Auteur Topic: [Kandidaat] Lotus  (gelezen 43989 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
[Kandidaat] Lotus
« Gepost op: 7-10-2007, 21:50:16 »
Lotus (32) is onderwijs-assistente, haar rol op het eiland is naar eigen zeggen een praatpaal te zijn...



:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #1 Gepost op: 7-10-2007, 22:04:10 »
Tja, niet om Tim goed te praten, maar eerlijk gezegd vind ik die Lotus ook maar een irritant mens...je hoort inderdaad geen mensen zomaar voor slettebak uit te maken (dat wordt voor het gemak maar ff door haar vergeten), en dat ze die excuses niet aanvaart.... gewoon flauw!  ::niet-ok::
Contra torrentem

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2007, 22:35:23 »
Ik kon geen partij kiezen in deze ruzie. Iraida keek haar vuil aan, dus scheldt zij Iraida uit voor slettebak? ??? En die opmerking van 'we gaan Iraida's spullen afpakken' kwam ook niet echt volwassen over.
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2007, 22:36:38 »
Nee ze is idd niet volwassen bezig, wel jammer eigenlijk. Want dat spugen kan natuurlijk echt niet, en Iraida's opmerkingen naar haar toe ook niet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Missy_E

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #4 Gepost op: 7-10-2007, 23:11:06 »
Wat en stomme trut!  ::oink::
En zij werkt met kinderen?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #5 Gepost op: 7-10-2007, 23:18:58 »
Niet echt haar beste reactie (x2) imho.
Wanneer is de strafstudie dan wél voorbij? Na 2 dagen? Na een week?
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2007, 00:28:03 »
Iemand een slet noemen omdat je denkt dat ze je vuil aankijkt is echt achterlijk.
Lotus is niet bepaald een van mijn favoriete deelnemers,
al helemaal niet doordat ze Tim ook nog de grond in boorde toen hij zich kwam verontschuldigen...
There's no show like a reality show ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2007, 07:02:03 »
Ik kan me voorstellen dat ze Iraida zat was, maar om iemand uit te schelden voor slettebak dat gaat me dan ook weer te ver....tja het zal wel het moment van de hitte zijn geweest ;)

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #8 Gepost op: 8-10-2007, 08:08:00 »
Ik denk dat er wel één of meerdere gebeurtenissen zullen geweest zijn die hier aan vooraf gingen (ook omdat Irena Lotus zo vuil aankeek), maar die hebben ze er ff 'vergeten' bij te monteren. De reacties van alle drie de kandidaten zijn er imo zò ver over omdat er bijna geen eten is en teveel volk op elkaar. Iraida kan inderdaad wel vuil kijken, maar is Lotus beter bezig?
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #9 Gepost op: 8-10-2007, 09:15:14 »
De aanleiding van "de ruzie" is het gelanterfanter van Tim en Iraida. Maar dit natuurlijk NOOIT een reden om iemand uit te schelden. Zoals het ook NOOIT toegestaan mag worden dat Tim Lotus in haar nek spuwt. Ach, het zorgt natuurlijk wel voor vuurwerk !

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #10 Gepost op: 8-10-2007, 09:48:14 »
stom van alle kanten natuurlijk. ik kan me voorstellen dat lotus boos reageerde omdat iraida (hoe noemde lotus haar nou?) en tim constant niks lagen te doen terwijl de rest van de groep gewoon meewerkt. maar wat ze zei was wellicht niet subtiel gekozen, ze had daarvoor ook best tegen iraida haar excuses kunnen aanbieden en wellicht kunnen uitleggen, zoals tim wel deed. dat zou mijn reactie in ieder geval wel zijn. maar ja... wie ben ik?
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2007, 11:47:24 »
Ze had het inderdaad wel anders moeten aanpakken. Iemand verwijten is ook behoorlijk laag, maar ze had wel gelijk dat er 'iets' moest gebeuren met die twee.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #12 Gepost op: 8-10-2007, 12:05:50 »
Het slettebak roepen kan natuurlijk gewoon niet, wat mij vooral later nog irriteerde was het feit dat ze nog ging stoken toen Tim die pan kwam halen. er was onenigheid en meteen stond ze klaar om te roepen dat ze wel moesten uitkijken omdat Tim een lama was....en dit nadat ze zijn excuus niet had aanvaard. Vond het nogal flauw allemaal.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #13 Gepost op: 8-10-2007, 12:12:15 »
mee eens kim! dat was een beetje een steek onderwater. en iemand die al niet goed ligt, even extra onderuit halen. hoewel het stiekem ook wel een beetje een grappige opmerking was :) in andere omstandigheden zeg maar.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #14 Gepost op: 8-10-2007, 12:29:08 »
Het slettebak roepen kan natuurlijk gewoon niet, wat mij vooral later nog irriteerde was het feit dat ze nog ging stoken toen Tim die pan kwam halen. er was onenigheid en meteen stond ze klaar om te roepen dat ze wel moesten uitkijken omdat Tim een lama was....en dit nadat ze zijn excuus niet had aanvaard. Vond het nogal flauw allemaal.

Helemaal mee eens; nadat hij zijn excuses had aangeboden, mocht zij zich wel eens wat meer op de achtergrond houden, in plaats van meteen weer vooraan te staan om hem nog eens terug te beledigen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #15 Gepost op: 8-10-2007, 13:04:28 »
Ja zij mag er van mij ook direct uit hoor, bah! Dat spugen kon uiteraard niet, en wat er vooraf is gebeurd...je weet het allemaal niet. Maar dat ze zo bot deed toen hij zijn excuses kwam maken...zeer laag!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #16 Gepost op: 8-10-2007, 14:22:52 »
De aanleiding van "de ruzie" is het gelanterfanter van Tim en Iraida. Maar dit natuurlijk NOOIT een reden om iemand uit te schelden. Zoals het ook NOOIT toegestaan mag worden dat Tim Lotus in haar nek spuwt. Ach, het zorgt natuurlijk wel voor vuurwerk !

Helemaal mee eens!
Bij Lotus werd het gewoon teveel,teveel irritaties ,maar uitschelden slaat nergens op.
Net als dat Lama-gedrag!
Maar Vuurwerk was er,ha,ha.
Als zoiets niet gebeurd is het voor ons errug saaiiiiiiiii!!!!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2007, 15:24:30 »
Lotus doet me altijd een beetje denken aan Jennifer.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #18 Gepost op: 8-10-2007, 17:51:22 »
Jennifer vond ik wel tof maar bij Lotus weet ik het nog niet hoor.
Ik vond haar wel bikkelhard toen die Tim zijn excuses aanbood.
Dat zou ikzelf nou niet echt kunnen.
Zij zei zelf in dat soort intervieuwtje toch ook dat zei overdreef met dat schelden!
Dat had ze dan ook wel even kunnen aanhalen maar blijkbaar was ze dat ff vergeten ofzo.
Dat ze zich aan hun irriteerde kan ik me wel voorstellen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Lotus
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2007, 17:52:57 »
Jennifer vond ik wel tof maar bij Lotus weet ik het nog niet hoor.
Ik vond haar wel bikkelhard toen die Tim zijn excuses aanbood.
Dat zou ikzelf nou niet echt kunnen.
Zij zei zelf in dat soort intervieuwtje toch ook dat zei overdreef met dat schelden!
Dat had ze dan ook wel even kunnen aanhalen maar blijkbaar was ze dat ff vergeten ofzo.
Dat ze zich aan hun irriteerde kan ik me wel voorstellen.

Nee Jennifer was niet bikkelhard ::)
Ik weet niet of jij al haar gezeur op Douwe nog weet?