Auteur Topic: [Kandidaat] Loek  (gelezen 65172 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #20 Gepost op: 26-11-2007, 09:47:22 »
ware het niet dat hij zo stom was daarover tegen marcel te beginnen. had hij niks tegen marcel gezegd, had die niks over t complot geweten.

misschien is dat wel een hele bewuste keuze geweest...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #21 Gepost op: 26-11-2007, 10:01:35 »
maar daarmee heeft ie zichzelf wel een beetje in de nesten gewerkt. en als hij niet had voorzien dat een complot wel eens tegen zich zou kunnen keren, dan verdient hij zijn titel 'slimste van het kamp' niet... maar daar twijfel ik zowiezo wat aan ;)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #22 Gepost op: 26-11-2007, 10:10:48 »
Dat Loek het tegen Marcel heeft gezegd geeft mij alleen maar aan dat het geen gluip is. Anders had ie zijn mond wel gehouden.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #23 Gepost op: 26-11-2007, 13:29:38 »
Ik blijf hem toch een totale nobody vinden.
En hetgeen dat hij over het complot begon tegen Marcel
geeft denk ik niet aan dat hij geen gluiperd is,
maar eerder dat hij niet bijster slim is..
There's no show like a reality show ;)

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #24 Gepost op: 26-11-2007, 18:48:39 »
Dat blijft ook echt mijn grote vraag: WAAROM (sorry voor de caps) ging hij in godsnaam tegen Marcel vertellen dat er al bijna vast stond wie eruit zou gaan?! Zou kunnen dat hij zou denken dat Marcel zich wel bij hem zou willen afsluiten, maar dat lijkt me wel vrij naief als ik Marcel zo in het programma zie..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #25 Gepost op: 26-11-2007, 23:23:19 »
Dat blijft ook echt mijn grote vraag: WAAROM (sorry voor de caps) ging hij in godsnaam tegen Marcel vertellen dat er al bijna vast stond wie eruit zou gaan?! Zou kunnen dat hij zou denken dat Marcel zich wel bij hem zou willen afsluiten, maar dat lijkt me wel vrij naief als ik Marcel zo in het programma zie..

Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Een complot zou toch geheim moeten zijn?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #26 Gepost op: 27-11-2007, 12:29:35 »
Als ze nou nog een stevige meerderheid hadden gehad, was het redelijk veilig geweest om het te vertellen. Maar die hadden ze niet!

Misschien vond Loek het wel 'cool' om Marcel te laten weten dat hij 'meer wist' en een soort machtspositie had. Zo van: 'ik ga je niet precies vertellen hoe de vork in de steel zit, maar ik weet al wel wie er weggestemd gaat worden. Lekker puh!'
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #27 Gepost op: 27-11-2007, 16:59:54 »
Nou, zo komt ie echt niet op mij over in ieder geval.

Ik hoop dat hij de volgende aflevering immuniteit wint, anders vrees ik dat hij weggestemd wordt.
Tenzij er natuurlijk iets heel geks gebeurt.

Offline salsa loekie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2007, 13:02:57 »
tjonge jonge ik heb wel wat los gemaakt zeg bij de mensen.
ik had via Saskia vernomen dat er hier nog al negatief over mij werd gesproken.
heeft mij toch nieuwsgierig gemaakt en heb besloten om toch maar ff te kijken.
inderdaad ook hier heel veel stront over mij heen gekregen.
jammer ,ik kan alleen zeggen dat de montage aardig aan het plakken en knippen is geweest ,en nu spreek ik voornamelijk over mijn gesprek met Marcel.
beste mensen allemaal bedankt voor jullie reactie ,positief of negatief maakt niet uit .
en nog veel kijkplezier bij de resterende afleveringen.
groetjes Loek

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #29 Gepost op: 28-11-2007, 13:25:19 »
Tis grappig, voor Frans zijn mopperkont-gedrag en gezeur wordt nog zelfs geapplaudiseerd in zijn topic.
Soms versta ik inderdaad echt de logica niet.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #30 Gepost op: 28-11-2007, 17:14:06 »
tsja loek sorry maar mij lig je gewoon niet echt als ik naar het programma kijk. ik begrijp natuurlijk dat het knip en plakwerk is maar wat ik van je gezien heb vind ik tot nu toe niet zo leuk. Je komt een beetje onbetrouwbaar over en en beetje sneaky.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #31 Gepost op: 28-11-2007, 20:11:07 »
tjonge jonge ik heb wel wat los gemaakt zeg bij de mensen.
ik had via Saskia vernomen dat er hier nog al negatief over mij werd gesproken.
heeft mij toch nieuwsgierig gemaakt en heb besloten om toch maar ff te kijken.
inderdaad ook hier heel veel stront over mij heen gekregen.
jammer ,ik kan alleen zeggen dat de montage aardig aan het plakken en knippen is geweest ,en nu spreek ik voornamelijk over mijn gesprek met Marcel.
beste mensen allemaal bedankt voor jullie reactie ,positief of negatief maakt niet uit .
en nog veel kijkplezier bij de resterende afleveringen.
groetjes Loek

Ach ja, het is de tol van "beroemd" zijn... ;) ::tandpastasmiley::

Loek, we kennen je niet. We hebben je niet meegemaakt tijdens ER. We reageren alleen op wat we voorgeschoteld krijgen. Niks om je druk te maken dus. En zo te zien, doen je dat ook niet. ::ok::

Toch leuk, dat je even een paar regels hier hebt geschreven. ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #32 Gepost op: 28-11-2007, 22:35:38 »
tjonge jonge ik heb wel wat los gemaakt zeg bij de mensen.
ik had via Saskia vernomen dat er hier nog al negatief over mij werd gesproken.
heeft mij toch nieuwsgierig gemaakt en heb besloten om toch maar ff te kijken.
inderdaad ook hier heel veel stront over mij heen gekregen.
jammer ,ik kan alleen zeggen dat de montage aardig aan het plakken en knippen is geweest ,en nu spreek ik voornamelijk over mijn gesprek met Marcel.
beste mensen allemaal bedankt voor jullie reactie ,positief of negatief maakt niet uit .
en nog veel kijkplezier bij de resterende afleveringen.
groetjes Loek
Heey Loekie,ik hoop dat dit niet je eerste en enige post is hier op RN.ik heb zelf nog niets gepost in jouw topic,omdat ik je net zoals Mieke een stille kandidaat vind,die gewoon z'n ding doet en verder niet het "haantje de voorste" wil zijn. Dus valt er eigenlijk weinig over jou te zeggen.Maar ach,laat "de mensen" zeggen over je wat ze willen; jij zit toch nog lekker in de expeditie he  ;) (op TV natuurlijk)  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #33 Gepost op: 28-11-2007, 22:47:21 »
Heey Loekie,ik hoop dat dit niet je eerste en enige post is hier op RN.ik heb zelf nog niets gepost in jouw topic,omdat ik je net zoals Mieke een stille kandidaat vind,die gewoon z'n ding doet en verder niet het "haantje de voorste" wil zijn. Dus valt er eigenlijk weinig over jou te zeggen.Maar ach,laat "de mensen" zeggen over je wat ze willen; jij zit toch nog lekker in de expeditie he  ;) (op TV natuurlijk)  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Dit was niet zijn enige post, kijk maar in het topic van Marcel. Dat belooft nog vuurwerk  :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #34 Gepost op: 28-11-2007, 23:29:25 »
Dit was niet zijn enige post, kijk maar in het topic van Marcel. Dat belooft nog vuurwerk  :o
* piept ff in het Marcel topic*  ::nieuwsgierig::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2007, 23:41:29 »
Gepiept  ::jaja:: en ik vind het een  >:D opmerking  ::jaja:: Een deelnemer kan tegen ons kijkers zoiets zeggen met de gedachte van "wat weten jullie daar nou van?" Maar blijkbaar gaat dit over iets tussen 2 deelnemers wat wij niet te zien hebben gekregen. en wij willen het ook niet weten  ::ohno:: LOEK, VERTEL!!!!   ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #36 Gepost op: 29-11-2007, 13:00:42 »
Loek, heb je pas tijdens de uitzendingen gezien dat Vinnie wist van het plan om hem weg te stemmen, doordat Marcel doorvertelde wat jij had gezegd?  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline salsa loekie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #37 Gepost op: 2-12-2007, 12:37:46 »
beste robinson fans,ik heb maar besloten om eventuele vragen van jullie hier te beantwoorden op deze site.
aangezien er al rare dingen en onwaarheden hier over mijn persoontje zijn geschreven,vertel ik liever de mensen hoe het werkelijk is geweest.
ik kan geen antwoorden geven op vragen die betrekking hebben op het verloop van het programma ,maar dat zullen jullie wel kunnen begrijpen.
sorry dat ik mij pas hier zo laat heb gemeld ,maar ben sinds pas een week op de hoogte van het bestaan van deze site.
swifty had een vraag ,ja ik wis dat Vinnie op de hoogte was , maakte alleen voor mij niets uit kwa stemmen.
het moment voor dat we de boot opstapte om naar de eilandraad te gaan
kwam Muriel naar mij toe om te melden dat Mieke onze vrienschap had verraden,en ons een complot had aangesmeerd.
de rede voor mij om op Vinnie te bestemmen was ,hij voerde niet zo veel uit was zich meer aan het sparen voor de games.
terwijl ik en Marcel ons elke ochtend uit de naad werkte om voedsel te zoeken.
wat hij in  van de afgelopen afleveringen ook zelf toe gaf,dus had dat goed gezien daar.
en tacties was het voor mij ook intressant.
ik hoop hier een beetje je antwoord beantwoord te hebben swifty .
groetjes Loek

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #38 Gepost op: 2-12-2007, 13:43:56 »
Hey Loek,

Begrijpelijk dat je niks mag zeggen over het verloop van het programma.
Ik wacht rustig af tot de aflevering van vanavond.
Misschien wordt het vanavond duidelijker wat er nu allemaal echt aan de hand is.
Volgens de tv krant kan het heftig worden vanavond.
(Voor de nieuwsgierige onder ons effe de tv krant checken....)

Groetjes!



Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #39 Gepost op: 2-12-2007, 14:16:05 »
 Hey Loek,Wat mij tot nu toe is opgevallen,(hoe moet ik dat nu uitleggen?)ik vind je een knappe kerel(mij nu niet verkeerd begrijpen he)  ::rofl:: Maar van de resterende kandidaten ben jij qua uiterlijk (je lange haren,baardje,de enige met tattoo's (denk ik) enzo een beetje de macho,maar als ik je zie,voornamelijk bij eilandraden,dan ben jij de zachtaardigste van allemaal en kan jij soms kijken als een lieve onschuldige puppy,met van die vragende oogjes.Ofwel kijk jij van nature vaak zo,ofwel is het een goeie tactiek?
Loek,nog 1 vraagje, hoe zat het nu met die al-dan-niet gladgeschoren oksels?