Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 41562 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 2
« Reactie #60 Gepost op: 8-10-2007, 19:27:35 »
In het topic kandidatenoverzicht staat een lijst van wie er allemaal nog inzit.

@Art: geweldig werk! ik ga de beroepen ook nog bij elke kandidaat zetten!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #61 Gepost op: 8-10-2007, 19:44:24 »
Het feit dat je deze 24 mensen losers noemt  ::ohno::jij was er dus niet bij anders zou je wel beter weten. Al deze mensen waren allemaal (ja allemaal) één voor één super ::hug::, dus hou je  ::oink:: opmerkingen voor jezelf,ja?...

Ik had er graag bij willen zijn, maar dat kon niet want deze 25 waren in mijn plaats gegaan.  :-X

Mijn opmerkingen voor mezelf houden. Tja, wil dat wel doen maar dan wordt het een erg stil forum als we dat allemaal gaan doen. :)
Nog even niks.

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #62 Gepost op: 8-10-2007, 20:19:26 »
Tot nu toe vind ik het niet zo leuk. Het is voornamelijk onderling geruzie en nu dus al die mensen die vrijwillig na 1 weekje al vetrekken! Als ze liever niet  met 100 op een kluitje zaten dan trek je je toch terug elders op het eiland? Kun je meteen je echte Robinson kwaliteiten testen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #63 Gepost op: 8-10-2007, 20:34:11 »
Op een of andere manier kan ik het woord loser van Art best begrijpen. Het is niet de eerste keer dat ER plaatsvind,dus wie zich kandidaat stelt moet nu toch stilaan weten dat het geen luxe-uitje is (op een bepaald koppeltje na).Men moet ook weten dat er onverwachte verassingen alom kunnen komen.Dus eens de Game begonnen is moet men dan niet afkomen met,"ik mis mijn familie"  :\'( "ik kan het niet aan"  :\'( er zijn hier teveel mensen"  :\'( en blablabla
Zijn die 24(of 25) mensen die nu reeds opgegeven hebben losers? Als ze het concept ER kennen; JA,kennen ze het niet; ook ja  :D. want dan vind ik het niet verstandig van ze om zich in te schrijven.
En ik wil hier niet offtopic in discussie over gaan van "wat weet jij daar nou van?" Jij was er niet bij,jij hebt het niet meegemaakt" want ik was 10 maanden VERPLICHT om mijn legerdienst te doen in Duitsland,in de zomer was ik alom gebeten door muggen,en tijdens de winter moest ik soms  8uur aan een stuk plat op mijn buik in de sneeuw liggen"op wacht",enz. enz. en ik moest ook niet janken dat ik mijn familie mis,en ik kreeg op het einde zeker geen 50.000 Euro hoor  ::ohno:: ::ohno::


Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #64 Gepost op: 8-10-2007, 22:44:58 »
Ik wil zeker niet met termen als loser gaan smijten, maar als 25% er al na een week uitstapt dan is er toch iets goed mis met de selectie. En dan heb ik het niet over mensen met 40 graden koorts, maar lui die 'er gewoon geen zin meer in hebben'. Ieder jaar weer een klap in het gezicht van al die duizenden mensen die ook zo graag willen.
† Rust zacht Eepee †

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2
« Reactie #65 Gepost op: 8-10-2007, 23:03:01 »
Ik wil zeker niet met termen als loser gaan smijten, maar als 25% er al na een week uitstapt dan is er toch iets goed mis met de selectie. En dan heb ik het niet over mensen met 40 graden koorts, maar lui die 'er gewoon geen zin meer in hebben'. Ieder jaar weer een klap in het gezicht van al die duizenden mensen die ook zo graag willen.

Helemaal gelijk heb je.

Ik voelde me zowat beledigt bij het zien van dat stelletje. Zeiken over zand en beesies in d'r slaapzak.

Volgens mij zijn dat acteurs ofzo.
Blesses too you 2

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #66 Gepost op: 8-10-2007, 23:06:51 »
Ik wil zeker niet met termen als loser gaan smijten, maar als 25% er al na een week uitstapt dan is er toch iets goed mis met de selectie. En dan heb ik het niet over mensen met 40 graden koorts, maar lui die 'er gewoon geen zin meer in hebben'. Ieder jaar weer een klap in het gezicht van al die duizenden mensen die ook zo graag willen.
Voila,dat kon ik ook nog toegevoegd hebben,Zoals Richard zegt mensen die ziek worden, gewond raken,dat die opgeven ok,maar anders???????? Zag ik Bruno niet met half zijn arm ingetaped? Tijdens de 1é afl. vond ik hem een irritant,bazig kereltje,maar die zet door wat de ernst van zijn verwonding ook is.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #67 Gepost op: 9-10-2007, 10:17:45 »
Ja, dat viel me ook al op! Wat zou Bruno aan zijn arm hebben? En waarom is daar niks over uitgezonden?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2
« Reactie #68 Gepost op: 9-10-2007, 18:32:44 »
Ja, dat viel me ook al op! Wat zou Bruno aan zijn arm hebben? En waarom is daar niks over uitgezonden?  ???


W.s dachten ze dat het een extra stukkie vlees was en begonnen te vechten om zijn arm.  ;D
Blesses too you 2

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2
« Reactie #69 Gepost op: 9-10-2007, 18:33:52 »

W.s dachten ze dat het een extra stukkie vlees was en begonnen te vechten om zijn arm.  ;D

En dat zenden ze echt niet uit hoor. ::tandpastasmiley::
Blesses too you 2

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #70 Gepost op: 9-10-2007, 19:40:11 »
Dan komen we op jouw weblog uit bedoel je?  ::vergroot:: ::vergroot:: ::vergroot:: :D ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #71 Gepost op: 9-10-2007, 20:35:47 »
je kan ook de namen Googlen en dan kijken wat er komt.
tja bij mij komt er steeds een of andere Indische met een vreemd soort gitaar  ??? ??? ???

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #72 Gepost op: 10-10-2007, 11:05:18 »
tja bij mij komt er steeds een of andere Indische met een vreemd soort gitaar  ??? ??? ???

 ::rofl:: ::rofl::inderdaad

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #73 Gepost op: 10-10-2007, 13:59:54 »
Al die mensen wisten waar ze aan begonnen toen ze zich opgaven.
Als 100 mensen van dit forum op een eiland gedropt zouden worden... wie weet wil een deel daarvan dan ook na een week al weg, misschien zelfs wel de mensen die die 24 op dit moment het hardste 'losers' noemden.
1. Niet iedereen heeft evenveel zelfkennis.
2. Je weet niet hoe je onder die totaal andere omstandigheden functioneert (camera op je neus, honger, lig je goed in de groep enz.)
3. Niet iedereen kan even sterk zijn (met een luxe bedje en voldoende eten thuis, is iedereen dat wel enigszins, dus zeg niet dat je het op ER-eiland óók bent, wie weet ben je dat niet!)

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: Aflevering 2
« Reactie #74 Gepost op: 10-10-2007, 15:22:17 »
Al die mensen wisten waar ze aan begonnen toen ze zich opgaven.
Als 100 mensen van dit forum op een eiland gedropt zouden worden... wie weet wil een deel daarvan dan ook na een week al weg, misschien zelfs wel de mensen die die 24 op dit moment het hardste 'losers' noemden.
1. Niet iedereen heeft evenveel zelfkennis.
2. Je weet niet hoe je onder die totaal andere omstandigheden functioneert (camera op je neus, honger, lig je goed in de groep enz.)
3. Niet iedereen kan even sterk zijn (met een luxe bedje en voldoende eten thuis, is iedereen dat wel enigszins, dus zeg niet dat je het op ER-eiland óók bent, wie weet ben je dat niet!)

helemaal mee eens
Blesses too you 2

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #75 Gepost op: 10-10-2007, 15:34:50 »
Jullie hebben op zich wel gelijk hoor, maar....



dat zou betekenen dat wij niets meer mogen zeggen, want we waren er niet bij. Zo maak je alle discussies dood, en da's niet de bedoeling van een discussie forum.

Ik vind het ontzettend leuk als kandidaten meepraten hier, maar wil je dan svp ook meepraten en niet steeds terugroepen: je kunt het niet weten want je was er niet!

Vertel ons dan gewoon hoe het was, hoe waren die omstandigheden, wat hebben we niet gezien maar is wel gebeurd, hoeveel honger had je die eerste week, viel je jezelf ook tegen, worden de beelden erg verknipt, etc. Dat willen we horen!
Keep calm and eat chocolates!

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #76 Gepost op: 10-10-2007, 15:43:09 »
Siwfty, in ieder geval was ik geen deelnemer. Was het maar zo! ::tandpastasmiley::
En als kijker heb ik ook zo mijn mening over bepaalde mensen (zie bijv. topic Iraida), hoewel ik dus vind dat je moet oppassen met onnodig grof worden, of bepaalde lijnen doortrekken naar het dagelijks leven. Of, zoals in dit topic, zeggen dat al die 24 mensen oh zo zwak zijn, "want ík was er wel gebleven als ik door de selectie was gekomen!" Da's makkelijk praten, vanachter onze luie stoel! En waarschijnlijk hebben de afvallers dat ook gedacht, voor ze vertrokken!
C'est tout.  ;)

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 2
« Reactie #77 Gepost op: 10-10-2007, 16:30:48 »
Het zullen toch altijd de verliezers van Robinson 2007 blijven !

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #78 Gepost op: 10-10-2007, 16:45:58 »
Zouden daarom zoveel deelnemers er zo snel de brui aan hebben gegeven dit jaar, omdat hun kansen winnaar te worden zoveel kleiner waren, en ze dat teveel moeite was? (inmiddels nog 1 op 76 ;D)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #79 Gepost op: 10-10-2007, 22:12:11 »
Jullie hebben op zich wel gelijk hoor, maar....



dat zou betekenen dat wij niets meer mogen zeggen, want we waren er niet bij. Zo maak je alle discussies dood, en da's niet de bedoeling van een discussie forum.

Ik vind het ontzettend leuk als kandidaten meepraten hier, maar wil je dan svp ook meepraten en niet steeds terugroepen: je kunt het niet weten want je was er niet!

Vertel ons dan gewoon hoe het was, hoe waren die omstandigheden, wat hebben we niet gezien maar is wel gebeurd, hoeveel honger had je die eerste week, viel je jezelf ook tegen, worden de beelden erg verknipt, etc. Dat willen we horen!
::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::