Auteur Topic: [Kandidaat] Lotus  (gelezen 43994 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #60 Gepost op: 18-10-2007, 23:50:38 »
Je kan dingen weglaten en benadrukken, dat wel, maar je kan niet iets laten zien wat er niet is gebeurd hé!
En van Lotus hebben we al heel wat gezien! En het is niet altijd mooi... ::ohno::

Dat klopt wel, maar toch kan er gemanipuleerd worden. Kan me nog herinneren met Mitchell destijds dat ze tijdens de finale in de studio een vraag beantwoordde (over wat ze van Mick vond). Later in de uitzending bleek de helft van de zin eruit geknipt waardoor het heel anders overkwam. Vond dat wel sneu.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2007, 00:24:45 »
Dat klopt wel, maar toch kan er gemanipuleerd worden. Kan me nog herinneren met Mitchell destijds dat ze tijdens de finale in de studio een vraag beantwoordde (over wat ze van Mick vond). Later in de uitzending bleek de helft van de zin eruit geknipt waardoor het heel anders overkwam. Vond dat wel sneu.

Je hebt natuurlijk gelijk, dat kan spijtig genoeg al eens voorkomen, maar in dit geval zouden de beelden dan élke keer bewerkt of gemanipuleerd zijn?  ::ohno::
Hard, koud, onbeleefd, grof, irritant, bazig, haatdragend zijn woorden die in me opkomen al ik haar bezig zie op mijn TV... ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #62 Gepost op: 19-10-2007, 13:27:39 »
Hard, koud, onbeleefd, grof, irritant, bazig, haatdragend zijn woorden die in me opkomen al ik haar bezig zie op mijn TV... ::jaja::

Ik zeg alleen maar: Idd je kent haar alleen van televisiebeelden. Houdt in comments rekening met de gevoelens van de kandidaten (in dit geval Lotus). Zij zijn ook mensen, zij lezen wrs. mee en geloof me dat het heel veel pijn kan doen als mensen zo over je schrijven op internet. Ok daar vraag je wellicht om als je meedoet aan ER en op tv komt. Maar hard, koud, onbeleefd, grof, irritant zijn woorden die soms ook heel goed kunnen opgaan voor comments op internet. Respect voor een ieder.

En dit is niet niet een bericht perse gericht op Lukas (::hug::) zijn comments, maar ik grijp deze qoute even aan voor mijn boodschap.

 ::bravo:: ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #63 Gepost op: 19-10-2007, 16:42:50 »
En dit is niet niet een bericht perse gericht op Lukas (::hug::) zijn comments, maar ik grijp deze qoute even aan voor mijn boodschap.
 ::bravo:: ::hug::

No offence taken hoor! ::hug:: Je kent me hé! ::bravo:: ik baseer mijn uitspraken ook niet op één scène of zo, ik informeer me altijd nogal goed en ventileer dan (soms ongezouten) mijn gefundeerde mening.
Gevoelens van de kandidaten: weet je, ik heb er ineens mijn onderschrift van gemaakt, zo moet ik het niet steeds herhalen. Als je een dergelijk gedrag vertoont moet je niet verrast zijn dat je daar commentaar op krijgt hé! ;)
 ::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #64 Gepost op: 19-10-2007, 16:58:54 »
Klopt ook Lukas, maar ik wijs jullie er toch graag op dat zij ook mensen zijn en dat je gevoelens niet hoeft te kwetsen, omdat je denkt dat je weet wie iemand is. En hoe heet de keuken is, dat weet je als kandidaat soms ook niet van te voren. Uit eigen ervaring, ik wist t niet en zeker niet alle pleuris die ik op internet over mijzelf las. Ik deed niet aan forummen over ER voor mijn deelname. Dus dan is dat toch heel rauw op je dak. Naief misschien, maar desondanks pijnlijk. Mijn eigenwaarde heeft er vrij lang en hard onder moeten lijden, voordat ik mijzelf ervan kon overtuigen dat ik goed genoeg ben zonder ER-waardig te zijn.

Oh en je moet er wel 'If' van maken ipv. 'I'.  ::jaja::

 ::hug:: ::bravo::


En Lotus: Sorry dat ik je topic even heb gebruikt voor mijn statement.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #65 Gepost op: 19-10-2007, 17:00:56 »
Saron, je moet maar zo denken: Jij hebt iig meegedaan, en dat kunnen heel veel mensen niet zeggen. ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #66 Gepost op: 19-10-2007, 18:11:17 »
Klopt ook Lukas, maar ik wijs jullie er toch graag op dat zij ook mensen zijn en dat je gevoelens niet hoeft te kwetsen, omdat je denkt dat je weet wie iemand is. En hoe heet de keuken is, dat weet je als kandidaat soms ook niet van te voren. Uit eigen ervaring, ik wist t niet en zeker niet alle pleuris die ik op internet over mijzelf las. Ik deed niet aan forummen over ER voor mijn deelname. Dus dan is dat toch heel rauw op je dak. Naief misschien, maar desondanks pijnlijk. Mijn eigenwaarde heeft er vrij lang en hard onder moeten lijden, voordat ik mijzelf ervan kon overtuigen dat ik goed genoeg ben zonder ER-waardig te zijn.
Oh en je moet er wel 'If' van maken ipv. 'I'.  ::jaja::
 ::hug:: ::bravo::
En Lotus: Sorry dat ik je topic even heb gebruikt voor mijn statement.

De 'f' was van de "i" af gevallen... ;)

Mààr! Ook Tim is een mens, enneuh, een apart geval -samen met Iraida-, dat wel, maar toch een mens en zelfs een héél gevoelig mens, en in de loop van de expeditie -read my lips- zullen er nog mensen zijn die hun saus van haar zullen krijgen. Moét je per sé de mensen zò kleineren en in de grond duwen? "Wie niet bij ons (lagere-school-)kliekje is pesten we rot!", is dat de taktiek om ER te winnen? OK, best, mij goed, go ahead, gààn met die banààn, maar als je je zo profileert -want dat is toch het minste wat je kan zeggen- dan moet je er tegen kunnen dat je de wind van voren krijgt. Op straat, bij de warme bakker, hier, en bij Albert Hein of waar-dan-ook.
Ook Bruno moet niet verrast zijn als hij eens een 'bullebak' wordt genoemd, hij profileert zich gewoon zo, en hij vindt het niet eens erg.
::zwaai::
PS: Dit heeft overigens niets met jou te maken hoor, al begrijp ik dat de dingen ff terug naar boven komen... ::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #67 Gepost op: 20-10-2007, 00:46:03 »
PS: Dit heeft overigens niets met jou te maken hoor ::hug::

Dat weet ik toch  ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #68 Gepost op: 20-10-2007, 02:30:12 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #69 Gepost op: 21-10-2007, 19:58:58 »
het laatste wat ik hierover kwijt wil is dat Lotus er nog in zit en Tim niet, dat zegt voor mij meer dan genoeg ;)

Nou, dat zegt helemaal niks!
Hoop dat ze er snel uitvliegt met haar NOG onvolwassenere reacties dan die van Tim... "

Overigens zal ze sociaal gezien wel "Robinsonwaardig" zijn... alleen op een eiland zonder mensen om te pesten  ::)
Contra torrentem

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #70 Gepost op: 21-10-2007, 22:41:23 »
Bah. Zij is echt stom  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #71 Gepost op: 21-10-2007, 22:47:38 »
Goed ze wordt er iig niet Sympathieker op na deze aflevering. ::ohno::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #72 Gepost op: 21-10-2007, 22:48:52 »
Goed ze wordt er iig niet Sympathieker op na deze aflevering. ::ohno::


Zoals verwacht  ::)
Contra torrentem

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2007, 22:49:47 »
Goed ze wordt er iig niet Sympathieker op na deze aflevering. ::ohno::


Een meeloper van Bruno ::) ::niet-ok::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #74 Gepost op: 21-10-2007, 23:02:57 »
Met zoveel egotrippers blaast het blauwe kamp zichzelf nog eens op ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #75 Gepost op: 21-10-2007, 23:44:12 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #76 Gepost op: 21-10-2007, 23:54:40 »
Ik vind Lotus nog steeds een vervelend mens ja

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #77 Gepost op: 22-10-2007, 00:48:37 »
"Wie zich wat bewaard die heeft was, heb ik altijd geleerd..."
Bedoelde zij hier niet: "Wie zich wat stiekem in de zak steekt, die heeft wat.."????? ::vergroot::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #78 Gepost op: 22-10-2007, 00:55:41 »
Bedoelde zij hier niet: "Wie zich wat stiekem in de zak steekt, die heeft wat..?????" ::vergroot::

... gepikt/gejat? ???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #79 Gepost op: 22-10-2007, 09:52:05 »
Dit is dus echt een foute vrouw. Jatten, stelen en hielenlikken.