Auteur Topic: [Kandidaat] Muriel  (gelezen 56852 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #20 Gepost op: 8-11-2007, 01:26:36 »
Ik vind haar echt niet leuk, kan me heel moeilijk voorstellen dat je zo jaloers kunt worden om iets waar de ander helemaal niks aan kan doen? ??? Jammer dat ze door is!

Iedereen wordt toch wel eens jaloers om iets waar een ander niets aan kan doen? ??? Niet meer dan menselijk lijkt me.
Nog even niks.

Offline furie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2007, 02:06:33 »
Mijn persoonlijke favoriet!!!Heb al veel positiefs gehoord over haar van mijn vriend!En hij zegt dat de beelden uit hun context gerukt waren zondag! En hij zit er nog altijd in...dus weet waarover hij spreekt! ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #22 Gepost op: 8-11-2007, 08:46:54 »
Iedereen wordt toch wel eens jaloers om iets waar een ander niets aan kan doen? ??? Niet meer dan menselijk lijkt me.
Nja maar je geeft de ander wel een heel ongemakelijk gevoel als je zo jaloers gaat zitten doen. Ik hou ook gewoon niet van jaloerse types :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2007, 00:50:43 »
Muriel mag er van mij uit volgende keer.

Ik heb het gevoel dat ze niet te vertrouwen is. Lieke zei het ook al.
Maar goed dit is puur gebaseerd op mijn gevoel.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2007, 00:50:55 »
Wat een naar mens.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #25 Gepost op: 12-11-2007, 00:58:15 »
FF  ::niet-ok::   ::vergroot:: reageren op Eck. Het is ondertussen reeds bekent dat je geen winnaar wordt door braaf en eerlijk enzo te zijn. Sluwheid is de boodschap  ::jaja:: ::jaja::
Dat is niet helemaal waar.
Of moet ik je aan Marnix, Ryan of Frank herinneren..?
Lijkt me niet he ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2007, 07:51:28 »
Dat is niet helemaal waar.
Of moet ik je aan Marnix, Ryan of Frank herinneren..?
Lijkt me niet he ;)
idd, nu ik het nogmaals lees zie ik dat ik "vaak" vergeten ben tussen je en geen.(één woordje meer of minder kan vaak  :) een wereld van verschil zijn he in een post?)Maar hier bedoelde ik eigenlijk ER niet alleen,maar realityprogramma's in't algemeen

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #27 Gepost op: 12-11-2007, 08:57:55 »
Offtopic: Ik vond Frank wel vrij sluw, maar hij wist dat goed te verbergen.

Ontopic:
Ik hoop ook dat ze Muriël de volgende keer wegstemmen. Ze voelt zich nu misschien veilig door dat 'blok', dus dan is het des te leuker als ze weggestemd wordt. ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #28 Gepost op: 12-11-2007, 10:09:14 »
Muriel mag er van mij uit volgende keer.

Ik heb het gevoel dat ze niet te vertrouwen is. Lieke zei het ook al.
Maar goed dit is puur gebaseerd op mijn gevoel.

Was mijn gevoel reeds vanaf dag 1 op het eiland, heel tactisch bezig omdat ze schrik heeft van enige concurrentie.
Dank zij haar zat ik niet in kamp rood bijvoorbeeld.
Ook omwille van dat groene monster in haar ligt nu Kristien eruit.

Maar ja, zij heeft het gehaald, ik niet.  Had graag tegen haar gestreden

Cynthia

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #29 Gepost op: 12-11-2007, 15:50:13 »
Ik weet het niet wat het is maar ze komt op mij niet sympathiek over.
Kan het geheel mis hebben hoor!
Maar van mij mag ze moven!!!! ::zwaai::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #30 Gepost op: 12-11-2007, 17:25:54 »
Respect voor Lieke en Kristien die zo lang volhielden aan de paal!
Maar erg flauw hoe Mieke en Muriel blikke naar elkaar wierpen en hoopten dan Kristien zou afvallen omdat ´ze anders écht niet meer wisten op wie ze moesten stemmen´. Kristien kon zich nu juist bewijzen, dat ze het verdiende bij die laatste 10 te zitten! Gun het haar dan ook!
Nee, komt zeker niet sympathiek over!  ::niet-ok::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #31 Gepost op: 13-11-2007, 00:14:04 »
Was mijn gevoel reeds vanaf dag 1 op het eiland, heel tactisch bezig omdat ze schrik heeft van enige concurrentie.
Dank zij haar zat ik niet in kamp rood bijvoorbeeld.
Ook omwille van dat groene monster in haar ligt nu Kristien eruit.

Maar ja, zij heeft het gehaald, ik niet.  Had graag tegen haar gestreden

Cynthia

Ik mag Muriël ook niet. Maar als ik al jouw posts lees, moet ik toch wel heel erg denken aan de pot die de ketel verwijt... Qua groen monster. Je komt mij iets té gefrustreerd over dat je er niet meer bij zit. Je hebt een spel gespeeld, je hebt verloren. Deal with it!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #32 Gepost op: 13-11-2007, 00:30:12 »
Muriel gaat volgende keer naar huis denk ik.
 ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #33 Gepost op: 13-11-2007, 08:30:08 »
hoop ik...
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline zeester

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #34 Gepost op: 13-11-2007, 08:43:07 »
Ik mag Muriël ook niet. Maar als ik al jouw posts lees, moet ik toch wel heel erg denken aan de pot die de ketel verwijt... Qua groen monster. Je komt mij iets té gefrustreerd over dat je er niet meer bij zit. Je hebt een spel gespeeld, je hebt verloren. Deal with it!

Muriel weet zeker waarover ik spreek.  Groene monsters zijn niet aan mij besteed, vergt teveel negatieve energie en kan je best missen als je daar op zo'n eiland zit.
Muriel was een harde werker, veel doorzettingsvermogen (wat je van velen niet kon zeggen) en heeft zeker en vast de juiste skills om ALLEEN op een eiland te overleven.
Qua empathie en diplomatie echter had (of heeft) ze echter nog heel wat te leren.
Bovendien gaat voor mij een echte Robinson de confrontatie met het spel aan en loopt er niet van weg door te lobbyen en zo de "echte" concurrentie ver van zich te houden.  Net wat ik nu ook met Kristien (en dan spreek ik me niet uit over hoe Robinsonwaardig Kristien is) zag gebeuren, de herkenningsfactor was groot.

Of ik gefrustreerd ben, ik denk het niet. Toch niet omwille van Muriel, ik moet haar misschien dankbaar zijn, want stel dat ik in kamp rood had gezeten had ik om bovenvermelde reden  al drie dagen eerder, met de splitsing van het kamp, op het vliegtuig richting thuis gezeten.
Teleurgesteld uiteraard wel,  ja, om eerlijk te zijn, het heeft eens ik thuis was een hele tijd geduurd voor ik dit gebeuren een plaats heb kunnen geven....deelnemen aan Robinson is a once in a life time opportunity waar ik heel erg naar heb uitgekeken.  Op het moment dat ik er uit moest, had ik zowel fysisch als mentaal mijn grens nog verre niet bereikt. Ik zat echt uit te kijken naar de individuele proeven. De manier waarop nu een volledig kamp naar huis werd gebonjourd geeft misschien wel leuke televisie (alhoewel ik het op tv veel minder emotioneel vond overkomen dan daar op het eiland), maar er dienen achteraf toch ook nog 8 afleveringen gevuld te worden.
Volgens mij zou het meer Robinson zijn als men van beide kampen de echte doorzetters had laten verder gaan en niet de vriendjes van de vriendjes van....maar dat is part of the game.  De pizzakiezers daarentegen, k stel me de vraag hoe zij zich voelen tegenover diegenen die echt wel verder wilden maar omwille van het lot niet HUN kans aangeboden hebben gekregen.

Groeten
Cynthia

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #35 Gepost op: 14-11-2007, 14:50:42 »
Als ik heel eerlijk ben vind ik Muriel totaal niet aardig overkomen maar, het kan ook zijn dat ze in het kwaad daglicht word gezet door tv maar, mijn type is het niet.... ::joehoe::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #36 Gepost op: 15-11-2007, 00:18:53 »
De pizzakiezers daarentegen, k stel me de vraag hoe zij zich voelen tegenover diegenen die echt wel verder wilden maar omwille van het lot niet HUN kans aangeboden hebben gekregen.
Groeten, Cynthia

Dat is pas gesproken!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Waarschijnlijk voelden ze gewoon heimwee en honger...  :-\\ :-\\

Spijt dat je er te vroeg uitlag Cynthia!! ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #37 Gepost op: 18-11-2007, 23:03:04 »
Het serpent van deze uitgave van ER: Muriel. Ik hoop dat ze er snel uitligt.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #38 Gepost op: 18-11-2007, 23:18:33 »
Het serpent van deze uitgave van ER: Muriel. Ik hoop dat ze er snel uitligt.
Inderdaad

Vind haar totaaaal niet oprecht; 'oh het gaat zo moeilijk worden, iemand eruit stemmen'

Riiiiiiiiight  ::)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #39 Gepost op: 18-11-2007, 23:19:51 »
Inderdaad

Vind haar totaaaal niet oprecht; 'oh het gaat zo moeilijk worden, iemand eruit stemmen'

Dus probeert ze het zichzelf gemakkelijker te maken door een complotje te smeden. :D Zo maakt ze het voor de anderen ook gemakkelijker, want dan kunnen die weer een tegen-complot smeden.  ;D
Nog even niks.