jaren (dankzij die vlotten enzo). En ik heb niet dezelfde instelling als mijn naamgenoot  ;D

(Ik bedoelde mijn eerste opmerking niet zo serieus trouwens en deze ook niet echt  :P)
 

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #107 Gepost op: 14-10-2007, 10:43:44 »
Tjah.
:-\\

::rofl:: ben eens  ::nieuwsgierig:: naar je originele post  ::) Misschien stond er mmjah of bwah of hmmm of euhm.....?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2
« Reactie #108 Gepost op: 14-10-2007, 11:05:08 »
Er zijn van die gebeurtenissen, die niet op tv worden uitgezonden - bijvoorbeeld de nachtelijke regenbuien.
Slapen op bamboestokken is nog pijnlijker dan slapen op Beton (insiders weten nu wat ik bedoel) met gras of zonder gras - het ligt gewoon keihard en dus zwaar k.o.e.
De deelnemers hebben natuurlijk allemaal hun research gedaan, als ik daar op inga val ik straks in herhaling.

Ik ben het helemaal met je eens....je kan er pas over mee praten als je er zelf aan mee gedaan hebt.
Volgens mj zit 90 % tussen je oren, met je geest moet je het doen.

Daarom zou ik zooooooooooo graag het ok eens proberen.
Niet eten lkt mij aardig . Heb een keer 10 dgn gevast,maar dan wel n luxe.
Ben zooooo benieuwd hoe ik het ervan afbreng in de omstandigheden met ER.

Groetjes en blessings van Blesses
Blesses too you 2

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #109 Gepost op: 14-10-2007, 13:34:10 »
Zoals al eerder is gezegd, meningen op fora als deze worden gebaseerd op de uitgezonden beelden.
Iedereen weet dat eigenlijk ook wel.Maar het argument "jij was er niet bij dus je weet niet hoe het is" maakt 99,9 %van de forummers monddood. :-X
Dan wordt het heel snel heel saai  ;D

Het is gewoon een feit dat er mensen zijn die zich ergeren aan opgevers in een vroeg stadium omdat ze zelf zo graag door de selectie hadden willen komen. Als de gelukkigen dan opgeven is het zuur.
Ik zelf heb er geen last van, ik blijf liever in mijn luie stoel  ;)
Maar ik kan het me wel voorstellen..

Om met Lukas zijn woorden te spreken:
"If you can't stand the heat, stay out of the kitchen"

Het is trouwens een jaarlijks terugkerende discussie.

« Laatst bewerkt op: 14-10-2007, 13:42:59 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #110 Gepost op: 14-10-2007, 14:00:56 »
Zoals al eerder is gezegd, meningen op fora als deze worden gebaseerd op de uitgezonden beelden.
Iedereen weet dat eigenlijk ook wel.Maar het argument "jij was er niet bij dus je weet niet hoe het is" maakt 99,9 %van de forummers monddood. :-X
Dan wordt het heel snel heel saai  ;D

Het is trouwens een jaarlijks terugkerende discussie.

  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::  ::ok::
Zo is het,en ik val missch. in herhaling,maar als je durft reageren op iemand die enorm irritant overkomt op het scherm,dan is de "fanclub" daar om te zeggen hoe sympathiek ze wel niet zijn in het dagelijkse leven.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #111 Gepost op: 14-10-2007, 14:47:48 »
Ik ben het helemaal met je eens....je kan er pas over mee praten als je er zelf aan mee gedaan hebt.

Dan sluit ik nu de site, want dan komen er nog maar 3 mensen. :)

LET OP: Dit is een grapje.


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #112 Gepost op: 14-10-2007, 15:01:48 »

LET OP: Dit is een grapje.
::rofl::  en het is een goed grapje  ::ok::
Als wij kijkers niet meer mogen reageren op wat wij zien, maar enkel mogen meepraten als we het zelf megemaakt hebben,dan kan Expeditie Robinson.net verdwijnen en in de plaats kan er een Expeditie Robinson-voor zij die het hebben meegemaakt-of familie en vrienden van zijn- komen.  ::jaja:: ::jaja::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #113 Gepost op: 14-10-2007, 15:04:44 »
::rofl::  en het is een goed grapje  ::ok::
Als wij kijkers niet meer mogen reageren op wat wij zien, maar enkel mogen meepraten als we het zelf megemaakt hebben,dan kan Expeditie Robinson.net verdwijnen en in de plaats kan er een Expeditie Robinson-voor zij die het hebben meegemaakt-of familie en vrienden van zijn- komen.  ::jaja:: ::jaja::

Wij zijn idd alleen maar fans en wij oordelen over wat wij zien. Als er iemand een l*l op tv is, dan gaan wij ervan uit dat diegene in het echte leven ook een l*l is. Want als je anders op tv bent, dan dat je in het echt bent, kun je beter niet meedoen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #114 Gepost op: 14-10-2007, 15:12:04 »
Wij zijn idd alleen maar fans en wij oordelen over wat wij zien. Als er iemand een l*l op tv is, dan gaan wij ervan uit dat diegene in het echte leven ook een l*l is. Want als je anders op tv bent, dan dat je in het echt bent, kun je beter niet meedoen.
Nu wil ik niet iedereen over eenzelfde kam scheren,maar(nu val ik terug in herhaling)van 1 bepaalde ex-deelnemer hebben wij (en ik in het bijzonder)meegemaakt dat hij/zij zowel tijdens de afleveringen als hier op't forum een opvliegend persoontje is  ;) ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #115 Gepost op: 14-10-2007, 15:13:26 »
Nu wil ik niet iedereen over eenzelfde kam scheren,maar(nu val ik terug in herhaling)van 1 bepaalde ex-deelnemer hebben wij (en ik in het bijzonder)meegemaakt dat hij/zij zowel tijdens de afleveringen als hier op't forum een opvliegend persoontje is  ;) ;)

Ik weet wie je bedoeld, je kunt gewoon op tv niet anders zijn, dat valt op. ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #116 Gepost op: 14-10-2007, 15:21:20 »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #117 Gepost op: 14-10-2007, 15:45:51 »
Want als je anders op tv bent, dan dat je in het echt bent, kun je beter niet meedoen.

Ik citeer één van de presentatoren:

Citaat
je omgeving bepaalt wie je bent. En op een onbewoond eiland, zou je wel eens iemand kunnen zijn, die je liever nooit was tegen gekomen...

Dus als je mee doet, moet je maar voor lief nemen ook idd dat je anders overkomt op tv dan je je in werkelijkheid voelt ;D en wij zien alleen hoe iemand op tv is ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #118 Gepost op: 14-10-2007, 16:46:15 »
Ik citeer één van de presentatoren:

Dus als je mee doet, moet je maar voor lief nemen ook idd dat je anders overkomt op tv dan je je in werkelijkheid voelt ;D en wij zien alleen hoe iemand op tv is ::)

Je hebt gelijk. :P

Re: Aflevering 2
« Reactie #119 Gepost op: 14-10-2007, 17:22:27 »
Wat denken jullie dat er in de komende aflevering gaat gebeuren? Ik hoop op een eerste echte Robinson-proef, maar vrees dat het weer een of ander lullig bordspelletje wordt..... :\'(