Auteur Topic: [Kandidaat] Loek  (gelezen 65495 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #80 Gepost op: 7-12-2007, 17:01:36 »
Haha ik val hem eerst ook de knapste maar nu echt niet meer, doe mij zo'n stoere lekkere vent als Aragorn maar ;)  ::love::

Hihihihi, ik meestal ook hoor. En vooral donker haar, lichte ogen, mijn man heeft dat ook, is meer het Aragorn-type. Maar het is iets met die puntoortjes of zo en die handboog vond ik ook wel heel aantrekkelijk bij hem. Nou ja, anyways....Loek dus: ja eeehm...wie weet zondag terug op Rapang?
Het zou wel spannender zijn wanneer een van de Gual-bewoners terug zou keren op Rapang. Alhoewel ik niemand uit de expeditie wens. Maar ja voor het kijkplezier wel zo spannend! We zullen zien.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #81 Gepost op: 9-12-2007, 23:04:00 »
Zoooo dat scheelde niks!

Ik was wel blij dat hij het niet haalde ::tandpastasmiley::

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #82 Gepost op: 9-12-2007, 23:08:59 »
Zoooo dat scheelde niks!

Ik was wel blij dat hij het niet haalde ::tandpastasmiley::

dat was zo spannend  ::oink::

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #83 Gepost op: 9-12-2007, 23:42:04 »
Gelukkig zitten er botjes in vissenogen  ;D Alhoewel het leuke uitzendingen hadden kunnen worden als Loek terug mocht keren. Hoop dat het nog wel een keer gebeurd dat er een afvaller terug keert.

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #84 Gepost op: 9-12-2007, 23:54:16 »
Jammer Loek, ik had het je gegund! Al gunde ik het Lieke ook. Wat een stoere meid zeg!

Offline Geert-Jan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #85 Gepost op: 10-12-2007, 03:04:34 »
Waarom worden sommige mannen uit ER vergeleken met acteurs uit LOTR? Gaat toch nergens over.. Lang haar wordt overigens zelden door vrouwen geapprecieerd; tenzij het haar niet langer neigt als de lengte van die van de rijke acteurs uit de bekende films.

Loek deed de eliminatieproef subliem: de eigenlijke winnaar. Hij wist de meeste vragen juist te beantwoorden en is dus uiteindelijk degene die het beste kon onthouden. Jammer dat Lieke roet in het eten gooide, want ik had graag Loek terug gezien in de expeditie.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #86 Gepost op: 10-12-2007, 07:12:17 »
Ik had graag de gezichten gezien als Loek terug gekeerd was in de expeditie.
Maar helaas mocht het zo niet zijn.....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #87 Gepost op: 10-12-2007, 07:43:12 »
En ik had graag Loek terug gezien want dan had Mieke haar "vriendinnen" terug kunnen gaan zien;.. Dat vind ik nu eens een meid, behalve het opblazen van het complot, die nog niet veel heeft laten zien in deze expeditie. En dan wint ze nog eens het resortpakket samen met Willem en Marcel. Onterecht !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #88 Gepost op: 10-12-2007, 08:55:43 »
Ik had graag de gezichten gezien als Loek terug gekeerd was in de expeditie.
Maar helaas mocht het zo niet zijn.....
Ik vond Lieke super goed, maar ik was ook wel benieuwd hoe het was gegaan als er een afgevallene terugkomt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #89 Gepost op: 10-12-2007, 08:58:43 »
Ik vond Lieke super goed, maar ik was ook wel benieuwd hoe het was gegaan als er een afgevallene terugkomt.


Dat gevoel had ik ook, complimenten voor Lieke maar als Loek terug had mogen komen, had wat leven in de brouwerij gegeven. Wel was het dan gemakkelijk voor de overgebleven kandidaten geweest wie ze volgende week (als Loek geen immuniteit had gehad) eruit hadden moeten stemmen.

Enfin het is zoals het is!

Tessa ::zwaai::

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #90 Gepost op: 10-12-2007, 09:19:43 »
Klopt! Lieke heeft het erg goed gedaan.

Hopelijk krijgt Loek nog een kans om terug te keren in de expeditie.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #91 Gepost op: 10-12-2007, 10:49:14 »
Jammer zeg! Zo dichtbij. Goed van Lieke, maar heel jammer voor Loek. Ik had het hem wel gegund om terug te keren.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #92 Gepost op: 10-12-2007, 15:35:40 »
Ik vind het superknap en stoer dat Lieke heeft gewonnen, maar voor het beeld[de kijkers]zou het spannender zijn geweest als Loek terugkwam en Mieke naar het verlieserseiland moest!
Toch vind ik Loek zeker niet onsympathiek.
Marcel blijft mijn favoriet maar ik vind dat er te hard tegen Loek tekeer is gegaan.
Hij geen slimme keuze gemaakt maar om daarop te blijven hameren vind ik niet echt nodig.

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #93 Gepost op: 10-12-2007, 15:56:21 »
Ik kreeg ook gelijk medelijden met Loek toen Lieke de proef won. Die blik in zijn ogen was echt zielig. Ik geloof niet dat dat gespeeld is. En het is nou al vaker gezegd: robinson is een spel en daarbij komen complotten voor. Helaas kwam het uit en volgens mij is Loek daardoor helemaal verkeerd weggezet bij de deelnemers en de kijkers. Ik geloof echt dat ie oprecht is en ik hoop dat ie nog terugkeerd.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #94 Gepost op: 10-12-2007, 18:19:50 »
En ik had graag Loek terug gezien want dan had Mieke haar "vriendinnen" terug kunnen gaan zien;.. Dat vind ik nu eens een meid, behalve het opblazen van het complot, die nog niet veel heeft laten zien in deze expeditie. En dan wint ze nog eens het resortpakket samen met Willem en Marcel. Onterecht !

Ja, echt een sublieme prijs!

Offline salsa loekie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #95 Gepost op: 10-12-2007, 19:01:16 »
ja dat was ff met de billen knijpen,zelfs voor mij was het weer spannend en emotioneel om deze opname weer terug te zien.
was zo ontzettend spannend ,ik was zo enorm gefocust tijdens deze proef.
maar helaas gooide iets van een houtsplinter roet in het eten ,bleef in mijn gehemelte hangen waardoor ik niet meer kon kouwen.
ik had al twee porties ogen op had er weinig moeite mee ,maar heelaas in het laatste portie zat een onaangename verrassing.
maar moet niet zeuren,ik gunde lieke haar ammulet .
we hadden allebei ons stinkende best gedaan ,en er kon er maar 1 winnen.
verder wil ik jullie nog bedanken voor de leuke reacties.
groetjes loek

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #96 Gepost op: 10-12-2007, 19:15:59 »
Ik zat wel met een dubbel gevoel tijdens die proef, aan de ene kant gunde ik het Loek wel om terug te keren, maar aan de andere kant is Lieke wel een favoriet van me. Uiteindelijk was ik dus wel blij dat Lieke won eigenlijk.  ::jaja::

Offline Mailtje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #97 Gepost op: 10-12-2007, 20:20:08 »
 :o

Man Man wat schrijven jullie toch allemaal over Loek!!
Ik heb bij hem op het eiland gezeten en het is een toffe, aangename persoon.
Hij is niet haantje de voorste (en gelukkig zat er ook een uitzondering tussen al de rest), maar ik was blij dat hij daar was.
Of kijken jullie enkel maar om sensatie te zien? :-X


@ Loek: Ik heb je gekend en draag je een warm hart toe.  Ben blij dat je het zo ver geschopt hebt en hoop dat je nog een fijne toekomst mag hebben!


Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #98 Gepost op: 11-12-2007, 10:00:55 »
:o

Man Man wat schrijven jullie toch allemaal over Loek!!
Ik heb bij hem op het eiland gezeten en het is een toffe, aangename persoon.
Hij is niet haantje de voorste (en gelukkig zat er ook een uitzondering tussen al de rest), maar ik was blij dat hij daar was.
Of kijken jullie enkel maar om sensatie te zien? :-X


@ Loek: Ik heb je gekend en draag je een warm hart toe.  Ben blij dat je het zo ver geschopt hebt en hoop dat je nog een fijne toekomst mag hebben!



Volgens mij staan er ook erg veel leuke dingen over Loek in hoor!!!!
Knappe man,sympathiek,oprecht...
En die sensatie....inderdaad...this is tv man!
Iedereen houdt toch van sensatie,hoe spannender hoe beter!!!!

Enneh,een salsa-lesje van Loek zal ik echt niet afslaan hoor!!!! ::tandpastasmiley::
niet onprettig om naar te kijken.

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Loek
« Reactie #99 Gepost op: 11-12-2007, 12:40:18 »
Enneh,een salsa-lesje van Loek zal ik echt niet afslaan hoor!!!! ::tandpastasmiley::
niet onprettig om naar te kijken.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn  ::bravo::