Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 41731 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 8-10-2007, 06:54:46 »
Ik ben dit keer niet in slaap gevallen zoals bij aflevering 1...maar wat heb ik me zitten verbijten vanwege één of ander mens die dacht dat ze in een 4**** hotel terecht zou komen...hoe jammer is het dan voor diegenen die wel heel graag mee hadden gewild maar het niet hebben gered in tegenstelling tot dit mens...jammer hoor, ik ga me steeds meer afvragen waarop de kandidaten geselecteerd worden? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 8-10-2007, 07:51:11 »
(...)
jammer hoor, ik ga me steeds meer afvragen waarop de kandidaten geselecteerd worden? ???

Ik ook! Tattoos misschien?
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 8-10-2007, 08:02:17 »
Ik ben dit keer niet in slaap gevallen zoals bij aflevering 1...maar wat heb ik me zitten verbijten vanwege één of ander mens die dacht dat ze in een 4**** hotel terecht zou komen...hoe jammer is het dan voor diegenen die wel heel graag mee hadden gewild maar het niet hebben gered in tegenstelling tot dit mens...jammer hoor, ik ga me steeds meer afvragen waarop de kandidaten geselecteerd worden? ???


Waarschijnlijk heeft EP al gezien wat voor vlees hij in de kuip had met Tim en Iraida en ze daarom beide mee laten gaan. Levert namelijk wel lekker vuurwerk op met de andere kandidaten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline stradivarius

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 8-10-2007, 08:32:02 »
Lotus heeft het niet kunnen laten om te schelden... en Tim kan z'n liefje blijkbaar niet anders verdedigen dan door in Lotus haar gezicht te spuwen... het is een feit dat zich heeft voorgedaan... maar er zijn onnoemelijk veel mooie dingen gebeurd waar we niets van te zien krijgen... echt wel zonde... het was daar voornamelijk dolle pret, een prachtig avontuur met een bende geweldige mensen.
En er waren geen losers... velen vonden hun weg niet goed tussen de honderd en hebben dan maar beslist om zelf op te stappen... is hun volste recht...
 

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 8-10-2007, 08:37:11 »
tuurlijk - ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen ontgoocheld waren door de omstandigheden! ik weet niet wat ik zelf had gedaan hoor.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2007, 09:07:08 »
Mijn man had ook zoiets van ze wisten toch waar ze aan begonnen? Waarop ik toen antwoorde dat ze dat pas op Schiphol te horen/zien kregen....ik kan me wel voorstellen dat je er geen zin in hebt om met 100 man op een eilandje te moeten zitten waardoor de omstandigheden nog moeilijker worden.

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2007, 09:22:13 »
Wat een stelletje loosers !
Of je nu met 16 man of met 100 man op een eiland komt te zitten. Het gaat om overleven. En als je dan na een paar dagen alweer verlangt naar luxe, thuis, moeder de vrouw, dan VERDIEN je het ook niet om aan zo'n programma mee te doen. Weer een slechte casting. 24% van de deelnemers verlaat het eiland al binnen een week. Ja, dan mag ik ze wel loosers noemen. Je weet toch waar je je voor opgeef !

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2007, 09:24:42 »
nou ja zeg, 'k weet hoe jullie er over denken, maar ruzie om een pan is toch een beetje banaal lijkt mij
Er moet echt veel gebeuren wil ik dit allemaal blijven volgen, natuurlijk 't wordt uitvergroot, maar toch!
Indeed jammer dat ze de andere mooie beelden van bv. het vissen niet uitvergroten en ook laten zien dat er mensen zijn die er intens van genieten, nu zijn er alleen de ergenissen. Nou ja we zullen zien!
Het wordt er eentje van : geen gelul gebak van Krul!!!!
8berg

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2007, 09:28:11 »
 ::rofl::
he HaGar, sterk hoor we reageren op hetzelfde moment met vrijwel (?) dezelfde opmerking, toch?
nou ja toeval bestaat niet, alhoewel je was geloof ik, niet echt een fan van mij, toch?2
doeg

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2007, 09:38:57 »
Weer een slechte casting. 24% van de deelnemers verlaat het eiland al binnen een week.

Ik denk dat ze nu ook sowieso niet zo streng gecast hebben, want wat maakt het uit als er nu 24 opgeven? Dan zijn er toch nog altijd 76 over?
Bij 16 kandidaten moet veel serieuzer gecast worden dan bij 100!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 8-10-2007, 09:49:30 »
ik ben het er mee eens dat het om overleven gaat, maar ik kan me ook voorstellen dat het nogal een klap/omschakeling is als je opeens tegen 99 man moet strijden in plaats van 15.

wat ik overigens wel altijd zo frappant vind, zoals gister ook, dat deelnemers dan in de 1e week zeggen 'ik heb er nachten over na liggen denken'. ze zijn er net 6 dagen!
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 8-10-2007, 10:07:36 »
Dus die dachten er dan al vanaf dag 1 over om op te geven!  ::) :-\\

Maar van die 24 opgevers waren er nog wel een heel aantal die andere redenen gaven dan het grote aantal deelnemers, zoals te weinig eten en heimwee naar 'moeder de vrouw'... Dat blijft toch een beetje vreemd, vind ik... :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2007, 10:19:38 »
en toch - heimwee kun je je niet op voorbereiden, dat krijg je op de meest onverwachte momenten en het kan de grootste bikkel neerslaan. iets wat je ook zeker niet moet onderschatten. maar goed, eerlijk is eerlijk, na 1 week is wel heel snel opgegeven.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 8-10-2007, 11:22:50 »
Lotus heeft het niet kunnen laten om te schelden... en Tim kan z'n liefje blijkbaar niet anders verdedigen dan door in Lotus haar gezicht te spuwen... het is een feit dat zich heeft voorgedaan... maar er zijn onnoemelijk veel mooie dingen gebeurd waar we niets van te zien krijgen... echt wel zonde... het was daar voornamelijk dolle pret, een prachtig avontuur met een bende geweldige mensen.
En er waren geen losers... velen vonden hun weg niet goed tussen de honderd en hebben dan maar beslist om zelf op te stappen... is hun volste recht...
 

Ik ben het niet met je eens. Ze hebben zichzelf verbonden met die Expeditie. Vervolgens stappen ze er na zes dagen vrijwillig uit. Ik vind dat nogal lullig voor diegenen die zich hebben ingeschreven en niet werden geselecteerd. Je weet toch dat je niet meegaat voor een luxe cruise? En wat hebben ze nou al meegemaakt dan? Een beetje ruzie en een paar dagen sonjabakkeren. Als je nou echt ziek bent of niet verder kunt.... maar dit waren mensen die het 'te oncomfortabel' vonden. En ze werden nog 'als helden' uitgezwaaid ook.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 8-10-2007, 11:26:09 »
Nou ja, dat ze 'als helden werden uitgezwaaid' kan ik me wel voorstellen. Die andere 76 kandidaten waren natuurlijk dolblij met iedere rivaal die het eiland verliet! Hoe meer opgevers hoe beter!
Niet alleen worden de kansen op de overwinning groter, er is ook meer eten beschikbaar voor de achterblijvers!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 8-10-2007, 11:38:50 »
::rofl::
he HaGar, sterk hoor we reageren op hetzelfde moment met vrijwel (?) dezelfde opmerking, toch?
nou ja toeval bestaat niet, alhoewel je was geloof ik, niet echt een fan van mij, toch?2
doeg
Oei ! Dat is nog lang blijven hangen. Nee, zoals je op televisie werd afgeschilderd, kon mijn sympatie niet dragen. Maar dit off-topic.

Nog even over die opgevers. Je weet vantevoren aan wat voor programma je meedoet. Al 8 jaar lang proberen de producers alle kandidaten zowel lichamelijk als psychisch uit te putten. Daar kan iedereen zich op instellen. Als je dan een karakter hebt, die niet in het Robinson-profiel past: gewend aan luxe, makkelijk last van heimwee, niet kunnen functioneren in een vreemde groep, dan moet je niet aan zo'n programma willen deelnemen. Als dus bijna een kwart van de deelnemers na één week vrijwillig de expeditie verlaat, zonder ook maar enige proef of executie, dan twijfel ik aan de bedoelingen van deze mensen. Wat beweegt deze mensen om in zo'n avontuur te stappen. Is dit onwetenheid, grenzenverlegend of gewoon toch weer publiciteitsgeil !

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 8-10-2007, 11:49:58 »

 Wat beweegt deze mensen om in zo'n avontuur te stappen. Is dit onwetenheid, grenzenverlegend of gewoon toch weer publiciteitsgeil !

Ik denk bij sommige het laatste: lok een ruzie uit en je weet zeker dat je in beeld komt bij 100 man en de mensen thuis, spuug iemand in z'n gezicht en ze vergeten je nooit meer ::ohno:: Wat een stel sukkels zeg....Tim en vriendin hadden beter naar de Gouden Kooi kunnen gaan

Ik moet nog erg wennen aan dit concept geloof ik, weet nog niet of ik het wel leuk vind.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 8-10-2007, 12:00:43 »
Ik kan me wel goed voorstellen dat je opstapt, van alles wat je kunt verwachten is met 100 tegelijk aankomen wel het laastste waar je aan denkt.
Het grootste probleem natuurlijk het samen in 1 kamp verblijven brrr lijkt me niets hoor.
Dan kan ik me goed voorstellen dat je het gevoel heb om in een poppekast terrecht te zijn gekomen en dat je daar geen deel van uit wilt maken.
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik deze expeditie ga volgen, tot nu toe vind ik het echt helemaal niets, krijg een beetje The Farm flashback's ::gruwel::
Ik wil toch wel mensen zien survivallen en genieten van mooie beelden van een schiterend stukje wereld, en niet alleen maar zeurenden, spuwende, scheldende mensen ::ohno::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 8-10-2007, 12:08:02 »
... krijg een beetje The Farm flashback's

ja zeg... er zit zelfs een meid in die me ernstig doet denken aan die blonde van de farm... sofie/sophie ofzoiets??



beetje de brunette-variant ;)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 8-10-2007, 12:38:27 »
Ik heb bij een heleboel mensen het idee dat ik ze ken uit eerdere edities of andere realityshows. Geen idee waar dat door komt.  ::rofl::