Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 22454 keer)

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2007, 12:38:01 »
Ik vond het eerst wel een goed idee dat je niet alleen door sociaal doen/vriendjespolitiek een plaats bij de laatste 10 kon halen maar door proeven op verschillende vlakken..maar bij de 7 die al door zijn, is er eigenlijk niemand bij die een favoriet van me was..de vrouwen kan ik sowieso al amper uit elkaar houden deze expeditie en nu dreigen ook de wat meer in beeld komende ER'rs zoals Tim, Frans, Frits, Kenny en Bart buiten de boot te vallen  :-\\

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2007, 12:58:04 »
Misschien moeten we het gewoon zien als een hele nieuwe Expeditie. 10 Deelnemers op nieuw strand, allemaal 'onbekend'. Dus net zoals voorgaande jaren in aflevering 1, weer met frisse ogen gaan kijken :-\\ Want van die dames ken ik er niet één inderdaad, niemand daarvan viel in de afgelopen uitzendingen op :-[

En het zegt al genoeg dat van de 7 die gisteren gekozen zijn er maar eentje een topic had hier op t forum, de rest is nu bijgemaakt door Willemson.

Maar wie weet wordt het nog vuurwerk en spanning en drama en weetikveel :-\\ ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2007, 13:08:47 »
Als ze zelf mensen erbij mogen kiezen, wordt het geen drama etc. Want dan kiezen ze een paar makke lammetjes natuurlijk, het liefst nog de zwaksten ook.

Mijn hoop is nu helemaal gevestigd op EP's vraag aan de afvallers wie er nog gemotiveerd is om terug te keren.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2007, 13:14:37 »
Mijn hoop is nu helemaal gevestigd op EP's vraag aan de afvallers wie er nog gemotiveerd is om terug te keren.  :)

Ja, inderdaad! ::ok:: Daar is nog hoop! ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2007, 13:30:00 »
Mijn hoop is nu helemaal gevestigd op EP's vraag aan de afvallers wie er nog gemotiveerd is om terug te keren.  :)

Dat was voor mij juist de grote afknapper van de aflevering. Krijgen nu alweer de afvallers een tweede kans?
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2007, 13:33:07 »
De 7 finalisten kiezen hun medefinalisten.
Dat is toch geen manier om zo af te vallen?!  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2007, 13:41:52 »
Dat was voor mij juist de grote afknapper van de aflevering. Krijgen nu alweer de afvallers een tweede kans?

Neenee, ik denk dat EP off the record gaat vragen wie er nog WIL blijven, want deze expeditie lijkt het er sterk op dat hij beter prikkeldraad rond hele eiland had gezet want iedereen ging al lopen nog voor de camera's goed en wel draaien.
::rofl::
Gezien de toestanden in vorige afleveringen zal het waarschijnlijk als volgt verlopen: EP vraagt wie er ajb ajb ajb plieieies nog ff wil blijven. Hopelijk zijn er dat minstens drie. De 7 leden die al doorzijn mogen dan 3 personen kiezen uit die 3 (of iets meer), snappie? Op TV lijkt het alsof ze gekozen hebben uit 13 (-1) kandidaten, in het echt was de keuze veel beperkter. Hopelijk moeten ze niemand dwingen om te blijven...
::rofl::
Ojé. Den k ik ff aan iets... :o Misschien waren die drijfkippen pasmunt van een vorige deal om met genoeg op het eiland te blijven en niet allemaal naar de resort te willen??!! :o ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2007, 13:43:12 »
De 7 finalisten kiezen hun medefinalisten.
Dat is toch geen manier om zo af te vallen?!  ::ohno::

Wie o wie ziet er het zwakst uit en heeft het meeste heimwee? ::)
En dat noemen ze dan "strategisch stemmen". Foute boel.  :-\\
Ik hoop echt dat het zover niet komt en dat ze de juiste personen kiezen!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline jebe

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2007, 16:16:42 »
Verder zitten er wel een aantal verrassende wendingen in. k'Heb wel net als dat ik hier ook lees, de productie wordt wat lui en laat veel over aan de deelnemers. Nou ja als het weer andersom zou zijn dan lees je vast dat de productie ook alles wil regelen oftewel we zeuren toch wel!!!!
doeg

Dit viel mij gisteren ook op. Waar de productie bij alle voorgaande edities telkens opnieuw "in greep" laten ze dat deze keer achterwege. Er zitten soms zeer onterechte wendingen in, maar ook dat is Robinson. De editie van vorig jaar was zwaar overgeproduceerd. Ook toen werd op dit forum behoorlijk gediscuteerd over deelnemers met een hoog Robinson-gehalte die het niet haalden.

Dat sommige van de huidige zeven nog niet veel in beeld zijn geweest heeft er alles mee te maken dat je als productie keuzes moet maken in wie je volgt. Je kunt ze niet alle 100 volgen. Bijvoorbeeld Kenny, Frans en Frits profiteren daar zwaar van. Of ze er veel aan hebben in de uiteindelijke keuze voor de 10 is maar de vraag. Feit is wel dat ze deze expeditie met hun bijdrage samen met bijvoorbeeld de reeds afgevallen Bruno, Lotus en Sigrid een van de betere expedities van de afgelopen jaren maken. Ook Tim en zijn vriendin zorgeden een paar afleveringen voor vuurwerk. Als de productioe alleen maar oog had gehad voor de 10 overblijvers hadden we dat nooit gezien.

Over twee weken zijn we dan eindelijk met 10 en wellicht nog een afvallerseiland, tenzij EP ons met de trailer op het verkeerde been zet. Dan gaat de volgende fase in waarbij het veel meer een individueel spel wordt. Ik ben benieuwd hoe deze mensen zich dan gaan houden.

PS: Wat is er met de rest van de kippen gebeurd????

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 5-11-2007, 16:22:25 »
ook de nek omgedraaid vermoed ik. maar dat durfden ze niet uit te zenden omdat marianne thieme daarover vragen gaat stellen in de kamer ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 5-11-2007, 16:35:47 »
Ik vind het meer en meer bergaf gaan. Ik mis de schwung, het leven, het OVERleven, de vette aktie, de spanning, de sensatie, ...
Er gebeurde wel dit en dat, maar het is zo lauw allemaal.
Spijtig, en dat terwijl buitenlandse reeksen hoge toppen scheren met het pure basisconcept: OVERLEVEN. Harde aktie. Geen BB.
 :-\\
Wanneer hebben ze nou gewoon honger!!!!!
Haal die kippen eruit en ik wil honger zien,mensen die afvallen en honger lijden...grrrrrrrr
Och,klink ik nu zo gemeen????? ::jaja::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 5-11-2007, 17:37:12 »
ik denk inderdaad ook dat het gebrek aan spraakmakende figuren niet heel erg bevorderlijk is.
het zou mij eerlijk gezegd ook worst wezen wie er door gaan, want met geen van de kandidaten heb ik iets.
maar misschien komt dat nog, als er 10 weg zijn..

iig, geen televoting dit jaar  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2007, 21:15:56 »
wat vond ik van aflevering 6?
1;Marcel vond ik   ::ok:: niet lullen over een "pijnloze dood van een arm diertje" (we hebben het geknoei om een dier te slachten al eerder gezien in ER)Marcel's wijze vond ik het minst pijnlijk voor de kip  ::jaja::
2;Marcel die zei dat Arthur een dramaqueen is.
3;Kristien heeft mooie tieten (tja we zitten aan aflevering 6,als er verder niets gebeurt,moet je toch op iets letten he)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 5-11-2007, 22:08:24 »
wat vond ik van aflevering 6?
1;Marcel vond ik   ::ok:: niet lullen over een "pijnloze dood van een arm diertje" (we hebben het geknoei om een dier te slachten al eerder gezien in ER)Marcel's wijze vond ik het minst pijnlijk voor de kip  ::jaja::
2;Marcel die zei dat Arthur een dramaqueen is.
3;Kristien heeft mooie tieten (tja we zitten aan aflevering 6,als er verder niets gebeurt,moet je toch op iets letten he)

::rofl::
1. Marcel is duidelijk het boerenleven of de jacht gewoon, dit is één van de minst pijnlijke en snelste manieren om een kip of ander gevogelte aan de overkant te krijgen,
al kan je er natuurlijk eerst mee praten en haar uitleggen waarom net zij gekozen is om opgegeten te worden en waarom sommige wezens niet alleen mais of graan eten.
Ik denk dat het voor de kip niet veel uitmaakt, haar lot was toch de wok, of je dat nu uitlegt of niet.
2. Arthur heeft duidelijk ER 2002 gezien, met Derek "dikke vingèèèèèr!" in de hoofdrol.
3. *gaaaap* Weet je, misschien wordt het vanaf nu spannender?!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2007, 22:55:21 »

 Weet je, misschien wordt het vanaf nu spannender?!

en zie....het wordt al een beetje spannender  (rechts)  ::)


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 5-11-2007, 23:01:24 »
en zie....het wordt al een beetje spannender  (rechts)  ::)



Die foto is echt mislukt

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 5-11-2007, 23:05:55 »
Dat bovenstukje van d'r bikini zit niet echt goed op die foto :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 5-11-2007, 23:07:05 »
Die foto is echt mislukt
 ::rofl:: voor aflevering 6 is die foto net heel goed gelukt  ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2007, 14:39:41 »
voor de mannen hier wel denk ik. 8)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2007, 19:48:05 »
voor de mannen hier wel denk ik. 8)
::tandpastasmiley:: Da's toch mooier dan die "giechel giechel" blauwe ogen van Bartje he  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::