Auteur Topic: [Kandidaat] Marcel  (gelezen 80548 keer)

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #160 Gepost op: 17-12-2007, 13:44:00 »
Marcel zit altijd maar kritiek te geven op "complotten" en tactiekjes en imagebuilding enz, maar hij doet er zélf nog het hardst van allemaal aan mee tegenwoordig.

Dat is nu eens echt de pot verwijt de ketel.

Bv Willem stort dat geld aan het goede doel. (inderdaad een stuk tactiek denk ik)
Maar dat deed Marcel nét zo goed vorige week met de keuze tussen iets lekkers en een pot rijst voor de groep en door de rijst te kiezen.

Hij geeft zelf toe dat hij tactisch stemt enz.

Ach, ik vind dat zó hypocriet allemaal. Een ander dat verwijten en het zélf nog het meest van allemaal doen. Zou hij het zelf doorhebben?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #161 Gepost op: 17-12-2007, 14:43:33 »
Dat hoort toch allemaal bij het spel?

Vorig jaar kreeg Lenny er hier ook al zo van langs dat hij Ignace wegspeelde, terwijl dat zijn vriend was. Vriendschappen zijn leuk, maar dit soort vriendschappen zijn toch niet blijvend. Uiteindelijk gaat iedereen voor de overwinning. Je moet het gewoon het slimst spelen. En ik denk dat Marcel dat doet, ja.

Ik bewonder Willems houding, echt petje af, maar ik weet niet of dat slim genoeg is voor de overwinning...
Keep calm and eat chocolates!

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #162 Gepost op: 17-12-2007, 17:20:11 »
Marcel zit altijd maar kritiek te geven op "complotten" en tactiekjes en imagebuilding enz, maar hij doet er zélf nog het hardst van allemaal aan mee tegenwoordig.

Dat is nu eens echt de pot verwijt de ketel.

Bv Willem stort dat geld aan het goede doel. (inderdaad een stuk tactiek denk ik)
Maar dat deed Marcel nét zo goed vorige week met de keuze tussen iets lekkers en een pot rijst voor de groep en door de rijst te kiezen.

Hij geeft zelf toe dat hij tactisch stemt enz.

Ach, ik vind dat zó hypocriet allemaal. Een ander dat verwijten en het zélf nog het meest van allemaal doen. Zou hij het zelf doorhebben?

Voor mij is het weer een bevestiging dat mijn mensenkennis juist is.
Dat Marcel niet wil geloven dat Willem oprecht het geld aan een goed doel wil schenken?!?!
Nee, Marcel is echt degene die spelletjes speelt. En geen eerlijke als je het mij vraagt.
« Laatst bewerkt op: 17-12-2007, 17:23:14 door xj900s »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #163 Gepost op: 17-12-2007, 20:42:44 »
Dat hoort toch allemaal bij het spel?


Jazeker, maar waarom gaat iemand dan eerst zo moeilijk doen wanneer andere mensen hetzelfde doen?
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #164 Gepost op: 17-12-2007, 20:51:42 »
Jazeker, maar waarom gaat iemand dan eerst zo moeilijk doen wanneer andere mensen hetzelfde doen?

Heee Art ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: Gefeliciteerd met je verjaardag! ::jarig:: ::jarig:: ::feest::


Ik weet niet waarom, misschien ook uit tactische overwegingen, om anderen verdacht te maken  ??? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #165 Gepost op: 17-12-2007, 20:56:38 »
Heee Art ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: Gefeliciteerd met je verjaardag! ::jarig:: ::jarig:: ::feest::

Hahaha! :D:D:D Dankje!  ::ok::  ::bravo::
Nog even niks.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #166 Gepost op: 18-12-2007, 09:05:52 »
Ik ga nog steeds voor Marcel, hij doet het goed in mijn ogen!!!! Gewoon normaal, bij Vinnie heb ik altijd een dubbel gevoel, Willem ook wel leuk maar mist iets, hetzelfde geldt voor Lieke. Dus voor mij is Marcel Robinson 2007!!!!! ::zwaai::

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #167 Gepost op: 19-12-2007, 22:45:15 »
zeg mars, heb jij je kunstwerk voor op de kinderkamer mee naar huis gekregen? Of hangt het nog in de boom?
Ik vond het wel mooi.
« Laatst bewerkt op: 19-12-2007, 22:53:33 door mosdiertje »

Offline waansinnig

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wat wil je en waarom doe je niet wat je wil ?
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #168 Gepost op: 19-12-2007, 23:09:52 »
jij hebt al genoeg schelpen hans.... ::rofl::

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #169 Gepost op: 19-12-2007, 23:11:57 »
jij hebt al genoeg schelpen hans.... ::rofl::

 ::rofl::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #170 Gepost op: 20-12-2007, 00:06:22 »
Ik ga nog steeds voor Marcel, hij doet het goed in mijn ogen!!!! Gewoon normaal, bij Vinnie heb ik altijd een dubbel gevoel, Willem ook wel leuk maar mist iets, hetzelfde geldt voor Lieke. Dus voor mij is Marcel Robinson 2007!!!!! ::zwaai::
Ik heb dan weer geen goed gevoel bij Marcel, ik heb de indruk dat hij de andere kandidaten tegen mekaar uitspeelt.... Maar...zondag weten we de winnaar of winnares...

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #171 Gepost op: 23-12-2007, 19:26:12 »
Succes vanavond Marcel, tot nu toe (je weet tenslotte nooit wat we vanavond te zien krijgen ;)) ben jij voor mij Robinson 2007, ik duim voor je!!!

Groetjes


Tessa ::zwaai::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marcel
« Reactie #172 Gepost op: 24-12-2007, 08:55:21 »
Hallo Marcel


Heel erg jammer dat je geen finalist was, ik had het je zo gegund. Ik denk wel dat je lengte bij de laatste proef niet erg handig was, met dat kleine rek waar je doorheen moest. Je bent zo vreselijk ver gekomen, toch gefeliciteerd daarmee.
Hoe heb jij deze laatste uitzending ervaren?
Keep calm and eat chocolates!