Auteur Topic: [Kandidaat] Muriel  (gelezen 56853 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #60 Gepost op: 19-11-2007, 22:44:29 »
ja dat vind ik inderdaad wel een beetje irritant worden, iedereen die bij je uit de buurt komt vind je geweldig. Daar gaat het toch totaal niet om, who cares waar mensen wonen, dat veranderd niks aan hun karakter. Ik vind Muriel erg vervelend overkomen, niet sympathiek en een beetje erg achterbaks.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #61 Gepost op: 20-11-2007, 10:25:26 »
ja dat vind ik inderdaad wel een beetje irritant worden, iedereen die bij je uit de buurt komt vind je geweldig. Daar gaat het toch totaal niet om, who cares waar mensen wonen, dat veranderd niks aan hun karakter. Ik vind Muriel erg vervelend overkomen, niet sympathiek en een beetje erg achterbaks.

Helemaal mee eens. ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 06,07,12,15,18,22&23; Klassiekers 24
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #62 Gepost op: 20-11-2007, 21:58:52 »
 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #63 Gepost op: 20-11-2007, 23:10:35 »
tssk tssk tssk,al woont Muriel op de Noordpool,ik vind het een waardig expeditielid en ze is een van mijn favo's, punt uit!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #64 Gepost op: 21-11-2007, 08:14:08 »
haha als jij het zegt. Ik wil je helemaal niet aanvallen ofzo, het viel mij gewoon op dat je alle mensen uit west vlamingen super geweldig vind en je gaf zelf al aan dat het komt omdat je daar zelf ook vandaan komt. Ik blijf dat geen motivatie vinden voor het leuk vinden van kandidaten, maar ja ieder zijn mening.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #65 Gepost op: 21-11-2007, 11:33:47 »
Tja uit onderzoek is gebleken dat wanneer je in bepaalde situaties komt, je toch eerder op zoek gaat naar land-, streek of stadsgenoten om steun bij te vinden, dus zo vreemd is de redenering van koekoe niet.:)

Dus ga ik nu weer on topic ;) en post ik maar weer eens dat Muriel niet de leukste kandidaat is, maar dat ze toch een ongelooflijk eind is gekomen tijdens deze expeditie ::ok:: Nu is de vraag hoe lang blijft ze er nog in? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #66 Gepost op: 21-11-2007, 12:00:46 »
Nu is de vraag hoe lang blijft ze er nog in? ???

Vraag ik me ook af. Ze had toch wel een heel sterke (lichamelijke of geestelijke?) reactie na de proef. Zou ze (door honger en afzwakking wellicht) toch niet zo goed met spanning om kunnen gaan? Ben benieuwd of dat zo blijft  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #67 Gepost op: 25-11-2007, 23:02:26 »
 ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #68 Gepost op: 26-11-2007, 07:57:27 »
Ze bleef niet lang meer dus.... ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #69 Gepost op: 26-11-2007, 09:45:20 »
Ik heb alleen de eilandraad gezien, omdat ik moest werken, moet de aflevering nog bekijken verder, maar ik had wel beetje medelijden met dr. Het leek net of zij als enige de schuld van een complot kreeg :-\\

En wat is er mis met complotten, het is een spel toch, iedereen wil toch winnen ::) Ik vind het niet meer dan logisch dat je uiteindelijk degenen, waar je het best mee kan, er ook zolang mogelijk in wilt houden.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #70 Gepost op: 26-11-2007, 09:48:33 »
Hey Megan,

Akkoord, het is een spel en complotten mogen.
Maar moet je daarom zo boos zijn op iemand als die gewetenslast krijgt?
Muriel doet mij denken aan een vroeger klasgenootje waar iedereen schrik van had.


PS ik zeg niet dat dit zo is in werkelijkheid he, tv is niet echt, en mensen zien wat ze willen zien he, of wat de programma makers suggeren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #71 Gepost op: 26-11-2007, 09:49:08 »
En wat is er mis met complotten, het is een spel toch, iedereen wil toch winnen ::) Ik vind het niet meer dan logisch dat je uiteindelijk degenen, waar je het best mee kan, er ook zolang mogelijk in wilt houden.

*mee eens

Jammer dat de presentatoren zo tegen haar tekeer gingen. Mogen de spelers niet zelf bepalen hoe ze hun spel spelen?  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #72 Gepost op: 26-11-2007, 09:58:31 »
Maar moet je daarom zo boos zijn op iemand als die gewetenslast krijgt?

Als dat gisteren was, dan heb ik dat dus nog niet gezien :) Los daarvan, van dat complottengedoe, denk ik dat Muriel sowieso al niet zo leuk overkomt bij ons thuis omdat ze best nors kijkt. Daar kan ze niks aan doen, maar dat is wel de eerste indruk die we van haar krijgen ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #73 Gepost op: 26-11-2007, 10:57:11 »
*mee eens

Jammer dat de presentatoren zo tegen haar tekeer gingen. Mogen de spelers niet zelf bepalen hoe ze hun spel spelen?  ::niet-ok::

Vooral Ernst-Paul kan er wel wat van: iemand non-verbaal zwaar onderuit halen. Soms vraag ik me toch af waarom. Hij doet dan wel elk seizoen "mee", maar weet toch niet wat het is om die Expeditie te doen he.

Ik herinner me vorig jaar: na een week ging er een zekere Hans (denk ik) weg, die jongen met zijn gitaar. Amai, EP was écht wel lastig op hem. Maar waarom denk ik dan? Hoe zou hij in die situatie zijn? Lijdt hij honger daar? K betwijfel het.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #74 Gepost op: 26-11-2007, 11:53:16 »
Vooral Ernst-Paul kan er wel wat van: iemand non-verbaal zwaar onderuit halen. Soms vraag ik me toch af waarom. Hij doet dan wel elk seizoen "mee", maar weet toch niet wat het is om die Expeditie te doen he.

Ik herinner me vorig jaar: na een week ging er een zekere Hans (denk ik) weg, die jongen met zijn gitaar. Amai, EP was écht wel lastig op hem. Maar waarom denk ik dan? Hoe zou hij in die situatie zijn? Lijdt hij honger daar? K betwijfel het.

Dat was Matthijs of Mathias of zo, volgens mij. Ik vond EP toen erg grappig. Voor de programmamakers is het natuurlijk erg beroerd als iemand opgeeft, terwijl het nog niet zo zwaar was. Terecht dus dat EP daar een opmerking over maakte.


Ik vond EP nu niet zo hard. De 'harde woorden' die er volgens de aankondiging zouden vallen, heb ik niet gezien.

Ik denk dat Gual voor Muriël een leuker eiland is, met Saskia als vriendin, in plaats van alleen Loek als maatje.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #75 Gepost op: 26-11-2007, 12:21:09 »
Dat was Matthijs of Mathias of zo, volgens mij. Ik vond EP toen erg grappig. Voor de programmamakers is het natuurlijk erg beroerd als iemand opgeeft, terwijl het nog niet zo zwaar was. Terecht dus dat EP daar een opmerking over maakte.


Ah nee. Niet mee eens. Wat weet EP nu over honger lijden enz en die expeditie daadwerkelijk doen? Niets.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #76 Gepost op: 26-11-2007, 12:37:15 »
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met Muriel hebben. Zowel zij als Loek ontkennen min of meer dat er een complot was terwijl het duidelijk is dat die er wèl was. Zelfs weet Muriel er nog uit te brabbelen op de eilendraad dat het voor Mieke misschien wel tactisch was om op het laatste moment "gewetenswroeging" te krijgen. ::niet-ok::

Ik vind dat Muriel (net als Loek) in de slachtofferrol kruipt, nadat hun complot mislukt is. Complotten is niks mis mee, maar liegen erom vind ik  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #77 Gepost op: 26-11-2007, 13:03:45 »
amen :)
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #78 Gepost op: 26-11-2007, 14:36:38 »
Het spijt me maar ik kan weinig medelijden met Muriel hebben. Zowel zij als Loek ontkennen min of meer dat er een complot was terwijl het duidelijk is dat die er wèl was. Zelfs weet Muriel er nog uit te brabbelen op de eilendraad dat het voor Mieke misschien wel tactisch was om op het laatste moment "gewetenswroeging" te krijgen. ::niet-ok::

Ik vind dat Muriel (net als Loek) in de slachtofferrol kruipt, nadat hun complot mislukt is. Complotten is niks mis mee, maar liegen erom vind ik  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik sluit me volkomen aan bij Test. En als Mieke dan zegt dat ze het niet kan omdat ze zich schuldig voelt zou Muriel er begrip voor moeten gehad hebben en niet zo vervelend op reageren. Ik hoop dat we van Muriel verlost zijn (en blijven!)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Muriel
« Reactie #79 Gepost op: 26-11-2007, 16:03:43 »
Ik vind haar nog steeds maar achterbaks, tuurlijk was EP wel hard op iedereen, ze doen net alsof ze niet weten wat er gebeurd op het eiland. Zij en Loek hebben gewoon gelogen over veel dingen tegen Marcel en anderen, van dat soort mensen hou ik niet. Ik hoop dat je weg blijft Muriel! ::zwaai::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.