Auteur Topic: [Kandidaat] Lotus  (gelezen 43992 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2007, 14:57:39 »
Ik had wel verwacht dat ze een gooi zou doen naar het leiderschap, als 'vrij tot zeer mondig persoon'. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2007, 17:27:02 »
pipi langkous ;D

 ::rofl:: ::rofl:: Ja geweldig, ik had in de eerste instantie helemaal niet gezien dat zij het was (wel gedacht)  ::vergroot::

Offline twinc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2007, 19:44:36 »
Als alle irritante mensen naar huis zouden gaan is het voor ons als kijkers toch niet leuk meer. Maar.... ze is zeker irritant.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #43 Gepost op: 16-10-2007, 19:16:15 »
Ze doet me een beetje denken aan Klaar in het begin.
Maar Klaar had zo af en toe een briljante one-liner, daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappen  ;D
sic transit gloria mundi

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #44 Gepost op: 17-10-2007, 00:18:52 »
Ben ik de enige die me niet aan haar irriteert?? Ik vind Lotus grappig en nuchter overkomen juist. Ik snap wel dat ze Tims excuses niet aanvaarde want hij en die rare vriendin van hem zijn ook gewoon knuppeltjes die ervoor gemaakt zijn om beledigd te worden, zelfs als hij niet gespuugd had, en dat was juist een reden om lekker boos te kunnen blijven ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #45 Gepost op: 17-10-2007, 00:31:35 »
Ben ik de enige die me niet aan haar irriteert??

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #46 Gepost op: 17-10-2007, 00:33:04 »
Ze doet me een beetje denken aan Klaar in het begin.
Maar Klaar had zo af en toe een briljante one-liner, daar heb ik haar nog niet op kunnen betrappen  ;D

Nog een verschil: Klaar was "warm" vanbinnen, en daar heb ik Lotus nog niet op kunnen betrappen...
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #47 Gepost op: 17-10-2007, 08:36:07 »
Ben ik de enige die me niet aan haar irriteert?? Ik vind Lotus grappig en nuchter overkomen juist. Ik snap wel dat ze Tims excuses niet aanvaarde want hij en die rare vriendin van hem zijn ook gewoon knuppeltjes die ervoor gemaakt zijn om beledigd te worden, zelfs als hij niet gespuugd had, en dat was juist een reden om lekker boos te kunnen blijven ::ok::

Niemand is er voor gemaakt om beledigd te worden.
Ik vind zelf dat Lotus erg onzeker overkomt door haar gedrag zo.
Het zegt juist heel veel over haarzelf om zo kinderachtig te reageren.
Ik vond Tim en Iraida ook een apart stel en ik kan me wel goed indenken dat zij zich aan hun ergeren[ik irriteerde mij ook aan hun op tv ::jaja::].
Maar kinderachtig gedrag [pestkopgedrag]is ook irritant.
Kijk dat ze Tim niet mag ok,maar zijn excuses niet aanvaarden en lacherig om hem doen getuigt niet echt van volwassenheid.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #48 Gepost op: 17-10-2007, 08:37:51 »
Nog een verschil: Klaar was "warm" vanbinnen, en daar heb ik Lotus nog niet op kunnen betrappen...
:-\\

Helemaal mee eens.
Klaar kon ook f......irritant zijn ,bot,en wat allemaal nog meer maar droeg idd een warm hart.
Lotus komt nogal kil over maar wie weet krijgen we nog een andere Lotus te zien!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #49 Gepost op: 17-10-2007, 08:55:48 »
Ben ik de enige die me niet aan haar irriteert?? Ik vind Lotus grappig en nuchter overkomen juist. Ik snap wel dat ze Tims excuses niet aanvaarde want hij en die rare vriendin van hem zijn ook gewoon knuppeltjes die ervoor gemaakt zijn om beledigd te worden, zelfs als hij niet gespuugd had, en dat was juist een reden om lekker boos te kunnen blijven ::ok::
Belachelijk, zo ga je niet met mensen om. Bah  ::kots::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2007, 12:09:33 »
Belachelijk, zo ga je niet met mensen om. Bah  ::kots::
Zij (Tim en aanhangsel) waren degenen die aan iedereen schijt dachten te hebben, en deden lekker hun eigen ding temidden van 98 andere mensen. ZO ga je dus niet met mensen om! en zeker niet onder ER omstandigheden. De reactie van Lotus was dus zeer goed geplaatst, volkomen terecht ::ok::. En als iemand denkt dat hij je zomaar in je gezicht kan spugen mag je echt niet verwachten dat je excuses aanvaard worden. Wie is er nou kinderachtig, ff lekker erop los roggelen en met sorry is alles weer goed, net als bij kleine kinderen dus, nee Lotus stond zeker in haar recht en ik zou die excuses ook niet aanvaard hebben. Hopelijk gaan we nog veel van deze vrouw zien ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 17-10-2007, 12:14:46 door Remy Bouwman »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2007, 12:17:18 »
Voor zover wij konden zien hielden ze zich afzijdig, en vielen ze dus (voor het spuugincident) niemand lastig. Lotus begint met schelden. Ok, het spugen vind ik zeer laag, zo ga je ook niet met mensen om. Maar hij heeft zijn excuus aangeboden, en op mij kwam dat heel oprecht over. Dat toont karakter.

Heeft Lotus haar excuus aangeboden aan Iraida voor het schelden?

Het toont ook karakter als je mensen kunt vergeven.

Twee minpunten dus voor Lotus, en maar 1 voor Tim...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #52 Gepost op: 17-10-2007, 12:20:12 »
Voor zover wij konden zien hielden ze zich afzijdig, en vielen ze dus (voor het spuugincident) niemand lastig. Lotus begint met schelden. Ok, het spugen vind ik zeer laag, zo ga je ook niet met mensen om. Maar hij heeft zijn excuus aangeboden, en op mij kwam dat heel oprecht over. Dat toont karakter.

Heeft Lotus haar excuus aangeboden aan Iraida voor het schelden?

Het toont ook karakter als je mensen kunt vergeven.

Twee minpunten dus voor Lotus, en maar 1 voor Tim...

En dat probeert men kinderen op de basisschool al aan te leren...kortom geef het goede voorbeeld zou ik zeggen! ;)

mooi gezegd Swifty ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #53 Gepost op: 17-10-2007, 13:02:06 »
En dat probeert men kinderen op de basisschool al aan te leren...kortom geef het goede voorbeeld zou ik zeggen! ;)

mooi gezegd Swifty ::ok::
Idem.
Spugen is niet ok maar haar gedrag[Lotus]ook niet.
Lotus was totaal vergeten dat zij Iriada uitschold volgens mij.
Goed voorbeeld voor de kids ja...NOT.
Twee minpunten voor Lotus  en 1 voor Tim,ha,ha,goed gezegt!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #54 Gepost op: 17-10-2007, 14:16:48 »
Voor zover wij konden zien hielden ze zich afzijdig, en vielen ze dus (voor het spuugincident) niemand lastig. Lotus begint met schelden. Ok, het spugen vind ik zeer laag, zo ga je ook niet met mensen om. Maar hij heeft zijn excuus aangeboden, en op mij kwam dat heel oprecht over. Dat toont karakter.
Heeft Lotus haar excuus aangeboden aan Iraida voor het schelden?
Het toont ook karakter als je mensen kunt vergeven.
Twee minpunten dus voor Lotus, en maar 1 voor Tim...

 ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2007, 17:51:52 »
Ja inderdaad, lekker voorbeeld voor de kindertjes...... ::niet-ok::Lotus
Denk dat we als kijker thuis het voorafgaande aan het hele incident niet hebben gezien, dus er is moeilijk over te oordelen. Maar zoals Lotus zei: "Ze stond me met een vieze blik te bekijken..." kan ik geen reden vinden om haar dan maar een slettebak te noemen.... Nee, ik ben het zeker niet eens met de manier waarop Lotus Tim en Iraida heeft benaderd. Zeg dan gewoon rechtuit dat je je aan hen irriteert!!!

Offline Remy Bouwman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2007, 18:21:48 »
Nouja we kunne nu ook net zogoed op houden over het, inmiddels oude, spuugincident. Iedereen heeft een andere mening, het laatste wat ik hierover kwijt wil is dat Lotus er nog in zit en Tim niet, dat zegt voor mij meer dan genoeg ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #57 Gepost op: 18-10-2007, 19:33:29 »
(...) Het laatste wat ik hierover kwijt wil is dat Lotus er nog in zit en Tim niet, dat zegt voor mij meer dan genoeg ;)

Jij bent snel tevreden! ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #58 Gepost op: 18-10-2007, 23:06:11 »
De deelnemers die aan het begin het onsympathiekste lijken blijken soms later toch heel leuk te zijn, en soms ook andersom. 't Is maar wat ze van je laten zien. Ze zou best eens erg mee kunnen vallen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #59 Gepost op: 18-10-2007, 23:18:45 »
De deelnemers die aan het begin het onsympathiekste lijken blijken soms later toch heel leuk te zijn, en soms ook andersom.
't Is maar wat ze van je laten zien. Ze zou best eens erg mee kunnen vallen.

Je kan dingen weglaten en benadrukken, dat wel, maar je kan niet iets laten zien wat er niet is gebeurd hé!
En van Lotus hebben we al heel wat gezien! En het is niet altijd mooi... ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!